NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خايفه جدا 😅♥️

عايشه مع بنات في سكن جامعه ولقيت مره صاحبتني واحنا لوحدها بتقلع وعايزه توريني لبس جديد وبدءت تقلع ادامي وكان عادي يعني وجت مره بتقولي رئيي في الاندر وعايزاني احسس اشوفه حلو ولا لاء 😅
وسخنا وحصل تجاوزات بسيطه بس انا خوفت ماعرفش ليه
ومشيت وسيبتها
ومن ساعتها واحنا مش بنتعامل طبيعي واوقات كتير بتتحرش وتحسس علي جسمي
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅

• عجبني
التفاعلات: العنتيل 007 و Mina mohsen
عيشي حياتك ومتخفيش وبعدين من طريقة كلام شكلك حبيتي الموضوع وبعدين المتعة ملهاش غير باب واحد الجرائة خليكي جريئة عشان متسيطرش عليكي وهبقي بعد كدة ندم تحياتي

عايشه مع بنات في سكن جامعه ولقيت مره صاحبتني واحنا لوحدها بتقلع وعايزه توريني لبس جديد وبدءت تقلع ادامي وكان عادي يعني وجت مره بتقولي رئيي في الاندر وعايزاني احسس اشوفه حلو ولا لاء 😅
ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
نصيحه مني كا صديق جربي وماتخفيش بس لازم تتاكدي منها الأول
واحب اقولك حاجه اوعي تخافي من ميوالك او حاجة عايزى تعمليها بس خايفة الناس هتشوفها ازاي الناس لو انتي ملاك هتفضل تدور علي الغلط الي فيكي فين
وانتي باين من طريقة كلامك انك حابة دة وعايزة كدة يبقا خليكي صريحة وواضحة مع نفسك

جربي و متخافيش

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅

اوعي تعملي كده حتندمي لما تجوزي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
بلاش السكه دي اخرتها وحشه خلي ميولك طبيعيه إلي عندك ده فراغ جنسي علشان مفيش في حياتك راجل مش اكتر لأنك كنتي هتحسي بأكتر من كده مع شاب انتي بتحبيه

وقفيها عند حدها و كلميها بحده .. لازم تحافظي ع سمعتك ف وسط مجتمع السكن

الواحد مش عارفلك حاجة يعني انتي عايزة تعملي معاها ولا لا 🤦‍♂️

لو حابه الموضوع متخفيش كده كده مش هتفضح نفسها لو مش حابه خدي موقف عشان متتماداش

ممكن تعرفيني عليها

من الواضح أن نفسك تجربي وشكلها عاجبك بس اهم حاجة بلاش في لحظة غشومية تفتحي نفسك وتندمي ع كدة لو عاوزة ده يبقى بشروط معاها ومجرد لحظات حلوة وتروح لحالها

ياتكملي وتستحملي العواقب يا توقفيها عند حدها وخليكي شجاعه في قراراتك

ومشيت وسيبتها
اعمل ايه انا بجد خايفه 😅
مع اني مش بنت بس نصيحه بما انك حبه الموضوع وعايزه
ف الاهم انك تخلي بالك من نفسك بحيث ان مفيش حاجه خارجيه تدخل جواكي عشان عشان الغشاء او تكون ملوثه وتجيبلك امراض
والاهم من ده انه متزوديش فيه او بلاش مبالغة او يكون كتير عشان عقلك يكون مستمتع بالسحاق و لما تيجي تتجوزي في ميحصلش استمتاع بالجنس او بمعني اخر ميولك يختلف

والنصيحة الاخيرة : بلاش كل ده من الاساس وابعدي وقفيها عند حدها
انما لو انتي شهوتك عاليه ونفس الوقت مش عايزه تعمل كل ده ممكن تستمني (الاستمناء (7.5)) بس برضو ولا تدخلي حاجه او تكتري منها
وبالتوفيق 😄

عيشي وسيبي نفسك واستمتعي بالموضوع 🙈🥰

ماتخافي اثبتي نفسك قدامها والمسي جسمها بس لمهم تكون ثقة ماتصورك وتبتذك بتعرفي هالايام انتي عيني و**** يحميكي ويستر عليكي

شوفى انا عن نفسي شايف ان ده قرارك فى اتخاذ القرار المهم لا تؤذي احد ماشى
تانى حاجة ما تفكريش بشهوتك واستمتاعك
فكرى بعقلك ماتفكريش للنهاردة ولا لبكرة فكرى للمستقبل البعيد ان ما بشجعش ب ده و لا انصحك بالتجربة مش خوف انما هو ميقن انه سوف يكون قرار خطأ مشاكله هتكون كتيرومش كل الناس زى بعض انا جربت كذا وكذا كان حظى كويس يبقا خلاص

الخطأ او العادة
اولها خاطر ،،، بعدها فكرة ،،،، بعدها عزم ،،،،، بعدها فعل ،،،،، بعدها مصيبة او ندم او كلاهما

كان في بنت صحبتي ايام الكليه كانت قاعده في سكن وحصلها كدا دلوقتي سحاقيه كبيره وملهاش في الرجاله 😂😂💔

لو حاسه انك حابه الموضوع كملي معاها
لو مش حابه السحاق ابعدي عنها

ي تكملي معاها ف اللي بتعمله لو انتي حابه... ي تقولبلها كده مينفعش وبلاش كدا.... كلمتين ينهوا الموضوع

بيحصل اكتر من كده ف الجامعه
بس عموما سكن البنات ده اكتر حاجه كانت مثيرة ليا
ممكن تكلميني باي اكونت فيك هشرحلك ازاي حرفيا ممكن تعيشي افضل ايام حياتك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%