NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دي الحكمه من القصه دي انك تعزز نفسك و تتعلم دايما انك اغلي بكتير
حصل اتاخرت بمشي في شارع عادي بنتقابل ولا كاني شايفوا او مش موجود

• عجبني
التفاعلات: Ms Roony
حصل اتاخرت بمشي في شارع عادي بنتقابل ولا كاني شايفوا او مش موجود
احساس بيرضيك و لا مش فارق فعلا

• بيضحكني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يللااااااااااااااااا بينااااااااااااا😂😂😂😂
بيقولك بقا اخر طياره للصين غرقت في البحر مرتين

• بيضحكني
احساس بيرضيك و لا مش فارق فعلا
لا مش فارق اصلنا لاني ده صح لكن لو قالتلك انوا احساسي بيرضني كده انا منفق او عملوا قيمه او سعر عشان ابقا رضيت نفسي لكن انا مش فارق معايا ولا شابفوا بقا صفر عالشمال

لا مش فارق اصلنا لاني ده صح لكن لو قالتلك انوا احساسي بيرضني كده انا منفق او عملوا قيمه او سعر عشان ابقا رضيت نفسي لكن انا مش فارق معايا ولا شابفوا بقا صفر عالشمال
تخيل ان ده الاحساس من النقيض للنقيض

• عجبني
كلنا بننخدع ببدايات العلاقات و الكلام الحلو و النظرات و الاحساس المنطلق من غير تأييد .

كل علاقه في حياتنا يا اما اضافه صحيه و مفيده و مضيفه يا الا علاقه تحول ايام منها لندم و قهر حتي لو بشكل مؤقت .

مين اتعرضت للتجربه سواء حلوه او العكس ؟
البدايات معظم الناس بتنخدع فيها الشخص يبينلك قد ايه هو شخص بيحبك ويخاف عليك وبعد لما تحبو وتثق فيه تتخدع انت بقا وتشوف الوش الأولى بتاع لانه الوش الاول كان مزيف الشخص الحقيقى هة اللى بتكون بدايتو زى نهايتو الاتنين واحد قلبو وعقلو صافى مش شايل من حد الغدر والخيانه طابع وليس صفه الطبع يتغير الصفه ثابته صفت الخب والطيبه لو انت من بداياتك بتتعامل بحب وطيبه حتى لو حاولت تتغير تلاقى صفت الطيبه موجود هيا ممكن تتغير بس مع الاذيه القوى
وشكرا وكان معكم احمد ماندو ومحدش يقراء الكلام ده علشان انا مش عارف انا كاتب ايه اصلا 😂😂🥺

و دي الدايره اللي عايشينها لحد ما تلاقي اللي ترتاح معاه مش كده 😁
وياتري الواحد هيلاقي الحد ده 🤦🏻‍♂️

• بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA و J U B A
متابع فى صمت 🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♂️

• بيضحكني
كلنا بننخدع ببدايات العلاقات و الكلام الحلو و النظرات و الاحساس المنطلق من غير تأييد .

كل علاقه في حياتنا يا اما اضافه صحيه و مفيده و مضيفه يا الا علاقه تحول ايام منها لندم و قهر حتي لو بشكل مؤقت .

احسن تجربة كانت بدايتها سيئة واتغيرت خالص ومستمرة وكله زي الفل

• حبيته

حلاوه البدايات
عامله بالظبط زي السم في العسل

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%