NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دخولي لعالم المثلية كان عن طريق اغتصاب متكرر ....بعدين اتعودت و بقيت مقدرش اعيش من غير ما حد يركبني كل فترة

كنت فاكر نفسي لوحدي في الموضوع ده لكن لما سالت سوالب كتير طلع حصل معاهم كده !!!

حد ممكن يسأل ازاي تحب يحصل معاك كده !!
بس الحقيقة هو احساس صعب يتشرح

صعب تشرح لحد ازاي أن اول ما اللي اغتصبك كان يدخلك الاوضة اللي بيركبك فيها .... كنت اول كام مرة حاسس بالم مستحيل تنساه .....

بعد فترة اتعودت تستحمل لحد ما يخلص و يسيب حته منه جواك ......

و بعد فترة بقيت بتحس انك محتاج تحس بزوبر جواك و انك مش على بعضك لو مفيش ايد قفشت فيك و واحد تحس انك مفتوح قدامك و نام عليك و اغتصب شرفك !!!

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ديوث ممحون, mideo22, مستر سيمب و 11 آخرين
عن طريق ايه

دخولي لعالم المثلية كان عن طريق ****** متكرر ....بعدين اتعودت و بقيت مقدرش اعيش من غير ما حد يركبني كل فترة

صعب تشرح لحد ازاي أن اول ما اللي اغتصبك كان يدخلك الاوضة اللي بيركبك فيها .... كنت اول كام مرة حاسس بالم مستحيل تنساه .....

و بعد فترة بقيت بتحس انك محتاج تحس بزوبر جواك و انك مش على بعضك لو مفيش ايد قفشت فيك و واحد تحس انك مفتوح قدامك و نام عليك و اغتصب شرفك !!!
اول مرة اتنكت فيها، قعدت اعيط من قهرتي عشان فقدت رجولتي وشرفي، ومنساش نظرة اللي ناكني كا ن عنده شعور ونشوة بالانتصار انه قدر ياخد شرفي، بس بعد كدة اتعودت

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده, سامي سالب, Ali khan و شخص آخر
اول مرة اتنكت فيها، قعدت اعيط من قهرتي عشان فقدت رجولتي وشرفي، ومنساش نظرة اللي ناكني كا ن عنده شعور ونشوة بالانتصار انه قدر ياخد شرفي، بس بعد كدة اتعودت
اول مرة لازم بيكون عندك شعر بالندم خاصة وانك عارفة انك هتحتاجى تتناكى طول عمرك من دكرة
وانك بقيتى شرموطة محتاجة تخضعى تحت زب دكر ينيكك ويسيطر على لحمك ويكيفك
وانك بكدة هتكونى فقدتى جزىء كبير من رجولتك
وان كل دة هياثر سلبا على مستقبلك كلها حجات تزعل اى حد لازم
بس لانك جواكى انوثة هترجعى وهتروحى للدكر برجليكى وهتخضعى تحت زبو وبكامل ارادتك وتفشخيلو طيزك علشان تحسى بية حاضنك وزبو بيغزو لحم طيزك وبيمتعك وروحك تنتشى وتنسى اى زعل وتتبسطى جدا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بنوتى خاضعه laila، كريم-لبوة و سامي سالب
اول مره من صاحبي كنت عامل نفسي نايم

• عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص
الاغتصاب مش هو الي يخليك سالب
لازم تشوف طبيب تفسي يساعدك تفصل ميولك عن تحربة وحشة مثل هاذي!!
انا عمري ما تعرضت لهذا و انا مثلي
و في دراسات تبين ان في ناس تعرضو لهذا و هم مثليين و ناس مش عندهم هذه الميول
هي : صدف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دخولي لعالم المثلية كان عن طريق ****** متكرر ....بعدين اتعودت و بقيت مقدرش اعيش من غير ما حد يركبني كل فترة

أول مره ليا كانت فعلًا إ غ ت ص ا ب
وعندك حق في كل كلامك
لما حصلت وقتها كرهت نفسي وكرهت اللي عمل فيا كده ونظرة عينه ليا لما قام من عليا أول مرة مش بنساها مهما عدت السنين
وكان خلاص امتلكني ساعتها وكان للمكان بتاعه بعدها وأنا فاقده للاراده تماما لحد ماوصلت لمرحلة اني برحله بنفسي

اول مرة لازم بيكون عندك شعر بالندم خاصة وانك عارفة انك هتحتاجى تتناكى طول عمرك من دكرة
وانك بقيتى شرموطة محتاجة تخضعى تحت زب دكر ينيكك ويسيطر على لحمك ويكيفك
وانك بكدة هتكونى فقدتى جزىء كبير من رجولتك
وان كل دة هياثر سلبا على مستقبلك كلها حجات تزعل اى حد لازم
بس لانك جواكى انوثة هترجعى وهتروحى للدكر برجليكى وهتخضعى تحت زبو وبكامل ارادتك وتفشخيلو طيزك علشان تحسى بية حاضنك وزبو بيغزو لحم طيزك وبيمتعك وروحك تنتشى وتنسى اى زعل وتتبسطى جدا
صح

• حبيته
التفاعلات: بنوتى خاضعه laila
دخولي لعالم المثلية كان عن طريق اغتصاب متكرر ....بعدين اتعودت و بقيت مقدرش اعيش من غير ما حد يركبني كل فترة

حصل معايا بعد ماخلاني اغيب عن الوعي ونام جمبي وبداء يحط ايده عليا في البدايه مكنتش عارف نيته وانه قاصدني لما تمادى حسيت شلل في دماغي وخوف ومعاهم احساس بنشوه كل ما ايده تمشي على جسمي وعملت نفسي نايم وسيب نفسي ونفس الوقت مخلتهوش يدخله فيا وجابهم بين رجليا صحيت الصبح؛ من كتر احساسي بالقهر والكسره كان نفسي اموت نفسي واللي حسيت بالذل بجد وكان ادبحت لما صحي من النوم وقرب من وخطف بوسه من شفايفي ومسكني من وسطي بقيت اهرب منه لحد ما نزلت من عنده وبقيت اهرب منه لحد اليوم وكل ما افتكر الموقف جسمي بيولع وبيبقا نفسي اروح اسلمله نفسي بس اللي كان يمنعني ان احنا كنا أصحاب ومش هينفع اسلم نفسي لصحبي لان هتيجي هتيجي اللحظه اللي هيزلني فيها ويفضحني وسط كل صحابي و يذلني ومن هنا اتنقلت باحساسي و تفكيري وكل حاجه ان عايز اعيش التجربه بارادتي واحس باليد اللي بتدعك جسمي وابقا نايم على بطني كرهت صحبي ومش بنتكلم ولا بنتقابل وهوا حس بغلطه وفي نفس الوقت كل فتره بفتكر الموقف والعب في نفسي لحد ومنه كانت بدايه الرحله.
اسف طولت عليكم بس الكلام دا اول مره يخرج اول مره احب اخرج اللي الجيل اللي على صدري والتصرف اللي عملته صح ولا غلط😑

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: مستر سيمب و Shylad91

من اول مرة اغتصبني ابن خالي ما بستمتع غير لما حد يغتصبني تكون بالاجباري مش برضاي دي متعتي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%