NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

محارم قصيرة حضرة الغير محترم ابي .... ((فاطمه))

Fatoma

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
9 يوليو 2022
المشاركات
10
مستوى التفاعل
4
العمر
34
نقاط
100
الجنس
أنثي
الدولة
Egypt
توجه جنسي
ثنائي الميل
هاي ...

انا فاطمه 33 سنه متزوجه و عندي ولد و بنت ..
اول مره في حياتي ادخل الموقع هنا باكونت عطول كنت بتابعع القصص من بره ..

انا مش هكتب حاجه محصلتليش
يعني مش هكتب شيء خيالي
و الي حصلي مش كتير بس هشارك الي حصل هنا
كنوع من انواع المتعه القصصيه لا اكثر ..

البدايه .....

بابا اكتر شخص حبيته و كرهته في حياتي
و سبب ف اني اهرب من البيت باني اتجوز ..

بابا مهندس طول عمره شغال في الكويت و قليل لما بينزل اجازه
و في اجازه من اجازاته في الصيف كالعاده طلعنا كاسره مصيف لمرسى مطروح
و المكونه من اخين ولاد اكبر مني و اخت اصغر مني
ساعتها عمري كان 15 سنه
كنت بنت قلبوظه مش تخينه اوفر و مش رفيعه ..
و احنا بيت ملتزم ادبيا جدا لا عمري سمعت لفظ من بابا و ماما و لا عمري شفتهم في علاقه و لا عمري حتى شفت حد فيهم ببلبس خادش
و اول معرفتي بالجنس كان في المدرسه و كان النسبالي ققمة الفجور بس كنت عرفت كل حاجه من الافلام.

كنت بحب بابا جدا لدرجة اني بغير عليه من ماما و من اخواتي
كنت استنى الاجازه عشان افضل لزقاله
و اكيد عمري ما جه في بالي شيء من الجنس ناحيته
لحد اول موقف حصل في مصيف مرسى مطروح
كنا في البيت و وقت الفطار جريت قعدت على حجر بابا و بياكلني بايده كالعاده
و اثناء ده حسيت ببتاعه واقف تحتي و بسبب الي عرفته من صحباتي فهمت ايه ده
و لما اتخضيت و جيت اقوم المفاجأه كانت انه شدني عشان مقومش
قولتله هسيك تاكل عشان مبقاش تقيله عليك قالي لا يا روحي انت مش تقيله و فضلت طول الفتره قاعده و حاسه بيه و مش عارفه اتحرك
لحد ما خلصنا و قمت و انا قايمه ضحك و قام اربني على طيزي فانا اتوجعت بجد قام مهزر معايا و بايس راسي
انا قولت اكيد مش قصده ..

و بعدها بكام يوم ...

كنا في البحر و انا فلت كتير في البحر لحد ما تعبت من الشمس و طلعت من الحر قولتلهم هروح و قالي هاجي معاكي و روحنا فعلا
اانا خدت شور و دخلت نمت من التعب
بس قلقت من النور و حسيت بايد ماسكه صدري اوي فتحت نص عين لقيت بابا قاعد جنبي على السرير و ماسك صدري و مطلعه من التيشيرت
و ماسك بتاعه في الشورت و بيعمل العاده السريه بايده
انا غمضت عيني جامد اوي فهو عرف اني صحيت
قالي فتتحي عينك ..
انا معرفتش افتح و فضلت مغمضه
فجاه لقيته قاعد على بطني بس عريان من تحت و حاطت بتاعه على صدري في النص و مسك دري بايديه و قفل عليه و فضل يروح و ييجي لحد ما نزل على وشي
قالي قومي اغسلي وشك و جسمك و تعاليلي
عملت كده و انا بعيط اوي و روحتله و قعدت بعيد
قالي طبعا امك لو عرفت هتعمل مشكله و هتطلق و ساعتها هرميكوا في الشارع
انا اترعبت من طريقته خوا انه عمره ما كان جد كده معانا
و كذا مره بعدها يمسكني من طيزي في البحر و يحضني جامد
و ماما بدات تاخد بالها اني بعيده عنه
و كل ما يققولي تعالي نعمل اي حاجه ارفض
لحد ما جه يوم قال انه هيروح من البحر و قالي تعالي معايا و لما رفضت زعق فيا جامد
ماما شكت الحمد ***
روحنا البيت و خلاني اقلع خالص و خلاني اوطي و لزق فيا من ورا و فضل يحك فيا جامد
و ماما دخلت في الوقت ده و انا اول ما شفتها جريت اترميت في حضنها
لقيتها بتتكلم برود قالتله انت لسه ما حرمتش من البلوه بتاعت زمان
سافر و مش عاوزينك معانا تاني انت ايه الي رجعك

و لما بدا يكلمني عشان اسافرله و اصر على كده ماما جوزتني و انا 18 سنه .. و من غير ما تقوله ..

حصل شوية مشاكل لما رجع بس مطلقش ماما

و معرفناش عنه حاجه تاني الا لما جالنا جواب من السفاره هناك الستلام الميراث.

تم.
 
  • محزن
التفاعلات: ميدو ابن عز
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فى كتير هنا مرو بتجارب فى حياتهم كانت السبب فى تغير مسار حياتهم كله بس المهم انك تكونى قدرتى تعدى الازمه السببهالك
 
ده مش اب ده حاجه بشعه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%