NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جواد جامح مسلسل بالحب

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح

أنا أستاهل
❤
✨
..
أنا مش قليله عشان أتحايل علي إللي قدامي و أفكرله ازاي يحافظ عليا
أنا أستاهل إللي قدامي يفكر أزاي يرضيني و يطمني خصوصاً اني برضي بأقل حاجه و بتراضي بأقل تصرف و أصغر كلمه
أنا أستاهل إللي قدامي يثبتلي اني مهمه في حياته و من أولوياته و انو مينشغلش عني و ينشغل بيا
أستاهل إللى قدامي يجي علي نفسه خصوصاً اني عارفه اني أستاهل ده و بقدره جداً قولاً و فعلاً و بعمل في المقابل من غير ما أفكر
أستاهل خوف إللي قدامي لما مبقاش موجوده في حياته مش غدر مني بس حب و تمسك منه
أستاهل مفاجأه حلوه حتي لو كانت بسيطه و أستاهل ارتاح
أستاهل أسند علي كتف و أهدي و أسيبها علي إللي قدامي بعد **** طبعا و أنا واثقه ان إللي قدامي مش هيخذلني
أستاهل اني لما اقول أنا واثقه في شخص ما هيعمل عشاني المستحيل و مش هيبعد و مستحيل يعمل الشئ الفلاني ميطلعنيش شكلي وحش في الأخر قدام نفسي و قدام إللي حواليا
أستاهل حد ينحت في الصخر عشاني
أستاهل حد لو الدنيا سابتني هو يمسكني و يتبت فيا
أستاهل حد لما أعيط مش ألاقي أيد متمسحليش دموعي لا ميسمحش بدموعي دا
أستاهل حد يطبطب عليا في وجعي و جرحي كا أبسط حل لو مافيش في ايده حاجه يعملها
أستاهل حد يراعي اني مدغدغه من جوا فلما يلمسني يحاسب اتكسر في ايده و يعرف ان أبسط كلمه ممكن توجع ما بالك بالفعل
أستاهل حد يقدر اني شوفت كتير قابله و مرضتش الا بيه هو بس و عملت المستحيل علشانه لحد ما قابلته و لما قابلته ، قابلته و أنا تعبانه و مش قادره أتحمل أتعب تاني
أستاهل حد يبقي عاوزني افرح عشان هو متأكد و عارف اني أستاهل أفرح بعد كل إللي شوفته في حياتي
أستاهل شجرة عشمي تطرح ورد متطرحش خذلان عشان أنا فعلا أستاهل عشان أنا شوفت كتير و تعبت أكتر و بحب وجودي يبقي مهم و من أساسيات إللي بيحبوني و بحبهم
❤
♥️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%