NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال خوارق فى حياه طالب | السلسلة الأولي | ـ ثمانية أجزاء 23/8/2022

عاش

• حبيته
التفاعلات: XX_FUCKER girl_XX
عاش يسطا الجزاء الجاى امته

• حبيته
حلوة استمر

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 《☆DEVEL☆》
يخربيت الجمدان بس تصدق انك عايز تموت ياعم عايزين نعرف في ايه في ميتين ام الاوضة المتناكة دي الواحد هيطق ياعم😂🙂

• حبيته
واتوقع مازن معاه فلوس لانه هكر لكيد كان بيهكر حاجات وكدة او ماهر مثلا ساعده في الفلوس بس مظنش ماهر وادينا نستني هنعرف الجزء الجي بقا🙂

• حبيته
يخربيت الجمدان بس تصدق انك عايز تموت ياعم عايزين نعرف في ايه في ميتين ام الاوضة المتناكة دي الواحد هيطق ياعم😂🙂
دا انت بتحلم دا انا حطلع عينكوا لحد متعرفوا بس انا نويت اخليها كذا سلسله فلحد الجزء الخامس كل ده عباره عن تنهيد و مقدمه فهمتوا استمتع

يسطا الجزء حلو بجد استمر علي نفس الأسلوب و عايزين جزء جديد بكره الصبح قبل الماتش

• حبيته
دا انت بتحلم دا انا حطلع عينكوا لحد متعرفوا بس انا نويت اخليها كذا سلسله فلحد الجزء الخامس كل ده عباره عن تنهيد و مقدمه فهمتوا استمتع
احااااااا كل ده تمهيد اومال هيحصل ايه في الاجزاء الجاية ويارتني مقولتلك خليها كذا سلسلة اديني هفضل مستني بقا كل ده انا استاهل جبتوا لنفسي🙂😂

لا حرفيا شابو جدا انت قريت قصص كتير جدا و احب اقولك ان البدايه تثبت انك جامد فشخ و كاتب جامد جدا شابو جدا جدا لكل جزء انت كتبته حاجه بيرفكتو👌

• حبيته
رائع بس خد بالك من ضهرك

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا الجزء حلو بجد استمر علي نفس الأسلوب و عايزين جزء جديد بكره الصبح قبل الماتش
وم الثلاثاء الجزء الجديد الساعه 5

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud ss
تم أضافة الجزء الثالث

• عجبني
التفاعلات: Ghosts only
الجزء جامد فشخ البداية تدل أن القصة ديه هتبقى من اساطير المنتدى ومنتظرين باقى الابداع والتميز

• حبيته
ياريت يسطا تنزل جزء بكرة قبل الماتش لان مش هنقدر نستنى ليوم الثلاثاء

• جامد
الجزء جامد فشخ البداية تدل أن القصة ديه هتبقى من اساطير المنتدى ومنتظرين باقى الابداع والتميز
بيبى يغالى شكرا على مشاركتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%