NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خوف ورعب من الكس الكبير جدا

DrSamy

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
علاقاتى الجنسية ماشية عسل و حلاوة مع الجنسين
معظم الوقت انا احب اكون سالب مع الاناث و مع الذكور
لكن احيانا مطلوب منى اكون انا الموجب و بخاصة مع المحارم و اااقارب والزملاء و الجيران و اللى يعرفونى وعارفين اننى دكتور محترم مؤدب قوى وابن ناس لكن
اهيج و عندى انتصاب بسرعة خالص
لكن عندى مشكلة متكررة و مرعبة
فى بداية اللقاء واحنا بهدومنا اكون عادى حبوب و جرىء لما اكون دورى موجب
لكن اخاف و اعصابى تنهار مقدرش أقف ولا اتكلم ولا اتحرك لما اكون انا السالب و ريقى ينشف و يغمى عليا و يبقى حالتى صعب قوى
يبقى على الطرف الآخر يقوم بكل حاجة بمفرده يعنى يبوسني و يسيحنى و يلاعبنى و يقلعنى و يدهن لى فتحتى الشرجية و ينيكنى شوية بحنية هنا بعد شوية أشارك انا معاه واحضنه وابوسه واغنج واتاوه و ينطلق الهيجان اللى عندى بفيضان رهيب وسخن قوى اتمتع معاه و امتعه قوى و اطلب منه ينيكنى اكثر وبقوة و عنف و باوضاع كثيرة جدا
موش اشبع أبدا وانا سالب و عاوز تانى وعاشر ومائة والف يفضل ينيكنى لغاية مايتعب حبيبى ويقع خالص ح يموت
المهم فى مشكلتى
سواء كنت انا السالب او كنت الموجب
اموت من الرعب مع البنت أو الستات اللى كسها كبير قوى و ناعم نظيف و ينزل منه عسل قبل النيك اموت من الرعب لما اشوف والمس وابدا أقرب من الكس الضخم قوى .. ولما يكون شفايف الكس كبيرة قوى تبقى مصيبة عندى بس موش اتكلم وشى يبقى اصفر و ارتعش و لما يكون فتحة المهبل واسعة كبيرة قوى اموت و اعيط أبكى بجد و أقع من طولى ..
و يبقى موش قادر اتنفس خالص و احتاج هى تقوم وتعمل لى كل حاجة وتنيكنى هى نص ساعة لغاية قضيبى ما يقف واقوم عليها انيكها نيك انتقام بقسوة و عنف وكراهية ييجى ساعة ونص نيك انتحار
بعد كدة ابقى عادى ومبسوط خالص
نفس الرعب لما اكون سالب و معايا شاب جميل قوى و تكون مفاجأة ان قضيبه كبير قوى وتخين جدا اموت من الرعب و يغمى عليا فى حضنه لغاية هو ما يجيب ويقذف جوايا و يخلص عليا نيك عنيف و بعد كده افوق كويس وابقى نشيط قوى معاه.
عاوز علاج للمشكلة دى
علما ان انا قضيبى كبير جدا وتخين وطويل و كل واحد و واحدة قالت لى كدة وأنه متعة ومؤلم جدا ولازم أحاسب معاهم اكون بطيء جدا مع فازلين وانا ادخله فيهم و لازم آخد بالى انيك بالنص او الراس بس لان ستات كثير وشباب جالها تمزقات ونزيف بسبب حجم قضيبى و عنف الطعن بيه
ده موش مهم الان
الان عاوز علاج أو حل للخوف والرعب عندى لحظة بداية المقابلة
،DrSamy

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%