NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

nameless

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكم
كنت حكيت مرة في بوست فضفضة عن نفسي
باختصار دكتور متزوج ٣٧ سنة ومش مبسوط في حياتي الجنسية نهائي
بس دا مش موضوعي المرة دي
انا هحكي واسال سؤال عن الناس اللي جات لها الفرصة على طبق من فضة انها تغلط وقدرت ترفض دا
انا عمري ما سعيت أو حاولت مع واحدة بس عشان كنت بكتب شعر وشعر رومانسي كذا مرة واحدة تكلمني خاص وتبتدي الكلام عن الشعر ونروح لسكة السكس فون وشات مرة مع واحدة عشرينية اسكاندرانية متجوزة وكنت بسمع صوت لعبها في نفسها في التليفون كنت بموت وبعدين حسيت بالذنب وانهيت العلاقة
بعدها واحدة أربعينية منتقبة من القاهرة وكانت أجرأ بكتير وكانت بتكلمني ڤيديو كول وبعدها هربت برضه وقفلت الموضوع
اخر مرة واحدة أعرفها فعلا من زمان متجوزة ونفس مدينتي وسني وحاولت معايا نروح عيادتي ونعمل كل حاجة وانا كنت خايف اضعف وفعلا قفلت الموضوع ومن بعدها أشعر بالفراغ العاطفي اللي من عمايل ايديا 🫣😅😅
احكو تجاربكم اللي زي دي

ازيكم
كنت حكيت مرة في بوست فضفضة عن نفسي
باختصار دكتور متزوج ٣٧ سنة ومش مبسوط في حياتي الجنسية نهائي
بس دا مش موضوعي المرة دي
انا هحكي واسال سؤال عن الناس اللي جات لها الفرصة على طبق من فضة انها تغلط وقدرت ترفض دا
انا عمري ما سعيت أو حاولت مع واحدة بس عشان كنت بكتب شعر وشعر رومانسي كذا مرة واحدة تكلمني خاص وتبتدي الكلام عن الشعر ونروح لسكة السكس فون وشات مرة مع واحدة عشرينية اسكاندرانية متجوزة وكنت بسمع صوت لعبها في نفسها في التليفون كنت بموت وبعدين حسيت بالذنب وانهيت العلاقة
بعدها واحدة أربعينية منتقبة من القاهرة وكانت أجرأ بكتير وكانت بتكلمني ڤيديو كول وبعدها هربت برضه وقفلت الموضوع
اخر مرة واحدة أعرفها فعلا من زمان متجوزة ونفس مدينتي وسني وحاولت معايا نروح عيادتي ونعمل كل حاجة وانا كنت خايف اضعف وفعلا قفلت الموضوع ومن بعدها أشعر بالفراغ العاطفي اللي من عمايل ايديا 🫣😅😅
احكو تجاربكم اللي زي دي
اتجوز واطفي هيجانك

اتجوز تاني وعيش تاني هو انت كده خلاص هتكمل عمرك مع اللي عملالك مشاكل ؟؟
رأيي انت تقعد معاها وتقولها انك زهقت فحاجة من الاثنين يا تطلقوا يا تتجوز عليها انما تبقى على ذمتك وتروح تدور بره ده مش صح

• عجبني
التفاعلات: nameless
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%