NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
صدقونى مش عارف اقول ايه لكم بس فعلا انا اكتشفت انى حبى للجنس فاق اشياء عديده بعد ما حكيت ليكم قصتى مع جيرانى دلوقتى اسمحو لى ان احكى لكم حكايتى مع خطيبه اخويا التى مازالت تحدث حتى الان انا شاب سنى 33 سنه مركز مرموق اعيش بمنطقه شعبيه يسود بين اهلها الود ولكن ليس الود المعروف دوما لا
من ساعه ما طلع الدش والحاجات اللى انتم عارفنها دى والناس عرفت كل حاجه

#فى شارعنا الضيق تسكن بنت السابعه عشره عاما بنت جميله جدا والدها متوفى وامها متزوجه من اخر وهى تعيش مع اهل امها اللى موفرين ليها كل حاجه وخاصتا الملابس المثيره جدا وعندما راها اخى فاصر اصرارا على خطبتها وعندما اعترضت انا على هذه الخطوبه اصر جدا عليها وبعد الحاح منه اضررنا للموافقه واعلنا الخطوبه فعلا ولكنى فوجئت بها جائت الينا فى المنزل بحكم الجيره علما بان اخى لا يسكن معى فى نفس المنزل فهو يعيش بلقاهره و لكن شقه المستقبل له فوقى مباشره وهى ما زالت بلطوب الاحمرودخلت لتسلم على زوجتى فرحبت بها وادخلتها وجلسنا نتسامر فى احاديث كثيره ولكنها كانت تنظر لى وكانها تقول لى لماذل كنت تعترض خطوبتى من اخيك
ولم اعقب لهذه النظرات اهتماما ومر يوما ويوما وذهبت زوجتى لشراء بعض الاشياء من السوق ووجدت خطيبه اخى تاتى للمنزل ثانيتا فلم اشعر بنفسى وانا فى شوق غريب لها وانا اناديه للصعود وودخلت عندى وسالت عن زوجتى ولما عرفت انها غير موجوده ارتسمت على شفاهها ابتسامه غريبه اعطتنى من الجراه ما يمكنى من التحدث معها بسهوله فقلت لها مش عيزه تشوفى شقتك فقالت ياريت
فصعدنا لاعلى واخذت تنظر للشقه وهى سعيده جدا بها وبادرتنى بسؤال لم اتوقعه وقالت ليه مكنتش عايز تتم خطوبتى فلم اجد اى اجابه فاجبتها بدون شعور بطريقه هزار وضحك حتى اخرج من هذا المطب فقلت لها اصلى كنت عايز اخطبك لى انا
فضحكت كثير
وابتسمت
ولما رايت ان الموقف انتهى بكل هذه السهوله فتماديت باجابتى وقلت لها ياله يا عروستى افرجك على باقى الشقه
فابتسمت وتجولنا بكل جوانب الشقه وهى امامى مباشرتا وانا اضع يدى على كتفها واتلمسهم بخفه
ومر الوقت لاجد نفسى متلذذا بلمسها وهى غير ممتنعه لاجدها تضع يديها على يدى وهى سعيده فوضعت يدى الاخرى على كتفها الاخر وسالتها
قوليلى لو انا اللى طلبتك كنتى وافقتى فالتففت لى ووجهت وجهها لى وقالت بصوت حنون ياريت كنت هكون اسعد بكثير فلم اشعر بنفسى الا وانا التهم شفتيها برومانسيه غير مسبوقه ولم اترك شفتاها الا بعد حوالى عشرون دقيقه كامله صدقونى عشرون دقيقه كامله ذقت وقتها اجمل واحلى شفتين فى حياتى ثم اخذتها فى حضنى بكل قوتى حتى ذابت منى وملست بيدى على كل جسمه بلكامل واسمحو لى ساكمل لكم فى وقت اخر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%