NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في حب امك فقط غير كدة .... موده ورحمه وصله رحم .... واحسن حب حب صنيه بطاطس بالملخويه وعليها رشه سبيض مشوي على. اللحمه المفروكه بالذبيب المعصفر 🥱🥱
مش بحب الملوخيه شوفى حاجه تانى 🥺😭😭

ايه يا جدعان..... امسكوا العقل 😅
كلمة كمان عن الأكل و هقوم أكل بجد 😂😅
قوم كل يلا هيا تفرق يعنى معانا 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
انا بجد عجبنى ردودك كلها ومل كلمه قولتيها فيها الصح والغلط بس كل كلمه طالعه من واحده صريحه وفاهمه اول اى الصح واى الغلط البت لازم تصون نفسها مش علشان بتحب حد تبيع نفسها هو مش بيحبها ولا حاجه بس شهوه اتبسط شويه ابوه بس برضو الغلط غلط الغلط على التلاته بس فعلا الغلط الاكبر على البنت اللى عملت كدا بس موضوع شمال وشرموطه ده مش متفق معاكى فيه مع انه انتى صح بس عندى فكر تانى على الشرموطه والشمال كل من باع جسمه مقابل المال فهى شرموطه واحده بتبيع نفسها وجسمها مقابل فلوس فدا اسمه شرموطه وبلاعه والناس دول انا نفسى بقرف منهم اوى
عموما انا مبسوط برجوعك وبقيت بشوفك مجوده هنا باستمرار ودى حاجه كويسه
ويلا بقا علشان نفتح الكافيه انا دلوقتى واحد عوطلى او اتصرف شوفي شغل لاخوكى 🥺🥺🥺😂😂😂
@مجنونة مطرقعة

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
كلامك على انك تحملى الاتنين الذنب انا معاكى فيه بس مين اللى اداهم الفرصه لده هيا فهيا اللى عليها ذنب اكبر انها عملت ده حب ايه اللى يخليها تروح لواحد شقته ويحصل اللى حصل لو هنرتبهم من حيث الغلط فالغلط هيكون النسبه الاكبر على البنت وبعد كدا على اللى خطط ونفذ البت مش ضحيه خالص بل عليها الذنب الاكبر فى اعتقادى فالتلاته غلطانين
@Roody93

• عجبني
التفاعلات: Roody93
كنت انا وصحبي عند الجامعه وعرفت بت زميلته هناك وهما بيتكلمو وكده المهم انا قولتله البت دي هتيجي معاك سكه ف المهم لاقها بتحبه وخليته عرف يخليها تبعتله نودز وكده والمفروض امبارح كانو خارجين بيقولي انه كان عايز يجيبها الشقه ورفضت وكده المهم اترهنت معاه اخليهاله تيجي الشقه ووافق و ب الطريقه اقنعتها تيجيله الشقه وهو كان بيزقطط امبارح ف الشقه وانا ف المرور بتفشخ عشان رخصتي قولولي بقي المفروض الواجب اللي انا عملته معاه واني كسبت الرهان ف المفروض يجبلي ايه مقابل
النودز ..... يعنى ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بجد عجبنى ردودك كلها ومل كلمه قولتيها فيها الصح والغلط بس كل كلمه طالعه من واحده صريحه وفاهمه اول اى الصح واى الغلط البت لازم تصون نفسها مش علشان بتحب حد تبيع نفسها هو مش بيحبها ولا حاجه بس شهوه اتبسط شويه ابوه بس برضو الغلط غلط الغلط على التلاته بس فعلا الغلط الاكبر على البنت اللى عملت كدا بس موضوع شمال وشرموطه ده مش متفق معاكى فيه مع انه انتى صح بس عندى فكر تانى على الشرموطه والشمال كل من باع جسمه مقابل المال فهى شرموطه واحده بتبيع نفسها وجسمها مقابل فلوس فدا اسمه شرموطه وبلاعه والناس دول انا نفسى بقرف منهم اوى
عموما انا مبسوط برجوعك وبقيت بشوفك مجوده هنا باستمرار ودى حاجه كويسه
ويلا بقا علشان نفتح الكافيه انا دلوقتى واحد عوطلى او اتصرف شوفي شغل لاخوكى 🥺🥺🥺😂😂😂
@مجنونة مطرقعة

اول مرة احس ان حد فاهم قصدي وان كان كلامي تعصبي شوي ...

انا فعلا محروق دمي عليها ومنها وعشان كدة مش عارفه احطها في دور الضحيه لانها فعلا عكاكه بنت وسخه .... انت عارف لو حسيت من كلامه أنها رفضت حاجه منهم كنت غلط في الكل دفاع عنها انما هي هنا للاسف رخصت نفسها وفي الاخر الكل عايز يحطها في دور الضحيه بالعافيه 🖐🏻

اول مرة احس ان حد فاهم قصدي وان كان كلامي تعصبي شوي ...

انا فعلا محروق دمي عليها ومنها وعشان كدة مش عارفه احطها في دور الضحيه لانها فعلا عكاكه بنت وسخه .... انت عارف لو حسيت من كلامه أنها رفضت حاجه منهم كنت غلط في الكل دفاع عنها انما هي هنا للاسف رخصت نفسها وفي الاخر الكل عايز يحطها في دور الضحيه بالعافيه 🖐🏻
تقصدى ايه يا وليه انتى ان انا مبفهمش 🥺🤨
بصى انا فهمت قصدك اوى وعارف كل كلمه طالعه خايفه على البت وفى نفس الواقت ان هيا رخصت نفسها وانا معاكى على فكره 🥺🥺
بس اللى مضايقنى ليه بطاطس بالملوخيه انا مبحبش الملوخيه شوفى حاجه تانيه 🥺🥺😂😂

• بيضحكني
تقصدى ايه يا وليه انتى ان انا مبفهمش 🥺🤨
بصى انا فهمت قصدك اوى وعارف كل كلمه طالعه خايفه على البت وفى نفس الواقت ان هيا رخصت نفسها وانا معاكى على فكره 🥺🥺
بس اللى مضايقنى ليه بطاطس بالملوخيه انا مبحبش الملوخيه شوفى حاجه تانيه 🥺🥺😂😂

بيس يا احمد .

ولكن عشان خاطري بلاش كلمه وليه مش بحبها 🙏🏻🙏🏻

بيس يا احمد .

ولكن عشان خاطري بلاش كلمه وليه مش بحبها 🙏🏻🙏🏻
حاضر انا اسف 🌹🌹
دا علشان اصالحك مقدرش ازعلك ابدا يا رودى داانتى اختى الغاليه ♥️♥️🌹🌹

• حبيته
  • بيضحكني
ضحية ثقة الحب العميا مش شرموطة