NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية حكاية ابن الصياح | السلسلة الأولي | ـ حتي الجزء التاسع 28/11/2022

فضلت متابع لحد الجزء السادس وهيا قصه جميله جدا بس فقدت متعتها بسبب التاخير دا كله

• عجبني
التفاعلات: الذئب الوحيد و ♤Hetlarr♤
ما تتأخر علينا كترت تاني

• عجبني
الجزء جامد ياغالي استمر في الابداع منتظر الجديد

• حبيته
التفاعلات: الذئب الوحيد
فضلت متابع لحد الجزء السادس وهيا قصه جميله جدا بس فقدت متعتها بسبب التاخير دا كله
كل واحد وله ظروفه ياصاحبي محدش عارف ظروفه كانت ايه

• حبيته
التفاعلات: El_5dewy و الذئب الوحيد
كان حاجة خارجه عن اردتي ومكانتش عايز اكتب اي حاجة وخلاص فا عشان كده اتاخرت لازم ادي القارئ حاجة حلوك ممتعة وقريبة من الواقع والمتابع

• حبيته
التفاعلات: ♤Hetlarr♤
  • عجبني
أتأخرت اوي يسطا بس عاش عليك اكيد التأخير كان خير 💖
معلش يا غالي كانت حاجة خارجه عن اردتي وماكنتش عايز اكتب اي كلام وخلاص والتقيل جاي

• عجبني
  • عجبني
جامد جدا بس ياريت نتتاخرش بطريقه دي بليز

• عجبني
كل واحد وله ظروفه ياصاحبي محدش عارف ظروفه كانت ايه
اتفق معاك يغالي بس ف الحاله دي من الافضل اوقف نشر لحد مخلصها كتابه وانزلها يوم ورا يوم

• عجبني
كان حاجة خارجه عن اردتي ومكانتش عايز اكتب اي حاجة وخلاص فا عشان كده اتاخرت لازم ادي القارئ حاجة حلوك ممتعة وقريبة من الواقع والمتابع
يغالي انا متاكد انها ظروف انما انا بقول وجهه نظر مش اكتر وكمان لو انت شايف انك لسه مشغول الفترة دي وقف نشر لحد متكتب كام جزء وابقا نزلهم ورا بعض

• عجبني
اتفق معاك يغالي بس ف الحاله دي من الافضل اوقف نشر لحد مخلصها كتابه وانزلها يوم ورا يوم
الظروف جاتله فجأه اكيد مكنش عارف ظرفه يعني لازم نراعي الظرف لان كلنا عندنا ظرف زيها

• عجبني
عاش ي ذئب 🐺❤️

• عجبني
الجزء عظمه بس صغير شوقتنا يعم

• عجبني
الظروف جاتله فجأه اكيد مكنش عارف ظرفه يعني لازم نراعي الظرف لان كلنا عندنا ظرف زيها
ع فكرة انت مصمم تاخد الكومنت بشكل سالبي انا قولت رائي اللي هوا مينفعش عليه ردك اصلا
قولت يعم ع دماغي انو عندو ظروف بس رائي اني اوقف نشر لحد دنيتي متبقي تمام انما اي الرص اللي انت عمال ترصو دا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ع فكرة انت مصمم تاخد الكومنت بشكل سالبي انا قولت رائي اللي هوا مينفعش عليه ردك اصلا
قولت يعم ع دماغي انو عندو ظروف بس رائي اني اوقف نشر لحد دنيتي متبقي تمام انما اي الرص اللي انت عمال ترصو دا
انا مش واخد الموضوع بشكل سلبي قصدي انه مكنش عارف ظروفه ايه قدام ده القصد حصلتله مشكله دا معني كلام واعتزر لسوء الشرح مسبقا

• عجبني
انا مش واخد الموضوع بشكل سلبي قصدي انه مكنش عارف ظروفه ايه قدام ده القصد حصلتله مشكله دا معني كلام واعتزر لسوء الشرح مسبقا
ولا يهمك اي حاجه يبرو

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الذئب الوحيد و El_5dewy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%