NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

💥😈NE$WANGY PLA¥BOY 😈💥

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصراحة انا بشتغل حارس ليلي في ملهى ليلي ( كباريه ) بس حاجى فخمة جدا وناس ثقال فشخ ، الليلة حصل معايا موقف خلاني احس اني خلاص هموت وتأكدت من كده لولا رحمة ربك

كان في شب نايتي وطري داخل عندنا معاه بنت ، المهم في ناس من جوا اخدو البنت اللي معاه قام هو طلع وبعد ربع ساعة رجع ومعاه اربع عربيات متفيمة تخوف ومعاه شباب كثير واحجام تخوف وسلاح وابتدو يضربو نار علينا وعلى الملهى واللي شغال معايا خد ٣ طلقات وانا الحمد لله طلعت منها زي القرد سليم واستخبيت في محل جنبنا

المهم يا جماعة ان انا خايف على حياتي ومش عايز اموت الموتة الوسخة دي بس بنفس الوقت مؤهلاتي لا تسمح اني اشتغل اي شغلانة ثانية وخصوصا بعد ما زبطت وضعي مع الجماعة اللي انا معاهم وبقيت بقبض بالدولار

بس انا خايف على حياتي فشخ ومش هقدر ابطل حتى لو قررت ابطل عشان صاحب الملهى ممضيني انا والشباب اللي معايا على شيكات بمبالغ بالهبل وانا مش عارف اعمل ايه وعايز نصيحة منكم

انا لاول مرة في حياتي بحس حالي خايف للدرجة دي من الموت

حاول تحوش فلوس عشان تدفع مبالغ الشيكات دي واطلع بالحسنى

حاول تحوش فلوس عشان تدفع مبالغ الشيكات دي واطلع بالحسنى
احوش ايه يعم ، انا وقعت على ٢٠ شيك كل واحد ب ٣٠ الف دولار

بصراحة انا بشتغل حارس ليلي في ملهى ليلي ( كباريه ) بس حاجى فخمة جدا وناس ثقال فشخ ، الليلة حصل معايا موقف خلاني احس اني خلاص هموت وتأكدت من كده لولا رحمة ربك

كان في شب نايتي وطري داخل عندنا معاه بنت ، المهم في ناس من جوا اخدو البنت اللي معاه قام هو طلع وبعد ربع ساعة رجع ومعاه اربع عربيات متفيمة تخوف ومعاه شباب كثير واحجام تخوف وسلاح وابتدو يضربو نار علينا وعلى الملهى واللي شغال معايا خد ٣ طلقات وانا الحمد لله طلعت منها زي القرد سليم واستخبيت في محل جنبنا

المهم يا جماعة ان انا خايف على حياتي ومش عايز اموت الموتة الوسخة دي بس بنفس الوقت مؤهلاتي لا تسمح اني اشتغل اي شغلانة ثانية وخصوصا بعد ما زبطت وضعي مع الجماعة اللي انا معاهم وبقيت بقبض بالدولار

بس انا خايف على حياتي فشخ ومش هقدر ابطل حتى لو قررت ابطل عشان صاحب الملهى ممضيني انا والشباب اللي معايا على شيكات بمبالغ بالهبل وانا مش عارف اعمل ايه وعايز نصيحة منكم

نو كومنت
بس لو عاوز تطلع من الدوامه لازم متبقاش خايف بس حاطت هدف انك تخلع عشان ظول الى بيدخل تحت اديهم مبيطلعش بسهوله

• محزن
التفاعلات: 💥😈NE$WANGY PLA¥BOY 😈💥

بصراحه اكتر حاجه موتتني ضحك ان انت الامن واول واحد استخبي وجري هههه
بعيد عن الهزار انت في موقف صعب وكمل وخلاص زي ما **** عداك منها هايعديها تاني

أنت اللى دخلت برجليك و روحت بمزاجك و كامل حريتك و اختيارك للسكة دى...و كل فعل له رد فعل ، و كل اختيار له عواقب ، كل اللى أقدر أقولهولك **** ينجيك و أعمل خير كتير ، علشان إحتمال كبير تموت موته زي دى!!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%