NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية حكاية ابن الصياح | السلسلة الأولي | ـ حتي الجزء التاسع 28/11/2022

هو انتوا مستقصدينى ليه ؟
هو انا مزعلكم فى حاجه ؟
بزمتك دى قفله ؟
يعنى بعد كل الانتظار ده و فى الاخر تقفلها كده ؟
معلش يا ايهاب ومفيش حد مستقصدك ياسطا ويعم انت حبيل المنتدى كله بس بنحمس الناس😂😂😂😂 مش اكتر و استحمل اخوك شويه هعوضها في الجي ولا تزعل

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
  • حبيته
التفاعلات: برنس الكون
لىىىىىى لىىىىىىىىىىىىىىىىىىى ياجدع حرااااام عليك لىىىىىىىىىى طب عرفنا طيب قالو اى بس الجزء جاااااااااااااااااامد فششششخ
الجزاء الجي يا برنس و**** بالإجماع القفلة مش عجبه حد😂😂😂 + حبيبي اسعدني مرورك

• بيضحكني
التفاعلات: Magdy66
القفله قفلتني يسطااا ليه كدااااا
بلاش القفلات دي يسطااا

عاش جدا ستمر يغالي
و**** هي جت معايا كده😂😂 وهحاول
حبيبي يا بروه

• عجبني
التفاعلات: El_5dewy
  • حبيته
التفاعلات: الذئب الوحيد
اقدر اقول ان بداية القصه من الجزء الخامس
جزء جامد بصراحه وفتح أبواب كتير
منتظرين التكمله ومتأخرش علينا
حبيبي اسعدني مرورك 🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: mor2010
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
متاكد منه ده
ولو تقدر تشرفنى فى قصة محارب النار و تقولى رايك مشاركة في الموضوع 'محارب النار ـ حتي الجزء الرابع 4/10/2022' http://xn--mgbkt9eckr.net/threads/محارب-النار-ـ-حتي-الجزء-الرابع-4-10-2022.124992/post-903283
انا قرأت جزا ونص والقصه فاجره هكملها بكره واقول راي بس اسلوبك في الكتابة محترم بسم ** مشاء ** حاجه فخمة

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا قرأت جزا ونص والقصه فاجره هكملها بكره واقول راي بس اسلوبك في الكتابة محترم بسم ** مشاء ** حاجه فخمة
حبيبي تسلم كلامك فوق دماغى

• عجبني
معلش يا ايهاب ومفيش حد مستقصدك ياسطا ويعم انت حبيل المنتدى كله بس بنحمس الناس😂😂😂😂 مش اكتر و استحمل اخوك شويه هعوضها في الجي ولا تزعل
يا حبيب اخوك اقفلها زى ما انت عايز لان القفله دى على قد ما بتتسبب فى جنان المتابعين على قد ما بتكون السبب فى الشوق للجزء اللى بعده
كناقد فنى اللى انت عامله ده صح جدا جدا
كمتابع لو طولتك هخطفك

• حبيته
يا حبيب اخوك اقفلها زى ما انت عايز لان القفله دى على قد ما بتتسبب فى جنان المتابعين على قد ما بتكون السبب فى الشوق للجزء اللى بعده
كناقد فنى اللى انت عامله ده صح جدا جدا
كمتابع لو طولتك هخطفك
حبيبي يا غالي والف سلامه عليك ماتشوف شر لسه واخد بالي و**** + يعم اخطف اكل وشروب ونوم ببلاش هو حد لقي😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ehab Demian
انس الجنس، تعليقي على الكلام الذي أنا لونته بالأحمر الذي في آخر السطر. يجب أن يكون سطرا جديدا لوحده لأنه مشهد جديد أي:

داليا : اه براحه (و مسكها هراها نيك ) خلاص انا همشي قبل مراتك لتيجي لو رحنا الملحق احسن باي(وباسته على شفايفه)

عندي انا واحمد

إلخ.
👍🏻👍🏻👍🏻

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%