NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية حريم عيلتنا (هي وبناتها )| السلسلة الخامسة عشر |

ماندو من الواقع

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
➤السابقة

الجزء الأول

مساء الخير يا كل النسوانجيه جايلكم بقصه جديده من سلسلة القصص من الواقع وهى كلها قصص واقعيه اتحكتلى من شراميط عيلتى وحبيت اشاركم بيها.

مساء الخير يا كل النسوانجيه رجعتلكم تانى بقصه جديده وواحده من القصص التكميلية لقصة حريم عليتنا مع واحده من بطلات قصتنا وبطلة القصه دى هى نونا واللى عايز يعرف من هى نونا انصحه يرجع يقرأ قصه حريم عليتنا السلسلة الاولى عشان يقدر يتابع معانا

بعد ما أنا اتجوزت البنت اللى حبيتها بجد وخليتنى ابقى مش قادر أكون على علاقات مع حد غيرها وقطعت كل علاقتى سواء مع شراميط عليتنا أو غيرهم من الشراميط التانيه واللى بدأت كل شرموطه منهم تدور على مصلحة كسها وطيزها مع زوبر تانى أو ازبار تانيه.

نونه هى مرات خالى دوحه سنها وقتها ٤٠ سنه هى طولها 150سم وجسمها مليان حبتين بزازاها كبار تقدر تقول بطيختين وطيازها كمان كبيره جدا ووراكها كبيره نونا بعد ما ماندو سابها اتصاحبت على ليديا فى النادى وليديا دى شرمطتها وعرفتها طريق الشرمطه وعشان تعرفوا اللى حصل مع نونا انصحكم تقروا قصة خيانة جوزى بمساعدة صحبتى السلسلة الرابعة عشر

نونا بعد ما احترفت الشرمطه وبقيت مع ليديا بفلوس وبقيت بتكسب فلوس كتييييير من ورا الشغل ده وبقيت بتحقق كل اللى نفسها فيه فلوس ومتعه ونيك وتغيير ازبار بدأت كمان تبقى بتشتغل مع رجال أعمال ومع ناس واصله فالبلد ظباط شرطه وقضاه وبقيت نونا مطلوبه بجسمها المدملك ده البلدى اللى مش موجود كتير جسم بلدى لكن حاجه راقيه كده ومحترمه .

بعد فتره من شغل نونا اتوفى جوزها فى حادثة وهو مسافر وورثة منه بيت كبير وفلوس كان عامل حسابه وخصوصاً أن خلفته بنات بس وكتب كل حاجه باسم نونا وحتى الفلوس كان فاتح حسابات فى البنك بأسماء بناته وبقيت نونا غنيه جدا بفلوس النيك وفلوس جوزها وده ممنعهاش أنها تبطل شغل لا دا خلاها تزود شغل بأنها بقيت بتبات باوقات طويلة بره البيت كانت بتوصل احيانا لأسبوع كامل وكانت بتسيب بناتها وحدهم فالبيت كانت مهمله فى احتياجات بناتها لكن كانت من وجهة نظرها بتعوضهم ده بالفلوس والهدايا وان الوقت القليل اللى بتقعده معاهم تسألهم اخباركم واحوالكم وناقصكن حاجه وكان كل طلبات بناتها فلوس موبايلات وهدايا مش محتاجين اهتمام ورعاية وحد ياخد باله منهم ويشوف احتياجاتهم من الحنان والعطف والشد حد ياخد باله من مشاعرهم من احساسيهم من الحب اللى بتحتاجه اى بنت فى سنهم بنات سن المراهقه بيبقوا محتاجين رعاية خاصة وخصوصاً بعد فقدان الأب بتبقى الام عليها حمل ومسؤولية كبيرة بالمناسبة روكا ودونا بنات نونا روكا الكبيره ١٩ سنه بس جسمها جسم بنت ٢٥ سنه طوله ١٤٠سم وزنها ٥٠ كجم بزاز متوسطه مرفوعه طيز مدوره وطريه فخاد مرسومه زى بسكوته الايس كريم ودونا ١٧ سنه وزى اختها بس اقصر وارفع و بزازها اصغر قد الرمانه وطيزها مش كبيره لكن حلوه ومثيره بنات اندر ايدج انما ايه حاجه جامده تستحق أن الزب يقف عليهم احتراما وتقديرا طبعا لبسهم كله ضيق بيهيج اى حد طبعا نونا مكنتش مهتمه باى حاجه غير الفلوس وطبعا شغلها زاد وبقى اكبر وبقيت ممكن تسافر مع زبون اسبوع شرم أو الغردقه ينيكها ويفسحها وهى سايبه بناتها ومعتمده قال على الثقه فيهم وأنهم مش هيعملوا حاجه غلط واتهم مش هيحتاجوا حاجه طالما معاهم فلوس كتير كان نونا نفسها بتتناك عشان الفلوس رغم أن جوزها كان غنى بفلوس الدروس الخصوصية وبعد ما مات سابلها ورث كبير جدا لكن هى كانت بتحتاج نقص مشاعر نقص احتياج مش الفلوس نسيت كل ده قدام رغباتها وافتكرت أن بناتها بس اللى هيشبعهم الفلوس افتكرت أن احتياجاتهم من المشاعر احتياجاتهم من حد يسمعهم من أن حد يحبهم هيدسها الفلوس نسيت أن الفلوس مشبعتش رغبتها وأنها بتتناك دلوقت مش عشان الفلوس لا نقص فى الاحتياجات .

استمرت نونا مهتمه بشغلها وبالنيك وعلاقتها مع ليديا اللى بقيت بتجبلها شغل على نضيف وشغل تقيل وفلوس كتير ورجاله كتيره تشبع كل رغباتها واحتياجاتها الجنسيه وفضلت ماشيه ورا كسها وطيزها وبتحاول ترضيهم وناسيه بناتها وسيباهم وحدهم فى سن محتاج رعاية واهتمام وعناية محتاجين حد يوجههم ويرشدهم ويراعيهم وياخد باله منهم ومن تصرفاتهم ومن علاقاتها ومن سلوكهم ومن اهتماماتهم حد يسمعهم ويتكلم معاهم حد ينصحهم ويادبهم بدأوا يطلعوا للدنيا ويعيشوا وسط زئاب تنهش فيهم وهما وحديهم اب ميت وام شرموطه بتقضى معظم وقتها بتتناك بره البيت .

مع زياده الشغل بدأت نونا تكون معروفة ومطلوبة وبقيت محترفه شرمطه بتشتغل باسعار كبيره وبتتطلع شغل تقيل بتبيت فيه بره البيت ايام طويلة وأوقات كمان بتسافر لشرم والغردقة وتقضى بالاسبوع هناك ومش بتبقى عارفه حاجه عن بناتها والفلوس بقيت معاها كتير وبتدى بناتها فلوس بالكوم وهدايا بالكوم وكانت البنات متعودين على ده

وفى يوم كانت نونا معاها زبون متفق على ليله بيات معاها وهى كانت معرفه بناتها أنها بايته بره اليوم ده وفعلا راحت للزبون اللى بدأ معاها بهزار ومداعبة وبوس وتقفيش وبعدين رقصتله شويه وبعدين بدأ ينيكها ولكن رغم كل محاولات نونا عشان زبه يقف لكن محصلش وزبه بردوا موقفش وفضلت نونا تمص فيه وتلعب فيه بايديها وتلعب فيه ببزازها وتحطه على كسها بس الزبون كان عاجز خالص وبعد محاولات كتيييييييييير عشان تنقذ الليله اعترف الزبون أنه مريض وأنه زبه فعلا مش بيقف رغم أنه بياخد حاجات وبراشيم عشان يقف لكن مافيش نتيجه وأنه كان جايب نونا يمكن تقدر توقفله زبه واتفق مع نونا أنها هتاخد فلوسها كامله فى مقابل أنها متقولش لحد على اللى حصل واداها كمان زياده وروحت نونا البيت لكن كانت فى مفاجأة مستنياها

يا ترى ايه المفاجأة

___________________________________ ___________________

الجزء الثاني

بعد ما باظت الشغلانه قررت نونا ترجع بيتها ولكنها لقيت مفاجأة

بعد ما دخلت البيت سمعت صوت اهاات هى عرفاها كويس صوت واحده بتتناك بس دا مين دى مافيش غير بناتها فالبيت بس اى واحده فيهم وازاى كده دخلت وكانت المفاجأة لما شافت دونا قاعده فى وضع الفارسه وهى عريانه ملط على زب واحد شاب من سنها والمفاجأة أن زب الولد فى كسها يعنى بنتها مفتوحه اتصدمت نونا والبنت والولد كانو فى عالم تانى خالص ولا حاسين بنونا وكانت دونا بنتها بتتنطت على زب ولا اجدع شرموطه وواضح انها متعوده على الازبار فى كسها

نونا : انتو بتعملوا ايه انتى يا زفته بتهببى ايه فى بيتى يا حيوانه

وهنا فاقت دونا والولد اللى راح ماسك فى دونا عشان متقومش وفى وسط الصمت ده صوت اهات جاى من اوضة نونا بصت نونا ناحية الاوضه

نونا : احا دا انتو فتحتوها بيت دعاره وكل واحده جايبه واحد

ودخلت على الاوضه لقيت روكا نايمه على ضهرها ومعاها واحد بين رجليها وحاطت زبه فى كسها وهى شغاله اهااات وتقوله نيكنى على سرير ماما اه نيكنى مش ده اللى نفسك فيه اهو انا وانت على سرير ماما وزبك جوه كسى ريح كسى وافشخنى والولد بيرد خدى يا شرموطه يا بنت الشرموطه خدى فى كسك المتناك ده يا لبوه يا وسخه دا انا هنيكك انتى وامك المتناكه يا قحبه وهى ترد عليه اااه ااااااااااااح نيكنى انا وامى واختى خدامين زبك وكلابه اااه افشخنى على سرير ماما شرموطتك ولبوتك ام خدامتك وكلبتك اااه ااااااااااااح نيك يا سيدى يا حبيبي اااه

بدات نونا تهيج من منظر بنتها وكلامها وكلام الولد وهو بيقولها هنيكك انتى وامك وشتايم الولد حسام لبنتها وليها ولأنها اصلا هيجانه من النيكه اللى باظت وبدأت تحط أيدها جوه كسها وعلى بزازها فاقت نونا لما صوت بنتها سكت وحست بايد بتفك زراير البلوزه وايد بتفكلها سوستة الجيبه وفى ثانيه كانت بالكلوت والستيان وايد بتقفش فى بزازها وايد بتقفش فى طيزها وزب لازق فى طيزها وزب لازق فى كسها وواحد بيبوس صدرها ورقبتها وواحد بيبوس كتفها وضهرها ساحت معاهم نونا ومسكت ايد اللى بيقفش بزازها وبايد مسكت زب اللى قدامها وقعد يبوسوا بعض شويه وبعدين نزلوها على الأرض وقعدت تمص فى ازبارهم بشرمطه وهيجان وهى بتمص بدأ الولدين ينزلوا حملات الستيان بتاعت نونا وطلعولها بزازها بره الستيان وقعدوا يقفشولها فى بزازها بعد شويه قوموها وقلعوها الكلوت والستيان ونيموها على السرير على ضهرها ونام واحد على شمالها وواحد على لمينها وبدأوا يمصوا فى بزازها ويبوسوا فيها وايدهم بتلعب فى فخادها وكسها بعدين قعدوا على ركبهم جنب راسها وخلوها تمصلهم ازبارهم وبعدين نام حسام على ضهره وقعدت نونا على زبه فى كسها فى وضع الفارسه ونامت بصدرها على صدره وجه مازن من وراها وحط زبه فى طيزها وبدأوا الولدين ينيكوا كس وطيز نونا وكان مازن بيضربها على طيزها ويقول شايفه يا روكا يا متناكه مش قولتلك هنيك امك اهى امك اهى تحت زبى وفضلوا ينيكوها على الوضع ده شويه وهى شغاله اهااات ووحوحة اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه نيكنى وافشخنى اااخ ااااه اححححححح اااااافففففف اوووووو اوفففففف احححح اه نيكونى افشخونى قدام بناتى ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو ااااااها ااااا اه اه اح اح ااااااااح و بعدين قامو وقعدت نونا على زب حسام بطيزها ونامت بضهرها على صدره وجه مازن وحط زبه فى كسها وقعدوا ينيكوها فى كسها وطيزها ويقفشوا فى بزازها ونونا شغاله اهااات ووحوحة ااااااااااااح اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اححححححح اااااافففففف اوووووو اوفففففف احححح اه اه اه اممممم ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم نيكونى افشخونى اه انا الشرموطه ام الشراميط افشخو كسى اللى نزل منه اتنين شراميط ااااه اححححححح اه وفضل الاتنين ينيكوها على الوضع ده شويه وبعدين قامو وقعدت نونا على وضع الكلبه وقعد حسام على ركبته قدامها تمصله زبه ومازن قعد على ركبته وراها وحط زبة فى طيزها وكسها ويبدل نيك بينهم ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها بعد شويه بدل حسام ومازن مع بعض وبعدين فضلت نونا على وضع الكلبه وحسام على ركبته وزبه فى كسها ومازن راكب على ضهرها وزبه فى طيزها وفضلوا ينيكوا فيها ويفشخوها فى طيزها وكسها ويشتموها هى وبناتها وهى شغاله اهااات ووحوحة ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه اااااافففففف اوووووو اوفففففف احححح اه اه اممممم ااااااااه انتو ازاى كده صغيرين بس ازباركم جامده فى كسى وطيزى يا بخت بناتى بيكوا ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه اف ام اح ااااااااح اووووو اه اه بعد كده نيموها على ضهرها وبدأ مازن ينيكها فى كسها وطيزها وحسام قعد على بطنها وحط زبه بين بزازها وقعد ينيكها فى بزازها وبقها وبعد شويه بدل مازن وحسام الاماكن وقعد حسام ينيكها فى كسها وطيزها ومازن ينيكها فى بزازها وبقها وبعد شويه رفعولها رجليها لغايه راسها وجه حسام على ركبته وحط زبة فى طيزها ومازن راكب على فخادها وزبه فى كسها وفضلوا ينيكوا فيها ويفشخوها وهى تصوت وتوحوح من النيك فى كسها وطيزها وبعدين نيموها على جنبها ونام مازن وراها وحط زبه فى طيزها ونام حسام قدامها وحط زبه فى كسها وبدأوا ينيكوا فيها وبعد شويه بدلوا مازن وحسام مع بعض وفضلوا ينيكوا فيها ويقفشوا ويمصوا فى بزازها نزلت على ركبتها وقعدت تمص فى ازبارهم لغاية ما جابوا لبنهم على صدرها ووشها وجابوا روكا ودونا اللى كانوا بيتفرجوا على امهم وهى بتتناك يلحسوا اللبن اللى على امهم

بعدين قام مازن قالهم تعالو ناخد دش ونطلع ننيكم انتو التلاته وفعلاً دخلو خدو دش هما الخمسه مع بعض وكان دش كله تقفيش وبعابيص وبوس وضرب على طياز المزز التلاته ومص فى بزازهم ومص فى ازبار الولدين وبعدين طلعو على اوضة النوم وبدأ جوله جديده قعد الولدين على طرف السرير وقعدت دونا وروكا على الأرض على ركبتهم وبدأت دونا تمص فى زب مازن وروكا فى زب حسام وأمهم بتبدل شويه تمص زب مازن مع دونا وشويه تمص زب حسام مع روكا وشويه تنام على ظهرها على الأرض وتلحس كس دونا وشويه تلحس كس روكا وشويه تقف فوق السرير وتخلى حسام يلحس كسها وشويه مازن يلحس كسها وبعدين قعدت بين حسام ومازن وكل واحد مسكلها بزه يمص فيها والبنات بيبدلوا لحس فى كس امهم بعد شويه قامو البنات وقعدوا على حجر الولاد وحطوا ازبارهم فى أكساس البنات ووش البنات لوش الأولاد ونزلت امهم على ركبتها على الأرض وقعدت تلحس بيضان الولاد وطياز بناتها والبنات بتنطت على ازبار الولدين ونونا بتبدل لحس بين بناتها وكل شويه واحد يطلع زبه من كس اللى بينيكها يحطه فى بق نونا تمصه شويه وبعدين نونا تلحس كس بنتها ويرجع زبه تانى فى كس البنت بعد شويه قاموا البنتين وقعدت امهم تلحس اكساسهم وطيازهم وتمص ازبار الولدين وبعدين قعدوا البنات على حجر الولاد وضهرهم للولاد وحطوا ازبارهم فى طيازهم ونونا شغاله لحس فى كساس بناتها وبيضان الولدين وبعد شويه نامو البنتين على ضهرهم على السرير والولاد بداوا ينيكوا البنتين في اكساسهم وطيازهم ونونا كل شويه تقعد على وش واحده من بناتها والبنت تلحس كس امها ونونا تبوس اللى بينيك بنتها أو اللى بينيك يمص فى بزازها أو تميل والولد يطلع زبه ونونا تلحسله زبه شويه ويرجع ينيك بنتها تانى وبعدين الام وبنتها يعملو وضع 69 ويبدأ الولد يبيك البنت فى كسها وطيزها وبق امها شويه ويرجع ينيك الام فى كسها وطيزها وبق البنت وكانت نونا بتبدل بين بناتها الاتنين بعد كده جاب حسام ومازن روكا وخلوها قعدت على وضع الكلبه على الأرض وواحد بينيكها فى كسها وطيزها والتانى فى بقها وبعد شويه بدلوا مع بعض ونونا ودونا بيبوسوا بعض ويلحسوا أكساس بعض بعدين جابوا امها قعدت عليها وبقى حسام بيبدل بين أكساس وطياز البنت وامها ومازن بيبدل بين بق البنت وامها وبعد شويه حسام ومازن بدلوا الأدوار وبعد كده كرروا نفس اللى حصل مع دونا بعدين نامت نونا على السرير على ضهرها بطول السرير ونامت دونا بعرض السرير وسندت رأسها على بطن وروكا نفس الكلام الناحية التانية وفضل الولدين يبدلو بين أكساس وطياز البنات وأمهم واهاتهم كانت ماليه البيت بعد شويه وقف الولدين وكل واحد خد بنت وشالها ولفت رجليها حوالين وسطه وايديها حوالين رقبته وهو حط زبه فى كسها وأمهم قعدت على ركبتها على الأرض وقعدت تلحس فى طياز بناتها وكل شويه واحد يطلع زبه تمصهولو بعدين نامت نونا على ضهرها على السرير والبنات وقفوا وميلوا وبدأوا يلحسوا كس امهم والولدين واقفين ورا البنات وشغالين نيك فى طيازهم واكساسهم ويضربوهم على طيازهم وبعدين طلعوا البنات على وضع الكلبه على السرير وقعدوا يمصوا فى بزاز امهم والولدين بيبدلوا بين أكساس وطياز البنات وأمهم واهاتهم كانت ماليه البيت بعدين مازن خلى روكا تركب على امها ويبقى هى وأمها وشهم لبعض وقعد ينيك روكا وامها فى اكساسهم وطيازهم وبعد شويه حسام خد نونا وركبها على دونا بنفس الطريقة وقعد ينيك فيهم بعد كده خلاهم هما التلاته يقعدوا على وضع الكلبه وبدا الولدين ينيكوا البنتين وأمهم ويبدلو بين طيازهم واكساسهم ويضربوهم على طيازهم وبعدين خلوهم ركبوا على ضهر بعض وبقيوا التلات فوق بعض دونا من تحت وروكا من فوق وأمهم فالنص وبدأ مازن ينيك فى أكساس نونا وبناتها وحسام بينيك فى بقهم وبعد شويه بدل حسام ومازن مع بعض وكل شويه مازن وحسام يبدلوا اماكن وبعد شويه بعدين ناموا التلاته على ضهرهم وبدا الولدين ينيكوا البنتين وأمهم ويبدلو بين طيازهم واكساسهم ويقفشوا ويقرصوا فى بزازها بعدين حسام جاب روكا ونيمها على ضهرها على امها وبدأ ينيك البنت وامها فى اكساسهم وطيازهم وبعدين مازن جاب دونا عملت نفس الوضع والاوضه بقيت كلها اههاات ووحوحه من البنات وأمهم وشتيمه من الولاد للبنات وأمهم بعدين نامت روكا على ضهرها ونامت امها فوقيها على ضهرها ونامت دونا فوق امها على ضهرها وبدأ مازن ينيك فى أكساس نونا وبناتها وحسام بينيك فى بقهم وبعد شويه بدل حسام ومازن مع بعض وكل شويه مازن وحسام يبدلوا اماكن وبعد شويه نام حسام على ضهره وقعدت دونا فى وضع الفارسه على زبه فى كسها ونفس الوضع عمله مازن وروكا وقعدت الام فى وسطهم تمص بزاز بناتها بعدين قعدت على وش حسام يلحس ويبعبص فى كسها وطيزها والبنت وامها بيبوسوا بعض ويمصوا بزاز بعض وبعدين قامت نونا وقعدت على وش مازن وكررت نفس الكلام مع بنتها التانيه بعد كده قعدت نونا على وضع الفارسه وحطت زب حسام فى كسها وبدأت تتنطت على زبه ودونا وقفت قدام وش امها وقعدت امها تلحس كس دونا وهى بتتناك وبعدين لفت نونا وخلت ضهرها لحسام ونامت بضهرها على صدره ودونا قعدت على وش امها تلحس وبتبعبص كسها وطيزها وبعدين ميلت دونا على امها بوضع 69 تلحس كس امها وهو بيتناك من زب حسام وهو نايم تحتيهم وبعدين قامت نونا وكررت نفس الكلام مع روكا ومازن بعدين قام حسام وراح ينيك نونا مع مازن وبقيت نونا واخده زب مازن فى طيزها وزب حسام فى كسها وشغالين نيك فيها وراحت بناتها كل واحده مسكت بزه من بزاز امهم وقعدوا يبوسوا ويمصوا ويرضعوا منها ونونا شغاله اهااات ووحوحة وتقول لبناتها مصوا وارضعوا من بزاز امكم اللى رضعكم شرمطه ولبونه ارضعوا عشان تبقوا خبره فالشرمطه زى امكم وطول الليل الولدين نازلين نيك و شتيمه فالبنات وأمهم ويقولوا لامهم شايفه بناتك الشراميط وهما بيتناكوا بناتك شراميط زيك اتناكو يا شراميط قدام امكم الشرموطه الكبيرة وشايفين يا شرميط الكس اللى جابكوا وهو بيتناك شايفين امكم شرموطه ازاى يا لبو وفضلو طول الليل يبدلوا فى النيك والأوضاع بين البنات وأمهم وبعدين مازن شال روكا ونيمها على الأرض ورفع رجليها لغايه ما جسمها بقى محمل على كتفها ورقبتها وكسها وطيزها لفوق ووقف فوقيها وبدأ ينيكها فى كسها وطيزها وحسام عمل نفس الكلام مع دونا وجات امهم شويه تقعد على وش بنتها تمصلها كسها وشويه نونا تمص أكساس بناتها وشويه تمص ازبار الولدين وشويه تنام على بطنها وتبوس بنتاها وتمص بزازهم وشويه تقف وتبوس الولدين ويمصولها بزازها لغاية ما جابوا لبنهم على بطن البنات وخلوا امهم تلحسوا من على بطنهم

ونامت نونا وبناتها عريانين جنب بعض لحد الصبح وأجسامهم البيضه بتلمع من بواقى اللبن ومن العرق من نيكه طول الليل والولدين لبسوا هدومهم ومشيوا وقبل ما يمشوا ضربوا نونا على طيازها وقالولها ونعم التربيه يا شرموطه عرفتى تربى شراميط جامدين وسابوهم ومشيو

يا ترى ازاى بنات نونا بقيوا شراميط

ياترى رد فعل نونا على بناتها شكله ايه

يا ترى نونا هتعمل ايه مع بناتها

الجزء التالت

بعد ليله نيك طويله وحفله نيك كبيره وبعد ليله انكشفت فيها اسرار كتير نونا عرفت أن بناتها شراميط ومفتوحين كس وطيز وبناتها كمان عرفوا أن امهم شرموطه مش بس كده دا كل الحواجز اتشالت بعد ما اتناكوا مع بعض على نفس السرير وكانت امهم بتمسك زب بايديها تحطه فى كس وطيز بناتها وكانت بتلحس كس بناتها وبناتها لحسو كسها خلاص بقى كل ع المكشوف ومافيش حاجه تستخبى مافيش حاجه تدارى كله بقى على عينك يا تاجر زى ما بيقولوا ومينفعش حد يعاتب حد كلنا مخطئون لا استسنى احد على رأى احمد زكى .

قامت نونا وجسمها مكسر ووهى عريانه وبصت لقيت بناتها جنبها عريانين صحيت غطتهم وخدت دش و صحتهم ياخد دش هما كمان وهى حضرتلهم الفطار وقعدوا يأكلوا كلهم وهما مش قادرين يفتحوا عينهم لبعض أو حتى يبص للتانى بياكلو فى صمت وكل واحده وشها فى طبقها محدش عارف هيتكلم يقول ايه او يحكى فى ايه بعد اللى حصل امبارح خلصوا اكل وقامت روكا ودونا على اوضتهم ونونا غسلت الاطباق وقعدت تفكر فاللى هيحصل الفترة اللى جايه ولكن فالاول لازم تعرف ازاى بناتها وصلوا لكده خلصت اللى فى ايديها ودخلت الاوضه على بناتها اللى كانو قاعدين بيلعبو فى موبايلاتهم

نونا : اذيكم يا بنات

البنات ووشهم للأرض : كويسين ياماما

نونا : ممكن اقعد معاكم

روكا : اه طبعا اتفضلى

نونا : طيب ممكن تسيبوا الموبايلات عشان نتكلم شويه

البنات : حاضر

نونا : بصوا بقى انا عارفه أن اللى حصل امبارح كان صعب عليكم انكم تكونوا مع شباب فى الشقه بتعملوا كده وانا اخش وبدل ما ازعق واعمل مشكله اعمل كده ومعاكو وقدام عنيكوا بس حقيقى انا مش عارفه عملت كده ازاى انا كنت مغيبه وتعبانه بس مفقتش من الغيبوبة غير الصبح لما قمت ولاقيتكم جنبى بشكلكم ده صدقونى كنت بانب نفسى وبلوم نفسى عشان سبتكم توصلوا لكده ( وبدأت عنيها تدمع وتعيط ) انا عارفه انى غلطانه فى حقكم ومقصره معاكم عارفه انى نسيتك عشان نفسى وكنت انانيه انا فعلا ام مش كويسه وفعلا كنت بفكر فى نفسى وفى رغباتى على حسابكم نسيت انكم ليكوا حقوق عليا وليكوا منى اهتمام كنت فاكره أن الفلوس كل حاجه ومش هتخليكوا محتاجين حاجه بس نسيت انكم محتاجين مشاعر ومحتاجين حب وحنان محتاجين ارشاد وتوجيه نسيت انكم محتاجين رعايه نسيت انى بقيت وحشه وسايبه جسمى للرجاله مش عشان الفلوس لا عشان انا كمان كنت محرومه من اللى كنت حرماكم منه كان لازم اعرف ان الفلوس مش كل حاجه وأنكم هتوصلوا لكده طول ما انا مش محتوياكم بحبى ومشاعرى ناحيتكم كنت بسافر بالايام عشان امتع نفسى وجسمى واشبع احتياجاتى وحرمانى وناسيه انكم كمان عندكم احتياجات غير الفلوس انا اسفه اسفه اسفه وكملت عياط

راحوا البنتين وواحد قعدت على لمين امها والتانيه على شمالها

روكا : بس يا ماما متعيطيش ما احنا كمان غلطانين

دونا : ايوه يا ماما احنا كمان غلطانين لما سبنا نفسنا للشباب

روكا : يا ماما حتى لو انتى غلطى انك سبتينا بس احنا كمان غلطنا لما مشينا ورا ناس ضحكت علينا واستغلوا مشاعرنا وعلى فكره كتيير ناس كويسه كانوا معانا وممكن يساعدونا بس احنا اللى اختارنا الغلط اختارنا اللى يستغلونا وسبنا اللى كانوا هيساعدونا كلنا غلطانين يا ماما بلاش تشيلى فوق طاقتك

دونا : صح يا ماما ممكن تكونى قصرتى معانا فى مشاعرك فى انك تسمعينا بس احنا اللى اختارنا الطريق الغلط احنا اللى وافقنا على الطريق ده كان ممكن بسهوله نرفض كان ممكن نقول لا مش هنعمل ده لكن احنا اللى وافقنا واختارنا مينفعش تشيلى الذنب كله لوحدك كلنا مشتركين فى الغلط

راحت نونا واخداهم فى حضنها وطبطبت عليهم وقعدوا التلاته يعيطوا مع بعض بعد شويه عياط

نونا : ممكن تحكولى ازاى وصلتوا لكده يعنى بداتوا ازاى ومع مين ومين اللى مخلكوش بنات وفى حد تانى عمل معاكو كده غير الاتنين بتوع امبارح

دونا : هبتديلك من اخر سؤال فى غير الاتنين بتوع امبارح اه فى غيرهم كتييير عملو معانا ازاى لأن كل واحد بيعمل معانا بيقول لأصحابه ويدولوا رقمنا واحنا بنروح نعمل معاهم ازاى بقى دى بقى تقولهالك روكا لأنها هى اللى بدأت

روكا : بصى يا ماما فى الاول احنا كنا شله انا وبنتين تانى اصحابى وولدين كنا بنخرج مع بعض ونهزر ونروح دروس ونروح النادى وكل حته مع بعض فى يوم جه واحد صاحبنا عرفنا على واحد صاحبه وخرج معانا يوم وكده وبعدين بعتلى طلب صداقه على الفيس وبدانا نتكلم ونتعرف ونهزر وبدأت انجذب ليه وبقيت واحد واحده بنتكلم فى كل حاجه وخد رقمى وبقينا نتكلم فون وبقيت بخرج معاه اكتر من اصحابى الاولانين وبقيت بتحجج باى حاجه عشان اخرج معاه ومخرجش معاهم كان دائما جنبى وبيسال عليا وعن احتياجاتى كان ديما يقولى كلام حلو وبيحب فيا كان بيعوضنى الحب اللى مش حد بيدهولى كان أول حد بيبقى معايا لما ابقى مضايقه أو خايفه وبدأ مع الوقت يهزر معايا بكلام وتلميحات قليلة ادب وانا عجبنى وكنت متجاوبه معاه بعدين بدأ يهزر معايا بالايد يضربنى فى كتفى على أيدى على ضهرى اتطور وبقى يضربنى على قفايا ويمسكنى من ايدى ويضربنى على وراكى ومره خبطنى فى صدرى قال يعنى غصب عنه ومره خبطنى من ورا قال بردو مش قصده بس بعد كده اتكررت الخبطات فى صدرى ومن ورا وأوقات كان بيمد صباعه اللى فى النص عليا من ورا ويضحك وانا بضحك وعادى وفى يوم بدأت فيه نقطة التحول كنا فالكليه وخلصنا ومروحين تعالى نركب الاتوبيس عشان متاخره انتى النهارده فى الكليه وكان التوبيس زحمه وهو وقف ولزق فيها من ورا وحسيت بحاجه طويلة وناشفه عليا من ورا مش بس كده دا بدأ يحركه عليا وانا بدأت أحس احساس غريب كده وأيده كمان بدأ يحركه على وراكى وعليا من قدام ( وشاورت على كسها ) بدأت أحس بكهربا ورعشه فى جسمى كله ومايه نزلت جوه الكلوت وصلنا البيت وراح مادد أيده عليا من ورا وروحت طالعه وجسمى كله نار طلعت خدت دش والنار بردوا فى جسمى وبعدين طلعت لاقيته بيرن عليا وبيكلمنى

وبيقولى : شكلك تعبانه

قولتلوا لا بس ممكن من اليوم الطويل

قالى دا انتى فالاتوبيس كان جسمك سايب خالص يا بنتى

قولتلوا لا لا مافيش

قالى طيب هبعتلك حاجه هتريحك

وبعد شويه لاقيته بعتلى فيديو قلة ادب ومكتوب اتفرجى وكل ما تبقى تعبانه اعملى زى الفيديو معرفش ليه لاقيت نفسى بفتحه وبتفرج عليه طلع فيديو لبنت بتلعب فى نفسها من قدام لاقيت نفسى بقلع الشورت وبعمل زيها لغايت ما جبت مايه واتكرر موقف الاتوبيس اكتر من مره وتحرشه بجسمى زاد اكتر واكتر وفى مره بعتلى فيديو لواحد وواحده بيعملو مع بعض وبعدها اتصل بيا

وقالى عارفه لو عملتى كده ترتاحى اكتر

قلتله : انت قليل ادب

قالى انا بحبك وعايزك تبقى مرتاحه

قلتله وانا كمان بحبك بس من غير قلة ادب

قالى احنا ممكن نعمل كده فالتليفون

قلتله ازاى

قالى انتى لابسه ايه

قلتله شورت وتيشيرت

قالى طيب يالا حطى ايدك كانك بتريحى نفسك وغمضى عينك واتخيلى اللى هقولك عليه

وفعلا عملت كده قعد يقولى انا ببوسك فى رقبتك وفى خدك وايدى عليكى من ورا بس طبعا هو مقلش كده

نونا : بصى حبيبتى قولى كل حاجه باسمها متتكسفيش منى احنا كنا بنتناك مع بعض امبارح يعنى كل حاجه اتشالت ماشى

روكا : حاضر يا ماما المهم وكملت كلامها .........

Flash back......

بدأ صاحب روكا بيكلمها فى التليفون ويبوسها وبقولها البوسه دى فى رقبتك ودى فى خدك ودى فى بقك بصى انا هقلعك التيشيرت وفعلا قلعت روكا التيشيرت وقالها بزازك جميله قالتله شكرا قالها انا ببوسها دلوقت وبلحسها ياااااه حلمتك وردى وحلوه قوى وانا بمص من بزازك وبرضع منها بدات تطلع من روكا اهااات خفيفه وايديها على كسها وهو بيقولها بزازك جميله وبيضه وحلوه انا دلوقتي ببوس بطنك ونازل لتحت على كسك حبيبي انا وصلت لكسك وبقلعك الشورت والكلوت راحت روكا قلعت الشورت والكلوت وبقيت عريانه خالص قعد صاحبها يقولها بلعب فى كسك بأيدي وروكا شغاله لعب بايديها فى كسها وبتسمع كلام صاحبها وبتتخيل أن هو اللى بيعمل كده قعد صاحبها يقولها شوفتى الفيلم اللى بعتهولك تعالى نتخيل بنعمل زيهم انا دلوقتي هحط زبى فى كسك دلوقت بدأت تتخيل معاه زبه فى كسها اهو دخلت نصه اهو بيدخل كله اهو كله دخل جوه كسك ياااااه كسك حلو قوى يا بت ايه رايك فى زبى قالتله جميل زبك جميل فى كسى اه حلو قوى نيكنى يالا مش قادره استحمل راح صاحبها قالها اهو بنيك كسك اهو بسرع اهو وبمص فى بزازك الجميله لغاية ما قالها هجيب لبنى فى كسك وهى قالت وانا هجيب مايتى اهو يالا وبعد كده قالها كل يوم نعمل كده واريحك بس بقولك ايه انتى ابعتيلى صور لجسمك وانتى عريانه عشان اعرف ان بريح ايه واعرف تفاصيل جسمك عشان اريحك صح وكل مره قبل ما اريحك تبعتيلى صورك باللبس اللى لابساه كله عشان وانا بقلعك ابقى عارف وانا كمان هبعتلك صورى وفعلا بقيوا كل يوم فعلا يتكلمو ويعملو سكس فون وكل يوم روكا تبعتله صورها وهى بلبس البيت وبقمصان نوم وبهدومها الداخليه وهى عريانه وفى أوضاع مختلفة وكان بيبعتلها افلام سكس كتير تتفرج عليها لغاية ما فى يوم كانوا رايحين النادى وركبو الاتوبيس كالعاده ووقف وراها واتحرش بيها بس المرة دى زودها شويه أنه حط أيده جوة بنطلونها على كسها وبعد ما نزلوا

قالها شكلك تعبانه تعالى اريحك طبيعى مش تليفون

قالتله لا ازاى مينفعش

قالها تعالى متخافيش دا انتى هتتبسطى

قالتله لا كفايه التليفون

وكانت ماشيه معاه لقيته دخلها اوضه وقفل الباب وزنقها فى الحيطه وبدأ يبوس فيها ويقفش فى طيزها وبزازها من فوق البنطلون الليجن والبادى وهى فى دنيا تانيه خالص بدأ يقلعها البادى والبنطلون والستيان والكلوت ونزل يلحس فى كسها ويقولها اخير يا روكا كسك بقى قدام عنيا وتحت ايديا اووووف ايه الجمال ده والكس الجميل ده وطلع يمص فى بزازها وبعد شويه نيمها على الأرض وقلع كل هدومه وتف على زبه ونام فوقيها وقعد يبوس فرقبتها وكتفها وصدرها وبعدين ظبط زبه وبدأ يحطه فى كسها واول ما راس زبه لمسة فتحتة كسها اتنفضت من مكانها واستنى شويه ورجع يدخله تانى حط راس زبه واستنى وهو شغال بوس وروكا فى دنيا تانى مش حاسه بحاجه من الشهوه اللى فيها وبدأ صاحب روكا يحط زبه لغاية نصه وبعدين حست روكا بسائل دفى نازل منها ولقيت صاحبها طلع زبه وجاب منديل مسح كسها وزبه وشافت لون احمر فالمنديل لكنها مركزتش من كتر الشهوه ورجع كمل لغاية ما حط زبه كله فى كسها وبدأ يدخل ويطلع زبه وهى فالاول كانت بتتاوه من الالم بس بعد شويه بقيت اهاات متعه وشهوه وقعد شويه ينيكها لغاية ما جاب لبنه على بطنها وباسها وهى جابت مايتها بعدين قامت روكا وفاقت وأدركت اللى حصل وبدأت تعيط وتضايق من اللى حصل وخايفه

نرجع من ال flash back ......

روكا بتكمل كلام : وكنت خايفه قوى من الفضيحه ومنك ومن اللى هيحصل لكن هو كان بيطمنى انى كده هتبسط واتمتع احسن وإن لو خايف حد يعرف محدش هيعرف غيرى انا وهو ولو على بكارتى سهله عمليه بسيطه ورخيصة وهبقى كويسه فضلت خايفه ومرعوبه من اللى جاى بس هو كان بيكلمنى وحساه دائما جنبى وبيطمنى وأنه بيحبنى ومش هيسيبنى قعدت اسبوع مش بنزل من البيت

نونا : ايوه فاكرة الاسبوع ده وكنت مستغربه قوى منك

روكا : بس بعد كده لاقيت نفسى تعبانه وكسى حارقنى وكلمته وقالى أنه نتقابل وهو هيريحنى فعلا روحتله وناكنى وارتحت وباقينا كل يوم نتقابل وينيكنى وكمان فتحلى طيزى بحجة أنه نفسه ينزل لبنه جوايا وبعد فتره قالى نفسى انزل لبنى فى كسك وقالى على دكتور صاحبه هيكتبلى نوع برشام منع حمل بس عايزنى اتناك منه مره لما يكشف ومره بعد شهر من البرشام طبعا خفت لما حد تانى يعرف انى بتناك بس هو اقنعنى أنه حد صاحبه وسرهم مع بعض وفعلا روحت اتناكت من الدكتور وخدت البرشام شهر واتناكت تانى منه وبعدين بدأ صاحبى ده يعرفنى على أصحابه وكل يومين تلاته يقنعنى اتناك من حد منهم وفضلت كده كل واحد ينيكنى يعرفنى على واحد وبقيت رقمى والفيس بتاعى مع شباب كتير بيكلمونى فون سكس وبتناك منهم وبكلمهم كام سكس لغاية ما واحد قالى أنه عايز ينيك اختى ولما رفضت قالى خلاص براحتك زى ما صاحبنا جابك نجيب اختك ساعتها خفت يكونوا هيفضحونى وقولتله هشوفها ومعرفش ازاى جاتلى الجراءة وحكتلها عن النيك والمتعه وان كل واحد وليه طعمه وكلام كتير عن النيك واتفاجات بموافقتها وهى تحكيلك بقى الباقى

نونا : حلاوة النيك من اكتر من واحد !!! هههههه فكرتينى بواحده صحبتى قوليلى يا دونا بقى

دونا : بصى يا ماما انا كنت بفتح مره اللاب وكانت روكا ناسياه الفيس بتاعها مفتوح ولاقيت الشات بتاع صاحبها مفتوح وعليه فيديو فى صوره واحد وواحده عريانين فتحته واتفرجت لاقيته فيلم سكس اتفرجت عليه ولاقيته باعتلها فيديوهات كتير ولاقيتها بعتاله صورها وهو باعتلها صوره ودخلت عرفت بتحط الفيديوهات فين ولاقيتها فيديوهات كتير كنت بتفرج عليها وكنت كل يوم اخش على المكان اللى مخزنه فيه الفيديوهات الاقى فيديوهات جديده والاقى صور جديده ليها ولصاحبها ولاحظت اختلاف فى احجام ولوم الازبار اللى فى الصور وده عرفنى أنها بتتناك من اكتر من واحد مش بس كده كنت بسمعها وهى بتعمل سكس فون وشوفتها مره بتعمل كام فون بصراحه كنت هايجه قوى وكان نفسى اجرب زيها واعمل زيها وفى مره نامت ونسيت اللاب مفتوح والفيس مفتوح ودخلت لاقيت حد بيتصل كام لاقيت نفسى بظبط الكاميرا بعيد عن وشى وبكلم اللى بيتصل شات كانى روكا وانا فاتحه الكاميرا ولما قالى مش بتتكلمى ليه قولتلوا عشان اختى صاحيه امى اخاف يسمعونا طب ووشك مش باين ليه قولتلوا اصلى منعكشه ضحك وقال مش مهم المهم كسك وطيزك وبزازك قولتلو اهم تحت عينك وعمل معايا واحد على الشات هيجنى اكتر واكتر وبعد يومين من الشات ده لاقيت روكا بتحكى معايا وانا وافقت من هياجانى وروحت اقابل اللى هينيكنى طلع نفس الولد اللى كنت بشيت معاه وناكنى وفتحنى وقولت لروكا على اللى حصل وبعدين عرفتى على صاحبها وناكنى وعرفنى على الدكتور صاحبه وادانى البرشام وناكنى وناكنى تانى بعد شهر وباقيت انا وروكا مع بعض على طول والشباب كلها عارفينا وبيتصلو بينا ينيكونا

نونا : اممممم وده بقى ايه حكايته واشمعنا ده اللى جبتوه هنا

روكا : مازن ده اكتر واحد بينيكنا والوحيد اللى بيجبلنا هدايا عشان بينيكنا الباقيين بينيكوا بالحب كده كيفنى واكيفك وهو كان اصلا عايز يعنى .... يعنى كان عايز ..

نونا : عايز ينيكنى صح

روكا : ايوه بس طبعا أنا مكنتش اعرف انك كده وخفت فاتفق أنه ينيكنى على سريرك وقدام صوره ليكى وده اللى حصل

نونا : ماشى عموما احنا هننسى اللى فات وهنبدا من جديد وحياة جديده من غير نيك ولا رجاله وهنحافظ على بعض ونقرب من بعض ماشى

البنات : ماشى

وحضنوا بعض

يا ترى ايه اللى هيحصل

ياترى نونا وبناتها هيحافظوا ع العهد

يا ترى نونا هتعمل ايه مع بناتها

الجزء الرابع

بعد ما كل الامور وضحت وبقيت على المكشوف والبنات عرفوا بشرمطة امهم وآلام عرفت بشرمطت بناتها وبقيوا عارفين كل حاجه عن بعض والام اعترفت بغلطها وأنها كانت مقصره كتيييييييييير فى حق بناتها وأنها كانت انانيه جدا والبنات اعترفوا أنهم غلطوا فى الاختيار اتفقوا أنهم هيبداو حياه جديده حياه مافيهاش نيك حياه يكون بيقربوا فيها لبعض بيحكوا مشاكلهم لبعض بيتشاركوا فى كل حاجه لبعض الام هتراعى بناتها وتديهم المشاعر اللى محتاجينها والبنات هيصاحبوا امهم ويحكوا كل اللى بيتعبهم وبيضايقهم اتفقوا يعوضوا كل اللى فاتهم من اختيارات غلط من بعد من حب من آلام للبنات ومن البنات للام .

وفعلا عاشوا فتره كانت نونا بتفسحهم كل يوم وكل يوم خروجه شكل مره سينما مره شوبينج مره يجيبوا لبس مره يروحوا ملاهى مره يروحوا مول يقضوا اليوم هناك طبعا جنب الهدايا اللى كانت بتجبهالهم ووقت كتيييييييييير كان بيقضوا بس فى الحكاوى والكلام عن حياة كل واحده حتى نونا كانت بتحكى معاهم وفعلا البنات بدأوا يقربوا من امهم وبدأوا يحسوا الحب والحنان اللى اتحرموا منه وعوضها احساس الامومه اللى نسيتوا بسبب انانيتها وتفكيرها فى النيك والهيجان وبدأوا يحبوا حياتهم الجديدة ويتعايشوا معاها وبيحاولوا بكل الطرق يعوضوا احساسهم بتعب النيك بوجودهم مع بعض وخروجات والفسح ويضيعوا وقت فيه مع بعض لغايه ما فى مره كانوا قاعدين وبيحكو وروكا قالت لامها انها مش قادرة تستحمل وكسها حارقها وفيه نار وأنها اديلها اسبوع عندها الاحساس ده وبتحاول تعوض ده بأنها تعمل العادة السرية بس بردوا مش مكفيها وأنها من يومين جابت خياره وحطتها فى كسى بس بردو مش مرتاحه وان حاسس البوس والتقفيش وان ايد تمشى على جسمى وكل الحركات اللى بتتعمل وقت النيك دى مفتقداها وفعلا أيدت الكلام ده واكدته دونا لكن الام حاولت تهون عليهم وتقولهم عادى استحملوا شويه وهتبقوا كويسين وتنسوا كل ده وميهمكوش زى المدمن اللى بيبطل ادمان كانت نونا بتقول الكلام ده وهى حاسه نفس احساس البنات وخايفه هى كمان تضعف ومتقدرش بس اهو بتحاول تقاوم وبتحاول تصبر وتهدى بناتها استمرت نونا وبناتها بيحاولوا يقواموا وبيحاولوا يعدى المرحلة لغاية ما تعدى ويقدروا يرجعوا للحياه الطبيعيه وكانت دائما متابعه بناتها ودائما بتسمع وتحكى معاهم بس خلاص لا هى ولا البنات قدروا يستحملوا فكان اقتراح بنتها الصغيرة دونا أنهم يتساحقوا وبكده كلهم يعوضوا بعض مع بعض ومحدش يعرف من براهم يعرف وافقت روكا على طول وحاولت نونا أنها تعترض أو تمنع لكن البنات ومشاعرها كانت أقوى ووافقت .

وبمجرد موافقة الام البنات جريوا حضنوا امهم وقالولها شكرا وبدأوا يبوسها فى خدها بوس عادى شريف بتاع بنات لامهم لكن روكا حولت البوسه لبوس سحاقى اول ما قربت لبق امها ودخلو فى بوسه مشبك ونونا اتجاوبت معاها ودونا بدأت تبوس رقبة امها بعد شويه راحت نونا تبوس دونا وروكا هى اللى بتبوس رقبة امها بعدين راحوا البنتين قعدوا يبوسوا بعض وأمهم بتلعبلهم فى شعرهم وماسكاهم من رأسهم تقربهم لبعض والبنات وهما بيبوسوا بعض كل واحد بتقفش فى بزاز امها من تحت قميص النوم كانت نونه قاعده بقميص نوم حملات وروكا ودونا لابسين شورتات وباديهات حملات بعد شويه البنتين نزلوا حملات قميص امهم وكل واحده بدأت ترضع بزه من بزاز امها ويقولولها بنحبك يا ماما يااااه هى دى البزاز اللى كنا بنرضع منها واحنا صغيرين جمال قوى يا ماما ازاى تحرمينا منهم بعدين قامت روكا وقلعت البادى بتاعها وقامت امها واختها قعدوا يبوسوا فيها ويمصوا فى بزازها وبعدين قلعو دونا وقعدت روكا ونونا يمصوا بزازها ويبوسوا فيها بعدين راحو البنات قلعوا امهم القميص خالص وقعدوا يلعبو بأيديهم في كسها وبعدين قلعوها الكلوت ونزلت روكا تلحس كس امها ودونا بتلحس بزاز امها ونونا بدأت تسيح وتهيج من اللى بيعملوه فيها بناتها وبدلت البنتين مع بعض واللى كانت بتمص بزاز امها نزلت تلحس كس امها واللى كانت بتلحس كس امها بقيت بتمص بزاز امها وبدأت نونا تطلع اهات كلها محن وهيجان بعد شويه قلعت دونا وروكا الشورتات و قعدت دونا فى وضع السجود وقدمها روكا قاعده وفاتحة رجليها وبدأت دونا تلحس كس اختها وأمهم من ورا دونا بتلحس كس بنتها وبتبعبص في كسها وطيزها وبتقفشلها فى طيزها بعد شويه نامت دونا على ضهرها وقعدت امها على رأس دونا وبدأت دونا تلحس كس امها وروكا قعدت على وضع الكلبه وبدات تلحس كس اختها وتبعبص فيها بعدين كررت روكا نفس اللى حصل مع اختها وبعدين جابوا امها فالنص وقعدوا البنتين فى وضع السجود وبداو يلحسوا كسها وهى بتلعبلهم فى شعرهم وفى طيازهم وبزازهم وفتحت نونا رجليها على الاخر عشان تدى بناتها المساحه عشان يلحسوا كسها ويبعبصوها وبدأت تهيج وتتطلع اهااات كلها محن وهياجان ااه اااااه اممم اح ااااااااح اااااه اااااا ااه اااااه الحسوا كس امكم يا بنات الحسوا وبعبصوا الكس اللى جابكم اااااه يا بناتى يا حبايبي يا شراميطى ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه والبنات شغالين لحس وبعابيص وهايجين على الاخر هما كمان وبعدين قعدوا جنبيها وبدأت تلعب باديها وكأنها بتزغزغهم فى اكساسهم والبنات بيطلعوا اههاااات كلها هيجان ومحن وفضلت تلعبلهم لغايت ما جابوا عسلهم على ايديها راحت لحست عسل بناتها وهما مسكوا ايديها وقعدوا كل واحده تلحس عسلها من ايد امها بعد كده روكا ودونا عملو وضع 69 وقعدوا يلحسوا لبعض وأمهم كل شويه تروح تلحس لواحده وتبوس التانيه فى بقها وتبدل بين بناتها بعدين نامت نونا على ضهرها ورفعت رجليها لفوق وفتحتهم وبدأت روكا تلحس كس امها وتبعبصها ودونا تبوس امها وتمص فى بزازها بعد شويه بدلوا البنات أماكنهم بعدين نزلت نونا قعدت على الأرض وسندت رأسها على طرف الكنبه وقعدت روكا على وش امها وبدأت نونا تلحس كس بنتها ودونا قعدت على ركبتها على الأرض وقعدت تلحس كس امها وتبعبصها بعدها نامت روكا على ضهرها ونامت دونا عليها ووشهم لبعض بيبوسوا بعض وأمهم بتلعبلهم فى اكساسهم وطيازهم وتلحس وتبعبص فيهم وهما بيبوسوا بعض شويه ويطلعوا اهههاااات المحن والهيجان شويه وبعدين قعدوا التلاته على ركبهم ورا بعض وبدأت دونا تبوس امها وتلعبلها فى كسها وروكا من ورا امها بتبوسها فى كتفها وبتلعبلها فى كسها بردو ونونا بايد فى كس روكا والتانيه فى كس دونا وكلهم اشتغلوا اهااتت ووحوحة بعدين نامت نونا ورفعت رجليها لفوق لغاية ما بقى كسها وطيزها فوق وجسمها متحمل على رقبتها وكتفها وجم بناتها قعدوا يلحسوا ويمصوا ويبوسوا ويبعبصوا فيها وهى شغاله اهااات ووحوحة وكلام يهيج زى الحسوا كسى يا حبايبي انتو اولى تبعبصوا كس امكم انتو احسن من الغريب الحسولى يا بناتى اهههههه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اممممم اححححححح اححححححح بعدين بدأت روكا تدخل صباعين فى كس امها وده اللى هيجها اكتر وخلا اهاتها ووحتها تزيد وتعلى بعدين نامت دونا على ضهرها على الكنبه وقعدت روكا على كسها وقعدت روكا تخبط كسها فى كس اختها كأنهم بينيكوا بعض ونونا قعت على وش دونا ودونا بتلحس كس امها وفضلو على الوضع ده شويه وبعدين بدلت دونا وروكا وبعد شويه نامت نونا على ضهرها وجم بناتها واحده شمال وواحده لمين وقعدوا يلحسوا بزااز امهم بعدين امهم تنت ايديها لفوق وراحوا البنات كل واحده قعدت على ايد وحطت صباعين من ايد امها فى كسها وبدأت تتنطت على ايد امها كأنها بتتناك من زب لغاية ما جابوا عسلهم تانى على ايد امهم بعدين قعدوا هما يلحسوا ويبعبصوا امهم لغاية ما جابت عسلها على وشهم وناموا واحده على شمال امها وواحده على لمين امها وحطوا رأسهم على بزاز امهم وراحت نونا باست بناتها وناموا على الأرض فى الصالة .

استمرت الحياه بين نونا وبناتها سحاق كده وتطور الموضوع أن هما مستحملوش ومحتاجين زب ينيكهم وفعلا نونا جابت زب صناعى وبدأت تنيكهم بيها وينيكوها بيهم واستمر السحاق ده بينهم الام وواحده من بناتها أو البنتين مع بعض أو التلاته مع بعض وكانوا بيحاولوا يستكفوا ويهدوا أمورهم ويشبعوا رغباتهم بعيد عن الرجاله لغاية ما نونا قررت تعمل مفاجاه لبناتها عشان نبسطهم بس المفاجأة دى هتغير كل حياتهم من جديد

يا ترى ايه اللى هيحصل

ياترى نونا هتعمل ايه مفاجاه لبناتها

يا ترى وازاى المفاجأة دى هتغير حياتهم

الجزء الخامس

استمرت الحياه بين نونا وبناتها سحاق كده وتطور الموضوع أن هما مستحملوش ومبقاش السحاق البعابيص ده بيريحهم ومحتاجين زب ينيكهم وفعلا نونا جابت زب صناعى وبدأت تنيكهم بيها وينيكوها بيه واستمر السحاق ده بينهم الام وواحده من بناتها أو البنتين مع بعض أو التلاته مع بعض وكانوا بيحاولوا يستكفوا ويهدوا أمورهم ويشبعوا رغباتهم بعيد عن الرجاله لغاية ما نونا قررت تعمل مفاجاه لبناتها عشان تبسطهم ظبطتلهم رحله اسبوع شرم الشيخ مصيف وفسحه حاجه جديده يعملوها يمكن ينسوا هيجان اكساسهم وطيازهم ده وفعلا حضروا الشنط والمايوهات والفساتين والشورتات وكله تمام وسافروا شرم الشيخ فى فندق كان قريب جدا من كل الأماكن اللى فيها فسح فى شرم الشيخ راحوا وكانت نونا حاجزه غرفه ثلاثيه على البحر كان المنظر جميل والفندق جميل جدا ونضيف جدا اول ما وصلوا البنات خدوا دش ولبسوا المايوهات وراحوا جرى على البحر ونونا خدت دش ولبست شورت وتيشيرت ونزلت تقعد على البحر وكانوا البنات مبسوطين وبيلعبوا فالمايه وطلعوا يرقصوا مع الانيميشن وشدوا امهم رقصت معاهم وقضوا وقت جميل على البحر وطلعوا بعدها على الاكوا بارك لعبوا هناك كل الالعاب واتغدوا وخدوا دش وغيروا ونزلوا اتفسحوا فى شرم وفالسوق واشتروا حاجات ورجعوا حضروا حفلة الانيميشن واشتركت روكا فى مسابقة رقص وكسبتها وخلصت الليله وهما مبسوطين ورجعوا الاوضه هزروا مع بعض واتساحقوا وناموا .

تانى يوم صحيت البنات ونزلوا على البحر وأمهم كانت لسه نايمه قعدت فالبلكونه تتفرج على منظر البحر وتسرح ونزلت اتمشت شويه وبعدين على وقت الغداء قعدت ترن على البنات بس مش بيردوا فضلت ترن لكن بردوا مافيش رد قلقت شويه بس رجعت الاوضه وبدأت ترن تانى لغاية ما دونا ردت عليها وهى بتنهد

نونا : الو ايه دونا انتو فين

دونا : ايوه يا .. ما..ما احنا اه فمطعم بنتغدى اه

نونا : انتو كويسين ؟!

دونا : اي..وه يا .. ما.ماا كويسيين

نونا : انتى فيكى حاجه

دونا : لا .. لا بصى هنخلص ونكلمك باى باى وقفلت

نونا اطمنت بس كلام بنتها وطريقتها بتقول حاجه غريبه مش مطمنها قوى بعد نص ساعه جم البنات وكانوا لابسين بكينى قطعتين ولابسين عليه الفستان الشفاف بتاعه وهما بيضحكوا ومبسوطين

نونا بنرفزه : انتو كنتوا فين ومش بتردوا على الموبايلات ليه

دونا : اهدى يا ماما احنا اسفين بس مكناش سامعين الموبايل

نونا : وكنتوا فين بقى

روكا : اقولك ومتزعليش

نونا : انتى هتستظرفى

دونا : لا بجد نقولك ومتزعليش مش هزار

نونا : يعنى ايه

روكا : بصى يا ماما الحقيقة احنا كنا بنتناك

نونا : ايه ... ازاى ومن مين وهو احنا مش قولنا مش هنعمل كده تانى وهو انا مقصره معاكو فى حاجه ليه كده

دونا : يا ماما مش مستحملين بجد متعه مختلفه زب راجل فى كسى وطيزى احساس جميل بايد الراجل وهى بتمسك كل حته فى جسمى انتى مش مقصره

روكا : مش تقصير منك يا ماما لكن انتى عارفه أن اللى جربت زب الرجاله متقدرش تبطله ولا حاجه تعوض عنه بجد احنا كنا تعبانين والنهارد الشابين اللى ناكونا دول ريحونا قوى

نونا : ودول مين وعرفتوهم ازاى وحصل ازاى أنهم ناكوكو

روكا : هما كانو موجودين امبارح وشافونا واحنا بنرقص مع الانيميشن وبعدين وانا برقص بالليل والنهارده واحنا على البحر جم هزروا معانا واتعرفنا عليهم حمو وكيمو ولعبنا مع بعض واحنا بنلعب قعدوا يخبطوا فينا وفى طيازنا وبزازنا ومره واحد منهم ضربنى على طيزى قال بيشجعنى طبعا الحركه دى هيجتنى ونلعب العاب نجرى ورا بعض عشان نلحق الكوره يروحوا خابطين فينا فنقع وهما يقعوا فوقينا فنحس بازبارهم على طيازنا وعلى اكساسنا وعلى ضهرنا وعلى بطنانا حسب الوقعه أو مثلا ابقى ماسكه الكوره وهو عشان ياخدها وانا مش عارفه ارميها يحضنى من ورا وزبه يبقى لازق فى طيزى وأيده بتقفش فى بزازى وهو بيحاول ياخد الكوره منى بعدين قالولنا تعالوا ندهنلكم جسمكم وننزل المايه وفعلا قعدوا يدهنوا جسمنا وكأنهم بيسيحونا لدرجه انى هجت على الاخر وكنت هقولوا يلا نيكنى وبعدين نزلنا البحر وقعدنا نلعب فى البحر ويشيلونا ويرمونا فى المايه وده كانت بيخليهم يمسكوا كل حته فى جسمى طيازى بزازى كسى بصراحه مستحملناش ولاقيت واحد منهم ماسك دونا وبيبوسها وبعدين بلف وشى لاقيت التانى خدنى فى بوسه وأيده واحده على بزازى والتانيه على طيزى وبعدين خدونا على الأوضه بتاعتهم

Flash back.......

دخلت دونا وروكا والشابين اوضة الشباب من البلكونه الاوضه دور ارضى ليها بلكونه على البسين اوضة مزدوجه فيها سرير كبير دخلت دونا وروكا نطو على السرير وقعدوا فى وش بعض يبوسوا بعض وروكا تمص فى بزاز اختها وجه كيمو وقف ورا روكا وحمو ورا دونا كيمو قعد يضرب روكا على طيزها ويقولها طيزك حلوه وطريه يا لبوه وهى تقوله اضرب طيزى جامد افشخ لبوتك وشرموطتك ومتناكتك وحمو واقف ورا دونا بيبوس رقبتها وكتافها وبيبعبص طيزها ويقفش فيها وروكا بتلعب فى كس اختها وكيمو جاب كلوت روكا على جنب وبدأ يبوس كسها ويبعبصها وعرف أنها مفتوحه وقالها كمان يا شرموطه قالتلها ايوه وطيزى كمان مفتوحه لزبك انا واختى مفتوحين وعايزين نتناك ودونا بدأت تمص زب حمو وروكا بتلحس كس اختها وكيمو بيبوس طيز روكا وبيبعص كسها بعد شويه وقف حمو وكيمو جنب بعض ودونا وروكا جنب بعض على السرير فى وضع الكلبه وبداوا يمصوا ازبارهم دونا بتمص لحمو وروكا لكيمو بعدين نامت دونا على ضهرها بعرض السرير وروكا قعدت على وضع الكلبه ووشهم لبعض وكيمو وقف على الأرض وبدأ ينيك روكا فى طيزها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وحمو وقف من الناحية التانية وحط زبه فى كس دونا ويقفش فى بزازها ودونا وروكا بيبوسوا بعض وبدأت اهاتهم تعلى وتطلع ااااخ اااه ااااااااااااح اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو ااااااها ااااا اه اه نيكنى افشخنى اااااه طفى نار كسى المحروم من النيك اديلوا كتير اااااه اااااه وكانت روكا بتقول لكيمو نيكنى انا شرموطتك ولبوتك ااه افشخ كسى وطيزى المتناكين واضرب طيزى وعلم عليها ااااه اححححححح اااااافففففف اوووووو ااااه اححححححح اى اه اممممم ااااااااه والشابين شغالين نيك فيهم وبيبدلوا بين طيازهم واكساسهم وحمو بينيك فى دونا وكيمو بينيك فى روكا ونونا وروكا شغالين اهات ويبوسوا بعض وحمو مسك روكا من رقبتها وقعد يبوسها وهو بينيك دونا ودونا من تحت روكا بتمص فى بزاز روكا وكيمو شغال نيك فى كس وطيز روكا ويضربها على طيزها وبعد ما حمو باس روكا راح ضربها بالقلم على وشها وبعدين نامت روكا على ضهرها وقعدت دونا على وضع الكلبه بنفس الطريقة وكمل حمو وكيمو نيك فيهم حمو بينيك دونا وكيمو بينيك روكا وروكا ودونا شغالين اههااات وكيمو بيقرص روكا فى بزازها وبيضربها على بزازها وعلى وشها ودونا بتبوس روكا وراحت تفت عليها راحت روكا قالتلها بحبك يا اختى اااه ااااه اه نيكنى يا كيمو وافشخنى اااخ ااااه ااااااااااااح اووووووو افففففف ومصت روكا فى بزاز اختها بعدين نام كيمو وحمو على ضهرهم على السرير جنب بعض وطلعت دونا قعدت على وضع الفارسه ووشها ليه وحطت زبه فى كسها وروكا قعدت على حجر كيمو وضهرها ليه وحطت زبه فى طيزها وبدأوا البنتين يتنتطوا على ازبارهم والشباب بيقفشوا فى بزازهم وكيمو بيضرب روكا على طيزها ونامت دونا بصدرها على صدر حمو وطلع زبه من كسها حطوا فى طيزها وبدأ ينيكها ويمص فى بزازها وروكا نامت بضهرها على صدر كيمو وطلع زبه من طيزها حطوا فى كسها وكمل نيك وتقفيش فى بزازها بعدين نامت روكا ودونا على جنبهم وعمالين وضع 69 وحمو نام ورا دونا وحط زبه فى كسها وكيمو نام ورا روكا وحط زبه فى كسها وبدأوا ينيكوهم وروكا بتلحس كس دونا ودونا بتلحس كس روكا وكل شويه حمو يطلع زبه من كس دونا يحطه فى بق روكا وبعدين يطلعه يحطه فى طيز دونا شويه ويطلعه يحطه فى بق روكا وبعدين يطلعه يحطه فى كس دونا وطول ما حمو بينيك دونا روكا بتلحس كس دونا ونفس الكلام بيعملوا كيمو يطلع زبه من كس روكا يحطه فى بق دونا يطلعه يحطه فى طيز روكا وطول ما كيمو بينيك روكا دونا بتلحس كس روكا وتتف عليه وقعدوا ينيكوهم على الوضع ده شويه بعد كده قعدت الاختين على وضع الكلبه جنب بعض وبدأ الشابين ينيكوهم والبنات بيبوسوا بعض ودونا بتف فى بق روكا وتقولها مبسوطه يا شرموطه وانتى بتتناكى وكيمو من ورا شغال ضرب على طيز روكا ويتف عليها ويشدها من شعرها ويشتمها وحاول حمو يعمل كده مع دونا بس دونا قالتله مش بحب كده وفضلوا ينيكوا فيهم وكانت دونا خدت بالها ان امها بترن ردت عليها وهى بتتناك وبعد ما قفلت كملوا نيك لغاية ما الشباب حسوا أنهم هيجيبوا لبنهم سالوهم عايزين نجيب فين ردت دونا وروكا فى نفس الوقت جوه طيزى وفعلا جابوا لبنهم فى طيازهم ونامت دونا وروكا على بطنهم وناموا الشباب فوقيهم وازبارهم جوه طياز البنات وبعد شويه قاموا البنات لبسو اللبن نازل على فخادهم واتفقوا يتقابلوا بالليل ويسهرو مع بعض وبعد كده يعملو حسابهم هيبيتوا مع بعض .

نرجع من ال flash back.....

نونا : مش عارفه اقولكم ايه رجعتوا تتناكو تانى

دونا : ماما مش مستحملين بجد تعبانين

روكا : بصى احنا هنكمل معاهم الرحله ولما نرجع نشوف هنعمل ايه

دونا : ايو يا ماما معلش عشان خاطرنا

نونا حست بتعب بناتها وهى كمان من الحكايه تعبت وقررت توافق مش بس توافق هى كمان تشوف حد ينيكها وفعلا وافقت والبنات فرحوا وخدو دش وغيروا ولبسوا فساتين سهره قصيره ومعريه صدورهم من غير ستيان وكلوتات فتله ورنوا على الشباب عشان يتقابلوا وباسوا امهم

نونا : حلو بالكم من نفسكم

روكا : ههههههه ليه احسن يختصبونا

دونا : طب ما اصلا احنا رايحين نتناك منهم

روكا : يا بت قصدها احسن يفتحونا

دونا : طب ما احنا مفتوحين من زمان

نونا : لا يا روح امك منك ليها عشان مينزلوش لبنهم فى اكساسكم وتحبلوا

روكا : لا بردو يا ماما متقلقيش هنجيب كندوم وتخليهم يلبسوه وهما بينيكونا

دونا : شكرا يا ماما باى

ومشيوا البنات نونا بعد شويه لبست ونزلت تشوف بناتها والشابين اللى بينكوهم ودورت لقيتهم فى الديسكو بيرقصوا مع بعض والولدين هاريين البنات بعابيص وتقفيش وبوس بعدين قعدو وواحد كان واخد روكا على حجره وبيمشى أيده على فخادها والتانى حاطت أيده على كتف دونا وبيلعب فى صدرها بعد شويه وسهره كده قامو وراحوا الاوضه مشيت نونا وراهم ودخلو من الباب لفت نونا بسرعه من بره ولقيت البلكونه ستارتها مفتوحه والباب كمان مفتوح منه جزء يطلع صوت وعرفت أن اللى بيبوس دونا كيمو واللى بيبوس روكا حمو واتفرجت على بناتها وهما بيتناكوا وهاجت وجابت عسلها اكتر من تلات مرات وقررت انها من اليوم اللى بعده هتشوف حد ينيكها زى بناتها .

راحت نونا الاوضه ونامت تانى يوم الصبح نزلت تدور على مكان المساج وقررت انها هتتناك من الولد بتاع المساج هى عارفه الفندق ده كويس كانت جت قضت فيه اسبوع مع زبون قبل كده وفعلا راحت وكان الولد موجود دفعت الرسوم وقلعت ونامت على بطنها وغطت طيزها بالفوطه جه الولد وبداء يشتغل ويدلك ضهرها وكتفها ويعمل شغله بعدين حط على ضهرها زيت وبداء يدهن جسمها بيه بدأت نونا تهيج وطلعت اهه فيها محن خللت الشاب يهيج وبدأت حركات أيده تبقى اخف حركات تسييح مش مساج ونزلت على بداية طيزها وعلى فخادها ودخلت أيده كده ولمست شفايف كسها وهنا نونا مقدرتش تتملك نفسها وطلعت منها اهه وكسها نزل عسله على ايد الولد اللى كمل شغل وكأنه عادى شالت نونا الفوطه وقالتله كمل فى كل جسمى كل جسمى محتاج مساج فضل الولد يقفش فى طيزها وكسها ويحط أيده على خرم طيزها وبعدين لفت وقعدت وفتحت رجليها وبدأ الشاب يلعب فى كسها وبطنها ويقفش فى بزازها ونونا مدت ايديها وفتحت زرار وسوستة البنطلون وطلعت زبه تلعب فيه وقلع الشاب التيشيرت وبعدين نيمها على بطنها ووقف هو قدام السرير بتاع المساج وبدأت تمصله زبه وبعد شويه نزلها على الأرض ووقفت على رجل ورفعت التانيه على الشيزلونج وبدأ ينيكها فى كسها ويضربها على طيزها وهى اهااااتها بدأت تطلع وتقولوا اااه نيكنى ريح كسى وطفى نارها اااااه اااااه اممم اح اح ااااااااح نيك طيزى كمان عايزه تتناك ااه. ااخ ااااااااااااح اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه نيكنى وافشخنى ريحنى ااااخ اااه اااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف وطلع الشاب زبه من كسها حطوا فى طيزها وكمل نيك وقعد يبدل بين كسها وطيزها ويقفش فى بزازها وبعدين نام على ضهره على الشيزلونج وقعدت نونا على وضع الفارسه ووشها ليه وبدأت تتنطت على زبه وهو بيقفش فى بزازها وكل شويه يبدلوا بين طيازها وكسها وتنام عليه ويقعد يمص ويرضع فى بزازها وهى تتنطت على زبه وترقص بوسطها على زبه عشان زبه ينيك كل حته فى كسها وطيزها وبعدين لفت وزبه لسه في كسها وبقى ضهرها ليه ورجعت بضهرها وسندت ايديها على صدره وقعدت تتنطت على زبه وتبدل بين طيازها وكسها وهو بيقفش فى بزازها وطيازها واهاااتها بتزيد ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه اووووووو افففففف اخير زب راجل فى طيزى وكسى ااااااااااااح اووووووو ااااااااااااح الحرمان وحش نيكنى وطفى حرمانى اااااه اممم اح اح ااااااااح ايو اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه بعدين عملوا وضع 69 وبدأت تمصله زبه وهو بيلحس كسها بعدين نامت على جنبها ووقف هو على الأرض وحط زبة فى كسها وبدأ ينيكها ويبدل بين طيازها وكسها ويقفش فى بزازها ويبوسها ويضربها على طيزها بعدين نيمها على ضهرها ورفع رجل على كتفه والرجل التانيه على الشيزلونج وزبه لسه في كسها وكمل نيك فى كسها وطيزها وتقفيش ومص فى بزازها وبعدين رفعلها رجليها الاتنين على كتفه وبدأ يزود فى سرعة النيك وهى تزود فى الاهااات بعدين نزلها ووقفها على الأرض ونامت بصدرها على الشيزلونج ورجليها على الأرض وجه من وراها وحط زبة فى طيزها وبدأ ينيكها فى طيزها وكسها لغاية ما قالها هجيب لبنى فين قالتله هاتهم فى طيزى راح حط زبه فى طيزها وجاب لبنه السخن فى طيزها وبعدين قعدت على ركبتها وبدأت تلحس وتمص فى زبه تنضفهوله .

كملوا نونا وبناتها الأسبوع نونا اتناكت من بتاع المساج ومن واحد من الروم سيرفس ومن واحد من بتوع الانيميشن ومن واحد من اللى جرسونات البحر والبنات قضوا الاسبوع كله مع حمو وكيمو وبعدين روجعوا على بلدهم .

يا ترى ايه اللى هيحصل

ياترى نونا وبناتها هيرجعوا للنيك تانى بعد الاسبوع ده

يا ترى هيقدرو يكملوا اللى بدأوا ويبعدوا عن النيك

الجزء السادس

رجعوا من السفر بعد رحلة كلها نيك رجعتهم تانى للنيك من الرجاله واكساسهم وطيازهم رجعوا تانى لطعم الزب الطبيعي مش الصناعى جسمهم داق الرجاله داقوا النيك اللى اتحرموا منه رجعو لبيتهم وهما مش قادرين ينسوا النيك اللى حصل طول السفريه خصوصا البنات اللى كانوا الشابين مش راحمينهم

مر يومين بعد السفريه ونونا وبناتها بيحاولوا يقواموا وبيحاولوا يعدى المرحلة دى باى شكل بس كان صعب المره دي على الأم وعلى بناتها خلاص الجسم مش قابل اى حاجه غير راجل بس راجل وفى قعدة صفا من اللى نونا وبناتها اتعودوا عليها

دونا : ماما كنا عايزين نكلمك فى حاجه

نونا : عيون ماما يا حبيبتي

روكا : بصى يا ماما احنا بصراحه كده يعنى احنا مش قادرين نستحمل من غير نيك من رجاله

دونا : السحاق مش نافع ولا الزب الصناعى نافع الراجل فى النيك ميتعوضش بحاجه

نونا : يعنى عايزين ترجعوا تتناكوا تانى صح

دونا : ايوه احنا تعبنا

نونا : وانا كمان تعبت ومش قادرة استحمل

روكا : خلاص يبقى نشوف حد ينيكنا

نونا : لا بقى طالما قررنا نتناك يبقى نستفيد بمصلحه مش يبقى شرمطه ع الفاضى

دونا : قصدك نتناك بفلوس

روكا : موافقه المهم اتناك

نونا : انا هكلم ليديا صحبتى اللى كنت شغاله معاها ونخليها تشغلنا

دونا : ماشى موافقين

وفعلا كلمت نونا ليديا اللى فرحت بالخبر وقالتلها لا الرجوعه دى انتى وبناتك ليها احتفال خاص سبينى يومين ارتبلك الدنيا وابلغك وفعلا بعد يومين اتصلت ليديا بنونا وقالتلها الحفله بكره الساعه ٨ بالليل فى الفيلا عندى هتيجى انتى وبناتك هتتناكوا من اكتر من ٣٠ واحد ازبار بقى بأحجام مختلفة ورجاله مختلفه همتعكوا انتو التلاته بس جهزى بناتك أن ممكن تبقى كل واحده واخده زب فى كسها وزب فى طيزها فى نفس الوقت يالا اسيبك تجهزى انتى والبنات ومستنياكم بكره باى يا حبيبتي .

بلغت نونا بناتها اللى فرحوا جدا بالتجربة الجديدة أنهم يبقوا وسط رجاله كتير بيبدلوا عليهم وفكره أن يبقى كسها وطيزها في كل خرم زب فى نفس الوقت كانت مبهره بالنسبالهم وخصوصاً أنهم شافوها حصلت لامهم وأنهم نفسهم يجربوها وفعلا استعدوا التلاته وكأنهم عراايس يوم فرحهم وظبطوا كل دنيتهم استعدادا للحفله المنتظره .

تانى يوم من الصبح البنات وأمهم بيستعدوا وقبل الميعاد بساعه كانوا عند ليديا اللى سلمت عليهم وقعدت تمدح فى جسم روكا اللى شبه جسم امها بس على صغير وجسم دونا وأنهم هيشتغلوا شغل حلو لأن السن ده مطلوب جامد وبعدين كلمتهم عن الحفله وأن اكتر من ٣٠ واحد وافقوا وزمانهم جايين وأنها هتبقى ليله مش هتتنسى فى حياتهم كلها وأنهم هيتبسطوا قوى وقالتلهم انا عارفه انكم ممكن تكون مجهزين لانجريهات تحفة للحفله لكن انا مش عايزه غير كل واحده بكلوت وبرا فقط لا غير الرجاله مش هضيع وقت فى تقليع وفعلا غيروا هدومهم وقعدوا بالكلوتات والبرا وبدأت الرجاله تيجى وكانت نونا والبنات فى اوضه والرجاله فى الريسبشن تحت وبعد شويه يمكن نص ساعه طلعت ليديا وقالت يالا الرجاله فى انتظاركم .

نزلوا وليديا معاهم واول ما دخلوا الرجاله سقفوا وعملوا اصوات احتفال وتشجيع دخلتهم ليديا ووقفوا جنب بعض وأمهم فالنص وبدأت ليديا تتكلم

ليديا : مساء الخير يا جماعه النهارده حفله جامده لأن الموزز اللى معانا عباره عن ام (وشاورت على نونا) وبناتها يعنى هتنيكوا موزتين اندر ايج والكس اللى جابهم كمان اقدملكم نونا مامت روكا ودونا وانا متاكده أنهم هيمتعوكوا النهارده وهتبقى ليله لا تنسى

بصت ليديا لنونا : يالا يا ماما قلعى بناتك وعريهم عشان يبقوا جاهزين للرجاله ينيكوهم

وفعلا لفت نونا وقلعت روكا البرا بعدين لفت وقلت دونا البرا ورجعت تانى لروكا وقلعتها الكلوت وبعدين قلعت دونا الكلوت وكانت روكا ودونا بيرقصوا جسمهم كده وأمهم بتقلعهم

بعدين ليديا : يالا يا بنات قلعوا مامتكم عشان هى كمان تبقى جاهزه للنيك

وفعلا روكا قلعت امها البرا ودونا قلعت امها الكلوت

ليديا : يالا يا بنات مصو بزاز مامتكو وعرفوا الرجاله أن بزاز مامتكو جميله

وفعلا كل واحده خدت بزه من امها وقعدت تمص فيها

ليديا : وانتى يا ماما الحسى أكساس بناتك عشان تبقى جاهزة لازبار الرجاله اللى هتنيكهم دلوقت

نزلت نونا على ركبتها وبدأت تلحس اكساسهم

ليديا : شكل الرجاله هاجت انزلوا يا بنات جنب مامتكم عشان تمصوا الرجاله ازبارهم قبل ما تتناكو

وفعلا نزلوا البنات جنب مامتهم وقامو الرجاله ودخلوا عليهم وبدأت البنات وأمهم يمصوا ازبار الرجاله وبقيت كل واحده فى بقها زب وفى كل ايد زب وكل شويه تتمسك من شعرها عشان تتطلع الزب اللى فى بقها وتحط واحد غيره وفضلوا يمصوا فى ازبار وقت طويل بعدين قعدوا البنات على وضع الكلبه وبدا اول واحد وقال لنونا حطى زبى فى كس بنتك يا شرموطه مسكت نونا زب الراجل وحطته فى كس روكا وراح واحد تانى قالها حطى زبى فى كس الشرموطه التانيه راحت ماسكه زبه وحطه فى كس دونا وكانت روكا فى وضع الكلبه وواحد بينيك كسها وواحد بينيك بقها ودونا نفس الوضع وبعدين نيموا نونا على ضهرها ورفعوا رجليها وسندت واحده على ضهر دونا والتانيه على ضهر روكا وكانت راسها ناحية كس بناتها وجه واحد وحط زبه فى كس نونا وبدأوا النيك فى أكساس وطياز نونا وبناتها وكل شويه واحد يحط زبه فى بق نونا وكسها وطيزها وفى بناتها والازبار داخله طالعه من واهااات نونا وبناتها ماليه الفيلا بعدين وقفوا البنتين وخلوهم يميلو وبدأوا ينيكوهم فى طيازهم وقفوا نونا ونام واحد على ضهره وقعدت نونا على حجره فى وضع الفارسه وضهرها ليه وحطت زبه فى طيزها وكانت بين بناتها والرجاله شغالين نيك فى طياز بناتها وهى بتبوس بناتها بعد شويه خدوا روكا فى ركن وخدو دونا فى ركن عشان كل واحده منهم تبقى فى معركه مع مجموعه من الرجاله لوحديها نيموا نونا على ضهرها على صدر اللى بينيكها فى طيزها وجه واحد حط زبه فى كسها وواحد قعد على بطنها وحط زبة فى بزازها وكل ايد ماسكه زب وواحد على لمينها وواحد على شمالها بيبدلوا على بقها فى ركن تانى كانت روكا قاعده على وضع الفارسه ووشها للبينيكها فى كسها وواحد واقف وراها وحط زبة فى طيزها وواحد واقف قدامها وواحد على لمينها وواحد على شمالها بيبدلوا على بقها وشغالين تقفيش فى بزازها اما فى ركن تالت دونا كانت متشاله وواحد حاطت زبه كسها واحد حاطه فى طيزها وفضلوا ينيكوا فيهم وبيبدلوا والازبار داخله طالعه من اكساسكم وطيازهم وبقهم وبقيوا يبدلوا فى الأوضاع عليهم وبعد شويه جابوا نونا فى الركن اللى بتتناك فيه روكا وكانت روكا نايم تحتها واحد حاطت زبه فى طيزها وواحد راكب عليها وزبه فى كسها وخلو نونا تقعد على وضع الكلبه ورا بناتها تلحس بيضان وطياز الرجاله اللى بينيكوا بنتها وهى واحد وراها على ركبته وزبه فى كسها وواحد راكبها وزبه فى طيزها بعد شويه جابوهم وقعدوهم فى وضع الكلبه جنب بعض وبدأوا يبدلوا عليهم وكان كل واحده واحد على ركبته وزبه فى كسها وواحد راكبها وزبه فى طيزها وواحد قدامها تمصله فى زبه وبيبدلوا عليهم وهما قاعدين في وضع الكلبه ومش عارفين زب مين فين الازبار داخله طالعه فيهم والايدين بتقفش فى بزازهم وبيضربوا على طيازهم وبعدين نيموهم على ضهرهم جنب بعض وكملو نيك فيهم وبيبدلوا عليهم واهات نونا وبناتها بتزيد ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو ااااااها ااااا اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اوووووو ااااه ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه وأصوات اللحم وهو بيخبط فى بعضه من النيك بعد كده نيمو البنتين على جنبهم ووشهم لامهم ورأس امهم عند أكساس بناتها وبقيوا يناموا ورا البنات ينيكوا البنات فى اكساسهم وطيازهم ويخلو نونا تلحس اكساس بناتها وازبار اللى بينيكوا بنتها ونونا نفسها بينيكوها فضلت حفلت النيك دى شغاله اكتر من ساعتين بيبدلوا على طياز واكساس نونا وبناتها وبعد ما الحفله خلصت كانت نونا وبناتها غرقانين من لبن الرجاله زى اللى واخده دش لبن واكساسهم محمره من كتر النيك وخرم طيازهم واسع زى النفق .

ليديا : ايه يا مزز رايكوا فى الحفله

روكا : ي****ووى يا طنط كانت فشيخه

دونا : اوووف دى حفله مش هتتنسى ابدا

ليديا : وعلى فكره يا بنات جالكم منها شغل فى زبون حاجز روكا بعد بكره وزبون حاجزك اول الاسبوع ودونا كمان جايلها زبونين واحد بعد بكره وواحد بعده بيومين هاخد ارقامكم عشان ابقى اديكم البيانات ودلوقتي يالا قوموا خدوا شاور والبسوا وروحوا وانتو طالعين خدوا حقكوا من الحفله

طلعو البنات وهما مش قادرين يقفلوا رجليهم ومفشخوين

نونا : ايه وانا مافيش شغل راحت عليا ولا ايه

ليديا : لا طبعا يا خبره انتى ليكى زبونك حاجز من امبارح اسبوع الغردقه وهتسافرى بعد يومين هكلمك اقولك التفاصيل

نونا : ماشى وايه حكاية الزباين بتوع روكا ونونا انتى لحقتى تسوقيهم

ليديا : لا وحياتك ملحقتش دول زباين من اللى كانوا فى الحفله

نونا : امممممم ماشى

وروحوا نونا وبناتها بيتهم وهما داخلين على حياه جديده

يا ترى ايه اللى هيحصل

الجزء السابع

بعد الحفله اشتغلت نونا وبناتها مع ليديا اللى بقيت بتجيب شغل كتير ليهم وفلوس كتير خصوصا لروكا ودونا اللى مطلوبين كتيييير بحكم سنهم الصغير وفكرة انك تنيك بنت اندر ايج دى حاجه جامده مش بس كده لا دا كمان فكره انك تنيك اتنين اخوات أو ام وبنتها دا كمال زياده فى الهيجان بيخليهم يعملوا شغل اكتر كانوا بيطلبوا بالاسم عايزين الاتنين الاخوات عايزين البنت وامها وليديا كانت مستغله دا باكمل وجه حفلات gangbang على الاتنين الاخوات أو على البنت وامها أو حتى على التلاته أو زبائن عاديه ياخدوا البنت وامها وكتر الشغل وكترت الفلوس وكترت الحفلات والنيك على نونا وبناتها والجزء ده هنحكى عن زبونين ناكوا نونا وبناتها .

الاول زبون اجر نونا وروكا وده كان طلبه أنه ينيك نونا قدام بنتها وان روكا تكون بتساعده وهو بينيك امها كانوا لابسين مايوهات بكيني قطعتين وكان الزبون ماجرهم يومين بالليله فى العين السخنه وبعد ما قعدوا على البسين شويه رجعوا على الشاليه وقعد الزبون على السرير وقعدت نونا على ركبتها على الأرض وبدأت تمص زبه وروكا من وراها بدأت تقلعها المايوه وبعدين بدلوا مع بعض ونونا قلعت بنتها المايوه وبدأت روكا تمص زب الزبون وهو بيقولها الحسى يا متناكه زبى اللى هينيك كس امك دلوقت اللى هيفشخ الكس الشرموط اللى جابك يا شرموطه وبعدين راحت امها تمص زبه وروكا تلحس كس امها والزبون يقولها الحسى يا وسخه الكس اللى جابك الحسيه وجهزيه عشان زبى هيخش مكان ما انتى جيتى وبعد شويه مص نام الزبون على ضهره وقعدت نونا على جحره وضهرها ليه وحطت زبه فى كسها وبدأت تتنطت على زبه وروكا حطت راسها على بطن الزبون وبتلحس طيز امها وزب الزبون وكل شويه يطلع زبه وروكا تمصله زبه وتلحس كس امها ويرجع ينيكها تانى وهو بيبعبص روكا بعد كده نامت نونا على جنبها وقعد الزبون وراها وبدأ ينيكها وروكا بتلحس كس امها وبيضان الزبون وقعد الزبون ينيك نونا ويقول لروكا شايفه يا متناكه كس امك وهو بيتناك شايفه زبى وهو فاشخ الكس اللى جيتى منه بعدين قعد على طرف السرير وقعدت نونا على حجره وضهرها ليه وبدأت تتنطت على زبه وروكا قاعده على ركبتها على الأرض تلحس كس امها وبيضان الزبون والزبون بيبوس فى نونا وبيقفش فى بزازها ونونا تقوله ااااه ااااااااااااح اووووووو ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه نيكنى وافشخنى قدام بنتى فرج بنتى على امها وهى بتتناك ااااااااااااح اووووووو افففففف اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ااااااااااااح اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو افففففف اه اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه دخل زبك فى كسى اللى جات منه الشرموطه الصغيرة بعد شويه قعدت نونا على وضع الكلبه ونامت روكا على ضهرها تحت نونا فى وضع 69 وبدأ الزبون ينيك نونا فى كسها وطيزها وينيك روكا فى بقها وروكا بتلحس في كس امها والزبون بينيك نونا ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها بعد كده نامت نونا على ضهرها ورفعت رجليها لفوق وبدأ ينيك كسها وطيزها وخلى روكا تمسك رجل امها وبقولها يالا يا متناكه ارفع رجل امك لفوق عشان زبى ينيكها حلو ويفشخ كسها وطيزها ارفعى رجليها حلو يا وسخه يا شرموطه

الزبون التانى اجر نونا ودونا وده كان طلبه أنه ينيك دونا قدام امها وان الام تكون بتساعده وهو بينيك بنتها كانت دونا لابسه هوت شورت وبادى حملات من غير كلوت وبرا ونونا لابسه جيبه وبادى كات دخلوا وقعد الزبون على كرسى ونونا وبنتها كانو قاعدين جنبه وقالهم يالا انا مش جاى احكى انا جاى انيك قومى يا شرموطه قلعى بنتك وجهزيها للنيك وفعلا قامت نونا وبنتها وقعدوا يبوسو بعض وبعدين قعدت البنت على كرسى قدام الزبون وامها قلعتها البادى وبعدين قعدت البنت على ركبتها على الكرسي وامها قلعتها الشورت وبعدين قلعت نونا هدومها ونزلت على ركبتها على الأرض وبدأت تلحس كس بنتها والزبون يقولها ايوه كده يا لبوه جهزى بنتك النيك وشرمطيها كويس يا شرموطه يا ام الشرموطه بعد كده قامو وراحوا على الزبون وبدأوا يمصوا زبه وهو يقول لنونا مصى الزب اللى هيفشخ خلفتك الشرموطه يا ام الشرموطه وبعد شويه مص نام الزبون على ضهره على الأرض وقعدت دونا على وضع الفارسه ووشها ليه وبدأت تتنطت على زبه وامها عماله تلعبلها فى كسها ووالزبون بيمص بزاز نونا وكل شويه يطلع زبه ونونا تمص زبه شويه وتلحس كس بنتها وبعدين يكمل نيك فى البنت ونامت نونا على بطنها بين رجلين الزبون وقعدت تلحس طيز بنتها وبيضان الزبون بعدين نامت دونا على ضهرها على مسند الكنبه وبدأ الزبون ينيكها ونونا بتلعبلها فى كسها وبتبوس الزبون وبعدين نزلت تلحس كس بنتها وتمص زب الزبون ويرجع الزبون ينيك دونا فى كسها وطيزها ويقول لنونا ملى عينك يا شرموطه من زبى وهو بيفشخ خلفتك المتناكه زيك شايفه زبى وهو بينيك طيز وكس بنتك يا ام الشرموطه وكان الواد بينيك دونا ويضربها على طيزها وبعدين قعدت نونا ونامت دونا على حجرها والزبون يقولها نامى يا متناكه على حجر امك الشرموطه زى وانتى صغيره بس دلوقتي نايمه على حجرها وانتى بتتناكى يا شرموطه وقعد ينيك فى كس دونا وطيزها شويه ودونا تقولوا اه اه اممممم ااااااااه ااااااااااااااه ايييييي اووووووه ااااااااااااه اااااافففففف اوووووو أي اى اهههههههه اه اه اه اه اح ااااااااح ايو اه اه اممممم اححححححح اااااافففففف اوووووو ااااه اححححححح اااااافففففف نيكنى وفرج امى على خلفتها الشرموطه والازبار بتفشخها فرج امى على كس بنتها وطيزها وهما بيتفشخوا ااااااااااااح اووووووو ااااااااااااح اااااااااااهاا ااااااااه اووووووو اه شايفه يا ماما بنتك وهى بتتناك ااه اااااه اااااه اممم اح بعدين قعدت دونا على وضع الكلبه وبدا الزبون ينيكها فى طيزها وكسها ويضربها على طيزها ويشدها من شعرها وجاب امها وحطت راسها على ضهر بنتها وبقى بينيك البت فى كسها وطيزها وامها في بقها ويقول لامها افتحي كس بنتك بايدك عشان زبى يخش مرتاح يالا ام الشرموطه افتحي الشرموطه عشان انيكها وقعد ينيكها شويه

واستمر الشغل مع ليديا وسفريات وحفلات وزباين بيطلبوهم بالاسم لغاية ما يوم كانت نونا معاها زبون فى بيتها وروكا مع زبون فى بيته ودونا كانت متاجره اسبوع فى شرم وسمعت نونا أن ليديا بوليس الادب قبض عليها هى ومجموعه من اللى شغالين معاهم فى بيتها وهى عامله حفلة نيك كبيره فى بيتها كانو اكتر من ٢٠ شرموطه و رجاله كتير واول ما نونا عرفة الخبر بدأت تكلم سماسرة يشوفولها بيت فيلا فى المدينة من الجديدة بتاعت محافظتنا بشروط معينه وباى مبلغ وفى وقت سريع وكمان يشوفولها بيعه للبيت القديم ده وفعلا فى أسبوع كانت شافت اكتر من فيلا واختارت واحده مناسبة واكتر من حد شاف البيت واتفقت مع أعلى سعر وكانت الأمور كلها متظبته تمن البيت قد تمن الفيلا ونقلت للفيلا الجديده وكانت غيرت هى وبناتها ارقام تليفوناتهم وكانت الفيلا فى المدينة الجديدة فى منطقة مش ساكن فيها ناس كتير وهاديه ومحدش فيها يعرف حد وقرروا يتوقفوا عن الشغل خالص مها كان .

ياترى خلاص نونا وبناتها هيعيشوا حياتهم من غير شرمطه
انتظروا القصه القادمه وشوفوا المفاجأة اللى هتحصل معاهم

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Moro2642, Mego 7, فاشخ كل كس ام ديوث و 4 آخرين
تؤرفع منها بادئة منقول لأن ناقلها مؤلفها @مشرفين قصص
ترفع*

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خيالية أو واقعية يا

@CESAR

المواضيع المشابهة