NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

★彡Nada Ali彡★™

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
هل تفضل حبيبتك أو خطيبك تاخد وتدي معاك في الكلام الجنسي و يبقي في تطاول شوية من لمس وتقفيش ولا بتزعل لو حصل رفض .. يعني في رجالة ساعات بتلمح لكن البنات بتقفل الكلام علي طول ومبتحبش تتكلم في الحاجات دي فهو بيزعل جدا مع إنه حقها ..

انت تحب ايه تكون شرموطة معاك في الكلام؟ ولا قافلة معاك من الناحية ديه ومش هتزعل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: helloez ya looz, الجوكر المصري, دكر اسمر و 5 آخرين
بصي هيا القافلة اضمن واحسن بس ممكن قبل الجواز بشوية يعني باقي شهر ٣اسابيع تلاقي الكلام كتمهيد بس

تكون شرموطه طبعا

• عجبني
التفاعلات: 5ale6
انا لما خطبت مراتي اتجرأت ومسكت بزازها عند اهلها وخليتها مسكت زبي
بعدها فرجتها علي سكس للخال
وبئيت ابعتلها افلام وصور سكس للزب الاسود
وخطيبتي كانت بتقولي ابعت علي طول

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Himaa، Luloch و أدم
هو في حد الايام دي يا ندي مش بيفكر أو بقفل ف كلام السكس😂😂😂😂

لا انا اتجوزت في زمن كان لسه في احترام عند البنات شويه عن دلوقتي

• عجبني
التفاعلات: mr. zeb و Amigod
هل تفضل حبيبتك أو خطيبك تاخد وتدي معاك في الكلام الجنسي و يبقي في تطاول شوية من لمس وتقفيش ولا بتزعل لو حصل رفض .. يعني في رجالة ساعات بتلمح لكن البنات بتقفل الكلام علي طول ومبتحبش تتكلم في الحاجات دي فهو بيزعل جدا مع إنه حقها ..

البنت المتفتحة اللي بتاخد وتدي افضل في فترة الخطوبة اللي بتكون كلها متعة واثارة للشاب والبنت بكل ما فيها من نظرات ولمسات جنسية وقبلات واحضان وغيرها من المتع الجنسية المثيرة،

احبها تبقي واخده راحتها معايا في الكلام و يكون في ثقه علشان تحكيلي عنها كل حاجه بصراحه و ارياحيه

كنت خاطب قبل كدا ويوم قرايه....... كانت بتحط اديها عليه ولما وقف دخلت اديها جوا البنطلون تلعب فيه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: helloez ya looz و Luloch
بصى .. الافضل لا كده و لا كده ... يعنى مفيش مانع من شوية تفتح بس من غير شرمطة... بس واضح من سؤالك انك مخطوبة و مترددة اعملى ايه مع خطيبك ... فبالتالي مضطر اقولك خليكى مقفلة احسن عشان ماتعرفيش دماغه ممكن يكون بيختبرك

على ايامنا مكنش ينفع وصراحة من وجة نظري مكنتش هطلب منها ده ولو لقتها متجاوبة قبل الجواز كنت هشك فيها

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: mr. zeb و Luloch

الافضل تخليكي طبيعية مع خطيبك وتعملي كل اللي نفسك فيه، عشان من البداية خطيبك يبقي عارف دماغك ويحاول يمتعك ويسعدك وكمان عشان تعرفي مستقبلك معاه هيكون شكله ايه وتخليه يحب كل اللي انت بتحبيه

مش فاهم حكاية الاحترام هاهاها
هو الاحترام بيكون في طريقة الحياة و الكلام مع كل الناس ! اساسا
الجنس ممكن يحصل فيه كلام بطريقة محترمة ايظا… لماذا ارو العديد يضع الحنس في خانة قلة الاحترام و قلة الادب؟ هذا التفكير هو سبب المصايب.
انا شهصيا ارى ان العلاقات حب او زواج او صالونات، لازم يكون غيها شوية اغراء… بطريقة ناعمة! يعني مش بطريقة فجة.. كلام حب.. خيال حلو… خجل
انما حكاية زبي و كسك و قفش… مش حلوة
الحلو انكم تسرقوا لحظات لطيفة من غير انها تحون مهينة او مشكلة

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
شباب الموضوع ملوش علاقة بيع انا مطلقة اصلا لكن بسأل في العموم

• عجبني
التفاعلات: كريم الحال
شباب الموضوع ملوش علاقة بيع انا مطلقة اصلا لكن بسأل في العموم
الاصح تبقى متحفظة على نفسها بس ده ميمنعش من شوية التجاوزات البسيطه لكن مش توصل لقفش ومسك والهرى الشمال

تبقى شرموطة فى الكلام عشان معايا انا عشان احنا ملك بعض بس غير كده فكك

الوسط حلو مش عايز تبقي شروموطة قوي وفي نفس الوقت مش مقفلة اصل جو ان تتقص لما اكلمها عن النيك دة مش حلو
اصلا بعفرك وهتجوزك لية ما عشان كسك

انا لما خطبت مراتي اتجرأت ومسكت بزازها عند اهلها وخليتها مسكت زبي
بعدها فرجتها علي سكس للخال
وبئيت ابعتلها افلام وصور سكس للزب الاسود
وخطيبتي كانت بتقولي ابعت علي طول
ده على اساس انك زبك اسود و لا بتحببها فىه و هتبقا ديوث عليها هى كمان جنب اختك ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%