NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Gg28gg28

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندى مشكلة وياريت حد يفيدنى انا ولد عندى ٢٠ سنة من و انا عندى ٤ سنين كنت بدخل الاوضة أو اروح اى مكان بعيد عن الناس و احط زبرى بين وراكى واقعد افرك فية لحد م احس ب احساس جميل (نشوة) فضلت على الحال دة لحد ما كبرت ودخلت سن المراهقة ودخلت عالم البورنو وبدأت اتفرج على سكس انا مكنتش بحس بمتعة أو إحساس حلو غير لما كنت اتخيل انى انا البنت اللى فى الفيلم ودائما وانا بتفرج على سكس كنت بحب اعامل نفسى زى البنت افضل اتأوة وتتعامل مع زبرى على أنة كس أو زنبور وبحب اتفرج على افلام سكس رجالة بتلعب فى زبرها أو هاند چوب حاولت اتفرج على سكس والتخيل انى انا الراجل وانا اللى بنيك هو اه انا كنت بجيب وبحس بشهوة بس مش نفس الاحساس انى بعامل نفسى بنت بس بعد دا كلو بعد ما بجيبهم بندم ندم شديد وبقول انا ولد مش بنت وبقول مش هعمل كدة تانى ب للاسف برجع اعمل كدة تانى للعلم لما بحب اضرب عشرة مش بعرف اضربها زى الولاد انا بضربها بطريقتين يا اما اجيب زبرى بين وراكى واقعد افرك فية يا اما انا على بطنى وارجع زبرى لو را واقعد افرك فية مش بحب أو اعرف اضربها زى الولاد أو مش بحس بمتعتها انا عايز اعرف هل دى هرمونات ولا مرض ولا اعمل اى انا بجد تعبت ومش عارف اعمل اية

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: ابن المنيا و Maxxx_PlayerxXx
ده فقدان هوية جنسية .. محتاج طبيب نفسي ...

عندى مشكلة وياريت حد يفيدنى انا ولد عندى ٢٠ سنة من و انا عندى ٤ سنين كنت بدخل الاوضة أو اروح اى مكان بعيد عن الناس و احط زبرى بين وراكى واقعد افرك فية لحد م احس ب احساس جميل (نشوة) فضلت على الحال دة لحد ما كبرت ودخلت سن المراهقة ودخلت عالم البورنو وبدأت اتفرج على سكس انا مكنتش بحس بمتعة أو إحساس حلو غير لما كنت اتخيل انى انا البنت اللى فى الفيلم ودائما وانا بتفرج على سكس كنت بحب اعامل نفسى زى البنت افضل اتأوة وتتعامل مع زبرى على أنة كس أو زنبور وبحب اتفرج على افلام سكس رجالة بتلعب فى زبرها أو هاند چوب حاولت اتفرج على سكس والتخيل انى انا الراجل وانا اللى بنيك هو اه انا كنت بجيب وبحس بشهوة بس مش نفس الاحساس انى بعامل نفسى بنت بس بعد دا كلو بعد ما بجيبهم بندم ندم شديد وبقول انا ولد مش بنت وبقول مش هعمل كدة تانى ب للاسف برجع اعمل كدة تانى للعلم لما بحب اضرب عشرة مش بعرف اضربها زى الولاد انا بضربها بطريقتين يا اما اجيب زبرى بين وراكى واقعد افرك فية يا اما انا على بطنى وارجع زبرى لو را واقعد افرك فية مش بحب أو اعرف اضربها زى الولاد أو مش بحس بمتعتها انا عايز اعرف هل دى هرمونات ولا مرض ولا اعمل اى انا بجد تعبت ومش عارف اعمل اية
حبيبي هاد الشي عادي المهم انك تكون مرتاح ومبسوط

اولا انت محتاج تشتغل شغلانة شاقة شوية
او تلعب رياضة عنيفة زى الملاكمة مثلا او الكيك بوكس
ولو الموضوع اتطور معاك وفضلت زى ما انت لازم تستشير دكتور نفسانى محترم
قولى انت من اى محافظة وانا افيدك فى موضوع الدكتور النفسانى

• عجبني
التفاعلات: zangozi
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اضطراب ميول جنسي
الطبيب النفسي هو الحل صديقي

اولا انت محتاج تشتغل شغلانة شاقة شوية
او تلعب رياضة عنيفة زى الملاكمة مثلا او الكيك بوكس
ولو الموضوع اتطور معاك وفضلت زى ما انت لازم تستشير دكتور نفسانى محترم
قولى انت من اى محافظة وانا افيدك فى موضوع الدكتور النفسانى
كلام مظبوط جدا
تحياتي لحضرتك

للأسف كده أنت يا أما مزدوج الميول الجنسية أو مصاب بمرض نفسي أسمه فقدان الهوية الجنسية...الحالة التانية أمره له حل و هو إنك تروح لدكتور نفسي ، لكن لو مزدوج الميول الجنسية فللأسف الشديد دى طبيعتك اللى هتفضل بيها طول عمرك!! 💔

تابع مع طبيب نفسي افضل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%