NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mo7amme3d

Neswangy Vip
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا دلوقتي بفكر اخرج مراتي افكها شوية ونفرفش فكرت في ملاهي اوديها زد بارك لو حد عندو فكرة عن مكان زي ملاهي او حاجه نستعيد بيها ذكريات ياريت يقول

انا دلوقتي بفكر اخرج مراتي افكها شوية ونفرفش فكرت في ملاهي اوديها زد بارك لو حد عندو فكرة عن مكان زي ملاهي او حاجه نستعيد بيها ذكريات ياريت يقول
الملاهي حلوه انبسط وهيص

• عجبني
التفاعلات: Mo7amme3d
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
لو خروجة مطرقعة ومجنونة يبقه ملاهي او كافيه يكون في نمر ومطربين وكده برضه بيغير المود
ولو عايز تجنن اكتر ومعاك عربية شد على اسكندرية قضي الليل وتعالى الصبح

• عجبني
لو خروجة مطرقعة ومجنونة يبقه ملاهي او كافيه يكون في نمر ومطربين وكده برضه بيغير المود
ولو عايز تجنن اكتر ومعاك عربية شد على اسكندرية قضي الليل وتعالى الصبح
بص علي حوار العربيات انا معايا عربيات كتير
بس انا عاوز نرجع بذكريتنا زمان اماكن طفوليه

• عجبني
التفاعلات: SHITOS_25
بص علي حوار العربيات انا معايا عربيات كتير
بس انا عاوز نرجع بذكريتنا زمان اماكن طفوليه
**** يزيدك ياباشا.. لو عالذكريات فاكيد انتم ادرى بالاماكن الي ممكن تعيد ذكرياتكم تاني
**** يهنيكم ويسعدكم يا كبير

• عجبني
أسهر مع مراتك فى ملهى ليلى فى شارع الهرم او فى عوامه وكل واحد منكم يدخل لواحده وتتقابلوا على البار كانك راجل غريب وتقضوا السهرة شرب ورقص ودلع للصبح وترجع بيها كانك شاقطها وهى تتخيل انها مع راجل غريب وتستمتع

• انا معترض
أسهر مع مراتك فى ملهى ليلى فى شارع الهرم او فى عوامه وكل واحد منكم يدخل لواحده وتتقابلوا على البار كانك راجل غريب وتقضوا السهرة شرب ورقص ودلع للصبح وترجع بيها كانك شاقطها وهى تتخيل انها مع راجل غريب وتستمتع
لا معلش يخويا انا مبوديش مراتي الاماكن دي

**** يزيدك ياباشا.. لو عالذكريات فاكيد انتم ادرى بالاماكن الي ممكن تعيد ذكرياتكم تاني
**** يهنيكم ويسعدكم يا كبير
حبيبي ياخويا 😍

• حبيته
التفاعلات: SHITOS_25
يا جدع بيقولك عايز يخرجها يفكها شوية
تقوله اعمل نفسك شاقطها .. التمييز حلو يا باشا 😂😂😂

• بيضحكني
لا معلش يخويا انا مبوديش مراتي الاماكن دي
الاماكن دى محترمة جدا وكل واحد بياخد حريته مع مراته من غير اي حد يضايقه، يعنى تحصن مراتك وتبوسها وتدعك جسمها وانت بترقص معاها وسط الناس ومفيش اي حد يقرب منكم،،. وترجع البيت حايي بالمتعة والسعادة

• الكلام ده مش عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%