NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة يا خسارة يا ريتو مكانش اخويا

ملكة القصص

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
17 أكتوبر 2023
المشاركات
8
مستوى التفاعل
61
نقاط
2
الجنس
أنثي
الدولة
مدينة لوسفير
توجه جنسي
ثنائي الميل

من تأليف @ملكة القصص 💦​

اهلا بيكم انا جديدة معاكم في المنتدي تنبيه( انا هنا اكتب قصص فقط مش للتعارف)​


JFNlg8Q.jpg
انا سمر ٢٣ سنة من القاهرة بدرس في كلية تجارة جامعة القاهرة والدي متوفي وعايشة مع امي واخويا

JFN1Cqg.md.jpg
حسام اخويا ٢٦ سنة خريج حقوق وحاليا صاحب محل ملابس



امي احلام ٤٧ سنة ارملة من ٥ سنين مش بتشتغل واخويا الي بيصرف علينا

القصة كانت من ٧ سنين لما كنا في الشقة القديمة وكنت في ثانوي وحسام لسة في الجامعة
الشقة كانت اوضتين اوضة لماما وبابا واوضة ليا انا وحسام
ف يوم كنت انا وحسام في اوضتنا ماسكين الموبيلات وكل واحد في سريرو سمعنا صوت خبط في اوضة ماما وبابا فبقول لحسام هو في اية ضحك وقالي متشغليش بالك فضل الخبط شوية وبعدين سمعنا صوت باب اوضة بابا بيتفتح قام حسام قالي اعملي نفسك نايمة بسرعة
كانت ماما بتبص علينا تشوفنا نايمين ولا لا وبعدين رجعت دخلت الاوضة
والخبط رجع تاني فبقول لحسام طب فهمني في اية ونا بقولو كدة سمعت ماما بتقول اااه براحة حسام بصلي وضحك وقالي يعني مش عارفة في اية قولتلو لا قولي وقومت من سريري وروحت جانبو قولتلو في اية وبضحك قالي امك وابوكي نايمين مع بعض قولتلو طب ماما بتقول اااه ليه قالي ملكيش دعوة وارجعي سريرك قولتلو لا فهمني قالي طب ارجعي علشان انا مش قادر قولتلو مش قادر من ايه هما بيعملو اية قالي قومي علشان خاطري روحي سريرك قومت روحت سريري وكل ما نسمع صوتهم ابص لحسام وهو يضحك روحت قايمة روحت جانبو قولتلو وحياتي عندك فهمني قالي انتي هتسطعبطي قولتلو لا قولي بجد
قام قايلي بيعملو سكس قولتلو يعني اية قالي احااا بقي طب اقولك انتي روحي سريرك امسكي تليفونك وافهمي منو وسيبيني وقام ماسك تليفونو ومغطي نفسو انا روحت سريري وبحثت علي سكس وبقيت بسمع وانا بسمع حسيت كسي بينبض وابتديت اعرق بسيط وكسي اتبل خالص وحسام كل شوية يرفع الغطا يبص عليا شوية ولقيتو ايدو بتلعب في زبرو تحت الغطا وانا بصة عليه وكسي ياكولني بصلي وقالي لو عايزة تعملي حاجة اعمليها قولتلو حاجة اية قالي الي بتعملوها تدعكي انتي كمان قولتلو ماشي وبقيت حااطة ايدي علي كسي من فوق البنطلون وبحركها براحة شوية ولقيت نفسي سخنت اوي وبقيت بفرك في كسي جامد وحسام باصصلي وبيلعب في بتاعو وبيقولي انتي كدة هتبهدلي بنطلونك اقلعي قولتلو لا كدة حلو اوي قالي تعالي كدة روحت جامبو رفع الغطا دخلت وقام مغطينا وشغلي فيديو علي تليفونو لواحد بيلعب في كس واحدة وبيقولي انتي لو فضيلتي لابسة هتنزلي في بنطلونك زيها وتبهدليه شدي بنطلونك لتحت شوية قولتلو ماشي ونزلت بنطلوني وبقيت بلعب في كسي وهو مشغل فيلم سكس وبنسمعو بصراحة كنت نفسي اشوف زوبرو بس مرديتش اقول كل دة وانا بلعب في كسي لغاية ما الممثل بدأ ينيك في الممثلة ويبوس فيها وكان فيلم جامد اوي قمت لفيت نفسي اديتو طيزي وبقيت بفرك في كسي جامد بعد شوية لقيت حاجة ناشفة اوي علي طيزي عاملة زي العصاية وسوخنة اوي وهو بيلف ايدو عليا يشدني عليه وعمال يمشيه علي فلق طيزي انا سخنت اوي وبدأ كسي ينبض جامد وقلبي بيدق بس مش عيزاه يوقف الي بيعملو بعدها مسكت زبرو في ايدي من غير ما بتكلم خالص وبدأت ادعك فيه وهو بينيك فلق طيزي لحد ما لقيت لبنو السخن غرق طيزي وهو قالي خليني انا بقي اساعدك وحط ايدو علي كسي وبيمسك شفرات كسي والترترة وانا بقيت في عالم تاني وبقي يمسح لبنو من علي طيزي ويدعك بيه علي كسي الي بقي سخن اوي من كتر الفرك قام قالي ناامي علي ضهرك وافتحي رجلك ونزل عند رجلي وبقي حاطط وشو عند كسي عمال يشم فيه وبقي بيبوس في فخادي ويبوس في كسي وانا هنا ولعت خالص وبقيت مش عايزة شفايفو تتشال من علي كسي شوية وحط لسانو فوق كسي وبقي بيلحس فيه وانا مش قادرة احساس صعب يتوصف ورفع رجلي شوية لفوق وحط صوبعو في بوقو وبدأ يدخلو في طيزي واحدة واحدة وانا خرم طيزي واجعني اوي بس مستعمتعة اوي برضو رغم الوجع وفضل يدخل صوبعو واحدة واحدة لحد ما دخل وسابو وفضل يمص في شفرات كسي وبدأ يدخل صوبعو ويطلعو وهو بيمص شفايف كسي لحد مالقيت نفسي مرة واحدة بترعش وحسيت اجمل احساس حسيتو في حياتي وقتها مش هعرف اوصفهولكم وقمت لقيت كسي بينزل مية كتير وانا في عالم تاني قام حسام زود سرعة صوباعو وبدأ يخبط علي كسي اكنو بيضربو لقيت نفسي فتحت نافورة اقوي بكتير ومتعة اجمد بكتير قام شايل صوبعو ونام فوقي وفضل يبوس في شفايفي ويمص في بزازي وزبو لامس كسي الي كل ما يلمسو كسي يتكهرب وفضل يبوس في شفايفي ويدعك في بزازي ويلحس لساني بلسانو وانا بقيت فاتحة رجلي وكسي لامس زبرو الي بقي واقف تاني قالي تعرفي تلحسيلي زي ما لحستلك قولتلو ماشي قاام قالي طب اوعي ونام علي ضهرو وبتاعو واقف لفوق اداني فوطة من جمبو وفقالي امسحي وارفعي بنطلونك قولتلو ماشي ولبست بنطلوني ونزلت عند ركبو وبقيت اعمل زي ما عمل ببوس فخادو قالي لا مش محتاج دة منك بوسي دة وبيهزلي زبرو قومت ماسكة زوبرو وبقيت ببوس فيه وبحط لساني عليه وهو بيقولي دخليه جوة بوقك ياسمر قولتلو بس دة كبير قالي دخلي الي تقدري عليه دخلت ييجي نصو وفضلت امصلو فيه وهو يمسك في بزازي وكل شوية يشدني انام فوقيه ويفضل يبوس في شفايفي وزبرو يبقي راشق في كسي من فوق البنطلون وبعدها قالي اقعدي عليه وبيفتح رجلي خلاني قاعدة فوق زبرو وبيشدلي البنطلون لفوق لدرجة ما بقي البنطلون محشور في كسي


JFNQYrX.jpg

وبقيت مش حاسة بنفي وانا بدعك في زبرو بكسي واطلع قدام وارجع ورا وهو بقي بيمسكني من صدري ويحسس علي كسي بعدها شدني علي بطنو وفضل يدعك في زبرو لغاية ما نزل لبن وبعدها قالي ارجعي سريرك خلاص رجعت سريري وكسي بيحرقني اوي واديتو ضهري ونمنا

بكرة اكملكم @ملكة القصص
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ابن متحرر, ahmd 1, weal12 و 26 آخرين

من تأليف @ملكة القصص 💦​

اهلا بيكم انا جديدة معاكم في المنتدي تنبيه( انا هنا اكتب قصص فقط مش للتعارف)​


JFNlg8Q.jpg
انا سمر ٢٣ سنة من القاهرة بدرس في كلية تجارة جامعة القاهرة والدي متوفي وعايشة مع امي واخويا

JFN1Cqg.md.jpg
حسام اخويا ٢٦ سنة خريج حقوق وحاليا صاحب محل ملابس



امي احلام ٤٧ سنة ارملة من ٥ سنين مش بتشتغل واخويا الي بيصرف علينا

القصة كانت من ٧ سنين لما كنا في الشقة القديمة وكنت في ثانوي وحسام لسة في الجامعة
الشقة كانت اوضتين اوضة لماما وبابا واوضة ليا انا وحسام
ف يوم كنت انا وحسام في اوضتنا ماسكين الموبيلات وكل واحد في سريرو سمعنا صوت خبط في اوضة ماما وبابا فبقول لحسام هو في اية ضحك وقالي متشغليش بالك فضل الخبط شوية وبعدين سمعنا صوت باب اوضة بابا بيتفتح قام حسام قالي اعملي نفسك نايمة بسرعة
كانت ماما بتبص علينا تشوفنا نايمين ولا لا وبعدين رجعت دخلت الاوضة
والخبط رجع تاني فبقول لحسام طب فهمني في اية ونا بقولو كدة سمعت ماما بتقول اااه براحة حسام بصلي وضحك وقالي يعني مش عارفة في اية قولتلو لا قولي وقومت من سريري وروحت جانبو قولتلو في اية وبضحك قالي امك وابوكي نايمين مع بعض قولتلو طب ماما بتقول اااه ليه قالي ملكيش دعوة وارجعي سريرك قولتلو لا فهمني قالي طب ارجعي علشان انا مش قادر قولتلو مش قادر من ايه هما بيعملو اية قالي قومي علشان خاطري روحي سريرك قومت روحت سريري وكل ما نسمع صوتهم ابص لحسام وهو يضحك روحت قايمة روحت جانبو قولتلو وحياتي عندك فهمني قالي انتي هتسطعبطي قولتلو لا قولي بجد
قام قايلي بيعملو سكس قولتلو يعني اية قالي احااا بقي طب اقولك انتي روحي سريرك امسكي تليفونك وافهمي منو وسيبيني وقام ماسك تليفونو ومغطي نفسو انا روحت سريري وبحثت علي سكس وبقيت بسمع وانا بسمع حسيت كسي بينبض وابتديت اعرق بسيط وكسي اتبل خالص وحسام كل شوية يرفع الغطا يبص عليا شوية ولقيتو ايدو بتلعب في زبرو تحت الغطا وانا بصة عليه وكسي ياكولني بصلي وقالي لو عايزة تعملي حاجة اعمليها قولتلو حاجة اية قالي الي بتعملوها تدعكي انتي كمان قولتلو ماشي وبقيت حااطة ايدي علي كسي من فوق البنطلون وبحركها براحة شوية ولقيت نفسي سخنت اوي وبقيت بفرك في كسي جامد وحسام باصصلي وبيلعب في بتاعو وبيقولي انتي كدة هتبهدلي بنطلونك اقلعي قولتلو لا كدة حلو اوي قالي تعالي كدة روحت جامبو رفع الغطا دخلت وقام مغطينا وشغلي فيديو علي تليفونو لواحد بيلعب في كس واحدة وبيقولي انتي لو فضيلتي لابسة هتنزلي في بنطلونك زيها وتبهدليه شدي بنطلونك لتحت شوية قولتلو ماشي ونزلت بنطلوني وبقيت بلعب في كسي وهو مشغل فيلم سكس وبنسمعو بصراحة كنت نفسي اشوف زوبرو بس مرديتش اقول كل دة وانا بلعب في كسي لغاية ما الممثل بدأ ينيك في الممثلة ويبوس فيها وكان فيلم جامد اوي قمت لفيت نفسي اديتو طيزي وبقيت بفرك في كسي جامد بعد شوية لقيت حاجة ناشفة اوي علي طيزي عاملة زي العصاية وسوخنة اوي وهو بيلف ايدو عليا يشدني عليه وعمال يمشيه علي فلق طيزي انا سخنت اوي وبدأ كسي ينبض جامد وقلبي بيدق بس مش عيزاه يوقف الي بيعملو بعدها مسكت زبرو في ايدي من غير ما بتكلم خالص وبدأت ادعك فيه وهو بينيك فلق طيزي لحد ما لقيت لبنو السخن غرق طيزي وهو قالي خليني انا بقي اساعدك وحط ايدو علي كسي وبيمسك شفرات كسي والترترة وانا بقيت في عالم تاني وبقي يمسح لبنو من علي طيزي ويدعك بيه علي كسي الي بقي سخن اوي من كتر الفرك قام قالي ناامي علي ضهرك وافتحي رجلك ونزل عند رجلي وبقي حاطط وشو عند كسي عمال يشم فيه وبقي بيبوس في فخادي ويبوس في كسي وانا هنا ولعت خالص وبقيت مش عايزة شفايفو تتشال من علي كسي شوية وحط لسانو فوق كسي وبقي بيلحس فيه وانا مش قادرة احساس صعب يتوصف ورفع رجلي شوية لفوق وحط صوبعو في بوقو وبدأ يدخلو في طيزي واحدة واحدة وانا خرم طيزي واجعني اوي بس مستعمتعة اوي برضو رغم الوجع وفضل يدخل صوبعو واحدة واحدة لحد ما دخل وسابو وفضل يمص في شفرات كسي وبدأ يدخل صوبعو ويطلعو وهو بيمص شفايف كسي لحد مالقيت نفسي مرة واحدة بترعش وحسيت اجمل احساس حسيتو في حياتي وقتها مش هعرف اوصفهولكم وقمت لقيت كسي بينزل مية كتير وانا في عالم تاني قام حسام زود سرعة صوباعو وبدأ يخبط علي كسي اكنو بيضربو لقيت نفسي فتحت نافورة اقوي بكتير ومتعة اجمد بكتير قام شايل صوبعو ونام فوقي وفضل يبوس في شفايفي ويمص في بزازي وزبو لامس كسي الي كل ما يلمسو كسي يتكهرب وفضل يبوس في شفايفي ويدعك في بزازي ويلحس لساني بلسانو وانا بقيت فاتحة رجلي وكسي لامس زبرو الي بقي واقف تاني قالي تعرفي تلحسيلي زي ما لحستلك قولتلو ماشي قاام قالي طب اوعي ونام علي ضهرو وبتاعو واقف لفوق اداني فوطة من جمبو وفقالي امسحي وارفعي بنطلونك قولتلو ماشي ولبست بنطلوني ونزلت عند ركبو وبقيت اعمل زي ما عمل ببوس فخادو قالي لا مش محتاج دة منك بوسي دة وبيهزلي زبرو قومت ماسكة زوبرو وبقيت ببوس فيه وبحط لساني عليه وهو بيقولي دخليه جوة بوقك ياسمر قولتلو بس دة كبير قالي دخلي الي تقدري عليه دخلت ييجي نصو وفضلت امصلو فيه وهو يمسك في بزازي وكل شوية يشدني انام فوقيه ويفضل يبوس في شفايفي وزبرو يبقي راشق في كسي من فوق البنطلون وبعدها قالي اقعدي عليه وبيفتح رجلي خلاني قاعدة فوق زبرو وبيشدلي البنطلون لفوق لدرجة ما بقي البنطلون محشور في كسي


JFNQYrX.jpg

وبقيت مش حاسة بنفي وانا بدعك في زبرو بكسي واطلع قدام وارجع ورا وهو بقي بيمسكني من صدري ويحسس علي كسي بعدها شدني علي بطنو وفضل يدعك في زبرو لغاية ما نزل لبن وبعدها قالي ارجعي سريرك خلاص رجعت سريري وكسي بيحرقني اوي واديتو ضهري ونمنا

بكرة اكملكم @ملكة القصص
كملي يا حلوة ويا ريت ما تتاخري
 
  • عجبني
التفاعلات: بعشق البزاز الكبيره ملبن

الجزء الثاني💦​


صحينا تاني يوم وحسام مش عايز يحط عينو في عيني نهائي لبسنا وروحنا المدرسة وقابلت سارة صحبتي وفضلنا نتكلم وبقولها اني سمعت سكس وشوفت بيعملو ايه بس محكيتلهاش حاجة علي حسام
سارة صحبتي

JF6nZ9R.jpg
هي قالتلي انتي لسة فاكرة تسمعي سكس دلوقتي ههههه
قولتلها هو انتي بتسمعي سكس يا سارة
هي ااااه من زمان وعارفة حاجات كتير اوي ف السكس وفضلت تحكيلي
انا طب وانا لو مع واحد اخليه يبقي مبسوط ويحبني ازاي
هي واحد مين يا بت هههههههه
انا عايزة اقولك علي سر بس مش تقولي لحد
هي قولي وال** ماهقول لحد
انا حكيتلها الي حصل مع حسام وهي مش مصدقة وحطة ايدها علي بوقها
هي اوعي يكون حصل حاجة تاني ومخبية
انا حاجة ايه
هي يكون دخل حاجة فيكي او عورك في بتاعيك
انا لا مفيش تعوير بوس بس وزي ما حكيتلك بس بقولك علي حاجة الموضوع دة حلو اوي
هي ااااه بس بلاش مع اخوكي علشان دي مصيبة
انا مصيبة ايه هو اكيد مش هيدخل بتاعو ويعورني وانا بنت دة هو لما جيه يقعدني عليه خلاني البس بنطلوني
هي بلاش بس اسمعي مني ولو عايزة حاجة نبقي نعملها سوا
انا بجد هنعمل كدة سوا وببصلها وبضحك
قامت قالتلي اااه نعمل سوا وبساتني في شفايفي قولتلها بس لحد يشوفنا قالتلي خلاص ماشي
انا طب هنعمل فين
قالتلي ممكن تعدي عليا النهاردة او انا اعدي عليكي
انا خليها عندك انت ليكي اوضة لوحدك نقفل الباب ونعمل براحتنا
خلصنا اليوم وزي ماتفقنا روحت معاها البيت وكلمت ماما قولتلها انا هقعد عند سارة شوية
قالتلي متتأخريش وقفلنا دخلت مع سارة وكان مفيش غير امها ف البيت سلمت عليها ودخلنا الاوضة سارة
قالتلها هنراجع المذكرة وهي قالتلها ماشي انا نازلة عند خالتك ومش هتأخر لو ابوكي جيه وانا مش هنا ابقي حضريلو الغدا واتغدو سوا قالتلها ماشي ودخلنا الاوضة شوية وبعدها طنط نزلت وانا بقيت قاعدة مش عارفة ابدأ
ازاي لقيت سارة بتقرب مني وبتقولي يلا بقي وريني حسام عمل فيكي ايه نزلت الجيبة وبقيت بلكلوت وانا بشررحلها الي عملناه وهي بقت بتلعب في كسها وباين قدامي وانا بحكيلها وانا كمان نزلت البانتي وبقيت العب في كسي وانا بحكي قامت قالتلي بس بصراحة حسام دة جامد قولتلها اااه جامد اوي انا كنت متمتعة اوي وهو بيلحسلي في الكوكو وقومت قعدت جمبها قولتلها انتي مش عايزة تجربي قالتلي نفسي قومت بوستها من شفايفها وبحسس علي كسها وهي بقت تحسس علي كسي وغمضت عينها وبقيت بعمل زي ما حسام عمل ابوس في وراكها وجسمها وهي بيطلع منها اهات مكتومة وبقيت بمشي لساني فوق كسها وهي تترعش قمت قولت اجرب ابعبصها زي حسام وبدخل صوبعي في طيزها قامت مصوتة وبتقولي لا يا سمر بيوجع اوي وانا بقولها شوية ومش هتحسي وهي تقولي لا لو هتعملي كدة مش عايزة قولتلها خلاص براحتك مش هدخل حاجة مع انو حلو اوي قالتلي لا مش عايزة
فضلت ابوس وامص في شفايف كسها وقومت عليها حطيت شفايف كسي علي شفايف كسها وبقينا بندعك بعض وانا ببوس شفايفها ونقفش في صدر بعض وفضلنا كدة وكل شوية نغير نوميتنا وهي قالتلي انا شوفت حركة حلوة اوي استني وطلعت تليفونها وشغلت سكس اتنين بنات مع بعض نايمين فوق بعض عكس بعض كل واحدة بوقها في كس التاني وبيلحسو بعض قالتلي تعالي نعمل كدة قولتلها ماشي عملنا كدة شوية وبعدين قولتلها تعالي نسمع سكس واحانا في حضن بعض وكل واحدة تدعك للتانية وشغلنا فيلم وبقينا بنسمعو ونقول كلام عليه وانا بدعكلها وهي تتدعكلي وكل شوية نبوس شفايف بعض وجيه لقطة كانت الممثلة فوق الراجل وبتطنطط علي زبروو قولتلها اهو انا عملت كدة امبارح وانا لابسة البنطلون وخي بتقولي حسيتي بأيه قولتلها حسيت احساس جميل اوي وبقيت ازود سؤعة الدعك في كسها وهي اترعشت ونزلت عسلها وانا قولتلها تعالي بقي وبقيت اخبط علي كسها وهو بينزل عسل بضربو وادعك في نفس الوقت وهي شهقت وبتقولي اهدي بتعملي ايه وبقت عمالة تنزل بوستها من شفايفها ومسكت راسها عند كسي وبقتت بتلحس في كسي وانا مش قادرة وبقولها دخلي صوبعك في طيز وفعلا صوبعها دخل بسرعة مس زي امبارح وبقيت تدخل وطلع فيه وهي بتمصلي شفايف كسي وتلحس جفونو لغاية ما نزلت عسل كسي ومكناش قادرين نقوم بس قومنا استحمينا وغيرنا الملاية الي كانت كلها عسل واستنينا ابوها اتغدينا وقولتلها انا مروحة وروحت البيت
انتظرو الجزء الجاي
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: weal12, مستر سيمب, aldorg و 7 آخرين

الجزء الثاني💦​


صحينا تاني يوم وحسام مش عايز يحط عينو في عيني نهائي لبسنا وروحنا المدرسة وقابلت سارة صحبتي وفضلنا نتكلم وبقولها اني سمعت سكس وشوفت بيعملو ايه بس محكيتلهاش حاجة علي حسام
سارة صحبتي

JF6nZ9R.jpg
هي قالتلي انتي لسة فاكرة تسمعي سكس دلوقتي ههههه
قولتلها هو انتي بتسمعي سكس يا سارة
هي ااااه من زمان وعارفة حاجات كتير اوي ف السكس وفضلت تحكيلي
انا طب وانا لو مع واحد اخليه يبقي مبسوط ويحبني ازاي
هي واحد مين يا بت هههههههه
انا عايزة اقولك علي سر بس مش تقولي لحد
هي قولي وال** ماهقول لحد
انا حكيتلها الي حصل مع حسام وهي مش مصدقة وحطة ايدها علي بوقها
هي اوعي يكون حصل حاجة تاني ومخبية
انا حاجة ايه
هي يكون دخل حاجة فيكي او عورك في بتاعيك
انا لا مفيش تعوير بوس بس وزي ما حكيتلك بس بقولك علي حاجة الموضوع دة حلو اوي
هي ااااه بس بلاش مع اخوكي علشان دي مصيبة
انا مصيبة ايه هو اكيد مش هيدخل بتاعو ويعورني وانا بنت دة هو لما جيه يقعدني عليه خلاني البس بنطلوني
هي بلاش بس اسمعي مني ولو عايزة حاجة نبقي نعملها سوا
انا بجد هنعمل كدة سوا وببصلها وبضحك
قامت قالتلي اااه نعمل سوا وبساتني في شفايفي قولتلها بس لحد يشوفنا قالتلي خلاص ماشي
انا طب هنعمل فين
قالتلي ممكن تعدي عليا النهاردة او انا اعدي عليكي
انا خليها عندك انت ليكي اوضة لوحدك نقفل الباب ونعمل براحتنا
خلصنا اليوم وزي ماتفقنا روحت معاها البيت وكلمت ماما قولتلها انا هقعد عند سارة شوية
قالتلي متتأخريش وقفلنا دخلت مع سارة وكان مفيش غير امها ف البيت سلمت عليها ودخلنا الاوضة سارة
قالتلها هنراجع المذكرة وهي قالتلها ماشي انا نازلة عند خالتك ومش هتأخر لو ابوكي جيه وانا مش هنا ابقي حضريلو الغدا واتغدو سوا قالتلها ماشي ودخلنا الاوضة شوية وبعدها طنط نزلت وانا بقيت قاعدة مش عارفة ابدأ
ازاي لقيت سارة بتقرب مني وبتقولي يلا بقي وريني حسام عمل فيكي ايه نزلت الجيبة وبقيت بلكلوت وانا بشررحلها الي عملناه وهي بقت بتلعب في كسها وباين قدامي وانا بحكيلها وانا كمان نزلت البانتي وبقيت العب في كسي وانا بحكي قامت قالتلي بس بصراحة حسام دة جامد قولتلها اااه جامد اوي انا كنت متمتعة اوي وهو بيلحسلي في الكوكو وقومت قعدت جمبها قولتلها انتي مش عايزة تجربي قالتلي نفسي قومت بوستها من شفايفها وبحسس علي كسها وهي بقت تحسس علي كسي وغمضت عينها وبقيت بعمل زي ما حسام عمل ابوس في وراكها وجسمها وهي بيطلع منها اهات مكتومة وبقيت بمشي لساني فوق كسها وهي تترعش قمت قولت اجرب ابعبصها زي حسام وبدخل صوبعي في طيزها قامت مصوتة وبتقولي لا يا سمر بيوجع اوي وانا بقولها شوية ومش هتحسي وهي تقولي لا لو هتعملي كدة مش عايزة قولتلها خلاص براحتك مش هدخل حاجة مع انو حلو اوي قالتلي لا مش عايزة
فضلت ابوس وامص في شفايف كسها وقومت عليها حطيت شفايف كسي علي شفايف كسها وبقينا بندعك بعض وانا ببوس شفايفها ونقفش في صدر بعض وفضلنا كدة وكل شوية نغير نوميتنا وهي قالتلي انا شوفت حركة حلوة اوي استني وطلعت تليفونها وشغلت سكس اتنين بنات مع بعض نايمين فوق بعض عكس بعض كل واحدة بوقها في كس التاني وبيلحسو بعض قالتلي تعالي نعمل كدة قولتلها ماشي عملنا كدة شوية وبعدين قولتلها تعالي نسمع سكس واحانا في حضن بعض وكل واحدة تدعك للتانية وشغلنا فيلم وبقينا بنسمعو ونقول كلام عليه وانا بدعكلها وهي تتدعكلي وكل شوية نبوس شفايف بعض وجيه لقطة كانت الممثلة فوق الراجل وبتطنطط علي زبروو قولتلها اهو انا عملت كدة امبارح وانا لابسة البنطلون وخي بتقولي حسيتي بأيه قولتلها حسيت احساس جميل اوي وبقيت ازود سؤعة الدعك في كسها وهي اترعشت ونزلت عسلها وانا قولتلها تعالي بقي وبقيت اخبط علي كسها وهو بينزل عسل بضربو وادعك في نفس الوقت وهي شهقت وبتقولي اهدي بتعملي ايه وبقت عمالة تنزل بوستها من شفايفها ومسكت راسها عند كسي وبقتت بتلحس في كسي وانا مش قادرة وبقولها دخلي صوبعك في طيز وفعلا صوبعها دخل بسرعة مس زي امبارح وبقيت تدخل وطلع فيه وهي بتمصلي شفايف كسي وتلحس جفونو لغاية ما نزلت عسل كسي ومكناش قادرين نقوم بس قومنا استحمينا وغيرنا الملاية الي كانت كلها عسل واستنينا ابوها اتغدينا وقولتلها انا مروحة وروحت البيت
انتظرو الجزء الجاي
دمج @مشرفين قصص
 
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و TIGER EGYPT

من تأليف @ملكة القصص 💦​

اهلا بيكم انا جديدة معاكم في المنتدي تنبيه( انا هنا اكتب قصص فقط مش للتعارف)​


JFNlg8Q.jpg
انا سمر ٢٣ سنة من القاهرة بدرس في كلية تجارة جامعة القاهرة والدي متوفي وعايشة مع امي واخويا

JFN1Cqg.md.jpg
حسام اخويا ٢٦ سنة خريج حقوق وحاليا صاحب محل ملابس



امي احلام ٤٧ سنة ارملة من ٥ سنين مش بتشتغل واخويا الي بيصرف علينا

القصة كانت من ٧ سنين لما كنا في الشقة القديمة وكنت في ثانوي وحسام لسة في الجامعة
الشقة كانت اوضتين اوضة لماما وبابا واوضة ليا انا وحسام
ف يوم كنت انا وحسام في اوضتنا ماسكين الموبيلات وكل واحد في سريرو سمعنا صوت خبط في اوضة ماما وبابا فبقول لحسام هو في اية ضحك وقالي متشغليش بالك فضل الخبط شوية وبعدين سمعنا صوت باب اوضة بابا بيتفتح قام حسام قالي اعملي نفسك نايمة بسرعة
كانت ماما بتبص علينا تشوفنا نايمين ولا لا وبعدين رجعت دخلت الاوضة
والخبط رجع تاني فبقول لحسام طب فهمني في اية ونا بقولو كدة سمعت ماما بتقول اااه براحة حسام بصلي وضحك وقالي يعني مش عارفة في اية قولتلو لا قولي وقومت من سريري وروحت جانبو قولتلو في اية وبضحك قالي امك وابوكي نايمين مع بعض قولتلو طب ماما بتقول اااه ليه قالي ملكيش دعوة وارجعي سريرك قولتلو لا فهمني قالي طب ارجعي علشان انا مش قادر قولتلو مش قادر من ايه هما بيعملو اية قالي قومي علشان خاطري روحي سريرك قومت روحت سريري وكل ما نسمع صوتهم ابص لحسام وهو يضحك روحت قايمة روحت جانبو قولتلو وحياتي عندك فهمني قالي انتي هتسطعبطي قولتلو لا قولي بجد
قام قايلي بيعملو سكس قولتلو يعني اية قالي احااا بقي طب اقولك انتي روحي سريرك امسكي تليفونك وافهمي منو وسيبيني وقام ماسك تليفونو ومغطي نفسو انا روحت سريري وبحثت علي سكس وبقيت بسمع وانا بسمع حسيت كسي بينبض وابتديت اعرق بسيط وكسي اتبل خالص وحسام كل شوية يرفع الغطا يبص عليا شوية ولقيتو ايدو بتلعب في زبرو تحت الغطا وانا بصة عليه وكسي ياكولني بصلي وقالي لو عايزة تعملي حاجة اعمليها قولتلو حاجة اية قالي الي بتعملوها تدعكي انتي كمان قولتلو ماشي وبقيت حااطة ايدي علي كسي من فوق البنطلون وبحركها براحة شوية ولقيت نفسي سخنت اوي وبقيت بفرك في كسي جامد وحسام باصصلي وبيلعب في بتاعو وبيقولي انتي كدة هتبهدلي بنطلونك اقلعي قولتلو لا كدة حلو اوي قالي تعالي كدة روحت جامبو رفع الغطا دخلت وقام مغطينا وشغلي فيديو علي تليفونو لواحد بيلعب في كس واحدة وبيقولي انتي لو فضيلتي لابسة هتنزلي في بنطلونك زيها وتبهدليه شدي بنطلونك لتحت شوية قولتلو ماشي ونزلت بنطلوني وبقيت بلعب في كسي وهو مشغل فيلم سكس وبنسمعو بصراحة كنت نفسي اشوف زوبرو بس مرديتش اقول كل دة وانا بلعب في كسي لغاية ما الممثل بدأ ينيك في الممثلة ويبوس فيها وكان فيلم جامد اوي قمت لفيت نفسي اديتو طيزي وبقيت بفرك في كسي جامد بعد شوية لقيت حاجة ناشفة اوي علي طيزي عاملة زي العصاية وسوخنة اوي وهو بيلف ايدو عليا يشدني عليه وعمال يمشيه علي فلق طيزي انا سخنت اوي وبدأ كسي ينبض جامد وقلبي بيدق بس مش عيزاه يوقف الي بيعملو بعدها مسكت زبرو في ايدي من غير ما بتكلم خالص وبدأت ادعك فيه وهو بينيك فلق طيزي لحد ما لقيت لبنو السخن غرق طيزي وهو قالي خليني انا بقي اساعدك وحط ايدو علي كسي وبيمسك شفرات كسي والترترة وانا بقيت في عالم تاني وبقي يمسح لبنو من علي طيزي ويدعك بيه علي كسي الي بقي سخن اوي من كتر الفرك قام قالي ناامي علي ضهرك وافتحي رجلك ونزل عند رجلي وبقي حاطط وشو عند كسي عمال يشم فيه وبقي بيبوس في فخادي ويبوس في كسي وانا هنا ولعت خالص وبقيت مش عايزة شفايفو تتشال من علي كسي شوية وحط لسانو فوق كسي وبقي بيلحس فيه وانا مش قادرة احساس صعب يتوصف ورفع رجلي شوية لفوق وحط صوبعو في بوقو وبدأ يدخلو في طيزي واحدة واحدة وانا خرم طيزي واجعني اوي بس مستعمتعة اوي برضو رغم الوجع وفضل يدخل صوبعو واحدة واحدة لحد ما دخل وسابو وفضل يمص في شفرات كسي وبدأ يدخل صوبعو ويطلعو وهو بيمص شفايف كسي لحد مالقيت نفسي مرة واحدة بترعش وحسيت اجمل احساس حسيتو في حياتي وقتها مش هعرف اوصفهولكم وقمت لقيت كسي بينزل مية كتير وانا في عالم تاني قام حسام زود سرعة صوباعو وبدأ يخبط علي كسي اكنو بيضربو لقيت نفسي فتحت نافورة اقوي بكتير ومتعة اجمد بكتير قام شايل صوبعو ونام فوقي وفضل يبوس في شفايفي ويمص في بزازي وزبو لامس كسي الي كل ما يلمسو كسي يتكهرب وفضل يبوس في شفايفي ويدعك في بزازي ويلحس لساني بلسانو وانا بقيت فاتحة رجلي وكسي لامس زبرو الي بقي واقف تاني قالي تعرفي تلحسيلي زي ما لحستلك قولتلو ماشي قاام قالي طب اوعي ونام علي ضهرو وبتاعو واقف لفوق اداني فوطة من جمبو وفقالي امسحي وارفعي بنطلونك قولتلو ماشي ولبست بنطلوني ونزلت عند ركبو وبقيت اعمل زي ما عمل ببوس فخادو قالي لا مش محتاج دة منك بوسي دة وبيهزلي زبرو قومت ماسكة زوبرو وبقيت ببوس فيه وبحط لساني عليه وهو بيقولي دخليه جوة بوقك ياسمر قولتلو بس دة كبير قالي دخلي الي تقدري عليه دخلت ييجي نصو وفضلت امصلو فيه وهو يمسك في بزازي وكل شوية يشدني انام فوقيه ويفضل يبوس في شفايفي وزبرو يبقي راشق في كسي من فوق البنطلون وبعدها قالي اقعدي عليه وبيفتح رجلي خلاني قاعدة فوق زبرو وبيشدلي البنطلون لفوق لدرجة ما بقي البنطلون محشور في كسي


JFNQYrX.jpg

وبقيت مش حاسة بنفي وانا بدعك في زبرو بكسي واطلع قدام وارجع ورا وهو بقي بيمسكني من صدري ويحسس علي كسي بعدها شدني علي بطنو وفضل يدعك في زبرو لغاية ما نزل لبن وبعدها قالي ارجعي سريرك خلاص رجعت سريري وكسي بيحرقني اوي واديتو ضهري ونمنا

بكرة اكملكم @ملكة القصص
اوفففففففففف... يخربيت ام كده.. ايه المتعه والاثاره دى.. وقفتيلى زوبرى اووى ياسموووره على اخره وهو اصلا مليان لبن ومولع وبقيت اتمنى تبقى معايا دلوقتى واوريكى النيك على اصوله.. والمتعه اللى على حق فعلا ونفسى بجد انيكك وافشخك واقطع كسك وزمبورك وبزااازك نيك ودعك ولبن وعلطوول طبعا.... يريت نتواصل مع بعض و بسرعه.. مستنييكك خاص او على تليجرامى Mr..X ELMESTR666 وعليه صورة اسد جامد زى كسك وبزازك كده يغنى.. مستنييكك اوى ضرورى وبسرعه زى مقولتلك.. ححححح
 
كملى وماتتاخريش
 
حلوة ياسمر كملي
 

من تأليف @ملكة القصص 💦​

اهلا بيكم انا جديدة معاكم في المنتدي تنبيه( انا هنا اكتب قصص فقط مش للتعارف)​


JFNlg8Q.jpg
انا سمر ٢٣ سنة من القاهرة بدرس في كلية تجارة جامعة القاهرة والدي متوفي وعايشة مع امي واخويا

JFN1Cqg.md.jpg
حسام اخويا ٢٦ سنة خريج حقوق وحاليا صاحب محل ملابس



امي احلام ٤٧ سنة ارملة من ٥ سنين مش بتشتغل واخويا الي بيصرف علينا

القصة كانت من ٧ سنين لما كنا في الشقة القديمة وكنت في ثانوي وحسام لسة في الجامعة
الشقة كانت اوضتين اوضة لماما وبابا واوضة ليا انا وحسام
ف يوم كنت انا وحسام في اوضتنا ماسكين الموبيلات وكل واحد في سريرو سمعنا صوت خبط في اوضة ماما وبابا فبقول لحسام هو في اية ضحك وقالي متشغليش بالك فضل الخبط شوية وبعدين سمعنا صوت باب اوضة بابا بيتفتح قام حسام قالي اعملي نفسك نايمة بسرعة
كانت ماما بتبص علينا تشوفنا نايمين ولا لا وبعدين رجعت دخلت الاوضة
والخبط رجع تاني فبقول لحسام طب فهمني في اية ونا بقولو كدة سمعت ماما بتقول اااه براحة حسام بصلي وضحك وقالي يعني مش عارفة في اية قولتلو لا قولي وقومت من سريري وروحت جانبو قولتلو في اية وبضحك قالي امك وابوكي نايمين مع بعض قولتلو طب ماما بتقول اااه ليه قالي ملكيش دعوة وارجعي سريرك قولتلو لا فهمني قالي طب ارجعي علشان انا مش قادر قولتلو مش قادر من ايه هما بيعملو اية قالي قومي علشان خاطري روحي سريرك قومت روحت سريري وكل ما نسمع صوتهم ابص لحسام وهو يضحك روحت قايمة روحت جانبو قولتلو وحياتي عندك فهمني قالي انتي هتسطعبطي قولتلو لا قولي بجد
قام قايلي بيعملو سكس قولتلو يعني اية قالي احااا بقي طب اقولك انتي روحي سريرك امسكي تليفونك وافهمي منو وسيبيني وقام ماسك تليفونو ومغطي نفسو انا روحت سريري وبحثت علي سكس وبقيت بسمع وانا بسمع حسيت كسي بينبض وابتديت اعرق بسيط وكسي اتبل خالص وحسام كل شوية يرفع الغطا يبص عليا شوية ولقيتو ايدو بتلعب في زبرو تحت الغطا وانا بصة عليه وكسي ياكولني بصلي وقالي لو عايزة تعملي حاجة اعمليها قولتلو حاجة اية قالي الي بتعملوها تدعكي انتي كمان قولتلو ماشي وبقيت حااطة ايدي علي كسي من فوق البنطلون وبحركها براحة شوية ولقيت نفسي سخنت اوي وبقيت بفرك في كسي جامد وحسام باصصلي وبيلعب في بتاعو وبيقولي انتي كدة هتبهدلي بنطلونك اقلعي قولتلو لا كدة حلو اوي قالي تعالي كدة روحت جامبو رفع الغطا دخلت وقام مغطينا وشغلي فيديو علي تليفونو لواحد بيلعب في كس واحدة وبيقولي انتي لو فضيلتي لابسة هتنزلي في بنطلونك زيها وتبهدليه شدي بنطلونك لتحت شوية قولتلو ماشي ونزلت بنطلوني وبقيت بلعب في كسي وهو مشغل فيلم سكس وبنسمعو بصراحة كنت نفسي اشوف زوبرو بس مرديتش اقول كل دة وانا بلعب في كسي لغاية ما الممثل بدأ ينيك في الممثلة ويبوس فيها وكان فيلم جامد اوي قمت لفيت نفسي اديتو طيزي وبقيت بفرك في كسي جامد بعد شوية لقيت حاجة ناشفة اوي علي طيزي عاملة زي العصاية وسوخنة اوي وهو بيلف ايدو عليا يشدني عليه وعمال يمشيه علي فلق طيزي انا سخنت اوي وبدأ كسي ينبض جامد وقلبي بيدق بس مش عيزاه يوقف الي بيعملو بعدها مسكت زبرو في ايدي من غير ما بتكلم خالص وبدأت ادعك فيه وهو بينيك فلق طيزي لحد ما لقيت لبنو السخن غرق طيزي وهو قالي خليني انا بقي اساعدك وحط ايدو علي كسي وبيمسك شفرات كسي والترترة وانا بقيت في عالم تاني وبقي يمسح لبنو من علي طيزي ويدعك بيه علي كسي الي بقي سخن اوي من كتر الفرك قام قالي ناامي علي ضهرك وافتحي رجلك ونزل عند رجلي وبقي حاطط وشو عند كسي عمال يشم فيه وبقي بيبوس في فخادي ويبوس في كسي وانا هنا ولعت خالص وبقيت مش عايزة شفايفو تتشال من علي كسي شوية وحط لسانو فوق كسي وبقي بيلحس فيه وانا مش قادرة احساس صعب يتوصف ورفع رجلي شوية لفوق وحط صوبعو في بوقو وبدأ يدخلو في طيزي واحدة واحدة وانا خرم طيزي واجعني اوي بس مستعمتعة اوي برضو رغم الوجع وفضل يدخل صوبعو واحدة واحدة لحد ما دخل وسابو وفضل يمص في شفرات كسي وبدأ يدخل صوبعو ويطلعو وهو بيمص شفايف كسي لحد مالقيت نفسي مرة واحدة بترعش وحسيت اجمل احساس حسيتو في حياتي وقتها مش هعرف اوصفهولكم وقمت لقيت كسي بينزل مية كتير وانا في عالم تاني قام حسام زود سرعة صوباعو وبدأ يخبط علي كسي اكنو بيضربو لقيت نفسي فتحت نافورة اقوي بكتير ومتعة اجمد بكتير قام شايل صوبعو ونام فوقي وفضل يبوس في شفايفي ويمص في بزازي وزبو لامس كسي الي كل ما يلمسو كسي يتكهرب وفضل يبوس في شفايفي ويدعك في بزازي ويلحس لساني بلسانو وانا بقيت فاتحة رجلي وكسي لامس زبرو الي بقي واقف تاني قالي تعرفي تلحسيلي زي ما لحستلك قولتلو ماشي قاام قالي طب اوعي ونام علي ضهرو وبتاعو واقف لفوق اداني فوطة من جمبو وفقالي امسحي وارفعي بنطلونك قولتلو ماشي ولبست بنطلوني ونزلت عند ركبو وبقيت اعمل زي ما عمل ببوس فخادو قالي لا مش محتاج دة منك بوسي دة وبيهزلي زبرو قومت ماسكة زوبرو وبقيت ببوس فيه وبحط لساني عليه وهو بيقولي دخليه جوة بوقك ياسمر قولتلو بس دة كبير قالي دخلي الي تقدري عليه دخلت ييجي نصو وفضلت امصلو فيه وهو يمسك في بزازي وكل شوية يشدني انام فوقيه ويفضل يبوس في شفايفي وزبرو يبقي راشق في كسي من فوق البنطلون وبعدها قالي اقعدي عليه وبيفتح رجلي خلاني قاعدة فوق زبرو وبيشدلي البنطلون لفوق لدرجة ما بقي البنطلون محشور في كسي


JFNQYrX.jpg

وبقيت مش حاسة بنفي وانا بدعك في زبرو بكسي واطلع قدام وارجع ورا وهو بقي بيمسكني من صدري ويحسس علي كسي بعدها شدني علي بطنو وفضل يدعك في زبرو لغاية ما نزل لبن وبعدها قالي ارجعي سريرك خلاص رجعت سريري وكسي بيحرقني اوي واديتو ضهري ونمنا

بكرة اكملكم @ملكة القصص
الاول تسلم ايديك ثانيا لازم يكون في حوار اكبر من كده مش من البداية جنس كان لازم يكون فيه تمهيد للعلاقة يعني مرة أنت بتخدي شاور أو شافك وانت بتغير هدومك أنت شوفتيه وهو مطلع بتاعة وبيضرب عشرة يعني تخلقي جو لحوار اطول هيخلي القصة نبقي افضل بكتيير ثانيا التواضع حلو أيه ملكة القصص لسه بدري علي الاسم ده
 

الجزء الثاني💦​


صحينا تاني يوم وحسام مش عايز يحط عينو في عيني نهائي لبسنا وروحنا المدرسة وقابلت سارة صحبتي وفضلنا نتكلم وبقولها اني سمعت سكس وشوفت بيعملو ايه بس محكيتلهاش حاجة علي حسام
سارة صحبتي

JF6nZ9R.jpg
هي قالتلي انتي لسة فاكرة تسمعي سكس دلوقتي ههههه
قولتلها هو انتي بتسمعي سكس يا سارة
هي ااااه من زمان وعارفة حاجات كتير اوي ف السكس وفضلت تحكيلي
انا طب وانا لو مع واحد اخليه يبقي مبسوط ويحبني ازاي
هي واحد مين يا بت هههههههه
انا عايزة اقولك علي سر بس مش تقولي لحد
هي قولي وال** ماهقول لحد
انا حكيتلها الي حصل مع حسام وهي مش مصدقة وحطة ايدها علي بوقها
هي اوعي يكون حصل حاجة تاني ومخبية
انا حاجة ايه
هي يكون دخل حاجة فيكي او عورك في بتاعيك
انا لا مفيش تعوير بوس بس وزي ما حكيتلك بس بقولك علي حاجة الموضوع دة حلو اوي
هي ااااه بس بلاش مع اخوكي علشان دي مصيبة
انا مصيبة ايه هو اكيد مش هيدخل بتاعو ويعورني وانا بنت دة هو لما جيه يقعدني عليه خلاني البس بنطلوني
هي بلاش بس اسمعي مني ولو عايزة حاجة نبقي نعملها سوا
انا بجد هنعمل كدة سوا وببصلها وبضحك
قامت قالتلي اااه نعمل سوا وبساتني في شفايفي قولتلها بس لحد يشوفنا قالتلي خلاص ماشي
انا طب هنعمل فين
قالتلي ممكن تعدي عليا النهاردة او انا اعدي عليكي
انا خليها عندك انت ليكي اوضة لوحدك نقفل الباب ونعمل براحتنا
خلصنا اليوم وزي ماتفقنا روحت معاها البيت وكلمت ماما قولتلها انا هقعد عند سارة شوية
قالتلي متتأخريش وقفلنا دخلت مع سارة وكان مفيش غير امها ف البيت سلمت عليها ودخلنا الاوضة سارة
قالتلها هنراجع المذكرة وهي قالتلها ماشي انا نازلة عند خالتك ومش هتأخر لو ابوكي جيه وانا مش هنا ابقي حضريلو الغدا واتغدو سوا قالتلها ماشي ودخلنا الاوضة شوية وبعدها طنط نزلت وانا بقيت قاعدة مش عارفة ابدأ
ازاي لقيت سارة بتقرب مني وبتقولي يلا بقي وريني حسام عمل فيكي ايه نزلت الجيبة وبقيت بلكلوت وانا بشررحلها الي عملناه وهي بقت بتلعب في كسها وباين قدامي وانا بحكيلها وانا كمان نزلت البانتي وبقيت العب في كسي وانا بحكي قامت قالتلي بس بصراحة حسام دة جامد قولتلها اااه جامد اوي انا كنت متمتعة اوي وهو بيلحسلي في الكوكو وقومت قعدت جمبها قولتلها انتي مش عايزة تجربي قالتلي نفسي قومت بوستها من شفايفها وبحسس علي كسها وهي بقت تحسس علي كسي وغمضت عينها وبقيت بعمل زي ما حسام عمل ابوس في وراكها وجسمها وهي بيطلع منها اهات مكتومة وبقيت بمشي لساني فوق كسها وهي تترعش قمت قولت اجرب ابعبصها زي حسام وبدخل صوبعي في طيزها قامت مصوتة وبتقولي لا يا سمر بيوجع اوي وانا بقولها شوية ومش هتحسي وهي تقولي لا لو هتعملي كدة مش عايزة قولتلها خلاص براحتك مش هدخل حاجة مع انو حلو اوي قالتلي لا مش عايزة
فضلت ابوس وامص في شفايف كسها وقومت عليها حطيت شفايف كسي علي شفايف كسها وبقينا بندعك بعض وانا ببوس شفايفها ونقفش في صدر بعض وفضلنا كدة وكل شوية نغير نوميتنا وهي قالتلي انا شوفت حركة حلوة اوي استني وطلعت تليفونها وشغلت سكس اتنين بنات مع بعض نايمين فوق بعض عكس بعض كل واحدة بوقها في كس التاني وبيلحسو بعض قالتلي تعالي نعمل كدة قولتلها ماشي عملنا كدة شوية وبعدين قولتلها تعالي نسمع سكس واحانا في حضن بعض وكل واحدة تدعك للتانية وشغلنا فيلم وبقينا بنسمعو ونقول كلام عليه وانا بدعكلها وهي تتدعكلي وكل شوية نبوس شفايف بعض وجيه لقطة كانت الممثلة فوق الراجل وبتطنطط علي زبروو قولتلها اهو انا عملت كدة امبارح وانا لابسة البنطلون وخي بتقولي حسيتي بأيه قولتلها حسيت احساس جميل اوي وبقيت ازود سؤعة الدعك في كسها وهي اترعشت ونزلت عسلها وانا قولتلها تعالي بقي وبقيت اخبط علي كسها وهو بينزل عسل بضربو وادعك في نفس الوقت وهي شهقت وبتقولي اهدي بتعملي ايه وبقت عمالة تنزل بوستها من شفايفها ومسكت راسها عند كسي وبقتت بتلحس في كسي وانا مش قادرة وبقولها دخلي صوبعك في طيز وفعلا صوبعها دخل بسرعة مس زي امبارح وبقيت تدخل وطلع فيه وهي بتمصلي شفايف كسي وتلحس جفونو لغاية ما نزلت عسل كسي ومكناش قادرين نقوم بس قومنا استحمينا وغيرنا الملاية الي كانت كلها عسل واستنينا ابوها اتغدينا وقولتلها انا مروحة وروحت البيت
انتظرو الجزء الجاي
جميله جدا استمرى فى انتظار الجزء التالت
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: هايج ديما و Simon3

الجزء الثاني💦​


صحينا تاني يوم وحسام مش عايز يحط عينو في عيني نهائي لبسنا وروحنا المدرسة وقابلت سارة صحبتي وفضلنا نتكلم وبقولها اني سمعت سكس وشوفت بيعملو ايه بس محكيتلهاش حاجة علي حسام
سارة صحبتي

JF6nZ9R.jpg
هي قالتلي انتي لسة فاكرة تسمعي سكس دلوقتي ههههه
قولتلها هو انتي بتسمعي سكس يا سارة
هي ااااه من زمان وعارفة حاجات كتير اوي ف السكس وفضلت تحكيلي
انا طب وانا لو مع واحد اخليه يبقي مبسوط ويحبني ازاي
هي واحد مين يا بت هههههههه
انا عايزة اقولك علي سر بس مش تقولي لحد
هي قولي وال** ماهقول لحد
انا حكيتلها الي حصل مع حسام وهي مش مصدقة وحطة ايدها علي بوقها
هي اوعي يكون حصل حاجة تاني ومخبية
انا حاجة ايه
هي يكون دخل حاجة فيكي او عورك في بتاعيك
انا لا مفيش تعوير بوس بس وزي ما حكيتلك بس بقولك علي حاجة الموضوع دة حلو اوي
هي ااااه بس بلاش مع اخوكي علشان دي مصيبة
انا مصيبة ايه هو اكيد مش هيدخل بتاعو ويعورني وانا بنت دة هو لما جيه يقعدني عليه خلاني البس بنطلوني
هي بلاش بس اسمعي مني ولو عايزة حاجة نبقي نعملها سوا
انا بجد هنعمل كدة سوا وببصلها وبضحك
قامت قالتلي اااه نعمل سوا وبساتني في شفايفي قولتلها بس لحد يشوفنا قالتلي خلاص ماشي
انا طب هنعمل فين
قالتلي ممكن تعدي عليا النهاردة او انا اعدي عليكي
انا خليها عندك انت ليكي اوضة لوحدك نقفل الباب ونعمل براحتنا
خلصنا اليوم وزي ماتفقنا روحت معاها البيت وكلمت ماما قولتلها انا هقعد عند سارة شوية
قالتلي متتأخريش وقفلنا دخلت مع سارة وكان مفيش غير امها ف البيت سلمت عليها ودخلنا الاوضة سارة
قالتلها هنراجع المذكرة وهي قالتلها ماشي انا نازلة عند خالتك ومش هتأخر لو ابوكي جيه وانا مش هنا ابقي حضريلو الغدا واتغدو سوا قالتلها ماشي ودخلنا الاوضة شوية وبعدها طنط نزلت وانا بقيت قاعدة مش عارفة ابدأ
ازاي لقيت سارة بتقرب مني وبتقولي يلا بقي وريني حسام عمل فيكي ايه نزلت الجيبة وبقيت بلكلوت وانا بشررحلها الي عملناه وهي بقت بتلعب في كسها وباين قدامي وانا بحكيلها وانا كمان نزلت البانتي وبقيت العب في كسي وانا بحكي قامت قالتلي بس بصراحة حسام دة جامد قولتلها اااه جامد اوي انا كنت متمتعة اوي وهو بيلحسلي في الكوكو وقومت قعدت جمبها قولتلها انتي مش عايزة تجربي قالتلي نفسي قومت بوستها من شفايفها وبحسس علي كسها وهي بقت تحسس علي كسي وغمضت عينها وبقيت بعمل زي ما حسام عمل ابوس في وراكها وجسمها وهي بيطلع منها اهات مكتومة وبقيت بمشي لساني فوق كسها وهي تترعش قمت قولت اجرب ابعبصها زي حسام وبدخل صوبعي في طيزها قامت مصوتة وبتقولي لا يا سمر بيوجع اوي وانا بقولها شوية ومش هتحسي وهي تقولي لا لو هتعملي كدة مش عايزة قولتلها خلاص براحتك مش هدخل حاجة مع انو حلو اوي قالتلي لا مش عايزة
فضلت ابوس وامص في شفايف كسها وقومت عليها حطيت شفايف كسي علي شفايف كسها وبقينا بندعك بعض وانا ببوس شفايفها ونقفش في صدر بعض وفضلنا كدة وكل شوية نغير نوميتنا وهي قالتلي انا شوفت حركة حلوة اوي استني وطلعت تليفونها وشغلت سكس اتنين بنات مع بعض نايمين فوق بعض عكس بعض كل واحدة بوقها في كس التاني وبيلحسو بعض قالتلي تعالي نعمل كدة قولتلها ماشي عملنا كدة شوية وبعدين قولتلها تعالي نسمع سكس واحانا في حضن بعض وكل واحدة تدعك للتانية وشغلنا فيلم وبقينا بنسمعو ونقول كلام عليه وانا بدعكلها وهي تتدعكلي وكل شوية نبوس شفايف بعض وجيه لقطة كانت الممثلة فوق الراجل وبتطنطط علي زبروو قولتلها اهو انا عملت كدة امبارح وانا لابسة البنطلون وخي بتقولي حسيتي بأيه قولتلها حسيت احساس جميل اوي وبقيت ازود سؤعة الدعك في كسها وهي اترعشت ونزلت عسلها وانا قولتلها تعالي بقي وبقيت اخبط علي كسها وهو بينزل عسل بضربو وادعك في نفس الوقت وهي شهقت وبتقولي اهدي بتعملي ايه وبقت عمالة تنزل بوستها من شفايفها ومسكت راسها عند كسي وبقتت بتلحس في كسي وانا مش قادرة وبقولها دخلي صوبعك في طيز وفعلا صوبعها دخل بسرعة مس زي امبارح وبقيت تدخل وطلع فيه وهي بتمصلي شفايف كسي وتلحس جفونو لغاية ما نزلت عسل كسي ومكناش قادرين نقوم بس قومنا استحمينا وغيرنا الملاية الي كانت كلها عسل واستنينا ابوها اتغدينا وقولتلها انا مروحة وروحت البيت
انتظرو الجزء الجاي
كملي
 
تسلمى جميلة وممتعة ياقى الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: weal12
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%