NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Hanyfared

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
28 أبريل 2022
المشاركات
1
مستوى التفاعل
2
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
United States
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اولا دي اول قصه ليا وياريت تنول اعجابكم
القصه عن احداث حقيقيه بس هغير الاسماء
انا اسمي سامي عمري الان ٤٨ سنه
تبداء الاحداث وانا في سن الرابعه عشر اسرتي اب وام واخت اصغر مني نسكن في احدي محافظات بحري في منطقه شعبيه ولنا جار كان اكبر مني بخمس سنين كان عمره ١٩ سنه اسمه وسيم وله اخت كانت ملكه جمال كانت اكبر مني بحوالي سنتين في هذا الوقت كل ما اعرفه عن الجنس لنه عيب وكل معلوماتي هي البوس فقط
المهم في يوم كنت بلعب كوره في الشارع ولقيت وسيم بينادي عليا ودار هذا الحديث
هو: ازيك يا سامي
انا اهلا
هو ما تيجي تلعب معايا اصل الجماعه خرجوا وانا لوحدي تعلي عندي لعب جميله نلعب اتاري
كان دا اهم لعبه في وقتنا
انا ماشي وطلعنا عندهم في الشقه
وبدا يقولي انت تعرف ايه عن الجنس
انكسفت وقولتله اعرف انه عيب وهو بوس وكده زي ما بنشوف في الافلام قالي
لا لا دا انت ولا تعرف حاجه علي العموم انا ممكن اعلمك بس بشرط يفضل سر بينا كان عندي فضول فقلت له ماشي
قلي ب تعالي وقلعني البنطلون والكلوت وبدا يحسس عل طيزي ومسك زبري وكان متوسط الحجم بس اول ما لمسه حسيت بزبوي وقف
وكان اول مره احس هذا الشعور زي ما يكون زغزه
في زوابري وبعدين لقيته بيحطه في بقه وبدا يمص فيه جامد اوي انا حسيت بمتعه اول مره احسها نسيت اوصفلكم وسيم كان ابيض ومتوسط الطول وله طير مكوره كبيره المهم
فضل يمص وانا في دنيا تانيه وقولت كفايه بيني عاوز اتسير مايه فضحك وقلي لا دا انت هتجيبهم
قولت هجيب ايه فقالي لبنك هي دي اول مره صح قولتله صح قعد يمص ويفعص في بيوضي وطيزي لحد ما حسيت باحساس لا يوسف اول مره اجبهم وكان كان نطه لبن صغيرين وهو شربهم وانا مش فاهم ايه
بعد كده قالي تعالي مسحلي زوبير ى وقعدنا وبدا يقلع هدومه انا كنت عندي فضول اشوف جسمه
كانت براده كبيره شويه والمفاجاه ان زبره اصغر من زوبر بكتير وقالي نعلمك النيك انا خوفت لاني صغير ولسه مش مستوعب اللي بيحصل
ولو عاوزني امص له مش هيحصل ايه الترف دا
ولكن لقيته بينصح ليا تاني وقالي اوعي تجيبهم
دلوقتي وبعد ما وقف زبي قالي تعرف تحطه في طيزي انا مازلت في حاله استغراب ولف نام في وضع الكلب وانا قربت من طيزه وبدات احطه في خرمه اللي كان واسع جدا بس انا مكنتش فاهم
وبدات. انيك فيه وعندي احساس غريب وجميل
وهو بدا يتاوه زي الشرموطه ويقولي اوي اوي حطه كله وانا انيك لقوي واقوي لحد ما جبتهم
في طيزه وكان الكميه اكبر هذة المره وخلصت من غير ولا كلمه قالي عجبك فضحكت وقولت جميل وممتع واتفقنا نعمل كده تاني لما يكون في وقت محدش عندهم او عندنا
روحت ولقيت امي بتقولي مالك وشك اصفر ليه
ادي اللي بنهده من الكوره خش استحمي وفعلا دخلت الحمام واخذت دش ودخلت حجرتي وقعدت افكر في كل اللي حصل وتغيرت نظرتي لكل شي وفي الجزاء القادم هتعرفوا اول نيكه حريمي ولكن دي كانت البدايه وسلام
 
  • عجبني
التفاعلات: Alwnsh و ahmedasiry007
بدايه حلوه كمل
 
بداية موفقة منتظرين الجديد تحياتي لشخصكم الكريم
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
تم نقل القصة لقسم القصص القصيرة برجاء عند نشر قصة جديدة وضعها في القسم المناسب
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%