NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

همسة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
بما اننا شفنا بوست العضو الي قال الانترنت هيتقطع عن العالم خلينا نتناقش شويه لو ده حصل فعلا قول لنا متخيل شكل يومك هيكون عامل ايه وهتقضي وقتك في ايه بما اني شايفه ان السوشيال بقت من اساسيات حياتنا..

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح, غريب عن العالم, 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و شخص آخر
بما اننا شفنا بوست العضو الي قال الانترنت هيتقطع عن العالم خلينا نتناقش شويه لو ده حصل فعلا قول لنا متخيل شكل يومك هيكون عامل ايه وهتقضي وقتك في ايه بما اني شايفه ان السوشيال بقت من اساسيات حياتنا..
هنخلص من الضوضاء والفوضى الذهنية التي سيتم التخلص منها كنتيجة لاتخاذ قرار ذى دا من الصعب تقدير قيمة هذا التغيير بشكل كامل دون تجربته شخصياً.

هيكووون يوووم بضان اوووي اوووي اوووي اكيد
بس هقضيها عاادي هخرج مع اصحابي نلف نروح اي مكان و اقعد مع اهلي و اقعد في بلكونتي اسمع اغاني هو اه هيكون يوووم طووويل اوووي بس ده هيكون واقع

و انتي بقا هتقضي اليوم ازاي يا @همسة

هنخلص من الضوضاء والفوضى الذهنية التي سيتم التخلص منها كنتيجة لاتخاذ قرار ذى دا من الصعب تقدير قيمة هذا التغيير بشكل كامل دون تجربته شخصياً.
انت مقتنع ان حياتك هتكون احسن وده الصح حاسه ان لو حصل كده وارد ناس كتير تتغير للاحسن ببعدها عن السوشيال

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم و معتز الشيمى...
هيكووون يوووم بضان اوووي اوووي اوووي اكيد
بس هقضيها عاادي هخرج مع اصحابي نلف نروح اي مكان و اقعد مع اهلي و اقعد في بلكونتي اسمع اغاني هو اه هيكون يوووم طووويل اوووي بس ده هيكون واقع

و انتي بقا هتقضي اليوم ازاي يا @همسة
بس هيعدي ويوم مع التاني هتتعود ومش بعيد تحب الحياة بالشكل ده اكتر
عادي ذي ما بعدت قبل كده عن كل حاجه هقضي يومي ذي ما انا بقضيه دلوقتي مع تعديل اني ابدل الوقت الي كنت بقضيه سوشيال اقضيه قرأة ودراسة

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
بس هيعدي ويوم مع التاني هتتعود ومش بعيد تحب الحياة بالشكل ده اكتر
عادي ذي ما بعدت قبل كده عن كل حاجه هقضي يومي ذي ما انا بقضيه دلوقتي مع تعديل اني ابدل الوقت الي كنت بقضيه سوشيال اقضيه قرأة ودراسة
ايووا ممكن نستفيد باننا نقرا و نتعلم حاجه تفيدنا في الوقت ده

• أتفق
التفاعلات: همسة
انت مقتنع ان حياتك هتكون احسن وده الصح حاسه ان لو حصل كده وارد ناس كتير تتغير للاحسن ببعدها عن السوشيال
الموضوع تعود بس بعد فتره من المعانه هنتعود ع عدم وجودو بس **** يسامحنا ع الكدب دا😅

• بيضحكني
التفاعلات: YOYA🌹
الموضوع تعود بس بعد فتره من المعانه هنتعود ع عدم وجودو بس **** يسامحنا ع الكدب دا😅
اسمع مني الموضوع عن تجربة مش صعب للناس ذي ما هما فاكرين

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: معتز الشيمى... و 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
حقيقه ما لو حد دخل الجيش هيعرف كدا هيفضل شهر كامل من غير سوشيال خالص و هيلاقي الموضوع ايزي و مش فارق معاه و حتي لما يرجع هيلاقي نفسه زهقان منها

• أتفق
اسمعى منى أنا الموضوع تعود بما أن هو تعود هيبقا ف الاول صعب بعد فتره ممكن

• أتفق
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
  • عجبني
التفاعلات: معتز الشيمى...
هو حقيقي تعود لكن مش صعب او مستحيل ذي ما ناس شايفه
هيكون صعب لو صعبها الواحد ع نفسه وفتكرها مستحيله أنا مش من الناس. دى خالص لو حصل كده هتتصعب عليه أووى الصراحه،😅

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هيكون صعب لو صعبها الواحد ع نفسه وفتكرها مستحيله أنا مش من الناس. دى خالص لو حصل كده هتتصعب عليه أووى الصراحه،😅
بتمنى يقطعوا عنك الانترنت في اقرب وقت😂😂

• عجبني
بتمنى يقطعوا عنك الانترنت في اقرب وقت😂😂
منك لله اشيخه حياتى العمليه مرتبطه ارتباط تام بى بعد الشر😂😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
لا كده قلبت احزان يلا يابني من هنا😂😂
مجرد تخيل الفكره بس مريب انتى خزان احزان😂😂😂يلا هنرش ميه

• بيضحكني
صحيح هنفقد مجموعة من الأصدقاء لصعوبة التواصل..
بس كمان هنرجع نقرب من الأهل والأحباب وإللي النت أخد من وقتهم في حياتنا..
هنرجع لكتبنا.. خروجنا.. زياراتنا..
اليوم هيكون ممل شوية بس عادي هنتعود زي ما كنا متعوديين..
تحياتي 🌹

• حبيته
التفاعلات: مازن صقر
بداية هيكون صعب ، خاصة علي الناس اللي شبه اكتفوا بعالم السوشيال ميديا (الافتراضي) ،، عن العالم الواقعي ، ولكن بالنهاية هيتأقلموا لان حرفه الانسان اكثر الكائنات إجادة لها :)

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%