NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة خوارق فى حياه طالب | السلسلة الأولي | ـ ثمانية أجزاء 23/8/2022

• عجبني
التفاعلات: Crasco و ولفرين
  • عجبني
انا مستني الجزء التاني لا بجد عظمه انا بعشق الخيال العلمي والفانتزيا وكل حاجه خيال وعجبتني جدا قصتك واتمني تعملها سلسله كبيره زي الحرب والجنس وعلفكرع انا متوقع سلسلتك اتبقي جامده زيها
ان شاء **** حتبقى كبيره و انا فعلا ناوى كل شويه اغير اطار القصه زى الحرب و الجنس بس مش تقليد بصوره تانيه انتوا حتشوفوها

• عجبني
التفاعلات: Crasco و Ki1inG
فلاول انا بشكرك فشخ انك بتاخد رايي يسطا بلص جزء موفق وجامد ولو عايز نصيحتي ف طلع كل خيالك ف الجزء فاهم متتسرعش وانته بتحكي الاحداث قدام لانك هتحس بملل سيكا عيش ف الجزء بس طلع جزء من تحت ايدك خلي اللي بيقرا مش فاهم انته عايز ايه وبتعمل ايه متخليش احداثك تحرق القصه انته اكيد فاهمني خلي كل حدث يبقا مفاجاه كده بص نا عبيط فشخ وكنت اول مره اكتب بس انا بفهم يعني ف الحوار ده الي حدا ما وشكرا تاني انك بتاخد رايي يسطا بجد وبالتوفيق ودلوقت اقولك متابعين قصتك ذادو واحد♥️♥️♥️♥️♥️⚔️
حبيبى يغالى و نصيحتك انشاء **** حاخد بيها ❤❤

• عجبني
  • عجبني
اولا شكر على اول جمله فى المقدمه ثانيا مقدرش اقولك واو دى فشخ دى ابا لاء مش كده المقدمه حلوه بتفتح بها القصه اللى لسه ما بدأت واتمنى ان تكون فى عقليه القارء المهتم بالقصه مش باللى بالى بالك متمنى لك التوفيق وياريت متخيبش ظنى
مش حيبقى فى اللى باللى بالك غير خفيف لانى مبعؤفش اكتب جنس و انا حعمل مخرج درامى يلغيه لفتره عشان القراء يتعلقوا بالقصه كقصه اكتر من مشاهد جنسيه و شكرا على مرورك

• عجبني
بدايه زي الفل بس طول الاجزاء ورتب افكارك كويس علشان تعرف تمهدها ف كل جزء وخلي بالك أن من اول جزء لاخر جزء لازم يكونو مرتبطين ببعض بس شابو ليك استمر وعارف ان ال جاي منك عظمه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco، Ki1inG و XX_FUCKER girl_XX
بدايه زي الفل بس طول الاجزاء ورتب افكارك كويس علشان تعرف تمهدها ف كل جزء وخلي بالك أن من اول جزء لاخر جزء لازم يكونو مرتبطين ببعض بس شابو ليك استمر وعارف ان ال جاي منك عظمه
حبيبى يغالى و انا مستنى التحفه و العظمه اللى جايه منك و اوعدك ححاول اطول الجزء زى منت واعدنى انك حطوله

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco، Ki1inG و Le loup
بجد يجماعه شكرا اوى على التفاعل ده و عشان التفاعل ده اللى متوقعتوش فى يوم انشر فيه لاول قصه ححاول انزل جزء بكره بليل او بكره العصر كده

• عجبني
التفاعلات: Crasco
هي بداية حلوة بس مش اقدر احكم علي القصة من دلوقتي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco و XX_FUCKER girl_XX
  • عجبني
التفاعلات: Crasco
بص يسطا المقدمه حلوه فشخ ومن اول سطرين جاني احساس ان في اسطوره جديد هيتولد في المنتدى هنا وبجد انا مش بجامل بس دا حقيقى انا مش متابع هنا غير قصص قليله وانت بقيت ضمنهم مستني منك الجديد يانجم❤

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Crasco، drive to the hell و XX_FUCKER girl_XX
بص يسطا المقدمه حلوه فشخ ومن اول سطرين جاني احساس ان في اسطوره جديد هيتولد في المنتدى هنا وبجد انا مش بجامل بس دا حقيقى انا مش متابع هنا غير قصص قليله وانت بقيت ضمنهم مستني منك الجديد يانجم❤
اتمنى اكون عند حسن ظنكم و عشان بجد التفاعل كان فوق منا متوقع بالنسبه للمقدمه فانا حنزل جزء جديد بكره يأما انعارده الساعه 1 كده لو تنيت صاحى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco و ☬الہٰشيٰطہٰان☬
كويس

• عجبني
صديقي نحن اتفقنا على الصراحه لذا استعد اولاً البداية رائعة لكن على قدر ماهي رائعة على قدر ما اريد ان اعرف مكان اقامتك لكي أذهب لقتلك كيف تجرؤ على التوقف في مكان ساخن كهذا 👍😁💓اسرع بالجديد ان لم تريد مني ان اقتلك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco، Ki1inG و XX_FUCKER girl_XX
صديقي نحن اتفقنا على الصراحه لذا استعد اولاً البداية رائعة لكن على قدر ماهي رائعة على قدر ما اريد ان اعرف مكان اقامتك لكي أذهب لقتلك كيف تجرؤ على التوقف في مكان ساخن كهذا 👍😁💓اسرع بالجديد ان لم تريد مني ان اقتلك
لو تعلم اين سأتوقف فى الجزء القادم ستدعوا ان لا اكمل القصه سأقوم بنشر جزء جديد غدا انشاء **** 😂😂

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Crasco، Ki1inG و drive to the hell
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اوبا مادام الشيطان بنفسه قالك اسطورة تبقا اسطورة من قبل ان تكتبها اصلاً لا تجرؤ على تخيب ظنه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco و ☬الہٰشيٰطہٰان☬
لو تعلم اين سأتوقف فى الجزء القادم ستدعوا ان لا اكمل القصه سأقوم بنشر جزء جديد غدا انشاء **** 😂😂
ايها الوغد هل تتمنى الموت أم ماذا بحق الجحيم انا لا امزح سوف اقتلك حتماً ان حاولت العبث معي مرة

بدايه جامده فشخخخ عاش​

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Crasco و drive to the hell

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%