NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه
صحيح واللي انت قلته ده حيحصل اجلا او عاجلا لان كما تدين تدان وبالتالي اكيد حيحصل وساعتها اما انه حيعرف او مش حيعرف والميه تمشي تحت رجليه وتفضل الست هانم بتعمل اللي هيه عاوزاه من وراه وحسب رأيه هو السبب مالوش انه يفتح بقه
شوف بقيه ردودو عليا

دماغو وقعتو ف حوار

امبارح نزلت اعتراف ليا في اعترافات مجهول اسمه مديري قفشني مع مراته وناس كتير كانت بتلوم عليا وعليها
هقولكم حاجة مفيش زوجه بتخون من نفسها كده لازم يكون فيه سبب من الزوج
يعني تبقي مهمل مراتك ومطنشها ولما تلاقي راجل يعوضها ويحسسها بانوثتها تبقي كده شرموطه لا كده الزوج يستاهل
او يسافر ويسيب مراته للشباب يطمعوا فيها وهيا غصب عنها بتضعف لانها انسانه وعندها مشاعر ومحتاجه راجل يحسسها بنفسها
او تبقي مش عارف تريح مراتك وتجبهم في دقيقه بالعافيه وتنام زي البقره ولما مراتك تنام مع واحد يريحها ويحسسها بالرجولة ويمتعها تبقي شرموطه طب ازاي
قبل ما تلوم علي مراتك في خيانتها لوم علي نفسك انك مقدرتش تكفيها ومتزعلش ان غيرك اتمتع بلحمها وبجمالها
مفيش زوجه شمال الا لو كان الزوج هو اللي خلاها شمال
مفيش زوجه هتفتح رجلها لراجل تاني الا لو كان جوزها مش قادر يريحها
بص انت بتبرر لنفسك بس مش بتشرح الواقع
الكلام مش هيجيب نتيجه معاك لانك شايف نفسك صح

يا اسطي مش هقولك غير أن كما تدين تدان ولما تلاقي مراتك بتتناك من حد بره ابقي قول العيب من عندك انت 😅😅
صح العيب هيكون فيا وساعتها هفشخ نفسي

• عجبني
التفاعلات: jimharper
طيب ما ده احنا قلناه تطلق و تروح لحالها
لكن مفضلش مع راجل و انام مع غيره
فيه ستات مش عايزه طلاق لانها بتحب جوزها لكن بسبب تقصيره بتضعف وتخونه وفي نفس الوقت مش عايزه تخسر بيتها وولادها

فيه ستات مش عايزه طلاق لانها بتحب جوزها لكن بسبب تقصيره بتضعف وتخونه وفي نفس الوقت مش عايزه تخسر بيتها وولادها
حبيبى مينفعش كدة
لو راجل عنده مشكلة و الست مش قادرة تستحمل يبقى تطلق
لكن انها تختار الخيانة دى كدة لا ست مؤاخذة
يعنى انت ازاى مقتنع ان التصرف ده صح ان ست تبقى عايزة المتعة و فى نفس الوقت تفضل مع جوزها
و بعدين انت لغيت فكرة ان ممكن راجل يتعرض لحادث او مرض يبقى ضعيف .. فى الحالة دى لازم طبعا يدى الست حريتها انها تفضل او تطلق
لكن ينفع تختار تكمل معاه و تنام مع غيره

عقبال ما انيك مراتك 😂😂😂😂
يا اسطي طب حد غيرك يتكلم دا انت معندكش مشكله أن مراتك تخونك وبتقول عادي 😂😂

يا اسطي طب حد غيرك يتكلم دا انت معندكش مشكله أن مراتك تخونك وبتقول عادي 😂😂
خلاص نعمل تبادل 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
أنا مش شايف انه ضحيه خالص ده بيبرر لنفسه اللي حصل وبيعيب ف شرف جوزها و رجولته كمان
و انت كمان زيك زيه
بتبرر كل حاجه علشان بس لمجرد تحس انك كنت صح

لاشيئ يبرر الخيانة
لو ضعيف ومقصر معاها تتطلق
او مسافر وهية لوحدها ياما في نسوان
جوازهم مسافرة لازم يخونوا يعني
برأيي كلام غلط وقلت مافي مبرر للخيانة

و انت كمان زيك زيه
بتبرر كل حاجه علشان بس لمجرد تحس انك كنت صح
مش فاهم زيي زيه ف ايه وببرر وايه وانا صح ف ايه وايه علاقتي بالموضوع اصلا انا بقول وجهة نظري مش اكتر وكل واحد حر ف تصرفاته انا مالي

مش فاهم زيي زيه ف ايه وببرر وايه وانا صح ف ايه وايه علاقتي بالموضوع اصلا انا بقول وجهة نظري مش اكتر وكل واحد حر ف تصرفاته انا مالي
معلش اعذرني
اتلغبت في الاسم فكرتك صاحب الموضوع 🙏🏽
أنا مش شايف انه ضحيه خالص ده بيبرر لنفسه اللي حصل وبيعيب ف شرف جوزها و رجولته كمان
انا شايف انه ضحية
لانها قدرت تقنعه بانهم بيعملوا حاجه صح و تنها مش السبب
الضحايا هي كل من ينحرف عن الحقيقة بفعل فاعل
يتلعب في دماغه اقصد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
معلش اعذرني
اتلغبت في الاسم فكرتك صاحب الموضوع 🙏🏽

انا شايف انه ضحية
لانها قدرت تقنعه بانهم بيعملوا حاجه صح و تنها مش السبب
الضحايا هي كل من ينحرف عن الحقيقة بفعل فاعل
يتلعب في دماغه اقصد
هو مش ضحيه هو الموضوع عجبه وكمل فيه محدش ضحيه بمزاجه هو زعلان عشان اتحرم منها اصلا ومطلقتش وبقيت ليه لوحده طول الوقت

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
هو مش ضحيه هو الموضوع عجبه وكمل فيه محدش ضحيه بمزاجه هو زعلان عشان اتحرم منها اصلا ومطلقتش وبقيت ليه لوحده طول الوقت
ليه لوحده ايه وزعلان ايه 😂😂😂😂
طيب جوزها وهو قاعد مع نفسه كده مش بيفتكر اللي كنت بعمله في مراته وانا راكبها وبلحس كل حته في لحم مراته وبدق فيها وحاسس بشهوتها ولزوجتها من تحت وهيا بتتأوه وبتقولي كمان
ده المفروض لو قابلني في شارع يبص في الارض لان شرفه اتمرمط وعينه اتكسرت 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%