NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محمد ينطبق عليه
مثل
" هوه صحيح قليل البخت يلاقي العضم في الكرشه "
دا انا لسه هخليك تصل**وتدعيلوا النحس يتفك من عليه

• بيضحكني
التفاعلات: Fâŗëş>.Ŝäìf
بدايه جميله انت بس شوف مين هيموت تاني وخلصهم في اول جزئين
ثم مات الممثلون والمشاهدين والقراء والعالم اجمع😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Zepo
قصه تجنن بجد انت فنان تسلم ايك تحياتى لك

• عجبني
التفاعلات: HEAD OF SEXXX
ده مش محظوظ ده منحوس
انتا شوفت نحس لسه دا لسه التقيل جاي انا حكمت الجزء الاول دا عشان اعرف بعد كده وكان بنسبالي دي فتره ما قبل ال ٢١ سنه عشان بعد ميجيب السن بتاعه هطفحه الكوته هيبقي سواد

• عجبني
  • بيضحكني
  • جامد
التفاعلات: Fâŗëş>.Ŝäìf، the shehab و غريب عن العالم
عودا حميدا لمبدعنا، ننتظر جديدك بشوق
مع أنني اتمنى شخصيا عودتك لإكمال القصة السابقة، لأن الأصل هنا والأصل غالب على غيره
لا شويه كده ممكن اخلص دي ولو في نصيب ارجع للاولي وشكرا ي معلم انا عارف انك انتا اللي نزلتلي القصه الاولي وبشكرك لتعليقك الجميل دا🤍

HEAD OF SEXXX
حياة شاب محظوظ

كيفكم اخواني واخواتي

ف بداية الكلام بس احب اوضح حاجه وهي إن
قصة (أبي سر نجاحي) اللي هي بتاعتي من ايام المنتدي القديم اتسرقت وخلاص تعبي راح بس دا نصيب وعادي جدا اللي حصل حصل ف انا مش هكملها وهبدا واحده تانيه خالص رغم اني كنت كاتب السلسله الثانيه والثالثه من القصه بس اعتبرت اني مكتبتش حاجه وسيبتها خالص

عايزين نبدأ قصه ع نضافه وع مايه بيضا
اي حد نفسه ف حاجه يقولها ف الردود بشكل اخلاقي مش اكتر عشان بس الواحد نفسيته بتتعب بسرعه .

البداية دا تعريف مش اكتر زي غلاف للقصه بس

انا أسمي محمد الصاوي بيقولولي ي صاوي علطول لدرجة ان ف ناس متعرفش ان اسمي محمد اصلا
انا محظوظ من يوم اتولدت ف الدنيا بس مش كل الحظ حلو ومش عشان محظوظ يبقي حظي حلو لا انا كنت محظوظ ف القرف والنكد والفقر والعيشة الهباب وكل حاجه حضرتك بس كله بيتغير واديني سيبها تمشي براحتها انا عندي ١٩ سنه وبدرس ف اخر سنه صنايع اصلي مبروحش غير ع الامتحانات وخلاص واديني دلوقتي ف ٣ صنايع بعد معدتها تاني

أبويا الحج عزب الصاوي راجل تاجر خردة اد الدنيا كان راجل معلم ليه شنه ورنه ولي وزنه ف السوق بس كان طماع وطمعه دا خلاه يخش مع ناس اكبر منه ويسرقهم ولما الناس عرفت ولعوا ف ساحة الخرده بتاعته ومات ابويا بعد اما سمع الخبر ب سكته قلبيه علطول🥳

امي الست ثريا الشهاوي اتجوزت ابويا وخلفت منه ٥ عيال ٣ ولاد و بنتين وعشر اخوات
امي اتجوزت ابويا لما كان لسه صغير وهي بردو مهي كانت بنت الحج شهاوي الي كان شغال مع جدي زمان واتعرفوا ع بعض ويارتهم متعرفوا خالص

خلفت من ابويا اول واحد إبراهيم (مش مهم الوصف بتاعه خالص ) مات مع ابويا ف الحريق🍑

تاني واحد عصام ودا عند ٣٢ سنه اتخرج من كلية هندسه وابويا سفره برا

تالت واحد سلطان عنده ٢٨ سنه اتخرج من كلية الطب وحاليا قاعد مع اخويا ف بلاد برا
🌈
رابع واحد ودي بقي تبقي اختي الكبير سعاد عندها ٣٥ سنه اتجوزت وماتت وهي بتولد والعيل مات ف بطنها هي و الدكتور😎
خامس وسادس واحد دول كانوا توأم اللي هو انا واختي يدوب نزلنا من هنا امي ماتت واختي اللي هي تؤامي ماتت والولاده اصلا كانت بعد موت ابويا بشهر واخواتي جايين يستلموني بعد منا اتولدت بأسبوع ايوه اسبوع عشان كان عندهم امتحانات عشان بيعملو دبلومات ف مجالتهم ومعرفوش ينزلوا لما بابا اتوفي وعقبال لما خلصو امتحاناتهم وجايين انا اتولدت وامي ماتت وهما جم بعدها بأسبوع خدوني من المستشفي ومروحين بقي عشان يشوفوه الدنيا وهيعملوا اي ابوهم مات وامهم ماتت ومعاهم عيل صغير ومن حيث لا يدري احد يطلع قدمهم كلب ع الطريق وهما راجعين بيا والعربيه تتقلب ويموتوا اخواتي هما كمان ومفيش حد غيري يعيش . 😅

دا كان تعريف ي جماعه انا مليش دعوه ان الاداره بتحسبه جزء بس انا عملت تعريف للقصه زي غلاف بس عشان تبقوا عارفين انتوا هتقروا اي فيما بعد

HEAD OF SEXXX
الجزء الأول

(ملحوظه)
أولا: اخوات محمد ٤ غيره ودول اللي عاشوا غير اخته التؤام اللي ماتت وهي بتتولد يبقي خمسة كلهم
ثانيا: إبراهيم اخوه مات مع ابوه ف الحريق إبراهيم مات ف الحريق نفسه لكن ابوه مات ب سكته قلبيه ولما قولت ابراهيم مات مع ابوه ف الحريق كان قصدي ع الفتره الزمنيه بس (حاولوا تفهموني)
ثالثا: اللي عنده كومنت حلو او تعليق او اقتراح او حاجه مش عجباه ف قشطه براحتك اكتبه معنديش مشكله بس بأسلوب حلو زيه عشان انا برضو اعرف ارد عليه بنفس اسلوبه
رابعا: بنسبة ل سرقة القصص من هنا الاداره قالت ان هي وقفت النسخ بس النسخ دا مش اخر الحلول وانا عندي استعداد اخد اي قصه خلال دقيقه مش اكتر عشان بس ف واحد محنرم عمل تعليق ان انا اكلم الاداره

وبس كده نبدا بقي اللي جاين نعمله

ونبدا الجزء الاول من قصة (حياة شاب محظوظ)
HEAD OF SEXXX

يخبط امين الشرطه ع مكتب المأمور
عوض: تمام ي باشا روحنا مكان البلاغ وللاسف عقبال مروحنا والمطافي وصلت كانت العربيه اتفحمت ومقدرناش نطلع اللي كانوا فيها
المأمور: كام واحد كان فيها ي عوض
عوض: اربعة سيادتك وبعد التحريات عرفنا انهم اتنين اخوات ودي عربيه اجره وكان معاهم *** رضيع والسواق طبعا والي نجا من الحادث دا الطفل دا وهو حاليا ف الحضانه (الحضانه اللي هي بتبقي ف المستشفي ي جماعه ها) بتاعة مستشفي الشرطه
المأمور: طيب ي امين عوض اتفضل انتا

ويقوم المأمور بدور كلم رئيس المباحث وعرفه كل اللي الامين عوض قالوا

في مكان اخر
لطفي: يعني خلاص ي دكتور مفيش امل
(لطفي شاب عنده ٢٥ سنه متجوز من خمس سنين ومخلفش لان عنده مش مشكله وهو وصفه عباره عن باب ٢ متر فعلا طوله ١٩٧ جسم معضل بشده لانه لاعب كمال اجسام وعنده چيم بتاعه )
الدكتور: ي استاذ لطفي صدقني دي حاجه بتاعة رب** لا انا ولا انتا ليك دخل فيها ف سيبها ع رب** وهو من عنده يحلها بس في حل دا لو حضرتك حابب يعني
لطفي: الحقني بيه ي دكتور ابوس ايدك
الدكتور: اتبني * ف *** كتير محتاجه اب وام في حياتها وهيبقي ليك جزاء كبير عند رب** ومنها يكون عندك ابن بأسمك وانتا اللي هتربيه ومن ناحية تانيه الطفل اللي انتا هتتبناه دا يكبر يبقي عنده اب وام زي حضرتك والمدام
لطفي: ماشي ي دكتور هفكر ف الموضوع وشكرا ليك استأذنك انا يلا ي سناء
(سناء مرات لطفي عندها ٢٥ برضو وجسمها كيرفي من كله وهي اصلا طولها ١٦٠ ف اول متشوفها تحس انك عايز تاكل مش تنيكها )
وصلوا البيت ودار الحوار كالاتي
لطفي: حمدالل** ع سلامه
سناء: ال** يسلمك ي اخويا
لطفي: مالك ي سناء بتكلمي كده ليه
سناء: مالي منا بتكلم عادي اهو
لطفي: طيب ي سناء ماشي حضريلي اكل عشان جعان
سناء: ماشي ي اخويا هو دا اللي انتا فالح فيه جسم عالفاضي
لطفي: ف اي ي سناء انتي اول مره تكلمي معايا كده وانا اعمل اي يعني دي حاجه بتاعة رب** مش بأيدي يعني
سناء: وانا مش هستحمل اكتر من كده انا بقالي خمس سنين بقول ي ر** بس الظاهر مفي نصيب ومن الاخر كده انا عايزه اطلق انا عايزه الحق نفسي قبل مكبر اكتر من كده وملحقش اخلف ولا افرح ب عيالي

طبعا لطفي كان جاب اخره منها وزهق من معاملتها وخصوصا انه اتجوزها بعد معاناه وحب طفوله وكده

لطفي: خلاص طالما انتي شايفه كده يبقي انتي اللي اختارتي انتي طالق بتلاته ي سناء وورقتك هتوصلك بكره ولا بعده ف بيت ابوكي وكل اللي ليكي معاها

نرجع بقي لأحداث المنحوس بتاعنا

بعد م المأمور كلم رئيس المباحث حصل الاتي ان رئيس المباحث عمل تحريات تاني وعرف ان اللي ماتوا دول يبقوا عصام وسلطان ولاد الحج عزب الصاوي وعرف انهم كانوا طالعين من المستشفي وعرف ان الطفل اسمه محمد واتعمل إعلان وراثه ل محمد ع انه الوريث الوحيد والشرعي والقانوني لكل ممتلكات الحج عزب وعياله الي ان يتم السن القانوني ٢١ سنه ونقل محمد ل دار ايتام الي ان يتم السن القانوني وبعد كده يطلع

ف دار الايتام

لوسمحت عايز اتبني ***
مديرة الملجأ: طبعا حضرتك بس ممكن اعرف حضرتك مين
لطفي: لطفي كامل حضرتك
مديرة الملجأ: حضرتك شغال اي
لطفي: انا حضرتك عندي جيم بتاعي رجل اعمال يعني ودي حضرتك الاوراق المطلوبه كلها

بعد ما المديره شافت الورق والتصاريح اللي مع لطفي اخدته يشوف ******* اللي ف الدار

لطفي: دا انا عايز الطفل دا
مديرة الملجأ: طيب اتفضل حضرتك معايا ع المكتب
بص حضرتك الطفل دا اسمه محمد عزب الصاوي اتجاب ف حدثه وفي الحادثه دي فقد باقي اسرته وهما اخواته لان اهله كلهم تعيش انتا
لطفي: معنديش مشكله الولد دا شكله جميل واتا اوعدك اربيه احسن تربيه واعلمه احسن تعليم
مديره الملجأ: تمام ي ياستاذ لطفي امضيلي ع الاوراق انك استلمت الطفل وتقدر تروح تسجله باسمك

بعد م مضي واخد محمد ع البيت

قاعد وحطه قدامه وفضل باصصله
لطفي: يااه تصدق شعور حلو اوي ان يبقي عندي ابن زيك كده انتا متعرفش انا اول مشوفتك حبيتك ازاي وعجبتني تعرف انتا شبهي اوي وانا صغير معرفش ازاي بس حسك هتطلع شبهي اوي تعرف ي محمد انا اتبهدلت اوي ف حياتي اتبهدلت ميغركش اني ٢٥ سنه وكده لا انا اتمرمط اوي تعرف انا برضو وعيت ع الدنيا وانا مليش اب ولا ام ولا اخ ولا قرايب حتي فضل اعافر ف الدنيا لغاية معرفت سناء كأن رب** بعتلي حاجه تعوضني عن التعب اللي تعبته عارف انا كنت بشتغل وانا عندي ١٦ سنه ف ورشه وسناء دي كانت بنت صاحب الورشه قعدت اربع سنين مع عم سيد اليرحمه لغاية قبل ميموت وصاني ع اهل بيته وكنت انا ساعتها خاطب بنته الصغيره سناء بس ر مأردش اني اخلف منها عارف المشكله عندها اصلا بس لغاية مهي طلبت الطلاق مقدرتش اهين نفسي اكتر من كده معاها خمس سنين عذاب دايما شايف ف عنيها اني مش راجل يرضيك يعني الجسم دا كله وف الاخر مش راجل بس في حاجه دلوقتي انا عايز اسميك ع اسمي بس انتا عان راجل مهم ف البلد من وانتا ف اللفه مش هقدر ف انا هربيك واكبرك بس عايزك تعرف اني عمري مهسيبك وهكون ليك صديق واخ قبل مكون اب عشان انا عايزك تطلع تقف ف وش الدنيا ميهزكش حد عايزك تطلع احسن مني انا طلعت ملقتش اب وام ولا حد يفهمني الصح من الغلط بس انا بقي هعملك كل الادوار دي هبقي ليك كل دول مش هخليك تحتاج لحد

وتمشي الدنيا وتلف وتدور لغاية مبقي محمد عنده ١٥ سنه وكان ف تالته اعدادي

لطفي قاعد ف الجيم بتاعه اللي لسه لغاية دلوقتي محافظ ع رشقته وحيويته ويجيلوا مكالمه من مدرسة محمد

رشا: الو استاذ لطفي معايا ( مديرة المدرسه)
لطفي: ايوا حضرتك مين
رشا: انا استاذه رشا مديرة مدرسة ابنك وبطلب من حضرتك تيجي دلوقتي ع مكتبي ف المدرسة تشوف المشكله بتاعة ابن حضرتك

يوصل لطفي ع المدرسة ويشوف المكتب فين ويخش ع رشا اللي اول مشافته اتخضت من جسمه ومنظرها المعضل اوي

لطفي: انا ابو محمد خير حضرتك ومحمد فين
رشا: اتفضلي حضرتك استريح محمد ف مكتب الامن ثواني هبعت اجيبه

خمس دقايق ومحمد دخل
( محمد بطبيعة تربيته اللي يعتبر كلها كانت ف الجيم وصالات الرياضة وجميع انواع الالعاب القتاليه كان وهو ف سنه كده طوله ١٨٥ وجسمه معضل جامد جدا بس هو كان بيحب اللبس الواسع اوي بحيث انك ممكن تمشي جمبة تحسه انه اهبل عشان لبسه الواسع اوي وميبنش جسمه انه معضل ولا اي حاجه بس وكانت ملامحه هادية خالص )
دخل محمد وقف جمب لطفي ووشه ف الارض
رشا: ابنك ي فندم الامن شافوا وهو مع بنت ف اخر المدرسه وكانوا ف وضع مخل للاداب والاتنين عريانين
محمد: علفكره انا معملتش حاجه بتاع الامن بيرمي بلاه عليا عشان اتخانقت معاه قبل ك

الباب بيخبط وبيخش فرد من بتوع الامن
رشدي: اتفضلي ي استاذه رشا دي تسجيلات الكاميرات بعد ما اتفرغت
رشا بصت ل لطفي وبعد كده ل محمد
رشا: هنشوف دلوقتي رمي بلاه عليك ولا صادق
وفتحت رشا التسجيلات ع اللاب الي قدامها واول مشافت المنظر هاجت ع نفسها من منظر محمد اللي ميبنش عليه اصلا انه راجل ولا بلغ اصلا عشان يبقي عنده زبر حمار وهو ف السن دا ( عيل فقري رايح ينيك قدام الكاميرا )
رشا: اتفضل ي استاذ لطفي شوف بنفسك

لطفي بيبص لقي المعلم قالع ومقلع البت وبينكها ف طيزها ف وضع الدوجي وشغال فحت وردم ف طيزها والامن جيه لما شافه راح ضاربهم ولبس هدوموا هو والبت وطلعوا يجروا

لطفي قام راح ضاربه بالقلم ع وشه ومحمد فضل ثابت مكانه ووشه زي مهو ف الارض

لطفي: طبعا انا بتأسف لحضرتك عن اللي حصل وشوفي حضرتك اي المطلوب وانا اعمله
رشا: لا حضرتك الموضوع انتهي خلاص ابنك اترفض من المدرسه نهائي وحاليا والد البنت ف القسم بيعمل محضر لابن حضرتك انا عقابي ليه اني رفضته بس ف شوف بقي انتا هتعمل اي مع والد البنت
لطفي: طيب ي استاذه رشا هروح اشوف والد البنت ف قسم الاول وبعد كده اشوف حوار الرفض دا

ولسه هيقوم راح مقابله ظابط ف وشه ومعاه شوية عساكر
الظابط: في بلاغ اتعمل باسم المدرسه دي عن ****** طالب ل طالبه هنا وانا جاي اخد الطالب دا
رشا: اه طبعا اتفضل حضرتك الولد اهو ووالده كمان
الظابط: وانتي حضرتك هتتفضلي معانا
رشا: وانا طب انا مالي
الظابط: لا حضرتك هتتفضلي هياخده اقوالك وبس كده

وتم القبض ع محمد وراح ع القسم وراح لطفي وراه البوكس بعربيته ع القسم وكلم المحامي
ودخل لقي ابو البنت وامها قاعد ف المكتب وكان ناوي انه هيعمل اي حاجه عشان يصلح الموضوع حتي لو هيبيع اللي وراه واللي قدامه عشان خاطر محمد بس للاسف زي محنا قولنا الحظ عامل دوره ع اكمل وجه ويطلع ابو البنت دا عدو لطفي اللدود (هنعرف اي سبب العداوه قدام )
طارق: اي دا انتا اي اللي جابك
لطفي: انتا اي اللي جابك هنا
طارق: ثواني هو انتا ابو محمد
لطفي: اي دا انتا ابو البنت
( كسمكم جيين تتفاجوا ببعض هنا)
طارق: انسي انا مش هتنازل لو ب مال الدنيا كلها
الظابط: لو سمحتم اهدوا ووطوا صوتكم انتوا مش ف الشارع هنا
لطفي: معلش حضرتك
الظابط: اتفضل حضرتك استريح ودلوقتي حضرتك ابنك استاذ طارق مقدم بلاغ انه تم التعدي ع بنته واغتصابها ف المدرسه مع ابن حضرتك

الباب بيخبط وبيخش عسكري
العسكري: تمام ي فندم استاذ فريد المحامي بره وعايز يخش
الظابط: دخله يبني , اتفضل ي استاذ فريد
فريد: شكرا سيادتك انا حاضر مع الاستاذ لطفي والد محمد
الظابط: طب ي استاذ فريد هسيبكم مع بعض ٥ دقايق واجي عشان لو مفيهاش حل يبقي الولد هيتعرض ع النيابه بكره
(الظابط اسمه شوقي ويبقي اخو فريد وفريد يبقي المحامي بتاع لطفي وصاحبه ف نفسه الوقت )
فريد: طب ي استاذ طارق احنا ممكن نحلها مبينا وشوف المقابل اللي حضرتك عايزه
طارق: متحاولش حق بنتي مش هتنازل عنه ( وبيبص ل لطفي بنظره شر بنت متناكه )
فريد: يعني دا اخر كلام عندك
طارق: ايوه ومش هتنازل والواد دا هسجنه عشان يبقي يعمل كده تاني ف بنات الناس

لطفي كان كل دا قاعد ساكت بس بمجرد م طارق قال انه هيسجنه محسش بنفسه غير وهو قاعد ع طارق ف الارض وبيخنق فيه بعد مكسرلوا جسمه من الضرب

وهنا شوقي بيدخل (وطبعا احنا لسه قايلين ان هو ولطفي يعتبرو صحاب بس لازم يعمل كده )وأمر العساكر يرموا الاتنين ف الحجز

شوقي: يعني ينفع كده ي فريد اللي عملوا دا
فريد: معلش ي شوقي منتا عارف ان لطفي مبيطقش طارق
شوقي: بس مش ف المكتب ي فريد دا كده اعملهم قضية تعدي عليا واسجنهم
فريد: ولا متزيطش بقي مخلصنا بقي انجز وبطل منيكه طلعهم خلينا نخلص
شوقي: طيب ي فريد حاضر خلاص يعم دانا بهزر
( فريد يبقي اخو شوقي الكبير وشوقي بيحب اخوه جدا وميقدرش يرفضله طلب ايا كان اي هو )
فريد: ايوا كده ناس مبتجيش غير بالعين الحمره
طلعهم شوقي من الحجز
شوقي : بصوا اختصارا للكلام عشان انا زهقت انتا هتتنازل ي استاذ طارق
طارق: استحاله اتنازل
شوقي: طيب يبقي كده ي استاذ لطفي محمد هيفضل هنا معانا ع زمة التحقيق وبعد كده هيتعرض ع النيابه
لطفي: ازاي يعني اتصرف ي فريد الواد هيروح مني انتا ساكت لي

قام فريد واخد لطفي ع جنب
فريد: اهدي ي لطفي موقف ابنك وحش ومش هقدر اعملوا حاجه
لطفي: يعني اي الواد هيروح مني
فريد: بص مقدرش اقولك حاجه دلوقتي غير لما يتعرض ع النيابه واللي بدورها هتطلب تقرير الطب الشرعي
وخلي بالك انا اتفرجت ع تصوير الكاميرات ابنك زبير اوي
لطفي: هو دا وقت استظراف ي فريد
فريد: مهو مش دي المشكله المشكله ف حاجه تانيه
( وهنا الحظ بردو يلعب دوره )
لطفي: متخلص ي فريد قول اللي عندك انا هشد من بوقك الكلام
فريد: ابنك سادي ي لطفي استريحت ابنك سادي عارف يعني اي يعني من اللي شوفته ف الفيديو ابنك لابس لابس عشان هيبان ف تقرير الطب الشرعي ان ابنك اغتصابها واعتدا عليها بضرب وطبعا النيابه مهتصدق والطب الشرعي هيقول انها اضربت يعني مش بمزاجها ودي اقل حاجه ابنك هياخد فيها مؤبد بس عشان سنه هياخد فيها بتاع ١٠ او ١٥ سنه ع الاقل

وهنا لطفي اول مسمع كده طب ساكت هو كمان في الارض

النهاية
النهاية حسب الاحداث مش هنهري ع الفاضي
تحياتي لك فى انتظار جديدك الأروع والمميز

• عجبني
  • عجبني
ثم مات المنتج و المخرج و المشاهدون جميعاً
ايه ياسطا مش كده😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Fâŗëş>.Ŝäìf
ثم مات المنتج و المخرج و المشاهدون جميعاً
ايه ياسطا مش كده😂
شوف مين عايزني اموتوا اموتهولك دا انا شويه وهموتلكم محمد😂😂😂🤍

• بيضحكني
التفاعلات: Zicoafify0
ايه ياعم النحس ده 😂

مقدرش اقلك وحشة من اول جزء ده عبط وبعدين فى ناس كتير حظهم وحش يعنى وده نصيب كمل ياصاحبى و بالتوفيق

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه ياعم النحس ده 😂

مقدرش اقلك وحشة من اول جزء ده عبط وبعدين فى ناس كتير حظهم وحش يعنى وده نصيب كمل ياصاحبى و بالتوفيق
ي صحبي الجزء الجاي ارجعلك ابوه وامه واخواته كلهم اللي انتا عايزه دانتا برنس الكون😂😂🤍✨

• حبيته
التفاعلات: برنس الڪون
خلي بالك انا هسيح دماغك بس الصبر🤯😜

ثانيه واحد افهم بس اي هوا الي اتسرق معلش بس كدا يا غالي هوا طلاما القصه راحت حته تانيه يبقي اتسرقت فيها أي كمل ولا يهمك ياعم فيها أي يعني لما حد ياخدها وينزلها ف مكان تاني مش عارف عادي يا غالي و****

• عجبني
ثانيه واحد افهم بس اي هوا الي اتسرق معلش بس كدا يا غالي هوا طلاما القصه راحت حته تانيه يبقي اتسرقت فيها أي كمل ولا يهمك ياعم فيها أي يعني لما حد ياخدها وينزلها ف مكان تاني مش عارف عادي يا غالي و****
بص مش هتحس بيها زي هي كده ولا كده وف الاول والاخر تسليه وقت فراغ يعني بس بردو محدش ياخدها ينزلها بأسمه وينسب المجهود والافكار لي بس
اتمني تكون وصلتلك 🤍

• عجبني
التفاعلات: رحيم®
بص مش هتحس بيها زي هي كده ولا كده وف الاول والاخر تسليه وقت فراغ يعني بس بردو محدش ياخدها ينزلها بأسمه وينسب المجهود والافكار لي بس
اتمني تكون وصلتلك 🤍
و**** يا غالي مش عارف اقولك ايه علي العموم **** يوفقك

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%