NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زب مسكين وكس هايجين الجزء التاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

بروفيسور69

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
29 سبتمبر 2023
المشاركات
62
مستوى التفاعل
250
نقاط
236
الجنس
ذكر
الدولة
الاسكندرية
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الحلقة التانية من متسلسلة زوبري المسكين في كس الهايجين

فتحت باب الاوضة لقيتها عريانة علي السرير وبتلعب في كسها قمت جريت عليها وانا بقلع هدومي وهي فرحانة اوي قمت طلعت جمبها علي السرير قولتلها انا مكنتش مصدق انك عيزاني اوي كدة وكمان تسبيني انيك بنتك قالت مهو كدة كدة بنتي متناكة ولو انا مكنتش سيبتك تعمل معاها هنا كانت هتروح تتناك برا وممكن تفضحنا بس انا عارفة انك مش هتقول وبعدين لما شوفتك وانت معاها انا نزلت لبن كتير اوي وانا بتفرج علشان انت كنت مكيفها اوي وكانت بتصرخ منك وانا من سعاتها وانا بدعك في كسي ونا بتخيلك نايم معايا قمت قولتلها عجبتك اوي كدة وقمت واخدها في بوسة جامدة ورحت حاطط ايدي علي كسها وعمال امص بزازها وهي دابت خالص قمت نازل علي كسها فضلت ابوس فيه وهي بتتلوي تحت مني قمت مطلع زوبري وقولتلها تعالي مصي مستنية ايه قامت جاية حطاه في بوقها وهي كانت هايجة خالص ومصها حلو اوي وافضلت انيك في بوقها وصلتو لحد زورها وهي خلاص مش قادرة قالتلي يلا دخلو وقامت نايمة علي ضهرها وفاتحة رجليها كسم منظر كسها قمت رايح عليه فضلت ابوس فيه والحس وادخل لساني وهي بتقولي انت بتعمل فيا اية انا مش قادرة خالص دخل بقي متعذبنيش زي ما كنت بتعذب اماني قمت ضاحك وقولتلها يعني مش عاجبك البوس قالتلي انت تجنن بس انا مش قادرة دخلو يلا عشان خاطري قمت حاطط زوبري علي فتحة كسها وفضلت ادخل فيه براحة وهي تقول اااه براحة قولتلها منا براحة اهو دة انتي منيوكة اوي قالتلي عيب قولتلها احااا منيوكة عيب وانيكك مش عيب 😂😂 قامت ضاحة وقالتلي يلا بقي طلعتو ليه قولتلها عيب راحت نازلة بوس في زوبري وتقول يلا عشان خاطري قمت فاتح رجليها وشحطو مرة واحدة في كسها وهي صرخت قالتلي براحة وانا ولا سامعها وعمال اهبد في كسها وهي بقيت بتعرق وتنهج جامد قولتلها اهدي قلبك هيقف قالتلي انا مبسوطة اوي فينك من زمان انا لازم اقول لهدي عليك كل دة وانا نايم فوقها بنيك كسها قولتلها اي بقي العبط دة هدي مين حسيت اني هجيب قمت سرعت في كسها وقولتلها هجيب قالتلي هاتهم في بوقي قمت مطلعو من كسها حاطو ف بوقها وهي مصت قمت منزل لبن كتير في بوقها قالتلي طعمو حلو اوي وبلعتو نمت جنبها فضلت ابوس فيها وقولتلها هدي مين بقي الي بتقولي عليها دي قالتلي هدي دي مدرسة صاحبتي ومطلقة وهايجة اوي نفسها تتناك استني اوريك قامت جايبة تليفونها ونامت في حضني وقالتي افتح الشات دة وشوفو كدة فتحت الشات لقيتهم بيسكسو مع بعض وبيبعتو لبعض صور وهما بينيكو نفسهم بخيار وبيهيجو علي بعض الكلام سخني اوي لقيت بتاعي وقف وهي في حضني بقي لازق في وركها قامت بصالي وضحكت قالتلي هو دة سخن اوي كدة ليه قولتلها هدي دي جامدة اوي كانت ف ال33 سنة متطلقة ومعهاش عيال رفيعة وسمرا شوية بس مش اوي وكسها احمر اوي قالتلي عجبتك موافق قولتلها سيبك منها دلوقتي خليني معاكي انتي وروحت معاها في بوسة وانا بفعص في بزازها وبدعك كسها قامت قالتلي نفسي اتناك انا وهي فيوم واحد علي نفس السرير قولتلها سيبيلي الموضوع دة هقولك تعملي اية بس لو نفسك تتناكي مع حد في سرير واحد ممكن نعمل كدة دلوقتي قالت ازاي قولتلها زمان اماني بنتك برا موحوحة اطلع اجيبها ونقضيها تلاتة قالتلي مش عارفة بس هي هتتكسف قولتلها ملكيش دعوة وقمت قايم وانا ملط طلعت الصالة كانت قاعدة مشغلة التليفزيون بصتلي وضحكت قالتلي دوري انا بقي صح قولتلها تعالي قمت ماسك ايدها وداخل بيها جت عند اوضتها ورايحة تفتح الباب قولتلها لا مش هنا تعالي ورحت مدخلها اوضة امها وهي نايمة فاتحة رجليها قالتلي انت هتنكنا سوا ولا اية وبتضحك مردتش عليها وقمت ماسك في شفايفها وبقلعها وامها عمالة تدعك في نفسها اوي روحت مقلعها خالص وزقيقها علي السرير بقيت علي بطنها روحت داخل علي كسها من ورا ابوس والحس وامص فيه وهي بقيت تبص لامها وتضحك قمت طالع علي السرير وقولتلها تعالي يا اماني وانا نايم علي ضهري قولتلها اركبي قامت طالعة فوق زوبري رحت رافع نفسي ماسك بزازها وبوستهم وقولتلها يلا وامها جامبي بتموت عمالة تتفرج والبت بتطلع وتنزل علي زوبري وتدعك في كسها قمت شايل ايدها وحاطط صوبعين في كسها وفضلت ادخل وطلع صوابعي في كسها وهي عمالة تقول ااااه قمت ماسك ايدها حطيتها علي بزاز بنتها وهي اندمجت وبقيت تفعص في بزاز البت والبت وشها كان احمر اوي وعمالة تطلع وتنزل وزبري في كسها قامت امها قايمة علي ركبها وراحت مع البت في بوسة جامدة اوي وانا المنظر خلاني خلاص هجيب ومش عايز اجيب غير لما انيك الكبيرة الاول قمت قولتلها قومي يا اماني وقمت شادد امها ببوس فيها وهيا ماسكة زوبري بتدعك فيه قمت منيمها علي ضهرها وجيبت اماني تبوس وتفعص فيها ورحت مدخل زوبري في كسها وفضلت اهبد فيها وقولت لاماني خلاص يا اماني روحي استحمي انتي قالتلي ماشي وقامت طلعت برا قالتلي انت طلعتها ليه قولتلها هظبطلك موضوع هدي صحبتك الي عيزاني انيكها دي دلوقتي وروحت جايب تليفونها مديهولها قولتلها افتحي فيديو قالتلي مش هينفع قولتلها متجبيش وشنا واسمعي الكلام قمت مطلع زوبري من كسها وهي بتصور روحت حطو فوق كسها وايدي فوقيه وفضلت اضرب عشرة بكسها وهي عمالة ااااه ااااه اي دة دة احساس جامد اوي وانا مش برد عليها خالص وفضلت كدة لحد مجيبت علي كسها قولتلها اقفلي الفيديو قالت ماشي هنعمل اي بقي بلفيديو دة قولتلها انتي هتخشي تكلميها وتحكيلها الي بيني وبينك وتهيجيها اوي ولما تحسي انها سخنت ابعتيه ليها وقوليلها شوفي زوبرو كبير ازاي وخليها تشوف الفيديو وقعدي سخني فيها قالتلي وبعدين قولتلها بكرة تركني عربيتك وتخليها تيجي توصلنا المدرسة انا ونت قالتلي ماشي وبعدين انا هنزل وانتي تقوليلها اني قولتلك انها عجباني قالت ماشي وبعدين قولتلها اشوف ردها وبعدين اقولك تاني يوم حصل زي ما اتفقنا بظبط قامت بعتالي قبل ما المدرسة تخلص روحتلها قالتلي انت دماغك جامدة اوي قولتلها ليه قالتلي انا عملت زي ما انت قولتلي ولما انت دخلت المدرسة فضلت معاها شوية اقولها انها عجباك وكدة قولتلها وبعدين قالتلي فضلت اكلمها عنك وقد اية انت كيفتني وكدة لقيتها بتقولي يا بختك انا نفسي يركبني زيك اعمل اية بقي مش عارفة قولتلها انتي قوليلها تجيب حاجات كتير وانك هتخليها توصلني وتروحي انتي وانها تطلب مني اساعدها تطلع الحاجة وتحاول تسخني ونا ساعتها هنيكها قالتلي دة انت شيطان هعمل كدة وفعلا لقيتها بتقولي روح مع هدي هتوصلك علشان انا رايحة مشوار وركبت مع هدي العربية ووقفت عند بيتها قالتلي ممكن تساعدني اطلع الحاجة قولتلها حاضر من عيني وطلعلتلها الحاجة ووقفت برا محترم انا برضو😂😂 قامت قالتلي ادخل قولتلها مستنيكي ولا انتي مش هتوصليني وضحكت قالتلي طب ادخل علشان مزعلش قمت قولتلها حاضر ودخلت قعدت علي الركنة قالتلي هجيبلك حاجة تشربها واجي قولتلها ملوش لزوم قامت قالتلي ازاي قامت مشية نحية المطبخ وطيزها بتترج وانا عايز اضحك بصوت عالي وكاتم ضحكي دقيقة وجات ماسكة عصير ولابسة عباية بيتي لحد ركبتها وصدرها المكور كلو باين انا شوفتها لقيت زوبري وقف وعمل خيمة في البنطلون قامت بصة لزوبري وضحكة قالتلي مالك عايز تدخل الحمام ؟قولتلها لا قامت اديتلي العصير وقعدت جامي جسمها لامس جسمي وانا بشرب العصير وباصصلها وبقول في دماغي دا انا هطلع دين امك دلوقتي😂 وهي بدأت تتكلم معايا وانا عيني ماتشيلتش من علي بزازها ومش مركز بتقول اية راحت ماسكة وشي رفعاه عشان عيني تبقي في عنيها قالتلي مالك بزازي عجباك ؟؟😂😂😂😂 وكدة حلقت النهاردة خلصت الي القاء الحلقة القادمة😂😂😂😂
 
  • عجبني
التفاعلات: Aol و شاب نييك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الأجزاء لا تنشر متفرقة تضاف كتعليق بالقصة وتطلب الدمج من هنا
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%