NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية حياة الاعدادي | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 6/10/2022

اقتراح آخر. السلسلة الثانية يستحسن أن يكون عنوانها حياة ثانوي، والسلسلة الثالثة حياة الجامعة والرابعة حياة الشغل والخامسة حياة الزواج، إلخ.

• حبيته
التفاعلات: UrFavDAD SAQR
بقالك كتير مبتنشرش و عرفنا ليه و رضينا اننا نعديها و سكتنا و الف مبروك دخولك الجامعه لكن تقفل القفله دى ؟
كده اوفر يا فنان ... اوفر اوى كمان .

• حبيته
جميل ,,
استمر يا طيب 👍 ;)

• حبيته
جزء جديد و جامد ك العاده🖤 .. كنت هزعل فشخ لو مقفلتش قفله بضان زي دي .. منك لله يعم 😂😂

• حبيته
هاين عليا اولع فيك ي صقر

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: fashk
الخاتمة حركة غبية جدا من صفر. رأى شخصين مشبوهين قادمين إليه ولم يأخذ حذره أو يبتعد.
انت شايفها انهم اخدو وقت وهم بيعملو كدة علشان دي كتابة لو فيديو قدامك هتلاقي الاتنين قالو الكلام دة وطعنو الشخص ف ثواني بس انت شايفهم اخدو وقت وكان ممكن صقر يبعد علشان دي كتابة بس مش اكتر

• حبيته
التفاعلات: ☬الہٰشيٰطہٰان☬
اقتراح آخر. السلسلة الثانية يستحسن أن يكون عنوانها حياة ثانوي، والسلسلة الثالثة حياة الجامعة والرابعة حياة الشغل والخامسة حياة الزواج، إلخ.
عليا الحلال كلامك هيُعتمد خلاص 🤝🏻

• حبيته
التفاعلات: البلبل الأزرق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بقالك كتير مبتنشرش و عرفنا ليه و رضينا اننا نعديها و سكتنا و الف مبروك دخولك الجامعه لكن تقفل القفله دى ؟
كده اوفر يا فنان ... اوفر اوى كمان .
يصحبي علشان تحس بتشويق انا بعمل كدة لمصلحتك انت مش فاهم 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian
  • بيضحكني
التفاعلات: Mohvmed vhmed ،🥷🚀
  • بيضحكني
التفاعلات: الكبيرالاول
انت شايفها انهم اخدو وقت وهم بيعملو كدة علشان دي كتابة لو فيديو قدامك هتلاقي الاتنين قالو الكلام دة وطعنو الشخص ف ثواني بس انت شايفهم اخدو وقت وكان ممكن صقر يبعد علشان دي كتابة بس مش اكتر
جرب قل الكلام الذي قالوه بسرعة الضوء، ستجد أنه يأخذ وقتا كافيا. على فكرة، رد فعل الإنسان سريع جدا. لا يجب أن يرى الخطر قادما نصف ساعة حتى يتصرف.

م هي حلاوتها ف قفلتها بقي 😂😂
كان نفسي اقولك لو اتاخرت علينا ف السلسله الجديده هخطفك .. بس بقيت بخاف من دماغك 😂💔

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 『😈』 و UrFavDAD SAQR
قبل ما نقول مبروك رجوعك تمشي وتقول لنا ما السلامه

• بيضحكني
جرب قل الكلام الذي قالوه بسرعة الضوء، ستجد أنه يأخذ وقتا كافيا. على فكرة، رد فعل الإنسان سريع جدا. لا يجب أن يرى الخطر قادما نصف ساعة حتى يتصرف.
وجهة نظر تُحترم 🤝🏻

• عجبني
التفاعلات: البلبل الأزرق
  • حبيته
التفاعلات: Mohvmed vhmed ،🥷🚀
  • بيضحكني
جامده جدا بس كنت خلصت كل الحوارات القديمه وتبدأ في شويه جداد

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة