NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Tamaraa

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا حاولت اغير من نفسى حاولت اكون طبيعى بس انا عندى زياده فى هرمون الاستروجين و الهرمون ده بيكون عند النساء بشكل كبير وكل ما بيزيد عندها شهوتها بتزيد كمان و انا عملت فحص للهرمون ده وفعلا لقيت جسمى فى زياده جامده فى الهرمون ده زى ما توقعت وده يفسر حالة التثدى العندى وكمان رغبتى فى الشذوذ ونعومة جسمى الغير طبيعية بالمره بالنسبة لولد
كل المشاكل الجسدية ممكن ليها علاج لكن حجم قضيبى الصغير اعالج فية ايه ده .. علشان كده انا محبط و فكرة انى شاذ تقبلتها خلاص ... عارف ان ده غلط لكن هكمل فيه وكمان عارف ان الطريق ده اخرته صعبه لكن هرموناتى صعب اتعامل معاها .

بعد ما سافرت و حاولت اغير من نفسي رغبتى فضلت زى ماهى بالعكس دى بتزيد فى نص كل شهر علشان من يوم 14 لحد يوم 18 بيزداد هرمون الاستروجين بشكل كبير عن باقى الشهر ايه السبب مش عارف وبكون فى الايام دى عايز اتناك بأى شكل فا طبعا بجيب خيار وانيك نفسى بيه علشان اهدى شويه .. وفى اخر مره حبيت اتناك بجد فا قولت لنفسي اظبط نفسي للنيك واغير شكلى وبعد ما خلصت كلمت صاحبى محمد وقولته يجيلى بعد ما كونت قررت انى ابعد اعنه لكن زبه طامد بجد وكبير حاجه ادمان بجد فا بكل هدوء جه ونكنى لحد ما شبعت نيك و خلاص وكل ما بحب اتناك اتصل بيه و اخر مره من قريب اتنكت من تلاته من السودان طلاب كانو عايزين مكان فا جبتهم عندى فترة واحد مشى لما حس انى شمال و صحابو الاتنين بيتعبوا معاية كل يوم تقريبا وبعدين صاحبهم المشى رجع تانى وده كان احسن زب فيهم كان بتاعه مليان لبن تحس ان عمره ما ضرب عشره فى حياته ...
بعد كده اتصلت على محمد صاحبى وقولتله يجى ينكنى معاهم وجه وجاب بنت معاه تشوفنى و انا بتاك تقريبا صاحبته طلبت تشوفنى وهو بينكنى فا قولتله اشطه عادى موافق و البنت كانت هيجانه موت مجرد ما بتاع صاحبى دخل فيه ولسه بينكنى البنت جابتهم ع طول ومش كانت مصدقة وبعد كده بقيت انا والبنت دى صحاب و كانت مهوسه بنيك الولاد و كمان دول عملوها معاية وبعد كده بقيت اتناك عادى وفى اى وقت وبشكل مستمر

الحابب يعمل معاية علاقة
اول حاجه تصور جسمك وانت ماسك ورقة مكتوب فيها تماره
تاني حاجه تبعتلى صورة لزبك وتكتبلى طوله كام
تالت حاجه سنك يكون تحت الاربعين

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و rasha ali
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الأجزاء لا تنشر متفرقة تضاف كتعليق بالقصة وتطلب الدمج من هنا

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة