NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Jami Ali

نسوانجى مبتدأ
عضو
الموقع الالكتروني
www.facebook.com
توجه جنسي
انجذب للذكور
حاسس ان حياتي متلخبطة من يوم ما اتجوزت لان ده عكس ميولى وكمان وانا بنيك سمسم مراتى ببقى مقروف نفسي اقلها علي ميولي بس خايف من رد فعلها خصيصاً اننا من قرية في اسيوط يعني في قلب الصعيد .. بس اللي مصعب الموضوع عليا أن ليا كتير اوي مفيش راجل ريحني وبريح نفسي باي حاجة... حرفياً خرم طيزي بينبض ونفسي في واحد زبره كبير يركبني وفي نفس الوقت بحب مراتي وحاسس اني كدة هخونها حاسس اني تايه نفسي واحد يحضني ويريحني ويقلي كله هيبقي كويس. عمري ما انسي اول مرة اتنكت فيها كنت بتألم اوي لما ابن خالتي ناكني بقوة بس بعد كدة بقيت بتمتع وبحب اتناك قوي لدرجة اني كنت بحب اوكي قدامه واسخنه عليا .. وحالياً في الشغل بحاول مع زميلي اوبل بس هو مش فاهم أو مش متوقع مع اني هموت عليه وأوقات كتير بتبقي وحدنا في المخزن ... حد ينصحني يا نسوانجية ب**** عليكم حسسوني اني مش لوحدي

• عجبني
التفاعلات: نصحي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا
انت عايش حياة مكبوتة و انك تحكي لمراتك مش حيكون حل! خاصة انك عارف انها مش حتتقبل موضوع مثل هذا.
خلينا نفهم ميولك الاول…
انت كنت بتتناك يعني مثلي… و تجاربك اغلبها مثلية يعني رصيدك مثلي…
لكن انت اتجوزت و بتنيك مراتك !
اولا ان زبك يقف و تنيك و تجيبهم ده معناه انك مش مثلي بل بايسكشوال! ثنائي الميول
حكاية القرف… هذه قصة تانية يمكن لانك حاطط كل هذه الماساة قدامك قبل و فوسط العلاقة.
انت لو نمت مع راجل… اه حتخون مراتك اكيد.. لكن هل انت خاين و تقبل تتخان؟ هذا هو السؤال… طيب انت اتجوزت ليه؟ في عيال؟ في مسؤولية؟ دي معلومات اهم

بالنسبة للجنس، فين ابن خالتك؟ حكايتك معقدة لانك معقدها صدقني.
انت اخترت تتجوز و شكلك بتحب الست دي، و الجنس اهو تقضية واجب.. لانك حاططه في هذه الخانة… و لان تحاوبك الي فاتت خلاتك تحدد المتعة في مكان واحد بس على الرغم ان المتعة متعددة… حاول تغير في طريقة تفكيرك. انت بتحب الرجالة و احيانا الستات… استمتع مع الستات شوية اكتشاف كده! و بعدين نشوف لو لازم راجل ينيكك او ممكن تقضيها بطوق تانية

و الشغل مكان عيش! زميلك مش عبيط هو بس بيقلك بطريقة محترمة ما تحرجش نفسك اكثر من كده! و ده الواقع

لو حابب تدخل فتفاصيل احنا معاك. و او عملت علاقة خارج الزواج البس كوندوم لان مراتك مالهاش يجيلها مرض منك!

• عجبني
التفاعلات: السير ادم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%