NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال خوارق فى حياه طالب | السلسلة الأولي | ـ ثمانية أجزاء 23/8/2022

جامدة فشخ
حاول تنزل كل يوم جزء
صعب فشخ يسطا انا باقى على امتحناتى 5 ايام انا بكتبلك من الوقت اللى المفروض انام فيه

جزء كويس وخليك مكمل
بس في ملحوظه ابقى راجع على الكتابه علشان فيها اخطاء كتييييير
عارف و **** بس انا اتبقى 5 ايام على امتحناتى فالاب مش معايا و بكتب على الفون و كمان بكون مستعجل عشان محدش يزعق معايا

• حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Ghosts only
  • عجبني
التفاعلات: المهندس اكس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنت جميل وموهوب وروحك حلوة،،بس،،وماادراك ما بعد بس،،1.الاملاء2.خيال ياراجل هوفي حدبيضرب لواء بالقلم وكمان في الجامعه،،احترم عقول القاريء،كفايه كده دلوقتي،لان اسلوبك أتغير للأحسن في بقية الأجزاء وخد بالك الغلطه في حرف،بتغير المعني المقصود والقارئ بيتوه منك،اكمل وأبدع ونحن في انتظار جديدك،،،
حبيبى ايوا كده انتقدونى يخونا عشان لو انا غلطت او انتوا فهمتوا غلط اقولكوا
يسطا دا واحد دبلوماسى و معاه جنسيتين و والده رأيس غؤفه عمليات القوات الخاصه و معاه كارت يخليه يدخل مكتب رأسه الجمهريه مستريح و دا حتت لواء شمال بلاويه كتير و نقط ضعفه اكتر فالموضوع مش اوفر و لا حاجه لان الواء هو اللى كان حيعمل عليه نمره و هو اللى شتمه بامه و على فكره اى حد برا القصه عنده نخوه و خصوصا لو الوالده متوفيه لو اتشتم بالام بيهد الدنيا و مبيعرفش مين اللى قدامه وصلت

• عجبني
جامد استمر مستني منك كل جديد لو بتقبل النقد ف معلش حاول تصلح الغلطات الاملائية عندك ممكن مثلا تكتب الجزأ علي ورد و هو الكلمة الغلط هيحطلك تحتها خط احمر بس يكون ورد عربي غير كدا ميه ميه
بقبل النقد!!!!!!!
دا انا بعشقه يسطا ايوا جده يخونة انا ببحب النقد جدا و و**** انا ورايت امتحنات فبكون مستعجل بس ححاول اقللها

• عجبني
التفاعلات: asem amer و ⭐ الفرعون ⭐
  • حبيته
التفاعلات: Le loup
ماتش الأهلى ياريت تعرف تنزل بعد الماتش
سف و **** بس صعب خالص انا لسه مبدأتش كتابه و حبظأ بكره لانى مصدع اوى

• عجبني
سف و **** بس صعب خالص انا لسه مبدأتش كتابه و حبظأ بكره لانى مصدع اوى
دا غير انى عندى حوار مس و كده و متبهدلين فى البيت

• عجبني
عارف ان ردى جه متاخر بس عااااااش عاااااااش ججدااااا
وعشان بحبك فحاول تصلح الأخطاء الاملائية إلى عندك وطول الجزء شوية بلاش يكون قصير وحاول تستمر وتنتظم فى الوقت إلى بتنزل فى الجديد عشان القارئ يحبك😂❤️ ومعلش اخر حاجة خف خيال شوية عشان محدش يقول إنه اوفر ومش عايز جنس فى القصة😂😂

• حبيته
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
قصه جميله جداا متتاخرش ف الاجزاء

• حبيته
وعشان بحبك فحاول تصلح الأخطاء الاملائية إلى عندك وطول الجزء شوية بلاش يكون قصير وحاول تستمر وتنتظم فى الوقت إلى بتنزل فى الجديد عشان القارئ يحبك😂❤️ ومعلش اخر حاجة خف خيال شوية عشان محدش يقول إنه اوفر ومش عايز جنس فى القصة😂😂
حيبقى فى مشهد جنس او اتنين بكتير عشان تتن فى نفس القسم و كمان الاخطاء لانى بكتب بسرعه عشان مش فاضى و بالنسبه لطول الجزء 2800 كلمه اعمل ايه اكتر من كده 😠😂

• بيضحكني
التفاعلات: إلى بعده و Ghosts only
و بالنسبه للخيال اتقل تاخد حاجه نضيفه

• حبيته
التفاعلات: إلى بعده
و بالنسبه للخيال اتقل تاخد حاجه نضيفه
واأنا مستنى اهو بس مفهاش حاجة لما تطول الجزء اكتر عشان حتى يبقى حجة لو اتاخرت فى نزول الجزء😂لازم تضحك شوية على القارئ😂😂

• بيضحكني
واأنا مستنى اهو بس مفهاش حاجة لما تطول الجزء اكتر عشان حتى يبقى حجة لو اتاخرت فى نزول الجزء😂لازم تضحك شوية على القارئ😂😂
لا لا انا حضحك عليهم و اقولهم ان الجزء كده طويل اصلا 😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%