NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

.....؟...

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
شباب انا نفسي بجد احرر خطيبتي واجهزها لحياة زوجية متحررة وممتعة بجد بتمتع اوي لما الاقيها لابسة لبس مغري ومبينة تفاصيل جسمها ف الشارع وبتمتع اوي بنظرات الناس ليها بس هي دة اخرها وانا عايز اجهزها لحياة زوجية امتع بكتير ومليانة تحرر ومحتاج حد يساعدني

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • ماااشي
التفاعلات: Cr7 10, سهام القلب, king 👑1 و 8 آخرين
شباب انا نفسي بجد احرر خطيبتي واجهزها لحياة زوجية متحررة وممتعة بجد بتمتع اوي لما الاقيها لابسة لبس مغري ومبينة تفاصيل جسمها ف الشارع وبتمتع اوي بنظرات الناس ليها بس هي دة اخرها وانا عايز اجهزها لحياة زوجية امتع بكتير ومليانة تحرر ومحتاج حد يساعدني
اوووف يا بختك ... انا كمان نفسي احرر مراتي و اخليها تخرج بلبس مكشوف و مبين جمالها زي دول

HSIYH6F.md.jpg HSI7bjV.jpg HSI7mZB.jpg HSIY9G1.jpg

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Cr7 10, سهام القلب, Mirogogo و شخص آخر
بعتلك خاص

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز و Aliabdo#$
  • عجبني
التفاعلات: معرص مراتي هبه الملبن
ما بنصحكاش بالطريق ده
لكن اذا انت وهي بتحبو الحياة دي وعايزينها محدش هيمنعك تحقق رغبتك
من طرفي اقلك ان اهم حاجة لتحقيق نمط الحياة ده هو التفاهم والاتفاق بينك وبينها
بعد كده الحياة والظروف والمجتمع بيحدد كتير حاجات وتفاصيل وده ما بينحكمش فيه

• عجبني
احلى حياة و عن تجربة

ممكن تجرب تخليها تخرج من غير برا او اندر هتتبسطو اوي خصوصا لو بزازها حلوين وحلول ديما تلفت انتبها لحلاوتها وإمكانياتها

• عجبني
التفاعلات: king 👑1
  • عجبني
التفاعلات: قاذف اللهب و معرص مراتي هبه الملبن
ابعتلي انا بردو زيك

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تحرر فكرها ف الأول

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%