NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية حسام وحكايته مع اخته

احب انوه ان القصة اللي باكتبها دي حصلت بكل تفاصيلها في الحقيقة مع تغيير الاسماء والاماكن للحفاظ علي خصوصية اصحابها

الشخصيات هي

حسام ولد في كلية من كليات القمة عنده ٢٢ سنة طوله ١٨٥ سم وجسمه رياضي نوعا وسيم يشهد له الجميع بالاحترام

رغدة اخت حسام خلصت ثانوي بمجموع محترم واتقبلت في كلية من كليات القمة هي كمان طولها ١٧٠ سم جسمها زي جسم ياسمينرئيس بالظبط مش محجبة بس مشهود لها بالادب في الوسط بتاعها.

حليم والد حسام ورغدة بيشتغل في شركة عالمية واغلب الوقت بيكون مسافر لحضور اجتماعات خاصة بشغله راجل خمسيني محافظ عليجسمه رغم السن وضغوط الشغل

مريم مرات حليم بتشتغل في احدي الجامعات المصرية ورغم انها اصبحت علي مشارف الخمسينات لكن واخدة بالها قوي من نفسها

زي ما انتو شايفين عيلة بسيطة ميسورة الحال عايشين في احد الاحياء الراقية وجميع معارفهم بيشهدو لهم بالاحترام والادب

الموضوع اللي هاحكيه ده حصل صدفة وكان القدر كان مخطط للاسرة دي بحاجة غير اللي طول عمرهم بيزرعوه في ولادهم من قيم واخلاق

بعد نتيجة رغدة وانهاء تقديم اوراق الالتحاق بتاعة الجامعات وبيجي لها ترشح لاحد كليات القمة وبعد احتفال وفرح لجميع افراد الاسرةبتفوق بنتهم الوحيدة

الوالد بيقرر ياخدهم ويسافرو احدي المدن الساحلية للاحتفال وتغيير جو بعد سنة كبيسة من الدروس والمتابعة لرغدة والسفر المستمر لحليموالضغط الرهيب اللي كان علي مريم للتوفيق ما بين شغلها ومتابعة بنتها وطبعا حسام كان هو كمان خلص امتحاناته بتفوق ومفيش حديقدر ينكر انه هو كمان كان عليه ضغط رهيب فوق الدراسة لمتابعة رغدة من دروس او مشاوير مريم مش هتقدر تعملها

بيمر الوقت في المصيف والجميع مستمتعين لحد ما بيجي تليفون لمريم من مكان شغلها بيقول لها ان رغدة المفروض تكون موجودة علي بدايةالاسبوع الجاي علشان تستكمل اوراق الالتحاق بالكلية

العيلة بتتجمع وطبعا اول قرار كان من حليم ومريم ان الاجازة خلصت علي كدة ولازم يرجعو

طبعا القرار ده معجبش رغدة وحسام لانهم كانو مستنيين الرحلة دي بقالهم كتير قوي

فبيطلع حسام بفكرة ممكن تخليهم يكملو رحلتهم وهي ان حد يسافر مع رغدة تخلص الورق ويرجعو تاني

وبعد نقاش طويل بيوصلو ان حسام هيسافر مع اخته تخلص الورق ويرجعو بعدها يكملو

وفعلا مريم كلمت حد من اللي معاها في الشغل وعرفتهم ان رغدة هتكون عندهم علشان يساعدوها تخلص الورق علي اساس ان مريم مشهتقدر ترجع

حسام ورغدة بيسافرو قبلها بيوم ويوصلو البيت

حسام: اخيرا وصلنا يا هادمة الملزات ومفرقة الجماعات ادخلي بقي غيري وشوفي تحبي اخدك افسحك فين بدل ما نفضل محبوسين فيالبيت لحد بكرة

رغدة: انت تطول اصلا تخرج مع واحدة زيي روح يا شاطر شوفلك حاجة اتسلي فيها لحد ما افكر

في اللحظة دي يرن موبايل حسام

ايوة يا ماما احنا لسة واصلين حالا

لا الطريق كان كويس وانا ورغدة كويسين

لا بافكر اخدها ناكل برة ونروح النادي شوية بس لسة مش عارف

لا مش تعبان خدي اهي معاكي اهي

رغدة: ايوة يا ماما وصلنا ايوة يعني هيكون هو وصل وانا لسة

لا مش تعبانة هناكل بيتزا وبعدين هاكلم دينا لو في النادي اروح اقعد معاها شوية

حاضر يا روحي سلمي علي بابا حسام معاكي

حسام: ايوة يا ماما حاضر يا جميل اول ما نخلص هنرجع علي طول متقلقيش عليها انتي عارفة ماقدرش ازعلها

حاضر سلمي علي بابا وبكرة نتكلم اول ما نخلص

ايوة معايا تليفون طنط سناء اول ما نوصل الجامعة هنكلمها

يلا يا زفته شوفي لو هنخرج وبعدين دينا مين اللي هتروحي تقعدي معاها وانا بقي الموصلاتي بتاع جنابك ولا ايه

رغدة بتضحك : لا طبعا الموصلاتي مش يقعد مع اللي مشغلينه ياكل في نفس المطعم 😜

طيب يلا هادخل اغير بسرعة علشان نلحق ناكل ونخرج نقعد شوية في النادي قبل ما ننام

شوية بيخرجو ياكلو وبعدها بيروحو النادي

رغدة يومها كان لابسة بلوزة قفولة بزراير من علي الصدر علي جينز وهنا البداية

رغدة قاعدة مع دينا وقاعدين يهزرو ويلعبو وحسام راح قعد مع اصحابه هو كمان

بعد يجي ساعتين كدة بيجي لحسام تليفون

ايوة يا زفته عاوزة ايه

حسام تعالي علشان لازم اروح دلوقتي

ما انتي قاعدة يا نيلة ايه وجع القلب ده بس

معلش اصل العصير اتدلق عليا ومش هاعرف اقعد كدة

حسام بيعتذر لصحابه وبيروح ياخد رغدة

ايه يا نيلة اللي عمل فيكي كدة

دينا بتهزر معايا فالعصير اتدلق عليا ومش هاعرف اقعد كدة

حسام بيبص عليها والصدمة

رغدة العصير خلي البلوزة تبقي شفافة تماما بحيث ان شكلها زي ما تكون قاعدة بالبرا بس

هو مش اول مرة يشوفها كدة علي فكرة في المصيف بتلبس مايوه عادي واوقات كتير بتكون قاعدة في البيت بهدوم خفيفة

بس اللي حصل يومها انه حس باثارة جنسية بدون اي اسباب

المهم قعد يضيع الموضوع واخدها وروحو وهي دخلت اخدت حمام وطلعت لابسة بيجامة شورت علي جاكيت بزراير وجت قعدت جنبه كانوقتها قاعد بيلعب بلايستيشن فقالت له العب معاك وفعلا قعدو يلعبو مع بعض وحسام فرح ان الشيطان غار وطرد الافكار الزبالة من دماغه

يا نهار ابيض يلا يا نيلة قومي فزي اتخمدي خلينا ننام شوية فاضل كام ساعة ولازم نكون في الجامعة

ايوة حاضر بس كنت عاوزة اسالك علي شوية حاجات لو ينفع

قولي يا جميل عاوزة ايه

انا خايفة قوي من الكلية دينا بتقولي الدراسة فيها صعبة والدكاترة رخمين وبيدايقو البنات بالذات لو مش محجبات

ايوة ودينا بقي عرفت كل الكلام ده من فين

ما هي داخلة معاكي وزيك زيها ولا هي دخلتها قبل كدة واحنا مش واخدين بالنا

لا ده واحد قريبها كان عندهم من كام يوم وهو اللي كان بيحكي علشان يقنعها تتحجب

بيخوفها يعني سيبك منه وقولي لها هي كمان تسيبها منه

انا اهه في الكلية بقالي كام سنة وقربت اخلص ومعايا بنات مش محجبات ومفيش حد ضايقهم ولا كلمهم كلمة مش حلوة

وبعدين لو حد كلمك ماما موجودة هتطين عيشته متخافيش

اما الدراسة فجميلة ومش صعبة ولا حاجة ما انا اهه كل سنة تقدير محترم ومش بعيد اتعين لما اخلص كمان

يلا قومي علشان نلحق نرتاح شوية احنا من الصبح مقعدناش والمفروض بكرة يوم طويل

حسام بياخد رغدة في حضنه ويديها بوسة علي قورتها ويقومو كل واحد يروح اوضته علشان ينام

حسام بينام ويصحي علي حلم فيه رغدة لابسة مايوه يادوب مداري حلمات صدرها وواقفة تحت دوش وقاعدة تعمل حركات اغراء

يادي النيلة ايه الحلم الزبالة ده وبيقوم ياخد غيار ويدخل ياخد حمام بعد ما جابهم علي رغدة وهو نايم بيحلم

بيخلص ويطلع يغير هدومه ويدخل يصحي رغدة علشان يلحقو الميعاد

وهو داخل تليفونه بيرن

ايوة يا ماما لا انا صحيت خلاص وداخل اهه اصحيها

حسام بيدخل وبيلاقي رغدة نايمة والمفرش مكشوف من عليها ورجليها كلها باينة وبيتنح شوية بس بيفوق علي طول من صوت مامته

انتي يا هانم يلا قومي هنتاخر

انا مش فاهم بتجيبي النوم ده كله من فين

ايوة يا ماما باصحيها اهه

لا سهرنا شوية في البيت الهانم رجعت بيبي وعاوزة بافيته

ايوة وقعت العصير علي نفسها وغرقت هدومها

رغدة بتصحي وترد ايه الرخامة دي علي الصبح حد يصحي حد كدة

حسام بيدي التليفون لرغدة وبيقعد جنبها

ايوة يا ماما صباح الورد يا احلي ام في الدنيا

لا خلاص صحيت هاقوم اهه اجهز بسرعة وننزل

ايوة هاكلم طنط سناء اول ما نوصل

حسام معاكي

ايوة يا ماما مش عارف هاقدر ارجع النهاردة ولا هاريح ونرجع بكرة

لا متخافيش مش هاسافر وانا تعبان

ايوة يا بابا صباح الفل يا اجمل اب

لا متقلقش

طيب هاخلص وافضل لبكرة اعدي علي الشركة عند حضرتك استلم الاوراق دي واجيبها معايا

قولو كدة بقي مش خايفين عليا ده انتو خلتوني انزل علشان تمشوروني

يلا هاقوم اغير والهانم ايه خلصت وجاية تغير هي كمان

حاضر هاكلمكم لما نخلص

باي

حسام دخل غير هدومه وجهز توست وعصير علشان يفطرو علي ما رغدة تخلص وتجهز

رغدة بتطلع من الاوضة لابسة قميص بصدر مفتوح نوعا علي جينز وحسام اول ما بيشوفها بيقول لها ايوة بقي من اولها هتروحل لهم سيميفورمال وبيقعدو يفطرو وينزلو

اول ما بيوصلو الجامعة بيكلمو سناء وبتقالهم وتاخدهم المكتب بتاع الطلبة علشان رغدة تخلص ورقها

حسام قاعد قصاد رغدة وسناء قاعدة علي المكتب بديها الورق علشان تكمله وتمضي عليه وقاعدة تكلمهم وسابتهم علشان تجيب لهم حاجةيشربوها

رغدة اخدت الورق وبدات تكتب البيانات المطلوبة وهنا كانت القشة اللي دمرت كل حاجة

رغدة موطية علي الترابيزة اللي قصاد مكتب سناء وشها في وش حسام وبتكتب وبعدين بتساله علي حاجة في الورق حسام بص علي الورققال لها تعمل ايه بس وهو بيعدل نفسه شاف اللي غير كل حاجة بينه وبين اخته

رغدة موطية والقميص اللي لبساه صدره زي ما قلنا مفتوح شوية ومع توطيتها حسام بيبص

رغدة لابسة برا دانتيل وصدرها كله باين منها بكل نفاصيله

حسام بيحث باثارة فظيعة وزبه بيقف علي المنظر بيحاول يبعد الشيطان ويودي وشه بعيد

اعقل يا مجنون دي اختك

بس البت بزازها ولا اجدعها موديل لفيكتوريا سيكرت

بلاش جنان واهدي

وفعلا بيفتح الموبايل بتاعه علشان يشغل نفسه علي ما سناء ترجع ورغدة تخلص وتعدل نفسها

الشيطان مسابوش قام مشغل الكام بتاعة الموب وبدا يعمل زوم علي رغدة ويصور صدرها بكل تفاصيله وهو قاعد يلعب جوا البرا مع حركتهاوهي بتكتب

مفقش غير وسناء داخلة فقفل بسرعة وقعد يهدي نفسه

بس كل شوية يسرق نظرة علي بزاز رغدة

خلصت وكلمو اهلهم وسناء كلمت مريم وطمنتها ان كل حاجة تمام واستاذنو ومشيو طول الطريق وحسام سرحان في اللي حصل عند سناءومش عارف يبعد بزاز رغدة عن تفكيره

بيفوق علي صوت رغدة

انت يا عم هنروح ولا نتغدي الاول

زي ما تحبي

طيب ايه رايك نروح نتغدي استيك وبعدين نروح نريح شوية لاني معرفتش انام من امبارح خالص يادوب كنت بادئة انام وانت دخلت صحتني

حسام وقتها لمبة نورت في دماغه

قال لها خلاص يلا نتغدي ونروح نرتاح ولما نصحي لو قادرين نخرج النادي او نقعد نلعب في البيت زي امبارح

فكرة حلوة

راحو اتغدو وروحو البيت

رغدة دخلت تغير وحسام غير هدومه بسرعة ورجع خبط عليها

فقالت له يدخل فتح الباب ودخل لقاها غيرت ولابسة نفس بيجامة امبارح بس لفت نظره انا واخده هدومها تحطها في الدولاب ومن ضمنهمالبرا اللي كانت لبساها

حسام احا البت قاعدة من غبر برا

رغدة راحت طلعت علي السرير وغطت نفسها بالمفرش

كان يوم متعب قوي انا حاسة اني هانام اسبوع علشان ارتاح

هو انتي عملتي حاجة ما انا اللي سايق ولا تعبتي من الكلمتين اللي كتبتيهم في الورق

يلا بالتوفيق يا قمر انا هاقوم اريح انا كمان اللي يصحي الاول يصحي التاني

وقام وطي عليها وادها بوسة علي قورتها وعلي خدها كل ده وهو من جواه بيغلي

رغدة بتنام وحسام بيطفي النور وباب الاوضه علشان يسيبها تنام

وبيطلع يحاول ينام ويطرد الافكار اللي مسيطرة عليه

حسام في السرير ماسك الموب وقاعد يشغل الفيديو اللي صوره لرغدة ويعيده

احا علي بزازك يا رغدة

انا ازاي طول الوقت ده مكنتش واخد بالي

اعقل يا خول دي اختك

هي البزاز دي تخلي حد عنده عقل

حسام شغال يعيد الفيديو وبدا يدعك زبه وهو بيتخيل انه واقف ورا رغدة وقافش في بزازها وبعدها بيفتكر الحلم

وبيركب في خياله البزاز اللي في الفيديو مع الحلم لحد ما بيضرب عشرة ويرمي الموب من ايده ويحاول ينام

اكتر من ساعة بيحاول ينام بس مفيش فايدة

بزاز رغدة مش عاوزة تخرج من دماغه وشيطانه بيبدا يحركه فبيقوم يقلع هدومه كلها وينضف زبه من اللبن اللي لسة من شوية منزله

وبيتحرك زي المسلوب الاراده

حسام عريان ملط وواقف علي باب اوضة رغدة وبيفتحه بالراحة خالص ويدخل الاوضه

يفتح الاضائة الخافته بتاعة الاوضة عليها بيلاقي رغدة نايمة علي بطنها والمفرش متشال كله من عليها

الشورت مرفوع كاشف كل رجليها اللي كانت مفتوحة عن بعضها وجاكيت البيجامة تقريبا مع التقليب بتاعها فيه زراير اتفكت والجاكيتكاشف كل ضهرها تقريبا بجنبها اليمين

حسام بيشوف المنظر ده وبيهيج لدرجة ان زبه بيقف وبيحس انه اول مرة يقف بالمنظر ده

وبيقوم رايح علي السرير وطالع قاعد بين رجليها

ومرة واحدة بيحط اديه قريبين من وسطها وبينزل عليها بجسمه كله واديه بتتمد تدعك في بزازها

وهي بتصحي مفزوعة من اللي عمله بس هو مادهاش فرصة قعد يدعك بزازها ويحرك زبه اللي كان راشق في طيزها وهي كل اللي بتقوله

حسام انت بتعمل ايه فوق يا حسام انا رغدة اختك

حرام عليك لا بلاش يا حسام

وطبعا حسام ولا هو هنا شغال دعك في بزازها وزبه قاعد يضرب في طيزها ومع حركتها اللي تحته وهي بتحاول تبعده بقي راشق فيكسها وكل اللي حاجبه عن كسها الاندر اللي تحت الشورت

شوية وقام مادد ايده الشمال ودخلها تحت الشورت والاندر وبدا يدعك بايد بزازها وايده التانية بتدعك في كسها بس من كتر هيجانه وهيكمان تقريبا كانت خلاص مقاوتها اتدمرت تماما بعد ما دعك كسها بايده

حسام قعد يدعك في كسها اكتر وبقي كسها محاصر بايد حسام وزبه اللي من كتر الدعك بايده كشف الساتر اللي كان حاجز بين زبهوكسها وبقي زبه بيضرب في كسها وشغال تفريش فيها

وقتها رغدة بطلت مقاومة وسابت نفسها لحسام واديه اللي شغالة دعك في بزازها وكسها وزبه اللي بقي علي ابواب كسها بيقول افتحوخبيني جواك وجسمه اللي شغال فرك في جسمها ن غير اي فواصل تقريبا غير المناطق اللي لسة متغطية بالبيجامة

وقتها حسام حس بحاجة وشعور غريب وانه لازم يقوم من علي رغدة لانه لو كمل هيفتحها

فعلا قاوم هيجانه شوية وقام من عليها وقعد علي السرير بين رجليها وهي قامت قعدت وشها في وشه وشها كله عليه علمات الصدمة ومشبتتكلم خالص بس قاعدة حتي محولتش تعدل بيجامتها وتغطي صدرها وفخادها اللي مكشوفين

حسام بص في عنيها وقال لها اسف مش عارف انا عملت كدة ازاي واخدها في حضنه طبعا وهي زي ما هي وهو زي ما هو كل اللي عاملحاجز الشورت والاندر اللي هي لبساهم مع العلم ان الاندر كان خلاص مش مغطي حاجة تذكر من كسها

حسام فضل واخد رغدة في حضنه ويطبطب عليها وضاممها لجسمه وقتها شهوته غلبته تاني ومن غير اي كلام وهو حاضنها قام مقربشفايفه من وشها وقعد يقول لها انا اسف ومع كل اسف بوسة علي خدها لحد ما شفايفه وصلت لشفايفها وبدا ياكلها وقام منيمها تانيعلي ضهرها ونام فوقها من تاني وهو شغال بوس وتقطيع في شفايفها ورجع تاني دعك في بزازها وبايده التانية مبقاش يفرشها لا ده مسكالشورت بتاعها وقعد يشده عليها لفوق لحد من كتر الشد الشورت اتقطع وكسها بقي مافيش عليه اي حماية غير اندر متحرك اساساوكاشف نصه ورجع يدعك في بزازها وبيده التانية هاتك يا دعك في كسها وقام نايم تاني عليها خالص ومسك زبه حشره بين شفرات كسهاوهاتك يا تفريش فيها

بس من كتر الحركة والهيجان وكسها اللي بقي رطب من اللي حصل فيه

بقي المجال مفتوح لدخول زبه بدون اي اعتراض لكسها

وفعلا حسام بعد ما كان بيفرشها وبيمشي زبه بين شفراتها بقي زبه محشور في كسها وراسه بتضرب في بظرها لحد ما في ثانية فقدالسيطرة ولقي زبه بقي مرة واحدة جواها وهي صوتت من الم الفتح فبطل يتحرك عليها وكل اللي بيعمله شغال بوس فيها ودعك في بزازها

فضل كدة دقيقة لحد ما حس ان زبه استقر جواها تماما ورجع تاني يدك كسها اللي لسة فاتحه حالا بزبه

دقيقتين وقام من عليها وراح رافع رجليها ومقلعها الشورت والاندر ورجع قام تاني رجلها ونام تاني عليها وزبه بقي عارف طريقه جوا كسها

حسام فضل ينيك رغدة حوالي ربع ساعة وهي مش بتتكلم ولا بيحصل منها اي رد فعل غير كسها اللي بقي غرقان من افرازاتها ودمبكارتها

مافيش دقيقة وحسام جسمه كله شدد وقام حاشر زبه جواها علي الاخر وايده حرفيا بتعصر بزازها وقام منزل لبنه جواها لحد اخر نقطةوفضل نايم عليها

وبكده ينتهي الجزء الاولاني من حكاية حسام ورغدة

الايام الجاية لو الموضوع لاقي اعجاب هكمل لكم ايه اللي حصل تاني بينهم في اليوم ده والايام اللي بعد كدة وازاي اسرة يوم وليلة اتحولتمن اسرة محترمة وبتحافظ علي شرفها وعرضها لاسرة عايشة في علاقة جنسية كاملة بدون اي حدود
كمل يا رايق

• عجبني
التفاعلات: tito_tito
احب انوه ان القصة اللي باكتبها دي حصلت بكل تفاصيلها في الحقيقة مع تغيير الاسماء والاماكن للحفاظ علي خصوصية اصحابها

الشخصيات هي

حسام ولد في كلية من كليات القمة عنده ٢٢ سنة طوله ١٨٥ سم وجسمه رياضي نوعا وسيم يشهد له الجميع بالاحترام

رغدة اخت حسام خلصت ثانوي بمجموع محترم واتقبلت في كلية من كليات القمة هي كمان طولها ١٧٠ سم جسمها زي جسم ياسمينرئيس بالظبط مش محجبة بس مشهود لها بالادب في الوسط بتاعها.

حليم والد حسام ورغدة بيشتغل في شركة عالمية واغلب الوقت بيكون مسافر لحضور اجتماعات خاصة بشغله راجل خمسيني محافظ عليجسمه رغم السن وضغوط الشغل

مريم مرات حليم بتشتغل في احدي الجامعات المصرية ورغم انها اصبحت علي مشارف الخمسينات لكن واخدة بالها قوي من نفسها

زي ما انتو شايفين عيلة بسيطة ميسورة الحال عايشين في احد الاحياء الراقية وجميع معارفهم بيشهدو لهم بالاحترام والادب

الموضوع اللي هاحكيه ده حصل صدفة وكان القدر كان مخطط للاسرة دي بحاجة غير اللي طول عمرهم بيزرعوه في ولادهم من قيم واخلاق

بعد نتيجة رغدة وانهاء تقديم اوراق الالتحاق بتاعة الجامعات وبيجي لها ترشح لاحد كليات القمة وبعد احتفال وفرح لجميع افراد الاسرةبتفوق بنتهم الوحيدة

الوالد بيقرر ياخدهم ويسافرو احدي المدن الساحلية للاحتفال وتغيير جو بعد سنة كبيسة من الدروس والمتابعة لرغدة والسفر المستمر لحليموالضغط الرهيب اللي كان علي مريم للتوفيق ما بين شغلها ومتابعة بنتها وطبعا حسام كان هو كمان خلص امتحاناته بتفوق ومفيش حديقدر ينكر انه هو كمان كان عليه ضغط رهيب فوق الدراسة لمتابعة رغدة من دروس او مشاوير مريم مش هتقدر تعملها

بيمر الوقت في المصيف والجميع مستمتعين لحد ما بيجي تليفون لمريم من مكان شغلها بيقول لها ان رغدة المفروض تكون موجودة علي بدايةالاسبوع الجاي علشان تستكمل اوراق الالتحاق بالكلية

العيلة بتتجمع وطبعا اول قرار كان من حليم ومريم ان الاجازة خلصت علي كدة ولازم يرجعو

طبعا القرار ده معجبش رغدة وحسام لانهم كانو مستنيين الرحلة دي بقالهم كتير قوي

فبيطلع حسام بفكرة ممكن تخليهم يكملو رحلتهم وهي ان حد يسافر مع رغدة تخلص الورق ويرجعو تاني

وبعد نقاش طويل بيوصلو ان حسام هيسافر مع اخته تخلص الورق ويرجعو بعدها يكملو

وفعلا مريم كلمت حد من اللي معاها في الشغل وعرفتهم ان رغدة هتكون عندهم علشان يساعدوها تخلص الورق علي اساس ان مريم مشهتقدر ترجع

حسام ورغدة بيسافرو قبلها بيوم ويوصلو البيت

حسام: اخيرا وصلنا يا هادمة الملزات ومفرقة الجماعات ادخلي بقي غيري وشوفي تحبي اخدك افسحك فين بدل ما نفضل محبوسين فيالبيت لحد بكرة

رغدة: انت تطول اصلا تخرج مع واحدة زيي روح يا شاطر شوفلك حاجة اتسلي فيها لحد ما افكر

في اللحظة دي يرن موبايل حسام

ايوة يا ماما احنا لسة واصلين حالا

لا الطريق كان كويس وانا ورغدة كويسين

لا بافكر اخدها ناكل برة ونروح النادي شوية بس لسة مش عارف

لا مش تعبان خدي اهي معاكي اهي

رغدة: ايوة يا ماما وصلنا ايوة يعني هيكون هو وصل وانا لسة

لا مش تعبانة هناكل بيتزا وبعدين هاكلم دينا لو في النادي اروح اقعد معاها شوية

حاضر يا روحي سلمي علي بابا حسام معاكي

حسام: ايوة يا ماما حاضر يا جميل اول ما نخلص هنرجع علي طول متقلقيش عليها انتي عارفة ماقدرش ازعلها

حاضر سلمي علي بابا وبكرة نتكلم اول ما نخلص

ايوة معايا تليفون طنط سناء اول ما نوصل الجامعة هنكلمها

يلا يا زفته شوفي لو هنخرج وبعدين دينا مين اللي هتروحي تقعدي معاها وانا بقي الموصلاتي بتاع جنابك ولا ايه

رغدة بتضحك : لا طبعا الموصلاتي مش يقعد مع اللي مشغلينه ياكل في نفس المطعم 😜

طيب يلا هادخل اغير بسرعة علشان نلحق ناكل ونخرج نقعد شوية في النادي قبل ما ننام

شوية بيخرجو ياكلو وبعدها بيروحو النادي

رغدة يومها كان لابسة بلوزة قفولة بزراير من علي الصدر علي جينز وهنا البداية

رغدة قاعدة مع دينا وقاعدين يهزرو ويلعبو وحسام راح قعد مع اصحابه هو كمان

بعد يجي ساعتين كدة بيجي لحسام تليفون

ايوة يا زفته عاوزة ايه

حسام تعالي علشان لازم اروح دلوقتي

ما انتي قاعدة يا نيلة ايه وجع القلب ده بس

معلش اصل العصير اتدلق عليا ومش هاعرف اقعد كدة

حسام بيعتذر لصحابه وبيروح ياخد رغدة

ايه يا نيلة اللي عمل فيكي كدة

دينا بتهزر معايا فالعصير اتدلق عليا ومش هاعرف اقعد كدة

حسام بيبص عليها والصدمة

رغدة العصير خلي البلوزة تبقي شفافة تماما بحيث ان شكلها زي ما تكون قاعدة بالبرا بس

هو مش اول مرة يشوفها كدة علي فكرة في المصيف بتلبس مايوه عادي واوقات كتير بتكون قاعدة في البيت بهدوم خفيفة

بس اللي حصل يومها انه حس باثارة جنسية بدون اي اسباب

المهم قعد يضيع الموضوع واخدها وروحو وهي دخلت اخدت حمام وطلعت لابسة بيجامة شورت علي جاكيت بزراير وجت قعدت جنبه كانوقتها قاعد بيلعب بلايستيشن فقالت له العب معاك وفعلا قعدو يلعبو مع بعض وحسام فرح ان الشيطان غار وطرد الافكار الزبالة من دماغه

يا نهار ابيض يلا يا نيلة قومي فزي اتخمدي خلينا ننام شوية فاضل كام ساعة ولازم نكون في الجامعة

ايوة حاضر بس كنت عاوزة اسالك علي شوية حاجات لو ينفع

قولي يا جميل عاوزة ايه

انا خايفة قوي من الكلية دينا بتقولي الدراسة فيها صعبة والدكاترة رخمين وبيدايقو البنات بالذات لو مش محجبات

ايوة ودينا بقي عرفت كل الكلام ده من فين

ما هي داخلة معاكي وزيك زيها ولا هي دخلتها قبل كدة واحنا مش واخدين بالنا

لا ده واحد قريبها كان عندهم من كام يوم وهو اللي كان بيحكي علشان يقنعها تتحجب

بيخوفها يعني سيبك منه وقولي لها هي كمان تسيبها منه

انا اهه في الكلية بقالي كام سنة وقربت اخلص ومعايا بنات مش محجبات ومفيش حد ضايقهم ولا كلمهم كلمة مش حلوة

وبعدين لو حد كلمك ماما موجودة هتطين عيشته متخافيش

اما الدراسة فجميلة ومش صعبة ولا حاجة ما انا اهه كل سنة تقدير محترم ومش بعيد اتعين لما اخلص كمان

يلا قومي علشان نلحق نرتاح شوية احنا من الصبح مقعدناش والمفروض بكرة يوم طويل

حسام بياخد رغدة في حضنه ويديها بوسة علي قورتها ويقومو كل واحد يروح اوضته علشان ينام

حسام بينام ويصحي علي حلم فيه رغدة لابسة مايوه يادوب مداري حلمات صدرها وواقفة تحت دوش وقاعدة تعمل حركات اغراء

يادي النيلة ايه الحلم الزبالة ده وبيقوم ياخد غيار ويدخل ياخد حمام بعد ما جابهم علي رغدة وهو نايم بيحلم

بيخلص ويطلع يغير هدومه ويدخل يصحي رغدة علشان يلحقو الميعاد

وهو داخل تليفونه بيرن

ايوة يا ماما لا انا صحيت خلاص وداخل اهه اصحيها

حسام بيدخل وبيلاقي رغدة نايمة والمفرش مكشوف من عليها ورجليها كلها باينة وبيتنح شوية بس بيفوق علي طول من صوت مامته

انتي يا هانم يلا قومي هنتاخر

انا مش فاهم بتجيبي النوم ده كله من فين

ايوة يا ماما باصحيها اهه

لا سهرنا شوية في البيت الهانم رجعت بيبي وعاوزة بافيته

ايوة وقعت العصير علي نفسها وغرقت هدومها

رغدة بتصحي وترد ايه الرخامة دي علي الصبح حد يصحي حد كدة

حسام بيدي التليفون لرغدة وبيقعد جنبها

ايوة يا ماما صباح الورد يا احلي ام في الدنيا

لا خلاص صحيت هاقوم اهه اجهز بسرعة وننزل

ايوة هاكلم طنط سناء اول ما نوصل

حسام معاكي

ايوة يا ماما مش عارف هاقدر ارجع النهاردة ولا هاريح ونرجع بكرة

لا متخافيش مش هاسافر وانا تعبان

ايوة يا بابا صباح الفل يا اجمل اب

لا متقلقش

طيب هاخلص وافضل لبكرة اعدي علي الشركة عند حضرتك استلم الاوراق دي واجيبها معايا

قولو كدة بقي مش خايفين عليا ده انتو خلتوني انزل علشان تمشوروني

يلا هاقوم اغير والهانم ايه خلصت وجاية تغير هي كمان

حاضر هاكلمكم لما نخلص

باي

حسام دخل غير هدومه وجهز توست وعصير علشان يفطرو علي ما رغدة تخلص وتجهز

رغدة بتطلع من الاوضة لابسة قميص بصدر مفتوح نوعا علي جينز وحسام اول ما بيشوفها بيقول لها ايوة بقي من اولها هتروحل لهم سيميفورمال وبيقعدو يفطرو وينزلو

اول ما بيوصلو الجامعة بيكلمو سناء وبتقالهم وتاخدهم المكتب بتاع الطلبة علشان رغدة تخلص ورقها

حسام قاعد قصاد رغدة وسناء قاعدة علي المكتب بديها الورق علشان تكمله وتمضي عليه وقاعدة تكلمهم وسابتهم علشان تجيب لهم حاجةيشربوها

رغدة اخدت الورق وبدات تكتب البيانات المطلوبة وهنا كانت القشة اللي دمرت كل حاجة

رغدة موطية علي الترابيزة اللي قصاد مكتب سناء وشها في وش حسام وبتكتب وبعدين بتساله علي حاجة في الورق حسام بص علي الورققال لها تعمل ايه بس وهو بيعدل نفسه شاف اللي غير كل حاجة بينه وبين اخته

رغدة موطية والقميص اللي لبساه صدره زي ما قلنا مفتوح شوية ومع توطيتها حسام بيبص

رغدة لابسة برا دانتيل وصدرها كله باين منها بكل نفاصيله

حسام بيحث باثارة فظيعة وزبه بيقف علي المنظر بيحاول يبعد الشيطان ويودي وشه بعيد

اعقل يا مجنون دي اختك

بس البت بزازها ولا اجدعها موديل لفيكتوريا سيكرت

بلاش جنان واهدي

وفعلا بيفتح الموبايل بتاعه علشان يشغل نفسه علي ما سناء ترجع ورغدة تخلص وتعدل نفسها

الشيطان مسابوش قام مشغل الكام بتاعة الموب وبدا يعمل زوم علي رغدة ويصور صدرها بكل تفاصيله وهو قاعد يلعب جوا البرا مع حركتهاوهي بتكتب

مفقش غير وسناء داخلة فقفل بسرعة وقعد يهدي نفسه

بس كل شوية يسرق نظرة علي بزاز رغدة

خلصت وكلمو اهلهم وسناء كلمت مريم وطمنتها ان كل حاجة تمام واستاذنو ومشيو طول الطريق وحسام سرحان في اللي حصل عند سناءومش عارف يبعد بزاز رغدة عن تفكيره

بيفوق علي صوت رغدة

انت يا عم هنروح ولا نتغدي الاول

زي ما تحبي

طيب ايه رايك نروح نتغدي استيك وبعدين نروح نريح شوية لاني معرفتش انام من امبارح خالص يادوب كنت بادئة انام وانت دخلت صحتني

حسام وقتها لمبة نورت في دماغه

قال لها خلاص يلا نتغدي ونروح نرتاح ولما نصحي لو قادرين نخرج النادي او نقعد نلعب في البيت زي امبارح

فكرة حلوة

راحو اتغدو وروحو البيت

رغدة دخلت تغير وحسام غير هدومه بسرعة ورجع خبط عليها

فقالت له يدخل فتح الباب ودخل لقاها غيرت ولابسة نفس بيجامة امبارح بس لفت نظره انا واخده هدومها تحطها في الدولاب ومن ضمنهمالبرا اللي كانت لبساها

حسام احا البت قاعدة من غبر برا

رغدة راحت طلعت علي السرير وغطت نفسها بالمفرش

كان يوم متعب قوي انا حاسة اني هانام اسبوع علشان ارتاح

هو انتي عملتي حاجة ما انا اللي سايق ولا تعبتي من الكلمتين اللي كتبتيهم في الورق

يلا بالتوفيق يا قمر انا هاقوم اريح انا كمان اللي يصحي الاول يصحي التاني

وقام وطي عليها وادها بوسة علي قورتها وعلي خدها كل ده وهو من جواه بيغلي

رغدة بتنام وحسام بيطفي النور وباب الاوضه علشان يسيبها تنام

وبيطلع يحاول ينام ويطرد الافكار اللي مسيطرة عليه

حسام في السرير ماسك الموب وقاعد يشغل الفيديو اللي صوره لرغدة ويعيده

احا علي بزازك يا رغدة

انا ازاي طول الوقت ده مكنتش واخد بالي

اعقل يا خول دي اختك

هي البزاز دي تخلي حد عنده عقل

حسام شغال يعيد الفيديو وبدا يدعك زبه وهو بيتخيل انه واقف ورا رغدة وقافش في بزازها وبعدها بيفتكر الحلم

وبيركب في خياله البزاز اللي في الفيديو مع الحلم لحد ما بيضرب عشرة ويرمي الموب من ايده ويحاول ينام

اكتر من ساعة بيحاول ينام بس مفيش فايدة

بزاز رغدة مش عاوزة تخرج من دماغه وشيطانه بيبدا يحركه فبيقوم يقلع هدومه كلها وينضف زبه من اللبن اللي لسة من شوية منزله

وبيتحرك زي المسلوب الاراده

حسام عريان ملط وواقف علي باب اوضة رغدة وبيفتحه بالراحة خالص ويدخل الاوضه

يفتح الاضائة الخافته بتاعة الاوضة عليها بيلاقي رغدة نايمة علي بطنها والمفرش متشال كله من عليها

الشورت مرفوع كاشف كل رجليها اللي كانت مفتوحة عن بعضها وجاكيت البيجامة تقريبا مع التقليب بتاعها فيه زراير اتفكت والجاكيتكاشف كل ضهرها تقريبا بجنبها اليمين

حسام بيشوف المنظر ده وبيهيج لدرجة ان زبه بيقف وبيحس انه اول مرة يقف بالمنظر ده

وبيقوم رايح علي السرير وطالع قاعد بين رجليها

ومرة واحدة بيحط اديه قريبين من وسطها وبينزل عليها بجسمه كله واديه بتتمد تدعك في بزازها

وهي بتصحي مفزوعة من اللي عمله بس هو مادهاش فرصة قعد يدعك بزازها ويحرك زبه اللي كان راشق في طيزها وهي كل اللي بتقوله

حسام انت بتعمل ايه فوق يا حسام انا رغدة اختك

حرام عليك لا بلاش يا حسام

وطبعا حسام ولا هو هنا شغال دعك في بزازها وزبه قاعد يضرب في طيزها ومع حركتها اللي تحته وهي بتحاول تبعده بقي راشق فيكسها وكل اللي حاجبه عن كسها الاندر اللي تحت الشورت

شوية وقام مادد ايده الشمال ودخلها تحت الشورت والاندر وبدا يدعك بايد بزازها وايده التانية بتدعك في كسها بس من كتر هيجانه وهيكمان تقريبا كانت خلاص مقاوتها اتدمرت تماما بعد ما دعك كسها بايده

حسام قعد يدعك في كسها اكتر وبقي كسها محاصر بايد حسام وزبه اللي من كتر الدعك بايده كشف الساتر اللي كان حاجز بين زبهوكسها وبقي زبه بيضرب في كسها وشغال تفريش فيها

وقتها رغدة بطلت مقاومة وسابت نفسها لحسام واديه اللي شغالة دعك في بزازها وكسها وزبه اللي بقي علي ابواب كسها بيقول افتحوخبيني جواك وجسمه اللي شغال فرك في جسمها ن غير اي فواصل تقريبا غير المناطق اللي لسة متغطية بالبيجامة

وقتها حسام حس بحاجة وشعور غريب وانه لازم يقوم من علي رغدة لانه لو كمل هيفتحها

فعلا قاوم هيجانه شوية وقام من عليها وقعد علي السرير بين رجليها وهي قامت قعدت وشها في وشه وشها كله عليه علمات الصدمة ومشبتتكلم خالص بس قاعدة حتي محولتش تعدل بيجامتها وتغطي صدرها وفخادها اللي مكشوفين

حسام بص في عنيها وقال لها اسف مش عارف انا عملت كدة ازاي واخدها في حضنه طبعا وهي زي ما هي وهو زي ما هو كل اللي عاملحاجز الشورت والاندر اللي هي لبساهم مع العلم ان الاندر كان خلاص مش مغطي حاجة تذكر من كسها

حسام فضل واخد رغدة في حضنه ويطبطب عليها وضاممها لجسمه وقتها شهوته غلبته تاني ومن غير اي كلام وهو حاضنها قام مقربشفايفه من وشها وقعد يقول لها انا اسف ومع كل اسف بوسة علي خدها لحد ما شفايفه وصلت لشفايفها وبدا ياكلها وقام منيمها تانيعلي ضهرها ونام فوقها من تاني وهو شغال بوس وتقطيع في شفايفها ورجع تاني دعك في بزازها وبايده التانية مبقاش يفرشها لا ده مسكالشورت بتاعها وقعد يشده عليها لفوق لحد من كتر الشد الشورت اتقطع وكسها بقي مافيش عليه اي حماية غير اندر متحرك اساساوكاشف نصه ورجع يدعك في بزازها وبيده التانية هاتك يا دعك في كسها وقام نايم تاني عليها خالص ومسك زبه حشره بين شفرات كسهاوهاتك يا تفريش فيها

بس من كتر الحركة والهيجان وكسها اللي بقي رطب من اللي حصل فيه

بقي المجال مفتوح لدخول زبه بدون اي اعتراض لكسها

وفعلا حسام بعد ما كان بيفرشها وبيمشي زبه بين شفراتها بقي زبه محشور في كسها وراسه بتضرب في بظرها لحد ما في ثانية فقدالسيطرة ولقي زبه بقي مرة واحدة جواها وهي صوتت من الم الفتح فبطل يتحرك عليها وكل اللي بيعمله شغال بوس فيها ودعك في بزازها

فضل كدة دقيقة لحد ما حس ان زبه استقر جواها تماما ورجع تاني يدك كسها اللي لسة فاتحه حالا بزبه

دقيقتين وقام من عليها وراح رافع رجليها ومقلعها الشورت والاندر ورجع قام تاني رجلها ونام تاني عليها وزبه بقي عارف طريقه جوا كسها

حسام فضل ينيك رغدة حوالي ربع ساعة وهي مش بتتكلم ولا بيحصل منها اي رد فعل غير كسها اللي بقي غرقان من افرازاتها ودمبكارتها

مافيش دقيقة وحسام جسمه كله شدد وقام حاشر زبه جواها علي الاخر وايده حرفيا بتعصر بزازها وقام منزل لبنه جواها لحد اخر نقطةوفضل نايم عليها

وبكده ينتهي الجزء الاولاني من حكاية حسام ورغدة

الايام الجاية لو الموضوع لاقي اعجاب هكمل لكم ايه اللي حصل تاني بينهم في اليوم ده والايام اللي بعد كدة وازاي اسرة يوم وليلة اتحولتمن اسرة محترمة وبتحافظ علي شرفها وعرضها لاسرة عايشة في علاقة جنسية كاملة بدون اي حدود
كمل يا رايق

كمل الباقي حلوه اوي اوي اوي اوي

الجزء اللي جاي الافضل انك تخلي ده حلم وتبدأ الجزء بحسام يفوق من الحلم على ايد رغده لان انت سرعت الاحداث جدا وصعب جدا تحصل اثاره من موقف عادي في مكان عام بالشكل ده غير ان انت بتقول بتلبس مايوهات قدامه في المصيف ف انت كده بتناقض الاحداث ببعضها رطز وعلى مهلك انت بداية قصتك حلوه

حامد نيك كمل

لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد @مشرفين قصص
لو كان متاح مباشرة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%