NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمد الديب الوغد

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بتبسط اوي لما خطيبتي تشتمني . او ابوس ايدها ورجلها واقولها انا خدامك وتحت رجلك . ودة شجعها انها تبقي متحررة وبتكلم شباب وتتلبون فالشارع . امنع دة ازاي

• عجبني
  • بيضحكني
  • محزن
التفاعلات: Anas868, big-blackdick, The_Cuck و 3 آخرين
انا بتبسط اوي لما خطيبتي تشتمني . او ابوس ايدها ورجلها واقولها انا خدامك وتحت رجلك . ودة شجعها انها تبقي متحررة وبتكلم شباب وتتلبون فالشارع . امنع دة ازاي
منتظرك خاص نتكلم واقولك تعمل ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طالما يا صديقي سمحت بيه من البدايه يبقى انت حابب ده للاسف وممكن تكون فاهمه كلامك غلط اللي حاصل دلوقتي مع خطيبتك اللي ده بقى حق مكتسب ليها وصعب انها تتنازل عنه
نصيحه من اخوك قاوم نفسك واتكلم معاها وعرفها ان ده بيضايقك وممكن العلاقه ما تستمرش لو استمرت
وفي حال الرفض لو صممت الانفصال افضل لكم
اعتذر يا صديقي مجرد راي

طالما يا صديقي سمحت بيه من البدايه يبقى انت حابب ده للاسف وممكن تكون فاهمه كلامك غلط اللي حاصل دلوقتي مع خطيبتك اللي ده بقى حق مكتسب ليها وصعب انها تتنازل عنه
نصيحه من اخوك قاوم نفسك واتكلم معاها وعرفها ان ده بيضايقك وممكن العلاقه ما تستمرش لو استمرت
وفي حال الرفض لو صممت الانفصال افضل لكم
اعتذر يا صديقي مجرد راي
بصراحة نفسي اشوفها بتتناك من حفلة
وتبق عاابحر ملط

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Ydan و AndyCat
بصراحة نفسي اشوفها بتتناك من حفلة
وتبق عاابحر ملط
محمد انت مجنون انت عايز توقف وتغير مسار حياتك ولا عايز تزود همومك ومشاكلك اللي انت بتفكر فيه ده فاتورته صعبه ومش هتقدر تدفعها الكلام والخيال غير الواقع في الحقيقه هتخسر نفسك وهتخسر خطيبتك اللي هتبقى مراتك وهتخسر نظره الناس والمجتمع ليك وفي الاخر بالنسبه لهم هتكون نكره سيبك من ده كله النتيجه النهائيه في الاخر بينك وبين نفسك هتبص لها بنظره احتقار وكره فكر يا صديقي ولو عارف وواعي اللي انت داخل عليه ومستعد تدفع الفاتوره بيس يا معلم دوس

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%