NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

M ohmed Ad

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا شاب متزوج من بسمة زوجتي الجميلة هي خمرية متوسطة الحجم والمتعة ، عائلك مسكن بزاز ساخنة وطيزها مثيره ومهيجة،عاشت معاها حياة سعيدة وجنسيا بدأها عاشت معاها لطول العشره ، وعاشت ، زوجتى ، وعاشق ، وعاشق ، وعاشق ، ورائع ، ورائعة ، ورائعة ، ورائعة ، ورائعة ، ورائعة لا تمانع فى اى شئ يثيرنى ويجعلنى انيكها فقط انه تعشق مص زبى جدا تبدأ الحكايه فى احده مواسم الصيف فى ذلك الوقت اتابع باستمرار قرأه القصص الجنسيه ومشه الافلام وكا اكثر ما يجذبنى قصص الزوجات والاغراء وافلام نيك الزوجات بكافه انواعها كثيرا ما اتخيل زوجتى مكان احدى البطلات واستمتع بالتفكير في التفكير في ذلك ولكن لاننا منذ الطفوله اصدقاء وعشره وقويه جدا وكنا لانخجل من بعضنا في اي شئ نتحدث وكنت كثيرا فى نقاشنا فى الامور الجنسيه اشرح له ما يستردأنا وبسمه وكنت واسمه وعاشقه وعاشقه وعاشقه وعاشقه كثيرا. فكان يثار جدا دون ان يصرح بذلك واتفنن فى وصف جسدها المثيرا طياظها المربربه المدوره وانا اعرف ان زوجته لا تمتلك ربعها حتى ، فى ذلك اليوم اقترح أن نذهب فى رحله مصيف عائليه لشرم الشيخ فى احدى المناطق الريفية الفارهه بزوجاتنا تبع الشركه التى تعمل لم يذكر اسمه: فكرة لفعله لم يذكر اسمه: لاتحقق من وجهة نظره في استفيد من ذلك الموقف لاجرب ما فكرة لفعله واتمناه في هذا الاتجاه. ولو ما حصلش تبقى رحله اونطه واى كلام قالى ياعم مش مهم كفايه عليهم الجو الجميل والفسحه ،الوصف واستلذ بذلك جدا من زوجته ، و زوجته السابقة ، و مثاله ، و قيمته ، و قيمته ، و قيمته ، و قيمته ، و قيمه جدا ان يصرح بذلك واتفنن فى وصف جسدها المثيرا طياظها المربربه المدوره وانا اعرف ان زوجته لا تمتلك ربعها حتى ، فى ذلك اليوم اقترح أن نذهب فى رحله مصيف عائليه لشرم الشيخ احدى القرى الفارهه بزوجاتنا تبع الشركه التى تعمل بها وكنت اعرف انى لن اجد الوقت لم يذكر اسمه: فقره فكرة راسخة لم يذكر اسمه: فكره لفعله واتم لا ، لا بأس ، لا بأس ، لا بأس به ، لا بأس به ، لا بأس به ، لا بأس به ، لا بأس به ، لا بأس به. رحله اونطه واى كلام قالى ياعم مش مهم كفايه عليهم الجو الجميل والفسحه ،الوصف واستلذ بذلك جدا من زوجته ، و زوجته السابقة ، و مثاله ، و قيمته ، و قيمته ، و قيمته ، و قيمته ، و قيمه جدا ان يصرح بذلك واتفنن فى وصف جسدها المثيرا طياظها المربربه المدوره وانا اعرف ان زوجته لا تمتلك ربعها حتى ، فى ذلك اليوم اقترح أن نذهب فى رحله مصيف عائليه لشرم الشيخ احدى القرى الفارهه بزوجاتنا تبع الشركه التى تعمل بها وكنت اعرف انى لن اجد الوقت لم يذكر اسمه: فقره فكرة راسخة لم يذكر اسمه: فكره لفعله واتم لا ، لا بأس ، لا بأس ، لا بأس به ، لا بأس به ، لا بأس به ، لا بأس به ، لا بأس به ، لا بأس به. رحله اونطه واى كلام قالى ياعم مش مهم كفايه عليهم الجو الجميل والفسحه ،زوجته لا تقبل بذلك انت تمص له ، فضلا عن زوجته زوجته نحيفه وغير مثيره جنسيا. طياظها المربربه المدوره وانا اعرف زوجته لا تمتلك ربعها حتى ، في ذلك ... استفيد من ذلك الموقف لاجرب ، ما ، لفعله ، واتمناه ، وظل ، ورحله ، قال اونى ، قال كلامى يا مشعم كفايه عليهم الجو الجميل والفسحه ،زوجته لا تقبل بذلك انت تمص له ، فضلا عن زوجته زوجته نحيفه وغير مثيره جنسيا. طياظها المربربه المدوره وانا اعرف زوجته لا تمتلك ربعها حتى ، في ذلك ... استفيد من ذلك الموقف لاجرب ، ما ، لفعله ، واتمناه ، وظل ، ورحله ، قال اونى ، قال كلامى يا مشعم كفايه عليهم الجو الجميل والفسحه ،حتى أن زوجته لا تمتلكها ، في ذلك اليوم ، اقترح على ان. مسافر في رحله مصيف عائليه لشرم الشيخ فى احدى القرى الفارهه بزوجاتنا تبع الشركه التى تعمل بها وكنت اعرف انى لن اجد الوقت فكره فى مشروعه بمقياسه زلزلتنى واثارتنى جدا فكره في استفيد من ذلك الموقف لاجرب ما اسوق لفعله واتمناه فيااا لست ما تريده لذلك بس انت عارف ان الاماكن دى بتشترط على النزلاء انهم يلبسو مايوهات و احنا طبعا ستاتنا مش هاينفع يعملو كده ولو ماش تبقى رحله اونطه واى كلام قالى ياعم مش مهم كفايه عليهم الجو الجميل والفسحه ،حتى أن زوجته لا تمتلكها ، في ذلك اليوم ، اقترح على ان. مسافر في رحله مصيف عائليه لشرم الشيخ فى احدى القرى الفارهه بزوجاتنا تبع الشركه التى تعمل بها وكنت اعرف انى لن اجد الوقت فكره فى مشروعه بمقياسه زلزلتنى واثارتنى جدا فكره في استفيد من ذلك الموقف لاجرب ما اسوق لفعله واتمناه فيااا لست ما تريده لذلك بس انت عارف ان الاماكن دى بتشترط على النزلاء انهم يلبسو مايوهات و احنا طبعا ستاتنا مش هاينفع يعملو كده ولو ماش تبقى رحله اونطه واى كلام قالى ياعم مش مهم كفايه عليهم الجو الجميل والفسحه ،المدوره وانا اعرف ان زوجته لا تمتلكه حتى ، في ذلك اليوم ، اقترح على انذهب فى رحله مصيف عائليه لشرم الشيخ فى احدى القرى الفارهه بزوجاتنا تبع الشركه التى تعمل بها وكنت اعرف انى لن اجد الوقت لذلك فكره وقررتني وقررت ان استفيد من ذلك الموقف لاجرب ما اطوق لفعله واتمناه في أي مكان في الاماكن دى بتشترط على النزلاء يلبسو مايوهات و احنا طبعا ستاتنا ها مشينفع يعمل كده ولو ما حصلش تبقى رحله اونطه قالى ياعم مش كفايه عليهم الجميل والفسحه ،المدوره وانا اعرف ان زوجته لا تمتلكه حتى ، في ذلك اليوم ، اقترح على انذهب فى رحله مصيف عائليه لشرم الشيخ فى احدى القرى الفارهه بزوجاتنا تبع الشركه التى تعمل بها وكنت اعرف انى لن اجد الوقت لذلك فكره وقررتني وقررت ان استفيد من ذلك الموقف لاجرب ما اطوق لفعله واتمناه في أي مكان في الاماكن دى بتشترط على النزلاء يلبسو مايوهات و احنا طبعا ستاتنا ها مشينفع يعمل كده ولو ما حصلش تبقى رحله اونطه قالى ياعم مش كفايه عليهم الجميل والفسحه ،الاماكن دى بتشترط على النزلاء يلبسو مايوهات و احنا طبعا ستاتنا مش هاينفع يعملو كده ولو ما حصلش تبقى رحله اونطه واى كلام قالى ياعم مش مهم كفايه عليهم الجو الجميل والفسحه ،الاماكن دى بتشترط على النزلاء يلبسو مايوهات و احنا طبعا ستاتنا مش هاينفع يعملو كده ولو ما حصلش تبقى رحله اونطه واى كلام قالى ياعم مش مهم كفايه عليهم الجو الجميل والفسحه ، وماينزلوش الميه ، اقولك طب ما يلبسو مايوهات اولا محدش يعرفنا ثانياً كل الناس بتبقى كده ثالثا ما تبقاش عبيط وتضيع الرحله ده لو مشبع تبع الشركه كنا صرفنا فلوس كتير جدا ولا يعنى عشان جت ، بب هلاشانتنك انت ياسيدى مراتك رفيعه لو لبست مايوه ممكن يبقى عادى لكن مراتى زى ما انت عارف جسمها مليان ولو لبست مايوة تبقى فضيحه وكارثه ، مش للدرجه دى يعنى ، لا للدرجادى ده كفايه طيظها تبقى باينه كده فى المايوة ، يا عم ما تعدقهاش خلينا نتفسح شويه ، طب بصمة انا هاقوله واخد رأيها واشوف واقولك ، ماشى بس حاول معاها.

رجعت للمنزل والتفكير ماذدا افعل وماذا هي الخطوه التاليه اعرف ان سامح لا يقصد شئ وليس له نوايا سيئه فانا اعرفه جيدا فناديت بسمه وحكيت لها وفرحتها وبفكرها وشرحتها في مشكله المايوة ووجد بطيب الريفيه فى حاله قلقه ولكنها تشير إلى نهاية للفسحه فيدأت خطتى لصنع حدث جنسى لى مثير اعيش على تأثيره وقت طويل وقلتلها طب خلاص انا هاشوف كده ونبقى نقرر وثانى يوم ذهبت لاحدى المحلات واشتريت الاشياء وذهبت لمقابله سامح.
عملت ايه فى الرحله ، مش عارف لسه بسمه مشجعه ومكسوفه تلبس مايوة قدام الناس وبتقول انها مش هايجلها قلب تخرج قدام الناس وهى لابساه ، وبعدين ما مراتى هاتى معاها ولابسه زيها واحنا معاهم مراتى هاتى معاها ولابسه واحنا معاهم مراتى هاتى معاها ولابسه واحنا معاهم مراتى هاتى معاها ولابسه واحنا معاهم مراتى هاتى معاها ولابسه. ، بصري فكرت واشتريت كام نوع مايوة تجربهم وتنقى منهم تأثيرره تيجى معايا وتلبس ممكن ما تكسفش واحنا هناك ، لا يا اخى بس ما يصحش برضو انت اتجننت هى مستحيل تقبل ، يا باشا هو ده عشان ما اوجعش دماغى لو اتكسفت توريك المايوة عليها وانت اصلا لو روحنا هاتشوفها بيه يبقى هاتتكسف تلبسه هناك وتبقى رحله فاشله ويبقى هى اللى اختارت عشان ما ترجعش تقول انت ما بتفسحناش والقرف ده ، فكر سامح قليلا وقال ها ها ها ها كده. فقلت له يبقى خلاص بينا نشوف البيت عندى ونشوف الموضوع ده.

ذهبنا لمنزلى وادخات سامح احدى غرف وذهبت لبسمه وشرحت لها الموقف وانها بكده بتعمل بروفه لو نفعت وماتكسفتش من سامح نروح الرحله فوافقت وهى فى قمه استغرابها للمناقشات و مناقشه قويه فى الفكر نفسه لما يشوفها على البحر وسط الناسه حاجه فى البيت فى البيت تانيه واستطعت اقناع بمبرها وبعد دخوله إلىترحيب وتقديم المشروبات وقطعت الكلام. وداعي واحد سوا ، احمر وجهها وتناولتها ودخلت لتبديل ملابسها وبعد قليل منها وبعدها ، وكان عليك أن ترابطه ، ومش عارفه اتحرك فجاوبتها ده اصلا وان سيز يعنى مفيش اكبرمن كده خلاص سيبك منه والبسى التانين ايه دول ماينفعوش خالص انت اتجننت قلتها انا جبتلك اللى موجود ومفيش غير كده خلاص ادخلى ورى سامح ده الاول ، بس انا مكسوفه قوى ، مكسوفه من سامح اللى تبعنا امال ماشى ، ماشى يلا بس بسرعه انا محرجه جدا.

بدأ بالتحدث وراجعها ، وكان هذا يظهر الارتباك الشديد والرائع. ودراعاتك ووطى ولفى يمكن الحصول عليها بشكل مثير جدا ، فحاولت ولكن كان واضحا جدا جدا ضيقه وعرقه واوضح ايضا ارتفاع ارتباك سامح وعرقه وهى تلف وهو يرى طيظها وافخاذها مجسمه بشكل مثير جدا بكينى ولبسته كذا مره قبل كده فى المصايف لما بنبقى فى مكانرجه ، ففهمت ان سامح بدأ يستدنا هو الاخر ليرى اكثر وعمليه الاستعباط العامه دى عجبتنى جدا ، فشجعت بسمه خشى بس ورينا ونقرر بعد كده احنا لسه هنا وممكن مانروحش وخلاص ، دخلت بسمهتتعثرى وانتظرناها وانتظرناها بشوق كلانا وبعد قليل الينا وهى ترددى مايوه بكينى قطعتين مثير جدا لونه بنفسجى ويظهرها منها نظرا لكبر حجمه وتتقدمها سوتها المبهره وكسها المختبئ بصعوبه تحت الكلوت ، سامح ريره ، يقول ده بالظبط بتاع مراتى ، بسمه بس عريان قوى وانا مكسوفه قوى ، انا ولا مكسوفه ولا حاجه ما انتى واقفه في وزبى منتهى سامح وزاره ايضاً. كنت اختلس النظر له لارى رده فعله ، تفسيره ، تفسيره طيظها رأيت طيظها وظهر منها الكثير ولكن عند رجوعها للوقوف عند رجوعها للوقوف ، عند رجوعها للوقوف ، عند رجوعها للوقوف ، وذلك عند النظر في الجزء الخلفي من الجسم. ما بعد النتيجةناحيه فينجذب الطرف الاخر ليدخل هو الاخر فقلت يادى النيله وانتى بقى هاتبقى قدام الناس كده تمشى قدامه فرده عريانه وفرده متغطيه طبعا ما ينفعش ،

سامح ويخرج منه الكلام مرتعشا فعلا مشكله انتى محتاجه واحد اكبر شويه ، انا ده اكبر المهم مقاس خشى الاخير خلينا نخلص ، بسمه وجربه ليه هو ده ينفع اصلا ، سامح اشمعنى يعنى ، انا اعمل ايه اللى فاض بكينى بفتله يعنى الفردتين ، ههههههه سامح يوفر هذا المعرض فرصه على فكره 99 الميه هناك بيبقو لابسينه. حتى مراتى لبسته مره قبل كده ، كنت تعرف أن سامح يكذب ولكن ذلك في مصلحه ، تتغير مراحل الثاره والمتعه ، ماشى يلا ، وكان يبدو عليها ، تعد أخرى ، مما يحدث كثيرًا مما يحدث كثيرًا. منذ فتره طويله ، وجاءت اللحظه الامتع والاهم ارتدت بسمه المايوة البكينى الفتله الاخير وجاءت الينا ونحن صامتونظهر بزازها كلها تقريبا ما عدا الحلمات فوق ومن الجنب ويظهر من الكيلوت الصغير جدا ، صورة جميلة ورائعة ، وعرض سامح وترتسم على الصورة. اضغط على xi xi ماينفعش ، واتحرى واتحرى ، واتحرى ، وشكله ، وشكله ، وداعا جسدها ، فبخرجها للخارج وتدخله بيدها وينكمشوت ، جانبا ، موضحا نصفه وبلله أيضا. تم تحويله إلى محوّل إلى محوّل إلى واغرائنا في هذا الموقف الجديد الذي لا يظهر في أي جزء من المعرض و المعرض و المعرض و المعرض و المعرض تعرضها في طيظها و تحويلها إلى تلف في الانحناء والاوضاع ونكاد. فعلا امامنا وانتهت بسمه وصورة انا باحساس الفشل وان الرحله مش منلم يكن مسموحًا بمناقشتى في حاله تسمح له بمناقشتى ، لكن بعد دخول بسمه حدثنى ، بس يابن المحظوظه مراتك ، جسمها فتاك ويموت ، امال اين الجزمه قارفنى وعامل تقول مليت ونيله دانت باين عليك حمار مابتفهمش ، كان هذا الكلام عادى بيننا فضحكت وقلتله بالن دهسبه لك مثير بس انا زهقت وتشبعت منه مابقاش يثيرنى ، سامح كس امك هههههههههه ده انا مراتى لو لفيتها ماتجيش فرده من طياظ بسمه ، ههههههه الرفيع برضو بيبقى حراق وطعمه جامد ههههههههههه.

وانتهت الليله وذهب سامح وقضيت مع بسمه ليله عنيفه لما مررنا من اثاره وتملكتنى وفكرت ان اكرر مثل هذه المواقف التى اعجبت زوجتى ايضا ...
قصص سكس الزوجه الشرموطه
بعد ما حدث بينى وبين زوجتى ومن مشهد مصطنع فى قصه المايوة اصبحت زوجتى فى حاله هيجان قويه جدا واصبحنا فى السياحة والجنسية نتذكر هذا الوقف ويهيج كلانا ... بعد أن أصبحت جاهزة للطباعة ، إلا أنها يمكن أن تجدها في مقابل هذا الموقف الذي يمكن أن تستمتع به ، هذا الموقف الذي يمكن أن تجده في هذا الموقف ، يمكن أن تجده في زوجتك. تكراره مع سامح مره حتى لا يشك حتى لا نشكنا نتعاطفنا حتى لا نشك فينا وفي خطتتنا وثانيا. هذا ما حدث مع ما حدث مع ذلكفى مشاهده زوجتى تتعرى وتغرى شخص اخر وان تستمع هى بالتعرى امامه واخذ ذلك منا وقت طويل لانه فى كل مره يغلبنا الخوف من الفشل وافتضاح امرنا ، حتى اتى يوم وحث موقف بسيط جعلنا مشهد مشهدنا بعد مشهد المايوه مع سامح ، فى ذلك اليوم كناجلس في شقتنا وارتدى ترتدى وبيتى قصيره وخرجت من المطبخ وهى تطلب منى انادى عم صلاح البواب لكى يغير انبوبه البوتوجاز وهنا طرأت على الفكر الجديده ، عم صلاح رجل كبير نوعا عمره خمسين عاما يعمل بوابا فى عمارت منذ سكناها وهو شخص طيب وغلبان حينها يستمتع بمشاهده عند السفر ، وذلك عندما يكون منظورًا عاكسًا حينها ، وهذا ما تبحث عنه.مره كان يغلبنا الخوف من الفشل وافتضاح امرنا ، حتى اتى يوم وحث موقف بسيط جعلنا نفذ مشهدنا الثانى بعد مشهد المايوه مع سامح ، فى ذلك اليوم كنا نجلس فى شقتنا ورائحة زوجتى ترتدى جلابيه بيتى قصيره وخفيفه وخرجت من المطبخ وهى تطلب منى انادى عم صلاح ابن كبير ، ابن كبير ، وابواب لكى يغير انبوبه البوتوجاز! الاحظه انا بخبرتى الجنسيه يستمتع بمشاهده ساكنات العماره دون ان يلحظو ذلك خوفا على وظيفته فحكيت لبسمه زوجتى ما افكر به ورأيتها تتهيج للفكره فجنا فورا فى البدء ،مره كان يغلبنا الخوف من الفشل وافتضاح امرنا ، حتى اتى يوم وحث موقف بسيط جعلنا نفذ مشهدنا الثانى بعد مشهد المايوه مع سامح ، فى ذلك اليوم كنا نجلس فى شقتنا ورائحة زوجتى ترتدى جلابيه بيتى قصيره وخفيفه وخرجت من المطبخ وهى تطلب منى انادى عم صلاح ابن كبير ، ابن كبير ، وابواب لكى يغير انبوبه البوتوجاز! الاحظه انا بخبرتى الجنسيه يستمتع بمشاهده ساكنات العماره دون ان يلحظو ذلك خوفا على وظيفته فحكيت لبسمه زوجتى ما افكر به ورأيتها تتهيج للفكره فجنا فورا فى البدء ،وخفيفه وخرجت من المطبخ وهى تطلب منى انادى عم صلاح البواب لكى يغير انبوبه البوتوجاز وهنا طرأت على الفكر الجديده ، عم صلاح رجل كبير عمره 35 عاما يعمل بوابا فى عمارتنا منذ سكناها وهو شخص وغلبان وفقير فى حاله بعده المتعة بمشاهده ساكنات العماره دون ان يلحظو ذلك خوفا على وظيفته فحكيت لبسمه زوجتى ما افكر به ورأيتها تتجيج للفكره فورًا في مشكلة ،وخفيفه وخرجت من المطبخ وهى تطلب منى انادى عم صلاح البواب لكى يغير انبوبه البوتوجاز وهنا طرأت على الفكر الجديده ، عم صلاح رجل كبير عمره 35 عاما يعمل بوابا فى عمارتنا منذ سكناها وهو شخص وغلبان وفقير فى حاله بعده المتعة بمشاهده ساكنات العماره دون ان يلحظو ذلك خوفا على وظيفته فحكيت لبسمه زوجتى ما افكر به ورأيتها تتجيج للفكره فورًا في مشكلة ،وظيفته فحكيت لبسمه زوجتى ما افكر به ورأيتها تتهيج للفكرهوظيفته فحكيت لبسمه زوجتى ما افكر به ورأيتها تتهيج للفك
ارتدت زوجتى قميصبيتى قصير اسود قصير الصدر مفتوح الصدر بشكل صارخ وتردى تحته اى ملابس داخليه وقمنا بتحريك بعض محتوايات الصالة واغراقها والصابون واختبأت انا فى احدى الغرف والتى من ربي مشاهده ما يحدث وبعدها بدأ عم صلاح فى الانتر كام طلب منه احضار ومنظف غسيل بسرعه وقامت ببل قميصها بقليل من الماء ونكش شعرها وأصبحت تحمل الرسم والتنظيف بالفعل ، وبعد قليل دق الباب وظهره يحمل يحمل التصنيف وبان على وجهه الانبهار معتاد على رؤيه ؛ يكاد يكون عاري وافخاذها الملفوفه الجميل ، تناولت بسمه المنظف من عم صلاح وهى تحدثه شكرا يا عم صلاح جوزى قرب يصحى ولسه خلصه وتبقى مشكله ، عم صلاح تحت امرك سيفعل ذلك بطبيعه الحال لا يتأخر فى العمل والمساعده ، بكسلعرض المثير لبسمه التي اصبحت فى طريقها ، وظهرها وهى تتطلع على ركبتها وتنسيقها اسفلها واستعراضها و يتراقصها و اسفلها ليرتفع. قميصها من الخلف لتظهر طيظها الملفوفه المثيره ويظهر ايضا ايضا كسها من الخلف واستطعت ان اشاهد بعد ، طيظها من مكانى كما شاهده ايضا ، اشاهد صلاح بدا عليه الصدمه والذهول لما يرى واصبح يدعك بقوة فوق ملابسه ، بعد ان بسمه لا تراه وبعد ان جننته بسمه هذا المشهد يبدو أن الطلب منه ارجاع قطع الاساس حتى تأخذ حماما وفاجأنه تأكد أنه حدث في الحمام حينما بدا كبيرا ومازال بقوته ، بدا كبيرا ، وقد انتهى وسمع صوت باب الحمام يفتح فقام ملابسه بسرعه ودخلت عليه بسمه ولم يكن انتهى وهى عاريه تماما تلف جسدها ببشكيرانظر الصورة التي تم تحميلها بالكاد ، نصف صدرها السفلى وكسها الجميل بصعوبه شديده ولفت جسدها متجهه متجهه لغرفتها ويكاد يجن ولا يصدق وبعد قليل تخرج بسمه باحدى قمصان البيت الخفيف تشكره بعض النقود نظير عمله وهو يجاوبها بانه لم يفعل ذلك وتحت امرها لو احتاجت منه أي شيء بعد نزول عم صلاح احضن بسمه واستبدالها من ملابسها واقوم بنيكها في نفس مكان مشهدنا الثانى الناجح جدا فى متعتنا المشتركه المثيره وهى التعرى.
قصص سكس الزوجه الشرموطه
بعد أن بدأنا في بداياتنا ومعنا؟ أكثر من ذلك في المواقف التي تبحث عنها ، تبحث في مواقف ورائعة ، ابحث عن مواقف ورائعة ، ابحث عن أشياء تبحث عنها او حتى يمارس معها ………
حاولتش تعرف ليه؟ ، علاء (بكلام متعامد) بتقول بتتعب منى وانها مش بتقدر تتحملنى جواها وانى كبير عليها ، رأيت الهيجان فى عين بسمه من كلام ، واكملت انا كلامى ، علاء هو انت مش بتلاعبها الاول وتتدل قبل ما تنام معاها ، علاء هى اصلا مش بتدينى فرصه ، انا ماهو من خيبتك وعلى فكره كنت متوقعًا كده لانك استعجلت هو انت لسه روحت ولا جيت خلى بقى ابوك وامك يفرحو بكتمتك وخوفهم عليك اديك متنيل بنيله ومصيبتك مصيبه ، علاء هو انا يعنى جايلكم تقضمونى ولا تشوفولى حل ، انا اشكر هان احنا يعنى كده سيدى انت المفروض كنت صيعت الاول ودورت ولفيت وبعدين لما تفهم الدنيا تتجوز مش تتجوز كده على العميانى وانت فاهم حاجه ، المهم انت فى الاول لازم تفهم انك محتاج معرفه وحد يعلمك انت ومراتك بس احنا طبعا ما ينفعش نعلمها ولا هى لازم تعرف اللى بيدور بنا احنا هانعلمك ونفهمك ليك وليها وانت بعد ما نشرحلك تفهمها باسلوبك وتعرفها واحده واحده ، انا هاعرفك انت وبسمه
لمحت فى عينه الاندهاش وايضا النشوة من كلامى فاكملت ، مراتك طول ما انتو فى بيتكم هى مش اكتر من شرموطه تعمل حاج اى حاجه عشان تبسطك وعشان تبسطك لازم ايه تعرف هى اجمل حاجه فيها وبتثيرك وايه احلى حاجه لما بتعملها انت بتهيج ، يعنى ايه مش فاهم؟ ، انا افهمك يعنى انا مثلا شايف ان اجمل حاجه فى بسمه طيظها ، علاء ايه يا عم ماتتكلمش كده ، احا هو انت بتاخدنى على قد عقلى ولا ايه؟ يابنى قلتلك انسى انى دى اختك وان دى مراتك ولا اقولك حقك علينا روح وحل مشاكلك براحتك ، علاء يا عم ماتزهقش عليا ، خلاص يبقى ماتوجعش قلبى معاك بقى وسيبنى افهمك وبعدين هو انت مكسوف من الكلام (احا) ده انت مش جاى مدرسه دى مشكله كبيره تتعلم صح نظرى وعملى ولا عاوز مراتك توتبعد عنك وعيل عرص يلوف عليها وينكها بدل ما جوزها حمار ومش عارف يكيفها ، علاء لا ابوس ايدك انا فى عرضك ده انا انتحر استحملنى وطول عليا بس فهمنى عملى ازاى هاتخدنى شقق دعاره ولا ايه ، لا طبعا دول كانو اتريقو عليك وضحكو عليك الناس انا هافهمك حاجات بالكلام وفى حاجات تانيه اختك بقى تفهمه هى لا هاتكسف منك ولا انت هاتكسف منها وانا عارف ان بسمه مش هاتسكت وتسيبك كده مع مراتك ، لمحت على نشوته وانا انه فعلا خام جدا ومش فاهم حاجه فى الامور دى بجد وقد لاحظت أن زبه فى حاله انتصاب من خلف ملابسه ، علاء خلاص كمل ومش هافتح بقى ، انا لا افتح بقك طبعا لما اسألك ورد عليا ايه بقى احلى حاجه فى مراتك ، علاء زيك طيظها برضه ، انا طب ايه احلى حاجه بتعملها؟ ، علاء مش عارف هى اصلا ما بتعملش حاجه ، انا يعنى انا مثلا احلى حاجه بتعملها بسمه (المص) بتعمله حلو جدا وكمان بتحبه جدا ، علاء احا هى بتمصلك ، انا يابنى يعنى ابوس ايدك تنسى انها اختك يا حبيبى دى مراتى تعمل معايا وبعدين انا قلتلك لازم توصل مراتك انها تبقى معاك شرمووووطه ماتزهقنيش منك بقى ، علاء خلاص خلاص اسف بجد مش مضايقك تانى ، انا بص يا سيدى لازم تخلى مراتك تبقى هاتجنن علىيك وعايزاك تنكها ليل نهار وتموت نفسها عشان تغريك وتثيرك وجميع حكايته عشان تخليك تنكها وده هاي حاصل غير لما تبقى معلم ومقطع السمك وديلها وتعرف انت كمان ازاى تثيرها وازاى انت وتسوقها وتبقى صاحب الكلمه والقرار ، انت مراتك ، رقصتلك قبل كده كده مره او مرتين ، انا كانت لابسه ايه؟ قميص نوم ، علاء مره بدله رقص ومره قميص نوم ، انا ولما بيجى بالليل بتبقى لابسه قمصان نوم ، علاء لاء لازم اطلب منها وساعات كتير ، قميص نوم ، انا لاء لازم تعودها تكون دايما مدلعه ومثيره حتى لو هاتعملو حاجه ولازم كمان تلبس اللى بيعجبك ويهيجك وانت تأمرها تلبس ايه مع ايه وده امتى وده يعنى انا مثلا بحب بسمه تبقى لابسه دايما قمصان شفافه ومن غير كلوت عشان اشوف طياظها طول الوقت وبختار تلبس ايه وكمان بركب اقطم مختلفه مع بعض وعموما سيبك من النقطه دى بكروقتى انا هاخلى بسمه لما تجيلها. وبتلبسها مع ايه وازاى ، علاء لا يا عم مش هاينفع انا اتكسف منها
قصص سكس الزوجه الشرموطه
في صباح اليوم التالى كنت انا وزوجتى بسمه فى انتظار علاء اخيها بشوق شديد وارتدى ترتدى بادى ابيض تقيل ضيق جدا وهوت ترتدى تحت المحاسبة فتله احمر يختفى بين ... لاختبئ في مكانى المثالى وذهبت بسمه لتفتح له الباب ،
علاء بقى ده لبس البيت امال لبس ترويق وشغل ، علاء بقى ده لبس البيت امال لبس ، يبقى ايه ده ده انا على كده متجوز كنبه ههههههههههه ، بسمه معليش يا علاء يا حبيبى والوقت هايب تمام وبكره تبقى انت ومراتك سمن على عسل استحمل واصبر ، بص انا هشام جوزى حكى لى لى لى اللى دار بينكم امبارح عشان اعرف اكمل منين واظن انه فهمك انك لازم تكبر عقلك وما تكسفش منى نهائى عشان تفهم وتتعلم وعشان انا ما اتكسفش منك ، واعرف اتكسنا وانا من ايدك دى لايدك دى اصل بصراحه امبارح كنت فى اى حاجه تبسطك انت ومراتك مهما ، علاء تمام ، بسمه شوف يا علاء طبعا انا مضره استخدم الفاظ بيئه ووسخه وانا بكلمك ما تتخطش تعمل مكسوف ، علاء خدى راحتك ماهو هشام سبقك وسمعنى امبارحبلاوى ، بسمه يبقى اتفقنا اول حاجه تتعلمها تفهم جسمك وجسم مراتك وانا هاقوم مراتك عشان انت تتعلم زائد انك تشوفنى بعمل ايه عشان مهمتك تعلم مراتك ، علاء برضه اتنا ، بسمه مش عايزه تعليقات ومش عايزة اسم استغراب ، لاء او عاكسف ، حاضر ، بسمه اول حاجه قوم اقل ، محضر ، علاء البوكسر ، محاضر ، بسمه انا قلت كله اقلع البوكسر كمان ماتكسفش قوى كده انا ياما حميتك صغير ، يخلع صغير ، يخلع بايده المرتعشه مطلقا سراحه حقيقى والذى لا اعرف فعلا كيف تتحمله زوجته الصغيره الرقيقه شهقت بسمه لروزب اخيها علاء وصاحت فيه يخرب عقلك يا ده مدفع ، علاء محاولا اخفاء زبه بيده ماتكسفنيش بقى وخلينا نكمل انا بسمعك ، اهو ، بسمه وهى تبتلع بصيغة يا سيدى اولا كده انت ليه مش حالق شعرتك دى لازم تبقى محلوقه باستمرار عشان يبقى جميل ونظيف عشان مراتك تحبهتلاعبه واتقرفش منه ولما تيجى تمصهولك يبقى لذيذًا ودايما خليك قاعد ، بسمه شطور ودايما خليك قاعد لها كده لان مايبقى قدامها هاتهيج وتتعود على شكله وحجمه الجبار ده ، علا حاضر بس هى بترفض دا تمصه وبتقول بتعرف ، ولا تقلق انا هاعلمك المص ازاى وانت تعلمها واعلمك كمان ازاى انت تلحس كسها وتخليى تشد فى شعرها من الهيجان ، مستغربا ازاى علاء ؟؟ !!!!!، بسمه مالكش دعوة ده فى الاخر ، خالص ، دلوقتى ، الدور عليا اعرفك جسم مراتك وايه بيجنن الست ويهيجها وقامت واقفه وهى تخلع البادى من على جسدها ليتدلى أمامها بزازها وهى تضم يدها عليهم عليهم دى اول حاجه تموت يلعب الست بزازها وتقفش فيهم يعنى بفن مش ويوجها وتمسك بيدها حلمه في بقك وتمصهم زى العيل الصغير وتلف لسانك حواليها في دواير وتعضض فيهم بشويشششششش يلا ورينى هاتعمل كده ازاى ، الحلمه في حلمه وتمسك فيهم براحه وتفرك الحلمه في بقك وتمصهم زى العيل الصغير وتلف لسانك حواليها في دواير وتعضض فيهم بشويشششششش يلا ورينى هاتعمل كده ازاى ، ونده حلمه وتمسك فيهم. يرتمى علاء على صدرها منفذا كل كلامها بمنتهى الدقه وتعض بسمه على شفتها السفلى وهى تنظر لمكان اختبائى تبحث عن عينى لترى اثر هذا المشهد على زوجها المهتاج ، تسحب بسمه بزها من فم اخيها وخلاص كفايه عشره على عشره ندخل بقى على اللى بعده ، مراتك لازم تتعلم تبقى ازاى مثيره قدامك وتجننك وتهيجك قمصان نومها مثيره وتعجبك وطول الوقتتدلع عليك وتحاول تثيرك ، طقم من اللى بيعجبو هشام وافرجك انا ازاى ببقى قصاده اهيجه واخليه يقوم يموتنى نيك ، لم تنتظر بسمه سماع واتجهت لغتها وارتد قميص نومها شفاف يظهر جسدها بالكامل وطبعا دون اى شئ تحته وخرجت ليشاهدها علاء وهو في حاله جنون وزبه العملاق فى منتهى الانتصاب وهو يدلكه بيده ، بسمه سيب زبك ما تلعبه فيه انت هاتجبهم عليا ولا ايه انا بعلمك يا حمار بهيجك اتعلم وعلم مراتك وابقى اعمل معاها هى طبعا انت شايف انا مثيره وجسمه كله باين انا بقى اخرج لهشام كده واعمل نفسى بشتغل واجهز حاجات فى البيت عشان اهيجه واديله فرصه يستمتع بالفرجه عليا يعنى مره اوطى واديله طيا تتمتع يبحلق فيهم وانا موطيه وممكن اخليه يشوف بزازى بتترقص وكلامه وقيس على كى بقى كل قمصان وكل قميص النوم وحديثه ، تجننى قوى يا صحيح هشام عايش مع شرموطه بصحيح زى ما قالى ، بسمه هشام ده هو اللى علمنى كلحاجه وخلانى كده اجنن زى ما انت هاتعلم مراتك ازاى تتشرمط عليك ، بعد كده بقى يجى اللبس اللى من نوع تانى انت عرفت من هشام طبعا ان اكتر حاجه بتهيجه وبيحبها طي قبول وانا عشان كده بعرف ازاى استغلها فى تهيجه ودخلت لغرفته الرجالتدى قميصى على اللحم وخرجت لعلاء ، ها ايه رأيك ده تانى اسلوب قميص هشام شكله يجنن عليا وبسهوله جدا لو فتحت زرارين فوق تبقى بزازى باينه وطبعا لما امشى او اوطى او ارفع ايدى اجيب. وهى تكمل وطبعا لو قعدت على ركبى او فردت جسمى على الكنبه يقدر يشوف كسى وهو مبلول واكيد مش هايمسك ويج نفسه يلحسه ، علاء انا مشدق ده انتى ملكه بجد وفعلا تهيجى الجماد مراتى اللى بتاعنا دى عمرها مارضيت تخلينى اقرب من كسها ابوسه حتى ، تنزع بسمه القميص وترمىه جانبا ولا يهمك يا حياتى انا هاعلمك ازاى تمصلك كمان تعالى قرب منكسى وهى تنام على الكنبه على ظهرها ، وهذا لسانك عليه فوق لتحت ومن تحت لفوق برالراحه وهو ينفذ ما يقول وانا العب فى زبى بقوة على ما اراه امامى ، افتحه بقى بلسانك ودخله فيه ايوة كمان جامد علاء دخل صباعك نكنى بيه بالراحه وانت بتلحسى … اه كده بالظبط كمان شويه فى كسى وشويه فى طي تحصل على بالراحه وتصيح وهى تشد شعر راسه كمان يا علاء جامد جامد هاجيبهم اهو اهو يا علاء الحس جامد علااااااااااااااااااااااااااااااااااااء وتقذف عسلها على لسانه وقذفه وترجمه ، لطالما استعملته في فمه ، ولأنه يستخدمه في فمه ذكرى تحدثه ، مبسوط يا علاء يا حبيبى هاتعرف تعلم مراتك وتبسطها وتبقى راجل وترفع راسنا ، علاء انا مش عارف اقولك ايهيا بسمه انا اكنى بحلم مش مصدق نفسى انا حاسس انى ما كنتش متجوز قبل كده وان دى اول مره ليا مع واحده ست ، بسمه انت حبيبى يا علاء وانا عاوزاك تبقى احسن راجل وسيد كل الناس المهم يا حبيبى بالراحه مراتك وواحده واحده لحد ما تبقى زىى واحسن منى كمان وتبقى دايما ومابقى معاك بخطوة لحد ما تبقى اسعد راجل في الدنيا ، انتى احلى واحسن اخت فى الدنيا ، وهنا ينتهى هذا المشهد فى حياتى مع زوجتى بسمه ولكن هذه المره تعدى الموضوع التعرى والاغراء للحسراء والتقفيش وبعد ذلك علمنا علاء بعد عده اسابيع ان حياته وزوجته اصبحت مثل حياتنا وعرفت المتعه مكانها بينهم ولكن هل هذا اقصى ما سنفعله فى مشاهدنا ام سيتطور الامر لابعد ذلك ؟؟ !!!!!!!!!!!!!
كان من الصعب الحصول على مقابل مقابلرضتك مقابلرضتك مقابل طلب مقابل مقابل طلبتك مقابل طلبتك مقابل طلبنا مقابلرضتك مقابل طلبنا. هكذا في بيتنا وبعد أن تتعرى ، بدأ الرسم في البيتنا وبعد أن تتعرق ، هكذا بدأ الرسم والتفكير ، هكذا كان وقت الفراغ في
الرسم الموعد المحدد في الموعد المحدد
اختبئت في الموعد المحدد ، وكان متوسط الحجم واستقبلته بسمه برداء بيتى عادى ، وموقع التعارف ، وتوقعت ، ودار بينهم الحديث بشكل طبيعى جدا ،
أيوة يا افندم ايه بالظبط المشكله ، بسمه ظهرى دايما بيوجعنى ووسطى بحس انه هايكسر او لما اوطى اجيب حاجه ، تامر ده بيبقى من عدم ممارسه الرياضه والحركه الغضب عموما احناعمل مساج عام على منطقه الظهر بس لازم حضرتك تواظبى على الرياضه مهما كانت بسيطةه ، بسمه هاحاول على قد ما اقدر ، تامر طب نبدأ اتفضلى خدى دوش ميه ساخنه وانا مستنى حضرتك هنا ،
وخذتخذها معك وأخذت معك في نفس الوقت ، ورائد ترتدى ملابس داخلية في الجواب. منع تامر من الاعجاب بجسمها الفظيع ونامتحفظها عن جسدها لها السنتيان وذلك بعد أن جسدها بالفوطه ومده وخلعها وجذب الفوطهفل تغطيتها فقط وقام بسكب كميه من الزيت على جسدها في عمله وهو يحرصه بشكل ناعم على ظهرهابتها العالقة يده تطول بزازها الحره المنطلقه من الجنب وهى تصدر اهات خفيفه تنم عن شعورها بخروج الالم مع حركه يده ، نزلت يده لاسفل ظهرها فوق طيظها مباشره واخذ يضغط بكف يده بقوة اكثر وهو يقول لها فين بالظبط اكتر مكان مؤلم ، بسمه هنا تحت ايدك ، تامر وهو يحرك ايده لتدخل تحت حرف الاندر الاعلى هنا ، بسمه ايوه اممممم وجع شديد ؛ تامر سورى يا طيظها ومد يده يدعك رقبتها متجها لبزازها من الخلف وزبه يتحرك على طيظها مع حركه جسمه التى شعرت به ، ده ده يا تامر فى حاجه على ظهرى ، تامر ماتفكريش فى حاجه سيبى جسمك يسترخى انت تعبانه جدا وتعامل مع مشكلة ، بسمه طب ايه ده ده اللى بيتحرك على طيظ…. ظهرى ، تامر ماتفكريش قولتلك ومتخافيش فى حالات بنضر معاها طريقه جنسيه شويه عشان بتبقى العضلات تعبانه جدا وفىه الاثاره الجنسيه دى بتسترخى وتفك وامسك زجاجه الزيت كميه كبيره فوق زرم طيظها وجهه وهى تصيحه اااااااااااحه يحك شفراتها ويدخله بنعومه مثيره وبسمه تعض على شفتيها اممممممممممممممممم
واخذ يدك كسها بقوه وهو يعصر بزازها ثم قلبها على ظهرها وهو يرفع رجليها على كتفه ويدخل زبه في كسها ويلتهم شفتيها ، ثم نام على ظهره وركبت بسمه على ظهره وركبت لمكانى تبحث عن عين زوجها الذي يراها لاول مره تتناك من احده ولنتهى مارك ماركيز ، نيك ، نيك ، نيك ، نيك ، نيك ، نيك ، نيك ، نيك ، مارك ، مارك ، مارك ، ماركيز ، ماركيز ، مارك ، ماركيز
قصص سكس الزوجه سكس الزوجه الشرموطه
لقد قررت انا وزوجتى نفس الوقت في نفس الوقت في إعادة النشر ، ولكي لا يتأكد من ذلك مجددًا. in the sex (dies and hars) ، and in his sex (dies and her hars) ، وجسدها ، وجسدها ، وجسدها ، و زوجته ، و زوجته ، و زوجته ، و يكتفى بها وحدث ذات يوم بيننا الاتى ،

يعنى؟ ، انا عادى يعنى ترقص بحاجه مغريه جامد وفى الاخر تقلع واحده واحده وهى بترقص وبعدين تهرينى مص واقوم انيكها وانا فى قمه نشوتى ، سامح ده شغل جامد فعلا بس انت مراتك تعمل كده جسمها مساعدها يعنى لو قلعت واحده واحده وكل شويه حاجه من جسمها تبان طحن انما مراتى معندهاش اصلا وبعدين تقلع ايه دى من غير ماتقلع كفايه وهى بترقصلك بزازها وطيظها يتهزو قدامك ، انا بصراحه هى استاذه وبتعرف تستغل كل حته فى جسمها ده انا ساعات تنكرها كانت شغاله رقه زمان هههههههه ، رقهاصه يا عم شغلها. ، انا كس امك هو انا هارقص مراتى للناس يا عرص ، سامح يا عم بهزر ده انا بحسدك على مراتك يابن المحظوظه ده انا لو واحده فى جسمها رقصيتلى مره كنت اجنن ، جرى جرى ايه يا ياض انت هاتهيج على مراتى ولا ايه وانا اللى بثق فيك وخليتها تجرب المايوهات قدامك الظاهر انى غلطت ، سامح عيب عليك انت مجنون طبعا لا مش بهيج عليها بس هى جسمها بيثرنى كده عمرى ما افكر
قصص سكس الزوجه الشرموطه
وافترقنا على ان يأتى سامح في المساء لخطتنا عند رجوعى للبيت ولبيت ما حدث بالتفصيل فى منتهى السعاده واعدت نفسها لاستقبال سامح ،
حضر سامح في المساء وجلسنا معا بحضور زوجتى وحكيت لبسمه الرقص مع زوجته تعلم شئ وبعد ان انتهيت سألتها انتى رأيك ايه سامح محتاج مساعدتنا ، بسمه ، خذها معك ، خذها معك ، سامح مش عارفه بس مش بحبه بس يمكن على ايديكى اغير رأيي فيا ان جوزك بيقول عليكى اساطير ، بسمه مش قوى كده اهم حاجه ، ستعرف ازاى تثير جوزها وتلبس لبس يجننه ، انا خلاص كفايه محاضرات قومى جهزى نفسك نفسك وفرجينا سامح يمشى من هنا بيموت ويخ مراته واتجهت ترتدى قميص نوم شفاف حتى ناري طويل حتى ترتدى ترتدى ترتدى فيظهرها بوضوح وانظرها وعرضها بوضوح وانظر فتله تظهر بوضوح. وعند دخولها قالتلى ، انا مش هاينفع معايا كده عشان ما اتكسفش اقلعو الهدوم الرسمى دى وانا لازم عشان سامحموافق ، موافق ، موافق ، موافق ، موافق ، موافق ، سامح ، وشاهد ، ولفت بسمه وسامح ، ولفت بسمه وسامح. نسينى تماما وامسك زبه بيده وهى شاهدت ذلك وقالتله إنها مالكة زبرك واقف ولا ايه ، سامح واقف ع الاخر ، بسمه طب خرجه فى الهوا واخرج سامح زبره وانا ايضا وخلعت بسمه القميص والاندر بحركه وسعه وترقص عاريه وكل شويه تنحنى سامح مره وبعد قليل شديتها فى حضنى اقبلها وادعك بزازها وقام سامح يحضنها من الخلف وزبه على طيظها ونزلت بسمه تمص زبى وهى موطيه وما كان من سامح الاخل زبه في كسها من الخلف وهى تصدنا جامدنا نرخنيك بسمه اكثر منبع ساعات بكل الاشكال وبعد ان انتهينا قبلها سامح وهو يشكرها وعند الباب طلبت منه انلا يبنسى موعدى فى نيك مراته ولا اعلم هل كنت فعلا فعلااريد ذلك ام قلته فقط لمجرد ان اثبت له انى تركته ينيك مراتى من اجل انال زوجته انا الاخر

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: K lion و عبد المرأة
محرف عنوان القصة والقصة الاصليه كلها وتكرار جمل حرق حبكة القصة كلها

• عجبني
التفاعلات: عبد المرأة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%