NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طالما انت تحت زبي في السرير مفيش فرصة ولا مجال غير انك تستسلم و تسيب لي جسمك لحد ما اشبعك نيك و اجيب لبني في طيزك و هتحس وقتها انك بقيت ملك زبي و لبني بيملى طيزك و يريحها و ينسيك كل حاجه

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: Emad000, نفسي اوووي, سالى بنوتى و 13 آخرين
طالما انت تحت زبي في السرير مفيش فرصة ولا مجال غير انك تستسلم و تسيب لي جسمك لحد ما اشبعك نيك و اجيب لبني في طيزك و هتحس وقتها انك بقيت ملك زبي و لبني بيملى طيزك و يريحها و ينسيك كل حاجه
احححححححح ديمان شرموطتك وتحتك يا فحلى عشان امتع رجولتك

احححححححح ديمان شرموطتك وتحتك يا فحلى عشان امتع رجولتك
و انا هفشخك يا شرموطه و هشبع خرم طيزك نيك لحد ما طيزك تتملي بلبني و ينقط منها

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اجمل وضع واحب وضع لكل السوواللب والمتنناكين

احلى متعه

اجمل وضع واحب وضع لكل السوواللب والمتنناكين
و اكتر وضع أنا كموجب بحبه عشان ببقى متحكم في جسم السالب تحت زبي و مسيطر عليه

اةةة حلو اوى الوضع دة

طيزك ضيقه اوي يا لبوة
هفضل انيك في طيزك لحد ما أوسع خرمك و يتعود على زبي
اةةةةة اةة بصرخ واصوت تحتك خرمى وسع من كتر الرزع

• عجبني
التفاعلات: دكرر افشخك
اظن كلامك صح

منظر قيبح جدا

• أتفق
التفاعلات: بتاع تكييف الهواء
اااااح انا تحت زبرك وفاتح خرم طيزى عايزة لبن

• عجبني
التفاعلات: Dodybanouty204
ده اكيد طبعا

دا الطبيعي. طالما زوبرك ف طيزي، وانا باتلوى زي الشرموطة تحت منك، ابقى ملكك وكلي لك تشرمطني و تعمل فيا اللي انت عايزه.

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%