NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123 و Ms Roony
  • حبيته
التفاعلات: The Woman Who Wasnt There
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123
  • بيضحكني
التفاعلات: Ms Roony
  • بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
البدايات معظم الناس بتنخدع فيها الشخص يبينلك قد ايه هو شخص بيحبك ويخاف عليك وبعد لما تحبو وتثق فيه تتخدع انت بقا وتشوف الوش الأولى بتاع لانه الوش الاول كان مزيف الشخص الحقيقى هة اللى بتكون بدايتو زى نهايتو الاتنين واحد قلبو وعقلو صافى مش شايل من حد الغدر والخيانه طابع وليس صفه الطبع يتغير الصفه ثابته صفت الخب والطيبه لو انت من بداياتك بتتعامل بحب وطيبه حتى لو حاولت تتغير تلاقى صفت الطيبه موجود هيا ممكن تتغير بس مع الاذيه القوى
وشكرا وكان معكم احمد ماندو ومحدش يقراء الكلام ده علشان انا مش عارف انا كاتب ايه اصلا 😂😂🥺
@Ms Roony

• حبيته
البدايات معظم الناس بتنخدع فيها الشخص يبينلك قد ايه هو شخص بيحبك ويخاف عليك وبعد لما تحبو وتثق فيه تتخدع انت بقا وتشوف الوش الأولى بتاع لانه الوش الاول كان مزيف الشخص الحقيقى هة اللى بتكون بدايتو زى نهايتو الاتنين واحد قلبو وعقلو صافى مش شايل من حد الغدر والخيانه طابع وليس صفه الطبع يتغير الصفه ثابته صفت الخب والطيبه لو انت من بداياتك بتتعامل بحب وطيبه حتى لو حاولت تتغير تلاقى صفت الطيبه موجود هيا ممكن تتغير بس مع الاذيه القوى
وشكرا وكان معكم احمد ماندو ومحدش يقراء الكلام ده علشان انا مش عارف انا كاتب ايه اصلا 😂😂🥺
انا شدني اخر سطر فقراته حاليا بقا اقرا الكومنت ولا لا😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: J U B A و احمد ماندوو
  • بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل