NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منى حماة اخى اللبوة والعائلة

ليلي احمددد

نسوانجى خبرة
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
17 ديسمبر 2021
المشاركات
722
مستوى التفاعل
1,234
نقاط
1,284
طارق صاحب معرض سيارات كبير في المنصورة .. ٥٥ سنة .. ماتت مراته و ابنه الوحيد من ٢٠ سنة .. عاش عازب بعدها .. يربي اخوه من ابوه .. اخوه باسم ٢٦ سنة .. دكتور اسنان .. بيعتبر طارق ابوه مش اخوه .. امه اسمها كريمة .. اصغر من طارق بسنتين .. و ده مخلي علاقتها بطارق متوترة علي طول ...
باسم قرر يتجوز زميلته الدكتورة شيماء ... من عمره ... امها مني ٥٣ سنة صاحبة محل ملابس حريمي ... مني كانت جريئة جداً.. لسانها طويل... و كانت في جسم الممثلة هالة صدقي ..و جميلة جدا .. ابو شيماء.. الحج حسن .. مقاول في شركة بترول و بيسافر كتير .. تقريبا طول الوقت مسافر . بعد خطوبة باسم و شيماء بإسبوع .. مني كانت بتفكر تغير عربيتها .. و راحت عند طارق و بدأت قصتنا الاولي.......
طارق : اهلا مدام مني .. المعرض نور
مني : ده نورك يا حج طارق ..هو انت صحيح ربيت باسم لكن معندكش اولاد ؟
طارق : للاسف انا مراتي و ابني ماتوا من ٢٠ سنة و من ساعتها وانا علي حالي ده..
مني : يا صبرك يا حج... يعني ٢٠ سنة من غير ست ؟ ليه ؟ مفيش واحدة كدة ولا كدة ؟ قول قول سرك في بير هاهاهاهاها
طارق : هاهاهاهاها. لا لا لا لا. مفيش واحدة قدرت تاخد مكان المرحومة.... سيبك بس من الموضوع ده و اؤمريني
مني: ما يؤمرش عليك ظالم .. انا كنت عاوزة اغير العربية
طارق: اوامر ... تعالي جربي العربية دي .. هتعحبك ..
مني : بس تطلع معايا .. ماشي
طارق : اوامر
ركبوا العربية تجربها و عجبتها .. و هم ماشيين سألته
مني : لا صحيح يا حج .. مفيش اي واحدة خالص ؟ ولا حتي كان مشروع و فشل ... اي حاجه قصدى
طارق : مفكرتش بصراحة .. رغم ان في ستات كتير عرضوا عليا .. بس انا اللي قفلت ...
مني : قفلت ؟ .. هاهاهاهاها.. لامؤاخذة ياحج ... هو انت شطبت ؟ هاهاهاهاها.
طارق : هاهاهاهاها . تصدقي لو قلتلك معرفش ... هاهاها
ضحكوا شوية و رجعوا كتب العقود و اخدت العربية و عمل لها تخفيض كبير
مني: الف شكر يا حج .. و ما تزعلش من هزارى ... انا مبحبش النكد .. رغم اني شارباه ..بس مش بحب اتكلم
طارق : يا ستي اي مشكلة انا تحت امرك و تعتبرينى اخوكي
مني : اكيد طبعا .. استأذن انا بقي علشان باسم جاي يتغدي معانا و عاوزة الحق احضر الغدا ... يوه .. طب ما تيجي معاه تتغدوا ... وحياة المرحومة ما تقول لأ
طارق : بس بس حاضر... هاجي .. بس بعد اذنك ما تحلفنيش كدة تاني ... و بعدين الوقت جري .. تسمحيلي هطلب غدا من مطعم كويس علشان مش هتلحقي .
مني : ينفع اللي بتقوله ده ؟
طارق : مش قولنا اخوات ؟ اسمعي الكلام .. هاهاهاهاها.. انا هطلب غدا ل ٥ افراد
مني : خمسة ؟ ليه ؟ لا ماهو الحج حسن مسافر زي عادته
طارق: في الشغل يعني ؟ معلش ما انا معرفش نظامه ايه
مني : مش بقولك ؟ هم و شارباه ... هاهاهاهاها. ما انا زيك كدة برضه .. في العشرين سنة جبنا شيماء و شكرا علي كدة .. هاهاهاها ... هسبقكم انا و ما تتاخروش
مني مشيت و طارق مستغرب من اسلوبها و بعد شوية راح قابل باسم و راحوا اتغدوا مع شيماء و مني .. و بعد الغدا شيماء و باسم استأذنوا يخرجوا يشتروا شوية حاجات لزوم الفرح و مني طلبت من طارق ينتظر معاها يتكلموا في ترتيبات الفرح .
مني : كدة متفقين و كل حاجة جاهزة .. بس في حاجة واحدة .. باسم قالك شهر العسل هيبقي فين؟
طارق : هقولك ع السر بس خليه مفاجأة .. ماشي ؟
مني : شوقتني .. سرك في بير
طارق : باسم مايعرفش إني شريك في قرية سياحية في الساحل.. حجزت لهم هناك شاليه اسبيشيال مدة مفتوحة ..امه بس اللي تعرف و مع الأسف شبطانة تروح هناك في شاليه جنبهم .. طبعا وافقت بس الشاليه بتاعها بعييد عنهم خالص ..
مني : يا نهار ابيض .. دى مفاجأة جميلة
طارق : لا و كمان في عربية بالسواق معاهم
مني : و كريمة هتروح تقعد لوحدها ؟ لأ مش هسيبها تنكد عليهم هاهاهاهاها
طارق : مفيش مانع .. جهز ى نفسك علي كدة
مني : بتتكلم جد ؟ طيب عندي شرط ..
طارق : خير ... اوامر
مني : تيجي معانا علشان كريمة ماتعملش الحما علي العرايس هاهاها
طارق : أسبوع واحد بس و هرجع
مني بصت بإعجاب : انت طيب قوي يا حج .. سيبني اشوفلك عروسة .. مش هتندم
طارق : هاهاهاهاها.. انا خايف هي اللي تندم
مني : يا راجل ما تقلقنيش .. اوعي اخوك يكون كدة و يزعل البت . هاهاهاهاها
طارق : لا ماتخفيش .. بنتك هتتبسط
مني : ايوة كدة طمن قلبي .. اصلي مرعوبة يطلع حظها من حظي و تشرب المرار
طارق : مرار ايه بس .. مش قولت لك لو في مشكلة تعالي احكي؟
مني بدأ يظهر عليها ملامح الحزن: مش كل حاجة تتقال يا طارق ... لا مؤاخذة . انا شيلت التكليف
طارق : لا لا خالص .. براحتك.. بس مرار ايه اللي تقصديه
مني : بص يا طارق .. انت ممكن تفهمني ... عارف لما حسن بدأ يتأخر في الشغل و يرجع يومين و يغيب بالشهرين .. بدأت احس بالوحدة ... كان بييجي عليا الليل و شيماء تنام و انا ببقي بكلم نفسي من الوحدة .. الست عاوزة حضن دافي من وقت للتاني .. عاوزة حنان ..
دموع مني نزلت و طارق طلع منديله اداهولها و طبطب علي كتفها
طارق : طيب ما انتي اخدتي علي كدة بعد العمر ده كله .. عملتي زى ما عملت .. اشغل نفسي في الشغل و بس و بالليل شوية دموع و بعدها نوم من التعب ... يااااااه الوقت اخدنا .. استأذنك انا همشي
مني : انا صدعتك معلش
طارق : مش اتفقنا ؟ اخوكي و اتكلمي معايا وقت ما تحبي
مني : طيب ممكن اطلب طلب... ممكن حضن أخوي ؟ انا اسفة .. خلاص.. اسفة
طارق اخدها في حضنه و طبطب علي كتفها و باسها من جبينها
طارق : تصبحي علي خير يا مني
مني : و انت من اهله
طارق مشي و طول السكة بيفكر في كلام مني و حضنها .. صدره لمس صدرها ... ياااااااه احساس جميل كان مفتقده ... بس افتكر انها حماة اخوه و متجوزة ... رجع نام من غير تفكير .... و مرت الأيام و محصلش لقاءات تاني مع مني غير في الفرح و بعدها باسم و شيماء عرفوا المفاجأة و مشيوا تاني يوم الصبح بدرى .. و طارق اخد كريمة و مني و راحوا الساحل جنب العرايس...
كريمة اختارت اوضة ع البحر علي طول في الدور الارضي .
و الاوضتين اللي فوق من نصيب طارق و مني
قعدوا يتغدوا و كريمة اتصلت بباسم تطمأن عليه و مني كلمت شيماء و المكالمة كانت جريئة
منى : عملت ايه يا حبيبتي ...... طيب كويس ..... و باسم كان كويس معاكي ؟ ....... ماتتكسفيش يا دكتورة .... .... هاهاهاهاها..... ايه ؟ .... كبير ؟ ....
كريمة سمعت الكلام ده قامت دخلت اوضتها متضايقة ..مني مكملة كلام
منى: المفروض تفرحي يا خايبة هاهاهاهاها .. مبروك يا حبيبتي... و اسمعي كلامه ... كل شوية ؟ طبيعي مش عريس .. يلا روحي بقي و ماتخليهوش يزعل... سلام
طارق : عاملين إيه
مني : تمام.. اخوك طلع تمام هاهاهاهاها..
طارق: مش قولت لك هتتبسط .. هاهاهاهاها
مني : فكرتني بيوم فرحي ...
طارق : طيب كويس
مني حزينة.. قامت وقفت : استأذنك هروح الاوضة
طارق قام وقف : و انا كمان هدخل اوضتي استريح شوية
طلعوا سوا .. مني وقفت قدام بابها.. طارق اخد باله من حزنها المرسوم علي وشها
طارق : لو احتجتي حاجة خبطي عليا
مني : طارق في حاجات الست بتحتاجها .. بس ماينفعش
طارق : فهمتك .. طيب عن إذنك
مني : طارق ..... ممكن طلب ؟
طارق رجع لمني .. عرف انها عاوزة حضن تاني .. حضنها زي المرة اللي فاتت .. مني قربت نفسها اكتر ... لزقت بجسمها علي جسمه.. طارق حس بكهربة ... راح يبوسها في جبينها ... رفعت وشها ... البوسة نزلت علي شفايفها.... مسكت دماغه تشدها اكتر ... مسكت شفايفه بسنانها ... طارق اتكهرب اكتر ...فتح باب اوضتها زقها بجسمه جوة الاوضة ... مني قفلت الباب وراهم و شفايفاها علي شفايفه و لسانها جوة بوقه... ايدين طارق علي وسطها ... عينيه مغمضة ...
مني قربت جسمها منه ... وسطها لازق علي وسطه ... طارق بعد و فتح عينه ... بص لمني
طارق :لا مؤاخذة ... انا آسف
طارق بعد عنها و بيحاول يخرج .. مني سبقته للباب ...
مني : استني يا طارق ... ممكن تقعد ؟
طارق قعد علي حرف السرير و ساكت
مني : هو انت ما بتفكرش في الستات خالص ؟ اقصد في الجنس مفيش واحدة حسيت ناحيتها بحاجة ؟
طارق : اكيد في .. بس مش عاوز اتكلم
مني: طيب بلاش ... ممكن اسألك .. إيه رأيك فيا ؟ كواحدة ست اقصد
طارق : ست جميلة و تتعاكس من اي راجل
مني : طيب و جسمي ايه رأيك فيه ؟ .... استني كدة هوريك
مني كانت لابسة فستان بسوستة من قدام ... فتحتها للآخر.. لابسة تحته قميص اصفر قصير وراكها كلها باينة .. و من فوق لابسة سوتيان شفاف .. حلمة بزها باينة ...
طارق شاف المنظر قام وقف من الخضة .. ناسي ان زبه واقف ..و هيقطع البنطلون .. عيون مني وقعت علي زبه ... راحت عليه حضنته ..
مني : ما انت مشدود اهو
طارق : لا انتي فاهمة غلط .. استني بس اما اقولك
مني : لا استني انت ...
مني نزلت الفستان ... و مسكت ايد طارق حطيتها علي بزازها ... و نزلت بإيدها علي زبه
مني : فاهمة غلط ؟ و ده واقف ليه ؟ دا هيفرتك بنطلونك.... طلعه خسارة البنطلون يتقطع
طارق عصر بزازها و مني قلعته البنطلون .. مسكت زبه تدعكه
مني : البت شيماء هيجتني ... بتقوللي بتاع اخوك كبير ... طلعت انت الكبير ....ممكن طلب يا طارق
طارق بصوت واطي بيترعش: اوامر
مني : عاوزة حضن بس المرة دي حضن نيك
طارق مسك وركها رفعه بإيده من تحت ركبتها و رجلها التانية واقفة عليها .. حضنها قوي .. مني مسكت زبه علي باب كسها و طارق قرب اكتر .. زبه دخل كسها
مني : اااااااه .... ايه ده ... اححححححح ... دا انت بخيرك ... انا جعانة قوي ... عاوزاه كله
طارق: هو إيه اللي كله..
مني : بتاعك ده... زبك ده ... كله هنا .. في كسي ... اححححححح... تعالي اقعد بقي و قعدني عليه.
طارق قلع ملط و قلعها ملط .. نام علي ضهره و مني جت ركبت زبه و وشها عند رجله و ضهرها و طيزها ناحية وشه...مني طالعة نازلة علي زبه بكسها .. صباع طارق بيلعب في خرم طيزها ..
مني : يا لهوي ... اااااه ... نيك قوى.... بعبص قوي ... كسي مولع نار... زبك فيه شطة .. بس انا بحب الشطة... بحب زبك قوي و هو بينيك كسي .... كسي حلو ؟ عاجب زبك .. صح. اااااه . ااااااه قوي .... نيك .... اححححححح
طارق : هجيب يا مني... هجيب يا مني
كريمة: ما انت حلو اهو يا حج طارق..... و لا مدام مني عرفت تعمل اللي مقدرتش اعمله ؟
مني بتقوم من عليه و طارق بيجيبهم .. جابهم و اتنطروا علي وش كريمة مرات ابوه ...
و انتهي الجزء الاول.. و استنوا الجزء الثاني قريب جدا
في الجزء اللي فات طارق كان نايم علي مني حماة أخوه و كريمة مرات ابوه و أم اخوه دخلت و شافت المنظر ..طارق و مني ماخدوش بالهم منها غير أما قالت .....
كريمة : ما انت حلو اهو يا حج طارق.. ولا مدام مني عرفت تعمل اللي ماقدرتش اعمله ..
مني قامت من علي طارق و طارق بيجيبهم في نفس اللحظة علي وش كريمة .
كريمة : لا مؤاخذة ... قاطعتكوا ... طيب هسيبكم تكملوا و بعدين نشوف المصيبة دي تخلص ازاي.....
كريمة بتمسح و شها و هي خارجة و اللبن مغرق وشها و اتحركت ناحية الباب و لفت وشها لطارق...
كريمة : كل ده ؟ طبعاً ما انت بقالك سنين .. و مدام مني تستاهل كل خير ..
طارق : استني يا ام باسم ... استني يا كريمة
مني ايدها علي وشها و موطية في الأرض و كل اللي بتقوله في سرها : يا نهار اسود ... يا بيتي اللي اتخرب
طارق : بلاش كدة يا مني .. انا خارج اشوفها و البسي انتي
طارق خرج ورا كريمة عريان و مخبي زبه بإيده لحقها في الطرقة ..
طارق : كريمة ... كريمة ..
كريمة وقفت و ضهرها لطارق
طارق : كريمة.. يا ريت نتكلم خمس دقايق ...
كريمة لفت .. بصت لطارق و ضحكت و هي بتبص علي ايده اللي مخبية زبه .
كريمة: نتكلم و ماله .. بس خمس دقايق كفايه ؟ هاهاهاهاها.. عاوز تقول إيه
طارق: ممكن في اوضتي مش في الطرقة ؟
كريمة مشيت قدامه ناحية اوضته و وقفت علي الباب .. طارق قرب فتح الباب بإيده و راس زبه ظاهرة و كريمة بتبص عليه و تعض علي شفايفها ...و دخلت كريمة و طارق دخل و ساب الباب مفتوح
كريمة: اقفل الباب لو سمحت
طارق اتحرك قفل الباب بايده و برضه زبه ظاهر .. كريمة قعدت علي السرير حطت رجل على رجل و ساندة بإيدها الاتنين علي السرير ...
كريمة : اتفضل يا حج طارق .. ولا حج ايه بقي بعد اللي شفته و بشوفه ده .....و عينها علي زبه
طارق : بصي يا كريمة ..
كريمة قاطعته : لا لا استني .. ماما كريمة .. انت دلوقتي اخو ابني بس .. لكن الراجل اللي كان عامل فيها حج .. خلاص .. مالهوش وجود .... إنت ؟ دا انا ياما جبت لك عرايس .. دا انا ساعات كنت بحاول البس ضيق علشان اشوفك هتتصرف ازاي . كنت زي الطوبة ... شكيت انك مريض و عندك مشكلة .. هاهاهاهاها.. لا عيني عليك باردة .. حجم عائلي ..
طارق : خلصتي يا كريمة ؟
كريمة : ماما قلتلك
طارق : خلصتي يا ماما كريمة ؟ ممكن تسمعيني بقي ... انتي اكتر واحدة عارفة اني كنت بحترم نفسي قوي مع اى ست بسبب المرحومة.... و اكتر واحدة تعرف اني صحتي كويسة و معنديش مشكلة
كريمة : هاهاهاهاها. هعرف منين يا طارق... كنت جربتك ؟ ولا هتقول كلام تخريف مش عارف معناه
طارق : لا عارف... هو انتي فاكرة اني ببقي نايم لما تدخلي عليا و تقعدي تبصي علي مناطق معينة في جسمي ؟ ولا لما تلبسي في الصيف هدوم خفيفة مبينة جسمك قدامي ؟ ولا ماشوفتش الهانم مرات ابويا و هي بتبص عليا وانا باخد دش ؟ اه نسيت اقولك اني مركب كاميرا في اوضتي و واحدة في طرقة الشقة متوصلين بالموبايل بتاعي علشان الفلوس اللي ساعات بتبقي معايا ....
كريمة: إنت حتة بجم .. إنت غبي .. غبي .. غبي....
كريمة انهارت و قامت تمشي .. طارق وقف قصادها حط ايديه علي دراعتها علشان يقعدها تاني ... كريمة بصت في الأرض.. شافت زبه .. بس المرة دي كله .. قعدت تاني و عينها قصاد زبه و طارق كل ده مش واخد باله و كل تفكيره و تركيزه في حل الورطة .
طارق : ممكن تهدى؟
كريمة بصة علي زبه : تعرف ؟ اول مرة اشوفه ...
طارق فاق راح يجيب حاجة يلبسها من الدولاب .. كريمة جريت عليه ..
كريمة : لا أرجوك... بلاش دلوقتي .. سيبني ابص ..
طارق : انتي اتجننتي يا كريمة ؟
كريمة : ماما لو سمحت.. و لازم تسمع كلام ماما... لو سمحت ... ماتقلقش .. بس عاوزاك كدة خمس دقايق و بعد كدة اعمل اللي انت عاوزه .
طارق متضايق : احنا مش صغيرين علي كدة
كريمة : صح مش صغيرين .. طيب و اللي حصل مع مني ؟
طارق : غصب عني صدقيني .. مش عارف حصل ازاي .. بس بجد متضايق
كريمة : ماتقلقش يا طارق .. و ما تضايقش .. ده طبيعي .. واحدة حلوة و جسمها حلو .. بس اللي عاوزة اعرفه وقعتك ازاي
طارق : صدقيني معرفش ... كانت بتطلب حضن اخوي .. بس الموضوع اتقلب
كريمة : ممكن تحكيلي ازاي
طارق : ما تضغطيش عليا يا كر... يا ماما
كريمة : طالعة من بوقك عسل ... قول تاني يا ماما
طارق : تخيلي الكلمة دى وحشاني .. و محتاج اوي حضن امي في اللحظة دي
كريمة : تعالي جنبي طيب ....
كريمة مسكت ايد طارق و شدته يقعد جنبها ... طارق مستسلم ... قعد و عينه في الارض
كريمة لفت ايدها علي كتفه و طبطبت علي وركه العريان
كريمة : مش قولت لي يا ماما .. غمض عينك و و كانك قاعد جنب مامتك الحقيقية ... هات دماغك في حضني و لو عاوز تعيط عيط .
طارق ما صدق و كان واحشه الاحساس ده .. رمي دماغه في حضنها و مغمض عينه
كريمة : مالك يا حبيب ماما ؟ زعلان ليه؟مني اللي زعلتك ؟
طارق : مني ؟ دي هي اللي صحتني تاني و رجعتني تاني
كريمة : يعني حبيب ماما رجع و زعلان ؟ ازاي ؟ المفروض تفرح مش تبقي متضايق يا حبيبي
طارق : لا اقصد اني خايف اتعود عليها .. دي حماة اخويا و متجوزة يا ماما
كريمة : هو انت عملت معاها غصب عنها و لا اتحرشت بيها ؟
طارق : لا دا هي اللي بدات .. هي اللي خلتني اتشد
كريمة: بدأت ؟ ازاي يا حبيب ماما
طارق: دخلت الاوضة و نزلت السوستة شوفت جسمها عريان ..و اتشديت
كريمة : ما تكدبش علي ماما... طيب ما انت بتشوف كتير .. اشمعنا دي ولا ايه في جسمها شدك قوي كدة يا حبيب ماما
طارق خبا دماغه اكتر في صدر كريمة و كريمة ضغطت على دماغه اكتر في بزازها .
طارق : صدرها .. شدني قوي .. كنت محتاج ده قوي
كريمة : صدرها كان حلو ولااااااا صدر ماماااا ؟
طارق : صدر ماما طبعا احلي ..
كريمة رفعت دماغ طارق و باسته في خده .. كانت لابسة بلوزة بزراير .. فكت الزراير للاخر.. قلعت الطرحة ... كانت لابسة بودي تحت البلوزة .. قلعته ... مش لابسة قميص .. لابسة سوتيان شريط صغير رغم ان بزازها كبيرة .. طارق شاف ده قام وقف و بتاعه كمان وقف .. قصاد عين كريمة
طارق : لا يا كريمة .. غلط .. غلط
كريمة شدته قعدته تاني : ماتنساس .. انا دلوقتي ماما ... غمض عينك و كمل في حضن امك .. شدت دماغه تاني علي بزازها .. ايدها علي شعره و التانية بتمشيها علي وركه ...
كريمة : ماقولتليش يا حبيب ماما ... حضن مني ولا حضن ماما ؟
طارق : حضن ماما
كريمة : حبيب ماما بيحب صدر ماما عشان ماما ترضعه ؟ ... تعالي ارضع ...
كريمة طلعت بزازها من السوتيان .. طارق راح بلسانه علي الحلمة و بدأ يمصها ... كريمة بتمشي ايدها علي وركه ... وصلت عند زبه ... لمسته بصوابعها ...
كريمة : حبيب ماما كبير ... ارضع. ...
كريمة فردت ضهرها ع السرير و طارق معاها ..... بيرضع و يمص بزها
كريمة : مش هتقول مني عملت ايه تاني ؟
طارق : مش هقول .. تعرفي يا ماما ؟ عاوزك من قبل ٩ادثة مراتي .. اقولك سر ؟ كنت انا كمان قبل الحادثة بتجسس عليكي ... مرة شوفتكم و انتوا بتعملوا
كريمة: كفاية... ااااه ... كنا بنعمل إيه ؟
طارق بدأ يحرك ايده علي بطنها .... نزل ع بنطلونها ... فك زرايره .. دخل ايده .. وصل لكسها
طارق: ماما كريمة ... عاوز ...
كريمة : عيون ماما ... قلعت بنطلونها ... عاوز ايه يا حبيب ماما ؟
طارق : انيكك يا ماما .... من زماااااان عاوزك ..
طارق فتح رجليها و نام عليها ... دخل راس زبه
كريمة : ااااااه ... دخله كله يا حبيبي... ياما اتمنيت اليوم ده . ياما كنت عاوزاك ... تنيكني .. اتجوزت ابوك علشان ابقي جنبك .. عشان تبقي جنبي ... عشان تبقي عليا
طارق : كسك حلو يا مرات ابويا ... ضيق .. سامعة صوت زبي ؟ ااه .. يا لهوي علي وراكك .. علي سوتك ... علي بزازك ... سامعة صوت زبي يا مرات ابويا
كريمة : احححححح يا كسي. ماتقولش مرات ابويا... قول لي ماما ... المتناكة ... الشرموطة .... الهايجة من سنين علي زبك ... نيك قوي ... نيك كس ماما ..
طارق : يا لهوي علي كسك يا لبوة ..
كريمة : اااااهه .. احححححح..كس مني ولا كس ماما يا حبيب ماما
مني : لا كسي طبعا .. مش كدة يا طارق ؟
كريمة حضنت طارق قوي و هو فوق منها. رفعت راسها تبص علي مني
كريمة : اححححح انتي جيتي امتي ؟ شايفة ؟ زبه حلو قوي يا مني... اااااهه .
مني : انا هنا من اول اح قولتيها ... اول ما ركب عليكي دخلت ..
طارق بص بطرف عينه علي مني : لسة مالبستيش يا مني ؟ تعالي ... اقعدي عند وشها .. تلحس لك و انا هرضع لك
كريمة : ايوة كدة اظهر علي حقيقتك ... هاهاهاهاها... أي.. بالراحة علي كسي .. ااااااه ... تعالي يا لبوة امصلك ..
مني طلعت مفتوحة و كسها علي بق كريمة و طارق بيعضض حلمة مني .
مني :ااااه .. لسانك حلو يا كركر .... نيكيني يا شرموطة ...احححححح.
كريمة : كسك اللي معسل يا مني قوي ... كل ده عسل يا بنت المتناكة ... احححححح... أي... مش بقولك براحة علي كسي .. انت ولعته ... احححححح
طارق : تعالي غيري ... ريحي كسك شوية...نولع كس مني شوية ...
كريمة : تعالي يا مني تحت
مني : لا استنو .. طارق ينام و انا كسي علي زبه و انتي كسك علي لسانه ....
طارق: دا انتي خبرة . هاهاهاها
مني : بتفرج على افلام كتير ... بضرب سبعات كتير
كريمة : هاهاهاهاها.. بصرة
طارق نام علي ضهره و مني ركبت زبه و كريمة كسها شفط لسانه ..
كريمة و مني مع بعض: خلاص مفيش سبعات تاني ... في زبر طارق... احححححح ... ااااه
طارق و حماة اخوه و مرات ابوه نسيوا باسم العريس و عروسته شيماء و قعدوا ٤ ايام ما يخرجوش من الشاليه .. اكل دليفرى و طول الوقت طارق ينيك فيهم ..
طارق قاعد بالليل مع نفسه سرحان ... بيضحك و ليقول لنفسه : مش عارف الواد باسم ده حظه عامل كدة ليه معايا ... امه و حماته ؟ هاهاهاهاها.. مش فاضل بقي غير مراته عشان نقفلها . هاهاهاهاها.
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy, nizar, Hicham Yoseef792008 و 50 آخرين
هذه من نقلك او تأليفك
 
  • عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy و Silver Mooon
قصه مثيره جدا ياريت لو ليها اجزاء تانيه
 
  • عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy و Silver Mooon
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy و Silver Mooon
بجد قصه روعه كمل يافنان اسلوبك يجنن بحس انى جوة القصه وعيشها تسلم ايدك وافكارك وتحياتى لك ❤❤❤ متتاخرش علينا
 
  • عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy، Silver Mooon و Zazamezo
عاش استمر ومتتاخرش
 
  • عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy, Silver Mooon, Zazamezo و شخص آخر
طارق صاحب معرض سيارات كبير في المنصورة .. ٥٥ سنة .. ماتت مراته و ابنه الوحيد من ٢٠ سنة .. عاش عازب بعدها .. يربي اخوه من ابوه .. اخوه باسم ٢٦ سنة .. دكتور اسنان .. بيعتبر طارق ابوه مش اخوه .. امه اسمها كريمة .. اصغر من طارق بسنتين .. و ده مخلي علاقتها بطارق متوترة علي طول ...
باسم قرر يتجوز زميلته الدكتورة شيماء ... من عمره ... امها مني ٥٣ سنة صاحبة محل ملابس حريمي ... مني كانت جريئة جداً.. لسانها طويل... و كانت في جسم الممثلة هالة صدقي ..و جميلة جدا .. ابو شيماء.. الحج حسن .. مقاول في شركة بترول و بيسافر كتير .. تقريبا طول الوقت مسافر . بعد خطوبة باسم و شيماء بإسبوع .. مني كانت بتفكر تغير عربيتها .. و راحت عند طارق و بدأت قصتنا الاولي.......
طارق : اهلا مدام مني .. المعرض نور
مني : ده نورك يا حج طارق ..هو انت صحيح ربيت باسم لكن معندكش اولاد ؟
طارق : للاسف انا مراتي و ابني ماتوا من ٢٠ سنة و من ساعتها وانا علي حالي ده..
مني : يا صبرك يا حج... يعني ٢٠ سنة من غير ست ؟ ليه ؟ مفيش واحدة كدة ولا كدة ؟ قول قول سرك في بير هاهاهاهاها
طارق : هاهاهاهاها. لا لا لا لا. مفيش واحدة قدرت تاخد مكان المرحومة.... سيبك بس من الموضوع ده و اؤمريني
مني: ما يؤمرش عليك ظالم .. انا كنت عاوزة اغير العربية
طارق: اوامر ... تعالي جربي العربية دي .. هتعحبك ..
مني : بس تطلع معايا .. ماشي
طارق : اوامر
ركبوا العربية تجربها و عجبتها .. و هم ماشيين سألته
مني : لا صحيح يا حج .. مفيش اي واحدة خالص ؟ ولا حتي كان مشروع و فشل ... اي حاجه قصدى
طارق : مفكرتش بصراحة .. رغم ان في ستات كتير عرضوا عليا .. بس انا اللي قفلت ...
مني : قفلت ؟ .. هاهاهاهاها.. لامؤاخذة ياحج ... هو انت شطبت ؟ هاهاهاهاها.
طارق : هاهاهاهاها . تصدقي لو قلتلك معرفش ... هاهاها
ضحكوا شوية و رجعوا كتب العقود و اخدت العربية و عمل لها تخفيض كبير
مني: الف شكر يا حج .. و ما تزعلش من هزارى ... انا مبحبش النكد .. رغم اني شارباه ..بس مش بحب اتكلم
طارق : يا ستي اي مشكلة انا تحت امرك و تعتبرينى اخوكي
مني : اكيد طبعا .. استأذن انا بقي علشان باسم جاي يتغدي معانا و عاوزة الحق احضر الغدا ... يوه .. طب ما تيجي معاه تتغدوا ... وحياة المرحومة ما تقول لأ
طارق : بس بس حاضر... هاجي .. بس بعد اذنك ما تحلفنيش كدة تاني ... و بعدين الوقت جري .. تسمحيلي هطلب غدا من مطعم كويس علشان مش هتلحقي .
مني : ينفع اللي بتقوله ده ؟
طارق : مش قولنا اخوات ؟ اسمعي الكلام .. هاهاهاهاها.. انا هطلب غدا ل ٥ افراد
مني : خمسة ؟ ليه ؟ لا ماهو الحج حسن مسافر زي عادته
طارق: في الشغل يعني ؟ معلش ما انا معرفش نظامه ايه
مني : مش بقولك ؟ هم و شارباه ... هاهاهاهاها. ما انا زيك كدة برضه .. في العشرين سنة جبنا شيماء و شكرا علي كدة .. هاهاهاها ... هسبقكم انا و ما تتاخروش
مني مشيت و طارق مستغرب من اسلوبها و بعد شوية راح قابل باسم و راحوا اتغدوا مع شيماء و مني .. و بعد الغدا شيماء و باسم استأذنوا يخرجوا يشتروا شوية حاجات لزوم الفرح و مني طلبت من طارق ينتظر معاها يتكلموا في ترتيبات الفرح .
مني : كدة متفقين و كل حاجة جاهزة .. بس في حاجة واحدة .. باسم قالك شهر العسل هيبقي فين؟
طارق : هقولك ع السر بس خليه مفاجأة .. ماشي ؟
مني : شوقتني .. سرك في بير
طارق : باسم مايعرفش إني شريك في قرية سياحية في الساحل.. حجزت لهم هناك شاليه اسبيشيال مدة مفتوحة ..امه بس اللي تعرف و مع الأسف شبطانة تروح هناك في شاليه جنبهم .. طبعا وافقت بس الشاليه بتاعها بعييد عنهم خالص ..
مني : يا نهار ابيض .. دى مفاجأة جميلة
طارق : لا و كمان في عربية بالسواق معاهم
مني : و كريمة هتروح تقعد لوحدها ؟ لأ مش هسيبها تنكد عليهم هاهاهاهاها
طارق : مفيش مانع .. جهز ى نفسك علي كدة
مني : بتتكلم جد ؟ طيب عندي شرط ..
طارق : خير ... اوامر
مني : تيجي معانا علشان كريمة ماتعملش الحما علي العرايس هاهاها
طارق : أسبوع واحد بس و هرجع
مني بصت بإعجاب : انت طيب قوي يا حج .. سيبني اشوفلك عروسة .. مش هتندم
طارق : هاهاهاهاها.. انا خايف هي اللي تندم
مني : يا راجل ما تقلقنيش .. اوعي اخوك يكون كدة و يزعل البت . هاهاهاهاها
طارق : لا ماتخفيش .. بنتك هتتبسط
مني : ايوة كدة طمن قلبي .. اصلي مرعوبة يطلع حظها من حظي و تشرب المرار
طارق : مرار ايه بس .. مش قولت لك لو في مشكلة تعالي احكي؟
مني بدأ يظهر عليها ملامح الحزن: مش كل حاجة تتقال يا طارق ... لا مؤاخذة . انا شيلت التكليف
طارق : لا لا خالص .. براحتك.. بس مرار ايه اللي تقصديه
مني : بص يا طارق .. انت ممكن تفهمني ... عارف لما حسن بدأ يتأخر في الشغل و يرجع يومين و يغيب بالشهرين .. بدأت احس بالوحدة ... كان بييجي عليا الليل و شيماء تنام و انا ببقي بكلم نفسي من الوحدة .. الست عاوزة حضن دافي من وقت للتاني .. عاوزة حنان ..
دموع مني نزلت و طارق طلع منديله اداهولها و طبطب علي كتفها
طارق : طيب ما انتي اخدتي علي كدة بعد العمر ده كله .. عملتي زى ما عملت .. اشغل نفسي في الشغل و بس و بالليل شوية دموع و بعدها نوم من التعب ... يااااااه الوقت اخدنا .. استأذنك انا همشي
مني : انا صدعتك معلش
طارق : مش اتفقنا ؟ اخوكي و اتكلمي معايا وقت ما تحبي
مني : طيب ممكن اطلب طلب... ممكن حضن أخوي ؟ انا اسفة .. خلاص.. اسفة
طارق اخدها في حضنه و طبطب علي كتفها و باسها من جبينها
طارق : تصبحي علي خير يا مني
مني : و انت من اهله
طارق مشي و طول السكة بيفكر في كلام مني و حضنها .. صدره لمس صدرها ... ياااااااه احساس جميل كان مفتقده ... بس افتكر انها حماة اخوه و متجوزة ... رجع نام من غير تفكير .... و مرت الأيام و محصلش لقاءات تاني مع مني غير في الفرح و بعدها باسم و شيماء عرفوا المفاجأة و مشيوا تاني يوم الصبح بدرى .. و طارق اخد كريمة و مني و راحوا الساحل جنب العرايس...
كريمة اختارت اوضة ع البحر علي طول في الدور الارضي .
و الاوضتين اللي فوق من نصيب طارق و مني
قعدوا يتغدوا و كريمة اتصلت بباسم تطمأن عليه و مني كلمت شيماء و المكالمة كانت جريئة
منى : عملت ايه يا حبيبتي ...... طيب كويس ..... و باسم كان كويس معاكي ؟ ....... ماتتكسفيش يا دكتورة .... .... هاهاهاهاها..... ايه ؟ .... كبير ؟ ....
كريمة سمعت الكلام ده قامت دخلت اوضتها متضايقة ..مني مكملة كلام
منى: المفروض تفرحي يا خايبة هاهاهاهاها .. مبروك يا حبيبتي... و اسمعي كلامه ... كل شوية ؟ طبيعي مش عريس .. يلا روحي بقي و ماتخليهوش يزعل... سلام
طارق : عاملين إيه
مني : تمام.. اخوك طلع تمام هاهاهاهاها..
طارق: مش قولت لك هتتبسط .. هاهاهاهاها
مني : فكرتني بيوم فرحي ...
طارق : طيب كويس
مني حزينة.. قامت وقفت : استأذنك هروح الاوضة
طارق قام وقف : و انا كمان هدخل اوضتي استريح شوية
طلعوا سوا .. مني وقفت قدام بابها.. طارق اخد باله من حزنها المرسوم علي وشها
طارق : لو احتجتي حاجة خبطي عليا
مني : طارق في حاجات الست بتحتاجها .. بس ماينفعش
طارق : فهمتك .. طيب عن إذنك
مني : طارق ..... ممكن طلب ؟
طارق رجع لمني .. عرف انها عاوزة حضن تاني .. حضنها زي المرة اللي فاتت .. مني قربت نفسها اكتر ... لزقت بجسمها علي جسمه.. طارق حس بكهربة ... راح يبوسها في جبينها ... رفعت وشها ... البوسة نزلت علي شفايفها.... مسكت دماغه تشدها اكتر ... مسكت شفايفه بسنانها ... طارق اتكهرب اكتر ...فتح باب اوضتها زقها بجسمه جوة الاوضة ... مني قفلت الباب وراهم و شفايفاها علي شفايفه و لسانها جوة بوقه... ايدين طارق علي وسطها ... عينيه مغمضة ...
مني قربت جسمها منه ... وسطها لازق علي وسطه ... طارق بعد و فتح عينه ... بص لمني
طارق :لا مؤاخذة ... انا آسف
طارق بعد عنها و بيحاول يخرج .. مني سبقته للباب ...
مني : استني يا طارق ... ممكن تقعد ؟
طارق قعد علي حرف السرير و ساكت
مني : هو انت ما بتفكرش في الستات خالص ؟ اقصد في الجنس مفيش واحدة حسيت ناحيتها بحاجة ؟
طارق : اكيد في .. بس مش عاوز اتكلم
مني: طيب بلاش ... ممكن اسألك .. إيه رأيك فيا ؟ كواحدة ست اقصد
طارق : ست جميلة و تتعاكس من اي راجل
مني : طيب و جسمي ايه رأيك فيه ؟ .... استني كدة هوريك
مني كانت لابسة فستان بسوستة من قدام ... فتحتها للآخر.. لابسة تحته قميص اصفر قصير وراكها كلها باينة .. و من فوق لابسة سوتيان شفاف .. حلمة بزها باينة ...
طارق شاف المنظر قام وقف من الخضة .. ناسي ان زبه واقف ..و هيقطع البنطلون .. عيون مني وقعت علي زبه ... راحت عليه حضنته ..
مني : ما انت مشدود اهو
طارق : لا انتي فاهمة غلط .. استني بس اما اقولك
مني : لا استني انت ...
مني نزلت الفستان ... و مسكت ايد طارق حطيتها علي بزازها ... و نزلت بإيدها علي زبه
مني : فاهمة غلط ؟ و ده واقف ليه ؟ دا هيفرتك بنطلونك.... طلعه خسارة البنطلون يتقطع
طارق عصر بزازها و مني قلعته البنطلون .. مسكت زبه تدعكه
مني : البت شيماء هيجتني ... بتقوللي بتاع اخوك كبير ... طلعت انت الكبير ....ممكن طلب يا طارق
طارق بصوت واطي بيترعش: اوامر
مني : عاوزة حضن بس المرة دي حضن نيك
طارق مسك وركها رفعه بإيده من تحت ركبتها و رجلها التانية واقفة عليها .. حضنها قوي .. مني مسكت زبه علي باب كسها و طارق قرب اكتر .. زبه دخل كسها
مني : اااااااه .... ايه ده ... اححححححح ... دا انت بخيرك ... انا جعانة قوي ... عاوزاه كله
طارق: هو إيه اللي كله..
مني : بتاعك ده... زبك ده ... كله هنا .. في كسي ... اححححححح... تعالي اقعد بقي و قعدني عليه.
طارق قلع ملط و قلعها ملط .. نام علي ضهره و مني جت ركبت زبه و وشها عند رجله و ضهرها و طيزها ناحية وشه...مني طالعة نازلة علي زبه بكسها .. صباع طارق بيلعب في خرم طيزها ..
مني : يا لهوي ... اااااه ... نيك قوى.... بعبص قوي ... كسي مولع نار... زبك فيه شطة .. بس انا بحب الشطة... بحب زبك قوي و هو بينيك كسي .... كسي حلو ؟ عاجب زبك .. صح. اااااه . ااااااه قوي .... نيك .... اححححححح
طارق : هجيب يا مني... هجيب يا مني
كريمة: ما انت حلو اهو يا حج طارق..... و لا مدام مني عرفت تعمل اللي مقدرتش اعمله ؟
مني بتقوم من عليه و طارق بيجيبهم .. جابهم و اتنطروا علي وش كريمة مرات ابوه ...
و انتهي الجزء الاول.. و استنوا الجزء الثاني قريب جدا
في الجزء اللي فات طارق كان نايم علي مني حماة أخوه و كريمة مرات ابوه و أم اخوه دخلت و شافت المنظر ..طارق و مني ماخدوش بالهم منها غير أما قالت .....
كريمة : ما انت حلو اهو يا حج طارق.. ولا مدام مني عرفت تعمل اللي ماقدرتش اعمله ..
مني قامت من علي طارق و طارق بيجيبهم في نفس اللحظة علي وش كريمة .
كريمة : لا مؤاخذة ... قاطعتكوا ... طيب هسيبكم تكملوا و بعدين نشوف المصيبة دي تخلص ازاي.....
كريمة بتمسح و شها و هي خارجة و اللبن مغرق وشها و اتحركت ناحية الباب و لفت وشها لطارق...
كريمة : كل ده ؟ طبعاً ما انت بقالك سنين .. و مدام مني تستاهل كل خير ..
طارق : استني يا ام باسم ... استني يا كريمة
مني ايدها علي وشها و موطية في الأرض و كل اللي بتقوله في سرها : يا نهار اسود ... يا بيتي اللي اتخرب
طارق : بلاش كدة يا مني .. انا خارج اشوفها و البسي انتي
طارق خرج ورا كريمة عريان و مخبي زبه بإيده لحقها في الطرقة ..
طارق : كريمة ... كريمة ..
كريمة وقفت و ضهرها لطارق
طارق : كريمة.. يا ريت نتكلم خمس دقايق ...
كريمة لفت .. بصت لطارق و ضحكت و هي بتبص علي ايده اللي مخبية زبه .
كريمة: نتكلم و ماله .. بس خمس دقايق كفايه ؟ هاهاهاهاها.. عاوز تقول إيه
طارق: ممكن في اوضتي مش في الطرقة ؟
كريمة مشيت قدامه ناحية اوضته و وقفت علي الباب .. طارق قرب فتح الباب بإيده و راس زبه ظاهرة و كريمة بتبص عليه و تعض علي شفايفها ...و دخلت كريمة و طارق دخل و ساب الباب مفتوح
كريمة: اقفل الباب لو سمحت
طارق اتحرك قفل الباب بايده و برضه زبه ظاهر .. كريمة قعدت علي السرير حطت رجل على رجل و ساندة بإيدها الاتنين علي السرير ...
كريمة : اتفضل يا حج طارق .. ولا حج ايه بقي بعد اللي شفته و بشوفه ده .....و عينها علي زبه
طارق : بصي يا كريمة ..
كريمة قاطعته : لا لا استني .. ماما كريمة .. انت دلوقتي اخو ابني بس .. لكن الراجل اللي كان عامل فيها حج .. خلاص .. مالهوش وجود .... إنت ؟ دا انا ياما جبت لك عرايس .. دا انا ساعات كنت بحاول البس ضيق علشان اشوفك هتتصرف ازاي . كنت زي الطوبة ... شكيت انك مريض و عندك مشكلة .. هاهاهاهاها.. لا عيني عليك باردة .. حجم عائلي ..
طارق : خلصتي يا كريمة ؟
كريمة : ماما قلتلك
طارق : خلصتي يا ماما كريمة ؟ ممكن تسمعيني بقي ... انتي اكتر واحدة عارفة اني كنت بحترم نفسي قوي مع اى ست بسبب المرحومة.... و اكتر واحدة تعرف اني صحتي كويسة و معنديش مشكلة
كريمة : هاهاهاهاها. هعرف منين يا طارق... كنت جربتك ؟ ولا هتقول كلام تخريف مش عارف معناه
طارق : لا عارف... هو انتي فاكرة اني ببقي نايم لما تدخلي عليا و تقعدي تبصي علي مناطق معينة في جسمي ؟ ولا لما تلبسي في الصيف هدوم خفيفة مبينة جسمك قدامي ؟ ولا ماشوفتش الهانم مرات ابويا و هي بتبص عليا وانا باخد دش ؟ اه نسيت اقولك اني مركب كاميرا في اوضتي و واحدة في طرقة الشقة متوصلين بالموبايل بتاعي علشان الفلوس اللي ساعات بتبقي معايا ....
كريمة: إنت حتة بجم .. إنت غبي .. غبي .. غبي....
كريمة انهارت و قامت تمشي .. طارق وقف قصادها حط ايديه علي دراعتها علشان يقعدها تاني ... كريمة بصت في الأرض.. شافت زبه .. بس المرة دي كله .. قعدت تاني و عينها قصاد زبه و طارق كل ده مش واخد باله و كل تفكيره و تركيزه في حل الورطة .
طارق : ممكن تهدى؟
كريمة بصة علي زبه : تعرف ؟ اول مرة اشوفه ...
طارق فاق راح يجيب حاجة يلبسها من الدولاب .. كريمة جريت عليه ..
كريمة : لا أرجوك... بلاش دلوقتي .. سيبني ابص ..
طارق : انتي اتجننتي يا كريمة ؟
كريمة : ماما لو سمحت.. و لازم تسمع كلام ماما... لو سمحت ... ماتقلقش .. بس عاوزاك كدة خمس دقايق و بعد كدة اعمل اللي انت عاوزه .
طارق متضايق : احنا مش صغيرين علي كدة
كريمة : صح مش صغيرين .. طيب و اللي حصل مع مني ؟
طارق : غصب عني صدقيني .. مش عارف حصل ازاي .. بس بجد متضايق
كريمة : ماتقلقش يا طارق .. و ما تضايقش .. ده طبيعي .. واحدة حلوة و جسمها حلو .. بس اللي عاوزة اعرفه وقعتك ازاي
طارق : صدقيني معرفش ... كانت بتطلب حضن اخوي .. بس الموضوع اتقلب
كريمة : ممكن تحكيلي ازاي
طارق : ما تضغطيش عليا يا كر... يا ماما
كريمة : طالعة من بوقك عسل ... قول تاني يا ماما
طارق : تخيلي الكلمة دى وحشاني .. و محتاج اوي حضن امي في اللحظة دي
كريمة : تعالي جنبي طيب ....
كريمة مسكت ايد طارق و شدته يقعد جنبها ... طارق مستسلم ... قعد و عينه في الارض
كريمة لفت ايدها علي كتفه و طبطبت علي وركه العريان
كريمة : مش قولت لي يا ماما .. غمض عينك و و كانك قاعد جنب مامتك الحقيقية ... هات دماغك في حضني و لو عاوز تعيط عيط .
طارق ما صدق و كان واحشه الاحساس ده .. رمي دماغه في حضنها و مغمض عينه
كريمة : مالك يا حبيب ماما ؟ زعلان ليه؟مني اللي زعلتك ؟
طارق : مني ؟ دي هي اللي صحتني تاني و رجعتني تاني
كريمة : يعني حبيب ماما رجع و زعلان ؟ ازاي ؟ المفروض تفرح مش تبقي متضايق يا حبيبي
طارق : لا اقصد اني خايف اتعود عليها .. دي حماة اخويا و متجوزة يا ماما
كريمة : هو انت عملت معاها غصب عنها و لا اتحرشت بيها ؟
طارق : لا دا هي اللي بدات .. هي اللي خلتني اتشد
كريمة: بدأت ؟ ازاي يا حبيب ماما
طارق: دخلت الاوضة و نزلت السوستة شوفت جسمها عريان ..و اتشديت
كريمة : ما تكدبش علي ماما... طيب ما انت بتشوف كتير .. اشمعنا دي ولا ايه في جسمها شدك قوي كدة يا حبيب ماما
طارق خبا دماغه اكتر في صدر كريمة و كريمة ضغطت على دماغه اكتر في بزازها .
طارق : صدرها .. شدني قوي .. كنت محتاج ده قوي
كريمة : صدرها كان حلو ولااااااا صدر ماماااا ؟
طارق : صدر ماما طبعا احلي ..
كريمة رفعت دماغ طارق و باسته في خده .. كانت لابسة بلوزة بزراير .. فكت الزراير للاخر.. قلعت الطرحة ... كانت لابسة بودي تحت البلوزة .. قلعته ... مش لابسة قميص .. لابسة سوتيان شريط صغير رغم ان بزازها كبيرة .. طارق شاف ده قام وقف و بتاعه كمان وقف .. قصاد عين كريمة
طارق : لا يا كريمة .. غلط .. غلط
كريمة شدته قعدته تاني : ماتنساس .. انا دلوقتي ماما ... غمض عينك و كمل في حضن امك .. شدت دماغه تاني علي بزازها .. ايدها علي شعره و التانية بتمشيها علي وركه ...
كريمة : ماقولتليش يا حبيب ماما ... حضن مني ولا حضن ماما ؟
طارق : حضن ماما
كريمة : حبيب ماما بيحب صدر ماما عشان ماما ترضعه ؟ ... تعالي ارضع ...
كريمة طلعت بزازها من السوتيان .. طارق راح بلسانه علي الحلمة و بدأ يمصها ... كريمة بتمشي ايدها علي وركه ... وصلت عند زبه ... لمسته بصوابعها ...
كريمة : حبيب ماما كبير ... ارضع. ...
كريمة فردت ضهرها ع السرير و طارق معاها ..... بيرضع و يمص بزها
كريمة : مش هتقول مني عملت ايه تاني ؟
طارق : مش هقول .. تعرفي يا ماما ؟ عاوزك من قبل ٩ادثة مراتي .. اقولك سر ؟ كنت انا كمان قبل الحادثة بتجسس عليكي ... مرة شوفتكم و انتوا بتعملوا
كريمة: كفاية... ااااه ... كنا بنعمل إيه ؟
طارق بدأ يحرك ايده علي بطنها .... نزل ع بنطلونها ... فك زرايره .. دخل ايده .. وصل لكسها
طارق: ماما كريمة ... عاوز ...
كريمة : عيون ماما ... قلعت بنطلونها ... عاوز ايه يا حبيب ماما ؟
طارق : انيكك يا ماما .... من زماااااان عاوزك ..
طارق فتح رجليها و نام عليها ... دخل راس زبه
كريمة : ااااااه ... دخله كله يا حبيبي... ياما اتمنيت اليوم ده . ياما كنت عاوزاك ... تنيكني .. اتجوزت ابوك علشان ابقي جنبك .. عشان تبقي جنبي ... عشان تبقي عليا
طارق : كسك حلو يا مرات ابويا ... ضيق .. سامعة صوت زبي ؟ ااه .. يا لهوي علي وراكك .. علي سوتك ... علي بزازك ... سامعة صوت زبي يا مرات ابويا
كريمة : احححححح يا كسي. ماتقولش مرات ابويا... قول لي ماما ... المتناكة ... الشرموطة .... الهايجة من سنين علي زبك ... نيك قوي ... نيك كس ماما ..
طارق : يا لهوي علي كسك يا لبوة ..
كريمة : اااااهه .. احححححح..كس مني ولا كس ماما يا حبيب ماما
مني : لا كسي طبعا .. مش كدة يا طارق ؟
كريمة حضنت طارق قوي و هو فوق منها. رفعت راسها تبص علي مني
كريمة : اححححح انتي جيتي امتي ؟ شايفة ؟ زبه حلو قوي يا مني... اااااهه .
مني : انا هنا من اول اح قولتيها ... اول ما ركب عليكي دخلت ..
طارق بص بطرف عينه علي مني : لسة مالبستيش يا مني ؟ تعالي ... اقعدي عند وشها .. تلحس لك و انا هرضع لك
كريمة : ايوة كدة اظهر علي حقيقتك ... هاهاهاهاها... أي.. بالراحة علي كسي .. ااااااه ... تعالي يا لبوة امصلك ..
مني طلعت مفتوحة و كسها علي بق كريمة و طارق بيعضض حلمة مني .
مني :ااااه .. لسانك حلو يا كركر .... نيكيني يا شرموطة ...احححححح.
كريمة : كسك اللي معسل يا مني قوي ... كل ده عسل يا بنت المتناكة ... احححححح... أي... مش بقولك براحة علي كسي .. انت ولعته ... احححححح
طارق : تعالي غيري ... ريحي كسك شوية...نولع كس مني شوية ...
كريمة : تعالي يا مني تحت
مني : لا استنو .. طارق ينام و انا كسي علي زبه و انتي كسك علي لسانه ....
طارق: دا انتي خبرة . هاهاهاها
مني : بتفرج على افلام كتير ... بضرب سبعات كتير
كريمة : هاهاهاهاها.. بصرة
طارق نام علي ضهره و مني ركبت زبه و كريمة كسها شفط لسانه ..
كريمة و مني مع بعض: خلاص مفيش سبعات تاني ... في زبر طارق... احححححح ... ااااه
طارق و حماة اخوه و مرات ابوه نسيوا باسم العريس و عروسته شيماء و قعدوا ٤ ايام ما يخرجوش من الشاليه .. اكل دليفرى و طول الوقت طارق ينيك فيهم ..
طارق قاعد بالليل مع نفسه سرحان ... بيضحك و ليقول لنفسه : مش عارف الواد باسم ده حظه عامل كدة ليه معايا ... امه و حماته ؟ هاهاهاهاها.. مش فاضل بقي غير مراته عشان نقفلها . هاهاهاهاها.
ايه الجمال ده
 
  • عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy، Silver Mooon و Zazamezo
طارق صاحب معرض سيارات كبير في المنصورة .. ٥٥ سنة .. ماتت مراته و ابنه الوحيد من ٢٠ سنة .. عاش عازب بعدها .. يربي اخوه من ابوه .. اخوه باسم ٢٦ سنة .. دكتور اسنان .. بيعتبر طارق ابوه مش اخوه .. امه اسمها كريمة .. اصغر من طارق بسنتين .. و ده مخلي علاقتها بطارق متوترة علي طول ...
باسم قرر يتجوز زميلته الدكتورة شيماء ... من عمره ... امها مني ٥٣ سنة صاحبة محل ملابس حريمي ... مني كانت جريئة جداً.. لسانها طويل... و كانت في جسم الممثلة هالة صدقي ..و جميلة جدا .. ابو شيماء.. الحج حسن .. مقاول في شركة بترول و بيسافر كتير .. تقريبا طول الوقت مسافر . بعد خطوبة باسم و شيماء بإسبوع .. مني كانت بتفكر تغير عربيتها .. و راحت عند طارق و بدأت قصتنا الاولي.......
طارق : اهلا مدام مني .. المعرض نور
مني : ده نورك يا حج طارق ..هو انت صحيح ربيت باسم لكن معندكش اولاد ؟
طارق : للاسف انا مراتي و ابني ماتوا من ٢٠ سنة و من ساعتها وانا علي حالي ده..
مني : يا صبرك يا حج... يعني ٢٠ سنة من غير ست ؟ ليه ؟ مفيش واحدة كدة ولا كدة ؟ قول قول سرك في بير هاهاهاهاها
طارق : هاهاهاهاها. لا لا لا لا. مفيش واحدة قدرت تاخد مكان المرحومة.... سيبك بس من الموضوع ده و اؤمريني
مني: ما يؤمرش عليك ظالم .. انا كنت عاوزة اغير العربية
طارق: اوامر ... تعالي جربي العربية دي .. هتعحبك ..
مني : بس تطلع معايا .. ماشي
طارق : اوامر
ركبوا العربية تجربها و عجبتها .. و هم ماشيين سألته
مني : لا صحيح يا حج .. مفيش اي واحدة خالص ؟ ولا حتي كان مشروع و فشل ... اي حاجه قصدى
طارق : مفكرتش بصراحة .. رغم ان في ستات كتير عرضوا عليا .. بس انا اللي قفلت ...
مني : قفلت ؟ .. هاهاهاهاها.. لامؤاخذة ياحج ... هو انت شطبت ؟ هاهاهاهاها.
طارق : هاهاهاهاها . تصدقي لو قلتلك معرفش ... هاهاها
ضحكوا شوية و رجعوا كتب العقود و اخدت العربية و عمل لها تخفيض كبير
مني: الف شكر يا حج .. و ما تزعلش من هزارى ... انا مبحبش النكد .. رغم اني شارباه ..بس مش بحب اتكلم
طارق : يا ستي اي مشكلة انا تحت امرك و تعتبرينى اخوكي
مني : اكيد طبعا .. استأذن انا بقي علشان باسم جاي يتغدي معانا و عاوزة الحق احضر الغدا ... يوه .. طب ما تيجي معاه تتغدوا ... وحياة المرحومة ما تقول لأ
طارق : بس بس حاضر... هاجي .. بس بعد اذنك ما تحلفنيش كدة تاني ... و بعدين الوقت جري .. تسمحيلي هطلب غدا من مطعم كويس علشان مش هتلحقي .
مني : ينفع اللي بتقوله ده ؟
طارق : مش قولنا اخوات ؟ اسمعي الكلام .. هاهاهاهاها.. انا هطلب غدا ل ٥ افراد
مني : خمسة ؟ ليه ؟ لا ماهو الحج حسن مسافر زي عادته
طارق: في الشغل يعني ؟ معلش ما انا معرفش نظامه ايه
مني : مش بقولك ؟ هم و شارباه ... هاهاهاهاها. ما انا زيك كدة برضه .. في العشرين سنة جبنا شيماء و شكرا علي كدة .. هاهاهاها ... هسبقكم انا و ما تتاخروش
مني مشيت و طارق مستغرب من اسلوبها و بعد شوية راح قابل باسم و راحوا اتغدوا مع شيماء و مني .. و بعد الغدا شيماء و باسم استأذنوا يخرجوا يشتروا شوية حاجات لزوم الفرح و مني طلبت من طارق ينتظر معاها يتكلموا في ترتيبات الفرح .
مني : كدة متفقين و كل حاجة جاهزة .. بس في حاجة واحدة .. باسم قالك شهر العسل هيبقي فين؟
طارق : هقولك ع السر بس خليه مفاجأة .. ماشي ؟
مني : شوقتني .. سرك في بير
طارق : باسم مايعرفش إني شريك في قرية سياحية في الساحل.. حجزت لهم هناك شاليه اسبيشيال مدة مفتوحة ..امه بس اللي تعرف و مع الأسف شبطانة تروح هناك في شاليه جنبهم .. طبعا وافقت بس الشاليه بتاعها بعييد عنهم خالص ..
مني : يا نهار ابيض .. دى مفاجأة جميلة
طارق : لا و كمان في عربية بالسواق معاهم
مني : و كريمة هتروح تقعد لوحدها ؟ لأ مش هسيبها تنكد عليهم هاهاهاهاها
طارق : مفيش مانع .. جهز ى نفسك علي كدة
مني : بتتكلم جد ؟ طيب عندي شرط ..
طارق : خير ... اوامر
مني : تيجي معانا علشان كريمة ماتعملش الحما علي العرايس هاهاها
طارق : أسبوع واحد بس و هرجع
مني بصت بإعجاب : انت طيب قوي يا حج .. سيبني اشوفلك عروسة .. مش هتندم
طارق : هاهاهاهاها.. انا خايف هي اللي تندم
مني : يا راجل ما تقلقنيش .. اوعي اخوك يكون كدة و يزعل البت . هاهاهاهاها
طارق : لا ماتخفيش .. بنتك هتتبسط
مني : ايوة كدة طمن قلبي .. اصلي مرعوبة يطلع حظها من حظي و تشرب المرار
طارق : مرار ايه بس .. مش قولت لك لو في مشكلة تعالي احكي؟
مني بدأ يظهر عليها ملامح الحزن: مش كل حاجة تتقال يا طارق ... لا مؤاخذة . انا شيلت التكليف
طارق : لا لا خالص .. براحتك.. بس مرار ايه اللي تقصديه
مني : بص يا طارق .. انت ممكن تفهمني ... عارف لما حسن بدأ يتأخر في الشغل و يرجع يومين و يغيب بالشهرين .. بدأت احس بالوحدة ... كان بييجي عليا الليل و شيماء تنام و انا ببقي بكلم نفسي من الوحدة .. الست عاوزة حضن دافي من وقت للتاني .. عاوزة حنان ..
دموع مني نزلت و طارق طلع منديله اداهولها و طبطب علي كتفها
طارق : طيب ما انتي اخدتي علي كدة بعد العمر ده كله .. عملتي زى ما عملت .. اشغل نفسي في الشغل و بس و بالليل شوية دموع و بعدها نوم من التعب ... يااااااه الوقت اخدنا .. استأذنك انا همشي
مني : انا صدعتك معلش
طارق : مش اتفقنا ؟ اخوكي و اتكلمي معايا وقت ما تحبي
مني : طيب ممكن اطلب طلب... ممكن حضن أخوي ؟ انا اسفة .. خلاص.. اسفة
طارق اخدها في حضنه و طبطب علي كتفها و باسها من جبينها
طارق : تصبحي علي خير يا مني
مني : و انت من اهله
طارق مشي و طول السكة بيفكر في كلام مني و حضنها .. صدره لمس صدرها ... ياااااااه احساس جميل كان مفتقده ... بس افتكر انها حماة اخوه و متجوزة ... رجع نام من غير تفكير .... و مرت الأيام و محصلش لقاءات تاني مع مني غير في الفرح و بعدها باسم و شيماء عرفوا المفاجأة و مشيوا تاني يوم الصبح بدرى .. و طارق اخد كريمة و مني و راحوا الساحل جنب العرايس...
كريمة اختارت اوضة ع البحر علي طول في الدور الارضي .
و الاوضتين اللي فوق من نصيب طارق و مني
قعدوا يتغدوا و كريمة اتصلت بباسم تطمأن عليه و مني كلمت شيماء و المكالمة كانت جريئة
منى : عملت ايه يا حبيبتي ...... طيب كويس ..... و باسم كان كويس معاكي ؟ ....... ماتتكسفيش يا دكتورة .... .... هاهاهاهاها..... ايه ؟ .... كبير ؟ ....
كريمة سمعت الكلام ده قامت دخلت اوضتها متضايقة ..مني مكملة كلام
منى: المفروض تفرحي يا خايبة هاهاهاهاها .. مبروك يا حبيبتي... و اسمعي كلامه ... كل شوية ؟ طبيعي مش عريس .. يلا روحي بقي و ماتخليهوش يزعل... سلام
طارق : عاملين إيه
مني : تمام.. اخوك طلع تمام هاهاهاهاها..
طارق: مش قولت لك هتتبسط .. هاهاهاهاها
مني : فكرتني بيوم فرحي ...
طارق : طيب كويس
مني حزينة.. قامت وقفت : استأذنك هروح الاوضة
طارق قام وقف : و انا كمان هدخل اوضتي استريح شوية
طلعوا سوا .. مني وقفت قدام بابها.. طارق اخد باله من حزنها المرسوم علي وشها
طارق : لو احتجتي حاجة خبطي عليا
مني : طارق في حاجات الست بتحتاجها .. بس ماينفعش
طارق : فهمتك .. طيب عن إذنك
مني : طارق ..... ممكن طلب ؟
طارق رجع لمني .. عرف انها عاوزة حضن تاني .. حضنها زي المرة اللي فاتت .. مني قربت نفسها اكتر ... لزقت بجسمها علي جسمه.. طارق حس بكهربة ... راح يبوسها في جبينها ... رفعت وشها ... البوسة نزلت علي شفايفها.... مسكت دماغه تشدها اكتر ... مسكت شفايفه بسنانها ... طارق اتكهرب اكتر ...فتح باب اوضتها زقها بجسمه جوة الاوضة ... مني قفلت الباب وراهم و شفايفاها علي شفايفه و لسانها جوة بوقه... ايدين طارق علي وسطها ... عينيه مغمضة ...
مني قربت جسمها منه ... وسطها لازق علي وسطه ... طارق بعد و فتح عينه ... بص لمني
طارق :لا مؤاخذة ... انا آسف
طارق بعد عنها و بيحاول يخرج .. مني سبقته للباب ...
مني : استني يا طارق ... ممكن تقعد ؟
طارق قعد علي حرف السرير و ساكت
مني : هو انت ما بتفكرش في الستات خالص ؟ اقصد في الجنس مفيش واحدة حسيت ناحيتها بحاجة ؟
طارق : اكيد في .. بس مش عاوز اتكلم
مني: طيب بلاش ... ممكن اسألك .. إيه رأيك فيا ؟ كواحدة ست اقصد
طارق : ست جميلة و تتعاكس من اي راجل
مني : طيب و جسمي ايه رأيك فيه ؟ .... استني كدة هوريك
مني كانت لابسة فستان بسوستة من قدام ... فتحتها للآخر.. لابسة تحته قميص اصفر قصير وراكها كلها باينة .. و من فوق لابسة سوتيان شفاف .. حلمة بزها باينة ...
طارق شاف المنظر قام وقف من الخضة .. ناسي ان زبه واقف ..و هيقطع البنطلون .. عيون مني وقعت علي زبه ... راحت عليه حضنته ..
مني : ما انت مشدود اهو
طارق : لا انتي فاهمة غلط .. استني بس اما اقولك
مني : لا استني انت ...
مني نزلت الفستان ... و مسكت ايد طارق حطيتها علي بزازها ... و نزلت بإيدها علي زبه
مني : فاهمة غلط ؟ و ده واقف ليه ؟ دا هيفرتك بنطلونك.... طلعه خسارة البنطلون يتقطع
طارق عصر بزازها و مني قلعته البنطلون .. مسكت زبه تدعكه
مني : البت شيماء هيجتني ... بتقوللي بتاع اخوك كبير ... طلعت انت الكبير ....ممكن طلب يا طارق
طارق بصوت واطي بيترعش: اوامر
مني : عاوزة حضن بس المرة دي حضن نيك
طارق مسك وركها رفعه بإيده من تحت ركبتها و رجلها التانية واقفة عليها .. حضنها قوي .. مني مسكت زبه علي باب كسها و طارق قرب اكتر .. زبه دخل كسها
مني : اااااااه .... ايه ده ... اححححححح ... دا انت بخيرك ... انا جعانة قوي ... عاوزاه كله
طارق: هو إيه اللي كله..
مني : بتاعك ده... زبك ده ... كله هنا .. في كسي ... اححححححح... تعالي اقعد بقي و قعدني عليه.
طارق قلع ملط و قلعها ملط .. نام علي ضهره و مني جت ركبت زبه و وشها عند رجله و ضهرها و طيزها ناحية وشه...مني طالعة نازلة علي زبه بكسها .. صباع طارق بيلعب في خرم طيزها ..
مني : يا لهوي ... اااااه ... نيك قوى.... بعبص قوي ... كسي مولع نار... زبك فيه شطة .. بس انا بحب الشطة... بحب زبك قوي و هو بينيك كسي .... كسي حلو ؟ عاجب زبك .. صح. اااااه . ااااااه قوي .... نيك .... اححححححح
طارق : هجيب يا مني... هجيب يا مني
كريمة: ما انت حلو اهو يا حج طارق..... و لا مدام مني عرفت تعمل اللي مقدرتش اعمله ؟
مني بتقوم من عليه و طارق بيجيبهم .. جابهم و اتنطروا علي وش كريمة مرات ابوه ...
و انتهي الجزء الاول.. و استنوا الجزء الثاني قريب جدا
في الجزء اللي فات طارق كان نايم علي مني حماة أخوه و كريمة مرات ابوه و أم اخوه دخلت و شافت المنظر ..طارق و مني ماخدوش بالهم منها غير أما قالت .....
كريمة : ما انت حلو اهو يا حج طارق.. ولا مدام مني عرفت تعمل اللي ماقدرتش اعمله ..
مني قامت من علي طارق و طارق بيجيبهم في نفس اللحظة علي وش كريمة .
كريمة : لا مؤاخذة ... قاطعتكوا ... طيب هسيبكم تكملوا و بعدين نشوف المصيبة دي تخلص ازاي.....
كريمة بتمسح و شها و هي خارجة و اللبن مغرق وشها و اتحركت ناحية الباب و لفت وشها لطارق...
كريمة : كل ده ؟ طبعاً ما انت بقالك سنين .. و مدام مني تستاهل كل خير ..
طارق : استني يا ام باسم ... استني يا كريمة
مني ايدها علي وشها و موطية في الأرض و كل اللي بتقوله في سرها : يا نهار اسود ... يا بيتي اللي اتخرب
طارق : بلاش كدة يا مني .. انا خارج اشوفها و البسي انتي
طارق خرج ورا كريمة عريان و مخبي زبه بإيده لحقها في الطرقة ..
طارق : كريمة ... كريمة ..
كريمة وقفت و ضهرها لطارق
طارق : كريمة.. يا ريت نتكلم خمس دقايق ...
كريمة لفت .. بصت لطارق و ضحكت و هي بتبص علي ايده اللي مخبية زبه .
كريمة: نتكلم و ماله .. بس خمس دقايق كفايه ؟ هاهاهاهاها.. عاوز تقول إيه
طارق: ممكن في اوضتي مش في الطرقة ؟
كريمة مشيت قدامه ناحية اوضته و وقفت علي الباب .. طارق قرب فتح الباب بإيده و راس زبه ظاهرة و كريمة بتبص عليه و تعض علي شفايفها ...و دخلت كريمة و طارق دخل و ساب الباب مفتوح
كريمة: اقفل الباب لو سمحت
طارق اتحرك قفل الباب بايده و برضه زبه ظاهر .. كريمة قعدت علي السرير حطت رجل على رجل و ساندة بإيدها الاتنين علي السرير ...
كريمة : اتفضل يا حج طارق .. ولا حج ايه بقي بعد اللي شفته و بشوفه ده .....و عينها علي زبه
طارق : بصي يا كريمة ..
كريمة قاطعته : لا لا استني .. ماما كريمة .. انت دلوقتي اخو ابني بس .. لكن الراجل اللي كان عامل فيها حج .. خلاص .. مالهوش وجود .... إنت ؟ دا انا ياما جبت لك عرايس .. دا انا ساعات كنت بحاول البس ضيق علشان اشوفك هتتصرف ازاي . كنت زي الطوبة ... شكيت انك مريض و عندك مشكلة .. هاهاهاهاها.. لا عيني عليك باردة .. حجم عائلي ..
طارق : خلصتي يا كريمة ؟
كريمة : ماما قلتلك
طارق : خلصتي يا ماما كريمة ؟ ممكن تسمعيني بقي ... انتي اكتر واحدة عارفة اني كنت بحترم نفسي قوي مع اى ست بسبب المرحومة.... و اكتر واحدة تعرف اني صحتي كويسة و معنديش مشكلة
كريمة : هاهاهاهاها. هعرف منين يا طارق... كنت جربتك ؟ ولا هتقول كلام تخريف مش عارف معناه
طارق : لا عارف... هو انتي فاكرة اني ببقي نايم لما تدخلي عليا و تقعدي تبصي علي مناطق معينة في جسمي ؟ ولا لما تلبسي في الصيف هدوم خفيفة مبينة جسمك قدامي ؟ ولا ماشوفتش الهانم مرات ابويا و هي بتبص عليا وانا باخد دش ؟ اه نسيت اقولك اني مركب كاميرا في اوضتي و واحدة في طرقة الشقة متوصلين بالموبايل بتاعي علشان الفلوس اللي ساعات بتبقي معايا ....
كريمة: إنت حتة بجم .. إنت غبي .. غبي .. غبي....
كريمة انهارت و قامت تمشي .. طارق وقف قصادها حط ايديه علي دراعتها علشان يقعدها تاني ... كريمة بصت في الأرض.. شافت زبه .. بس المرة دي كله .. قعدت تاني و عينها قصاد زبه و طارق كل ده مش واخد باله و كل تفكيره و تركيزه في حل الورطة .
طارق : ممكن تهدى؟
كريمة بصة علي زبه : تعرف ؟ اول مرة اشوفه ...
طارق فاق راح يجيب حاجة يلبسها من الدولاب .. كريمة جريت عليه ..
كريمة : لا أرجوك... بلاش دلوقتي .. سيبني ابص ..
طارق : انتي اتجننتي يا كريمة ؟
كريمة : ماما لو سمحت.. و لازم تسمع كلام ماما... لو سمحت ... ماتقلقش .. بس عاوزاك كدة خمس دقايق و بعد كدة اعمل اللي انت عاوزه .
طارق متضايق : احنا مش صغيرين علي كدة
كريمة : صح مش صغيرين .. طيب و اللي حصل مع مني ؟
طارق : غصب عني صدقيني .. مش عارف حصل ازاي .. بس بجد متضايق
كريمة : ماتقلقش يا طارق .. و ما تضايقش .. ده طبيعي .. واحدة حلوة و جسمها حلو .. بس اللي عاوزة اعرفه وقعتك ازاي
طارق : صدقيني معرفش ... كانت بتطلب حضن اخوي .. بس الموضوع اتقلب
كريمة : ممكن تحكيلي ازاي
طارق : ما تضغطيش عليا يا كر... يا ماما
كريمة : طالعة من بوقك عسل ... قول تاني يا ماما
طارق : تخيلي الكلمة دى وحشاني .. و محتاج اوي حضن امي في اللحظة دي
كريمة : تعالي جنبي طيب ....
كريمة مسكت ايد طارق و شدته يقعد جنبها ... طارق مستسلم ... قعد و عينه في الارض
كريمة لفت ايدها علي كتفه و طبطبت علي وركه العريان
كريمة : مش قولت لي يا ماما .. غمض عينك و و كانك قاعد جنب مامتك الحقيقية ... هات دماغك في حضني و لو عاوز تعيط عيط .
طارق ما صدق و كان واحشه الاحساس ده .. رمي دماغه في حضنها و مغمض عينه
كريمة : مالك يا حبيب ماما ؟ زعلان ليه؟مني اللي زعلتك ؟
طارق : مني ؟ دي هي اللي صحتني تاني و رجعتني تاني
كريمة : يعني حبيب ماما رجع و زعلان ؟ ازاي ؟ المفروض تفرح مش تبقي متضايق يا حبيبي
طارق : لا اقصد اني خايف اتعود عليها .. دي حماة اخويا و متجوزة يا ماما
كريمة : هو انت عملت معاها غصب عنها و لا اتحرشت بيها ؟
طارق : لا دا هي اللي بدات .. هي اللي خلتني اتشد
كريمة: بدأت ؟ ازاي يا حبيب ماما
طارق: دخلت الاوضة و نزلت السوستة شوفت جسمها عريان ..و اتشديت
كريمة : ما تكدبش علي ماما... طيب ما انت بتشوف كتير .. اشمعنا دي ولا ايه في جسمها شدك قوي كدة يا حبيب ماما
طارق خبا دماغه اكتر في صدر كريمة و كريمة ضغطت على دماغه اكتر في بزازها .
طارق : صدرها .. شدني قوي .. كنت محتاج ده قوي
كريمة : صدرها كان حلو ولااااااا صدر ماماااا ؟
طارق : صدر ماما طبعا احلي ..
كريمة رفعت دماغ طارق و باسته في خده .. كانت لابسة بلوزة بزراير .. فكت الزراير للاخر.. قلعت الطرحة ... كانت لابسة بودي تحت البلوزة .. قلعته ... مش لابسة قميص .. لابسة سوتيان شريط صغير رغم ان بزازها كبيرة .. طارق شاف ده قام وقف و بتاعه كمان وقف .. قصاد عين كريمة
طارق : لا يا كريمة .. غلط .. غلط
كريمة شدته قعدته تاني : ماتنساس .. انا دلوقتي ماما ... غمض عينك و كمل في حضن امك .. شدت دماغه تاني علي بزازها .. ايدها علي شعره و التانية بتمشيها علي وركه ...
كريمة : ماقولتليش يا حبيب ماما ... حضن مني ولا حضن ماما ؟
طارق : حضن ماما
كريمة : حبيب ماما بيحب صدر ماما عشان ماما ترضعه ؟ ... تعالي ارضع ...
كريمة طلعت بزازها من السوتيان .. طارق راح بلسانه علي الحلمة و بدأ يمصها ... كريمة بتمشي ايدها علي وركه ... وصلت عند زبه ... لمسته بصوابعها ...
كريمة : حبيب ماما كبير ... ارضع. ...
كريمة فردت ضهرها ع السرير و طارق معاها ..... بيرضع و يمص بزها
كريمة : مش هتقول مني عملت ايه تاني ؟
طارق : مش هقول .. تعرفي يا ماما ؟ عاوزك من قبل ٩ادثة مراتي .. اقولك سر ؟ كنت انا كمان قبل الحادثة بتجسس عليكي ... مرة شوفتكم و انتوا بتعملوا
كريمة: كفاية... ااااه ... كنا بنعمل إيه ؟
طارق بدأ يحرك ايده علي بطنها .... نزل ع بنطلونها ... فك زرايره .. دخل ايده .. وصل لكسها
طارق: ماما كريمة ... عاوز ...
كريمة : عيون ماما ... قلعت بنطلونها ... عاوز ايه يا حبيب ماما ؟
طارق : انيكك يا ماما .... من زماااااان عاوزك ..
طارق فتح رجليها و نام عليها ... دخل راس زبه
كريمة : ااااااه ... دخله كله يا حبيبي... ياما اتمنيت اليوم ده . ياما كنت عاوزاك ... تنيكني .. اتجوزت ابوك علشان ابقي جنبك .. عشان تبقي جنبي ... عشان تبقي عليا
طارق : كسك حلو يا مرات ابويا ... ضيق .. سامعة صوت زبي ؟ ااه .. يا لهوي علي وراكك .. علي سوتك ... علي بزازك ... سامعة صوت زبي يا مرات ابويا
كريمة : احححححح يا كسي. ماتقولش مرات ابويا... قول لي ماما ... المتناكة ... الشرموطة .... الهايجة من سنين علي زبك ... نيك قوي ... نيك كس ماما ..
طارق : يا لهوي علي كسك يا لبوة ..
كريمة : اااااهه .. احححححح..كس مني ولا كس ماما يا حبيب ماما
مني : لا كسي طبعا .. مش كدة يا طارق ؟
كريمة حضنت طارق قوي و هو فوق منها. رفعت راسها تبص علي مني
كريمة : اححححح انتي جيتي امتي ؟ شايفة ؟ زبه حلو قوي يا مني... اااااهه .
مني : انا هنا من اول اح قولتيها ... اول ما ركب عليكي دخلت ..
طارق بص بطرف عينه علي مني : لسة مالبستيش يا مني ؟ تعالي ... اقعدي عند وشها .. تلحس لك و انا هرضع لك
كريمة : ايوة كدة اظهر علي حقيقتك ... هاهاهاهاها... أي.. بالراحة علي كسي .. ااااااه ... تعالي يا لبوة امصلك ..
مني طلعت مفتوحة و كسها علي بق كريمة و طارق بيعضض حلمة مني .
مني :ااااه .. لسانك حلو يا كركر .... نيكيني يا شرموطة ...احححححح.
كريمة : كسك اللي معسل يا مني قوي ... كل ده عسل يا بنت المتناكة ... احححححح... أي... مش بقولك براحة علي كسي .. انت ولعته ... احححححح
طارق : تعالي غيري ... ريحي كسك شوية...نولع كس مني شوية ...
كريمة : تعالي يا مني تحت
مني : لا استنو .. طارق ينام و انا كسي علي زبه و انتي كسك علي لسانه ....
طارق: دا انتي خبرة . هاهاهاها
مني : بتفرج على افلام كتير ... بضرب سبعات كتير
كريمة : هاهاهاهاها.. بصرة
طارق نام علي ضهره و مني ركبت زبه و كريمة كسها شفط لسانه ..
كريمة و مني مع بعض: خلاص مفيش سبعات تاني ... في زبر طارق... احححححح ... ااااه
طارق و حماة اخوه و مرات ابوه نسيوا باسم العريس و عروسته شيماء و قعدوا ٤ ايام ما يخرجوش من الشاليه .. اكل دليفرى و طول الوقت طارق ينيك فيهم ..
طارق قاعد بالليل مع نفسه سرحان ... بيضحك و ليقول لنفسه : مش عارف الواد باسم ده حظه عامل كدة ليه معايا ... امه و حماته ؟ هاهاهاهاها.. مش فاضل بقي غير مراته عشان نقفلها . هاهاهاهاها.
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon
طارق صاحب معرض سيارات كبير في المنصورة .. ٥٥ سنة .. ماتت مراته و ابنه الوحيد من ٢٠ سنة .. عاش عازب بعدها .. يربي اخوه من ابوه .. اخوه باسم ٢٦ سنة .. دكتور اسنان .. بيعتبر طارق ابوه مش اخوه .. امه اسمها كريمة .. اصغر من طارق بسنتين .. و ده مخلي علاقتها بطارق متوترة علي طول ...
باسم قرر يتجوز زميلته الدكتورة شيماء ... من عمره ... امها مني ٥٣ سنة صاحبة محل ملابس حريمي ... مني كانت جريئة جداً.. لسانها طويل... و كانت في جسم الممثلة هالة صدقي ..و جميلة جدا .. ابو شيماء.. الحج حسن .. مقاول في شركة بترول و بيسافر كتير .. تقريبا طول الوقت مسافر . بعد خطوبة باسم و شيماء بإسبوع .. مني كانت بتفكر تغير عربيتها .. و راحت عند طارق و بدأت قصتنا الاولي.......
طارق : اهلا مدام مني .. المعرض نور
مني : ده نورك يا حج طارق ..هو انت صحيح ربيت باسم لكن معندكش اولاد ؟
طارق : للاسف انا مراتي و ابني ماتوا من ٢٠ سنة و من ساعتها وانا علي حالي ده..
مني : يا صبرك يا حج... يعني ٢٠ سنة من غير ست ؟ ليه ؟ مفيش واحدة كدة ولا كدة ؟ قول قول سرك في بير هاهاهاهاها
طارق : هاهاهاهاها. لا لا لا لا. مفيش واحدة قدرت تاخد مكان المرحومة.... سيبك بس من الموضوع ده و اؤمريني
مني: ما يؤمرش عليك ظالم .. انا كنت عاوزة اغير العربية
طارق: اوامر ... تعالي جربي العربية دي .. هتعحبك ..
مني : بس تطلع معايا .. ماشي
طارق : اوامر
ركبوا العربية تجربها و عجبتها .. و هم ماشيين سألته
مني : لا صحيح يا حج .. مفيش اي واحدة خالص ؟ ولا حتي كان مشروع و فشل ... اي حاجه قصدى
طارق : مفكرتش بصراحة .. رغم ان في ستات كتير عرضوا عليا .. بس انا اللي قفلت ...
مني : قفلت ؟ .. هاهاهاهاها.. لامؤاخذة ياحج ... هو انت شطبت ؟ هاهاهاهاها.
طارق : هاهاهاهاها . تصدقي لو قلتلك معرفش ... هاهاها
ضحكوا شوية و رجعوا كتب العقود و اخدت العربية و عمل لها تخفيض كبير
مني: الف شكر يا حج .. و ما تزعلش من هزارى ... انا مبحبش النكد .. رغم اني شارباه ..بس مش بحب اتكلم
طارق : يا ستي اي مشكلة انا تحت امرك و تعتبرينى اخوكي
مني : اكيد طبعا .. استأذن انا بقي علشان باسم جاي يتغدي معانا و عاوزة الحق احضر الغدا ... يوه .. طب ما تيجي معاه تتغدوا ... وحياة المرحومة ما تقول لأ
طارق : بس بس حاضر... هاجي .. بس بعد اذنك ما تحلفنيش كدة تاني ... و بعدين الوقت جري .. تسمحيلي هطلب غدا من مطعم كويس علشان مش هتلحقي .
مني : ينفع اللي بتقوله ده ؟
طارق : مش قولنا اخوات ؟ اسمعي الكلام .. هاهاهاهاها.. انا هطلب غدا ل ٥ افراد
مني : خمسة ؟ ليه ؟ لا ماهو الحج حسن مسافر زي عادته
طارق: في الشغل يعني ؟ معلش ما انا معرفش نظامه ايه
مني : مش بقولك ؟ هم و شارباه ... هاهاهاهاها. ما انا زيك كدة برضه .. في العشرين سنة جبنا شيماء و شكرا علي كدة .. هاهاهاها ... هسبقكم انا و ما تتاخروش
مني مشيت و طارق مستغرب من اسلوبها و بعد شوية راح قابل باسم و راحوا اتغدوا مع شيماء و مني .. و بعد الغدا شيماء و باسم استأذنوا يخرجوا يشتروا شوية حاجات لزوم الفرح و مني طلبت من طارق ينتظر معاها يتكلموا في ترتيبات الفرح .
مني : كدة متفقين و كل حاجة جاهزة .. بس في حاجة واحدة .. باسم قالك شهر العسل هيبقي فين؟
طارق : هقولك ع السر بس خليه مفاجأة .. ماشي ؟
مني : شوقتني .. سرك في بير
طارق : باسم مايعرفش إني شريك في قرية سياحية في الساحل.. حجزت لهم هناك شاليه اسبيشيال مدة مفتوحة ..امه بس اللي تعرف و مع الأسف شبطانة تروح هناك في شاليه جنبهم .. طبعا وافقت بس الشاليه بتاعها بعييد عنهم خالص ..
مني : يا نهار ابيض .. دى مفاجأة جميلة
طارق : لا و كمان في عربية بالسواق معاهم
مني : و كريمة هتروح تقعد لوحدها ؟ لأ مش هسيبها تنكد عليهم هاهاهاهاها
طارق : مفيش مانع .. جهز ى نفسك علي كدة
مني : بتتكلم جد ؟ طيب عندي شرط ..
طارق : خير ... اوامر
مني : تيجي معانا علشان كريمة ماتعملش الحما علي العرايس هاهاها
طارق : أسبوع واحد بس و هرجع
مني بصت بإعجاب : انت طيب قوي يا حج .. سيبني اشوفلك عروسة .. مش هتندم
طارق : هاهاهاهاها.. انا خايف هي اللي تندم
مني : يا راجل ما تقلقنيش .. اوعي اخوك يكون كدة و يزعل البت . هاهاهاهاها
طارق : لا ماتخفيش .. بنتك هتتبسط
مني : ايوة كدة طمن قلبي .. اصلي مرعوبة يطلع حظها من حظي و تشرب المرار
طارق : مرار ايه بس .. مش قولت لك لو في مشكلة تعالي احكي؟
مني بدأ يظهر عليها ملامح الحزن: مش كل حاجة تتقال يا طارق ... لا مؤاخذة . انا شيلت التكليف
طارق : لا لا خالص .. براحتك.. بس مرار ايه اللي تقصديه
مني : بص يا طارق .. انت ممكن تفهمني ... عارف لما حسن بدأ يتأخر في الشغل و يرجع يومين و يغيب بالشهرين .. بدأت احس بالوحدة ... كان بييجي عليا الليل و شيماء تنام و انا ببقي بكلم نفسي من الوحدة .. الست عاوزة حضن دافي من وقت للتاني .. عاوزة حنان ..
دموع مني نزلت و طارق طلع منديله اداهولها و طبطب علي كتفها
طارق : طيب ما انتي اخدتي علي كدة بعد العمر ده كله .. عملتي زى ما عملت .. اشغل نفسي في الشغل و بس و بالليل شوية دموع و بعدها نوم من التعب ... يااااااه الوقت اخدنا .. استأذنك انا همشي
مني : انا صدعتك معلش
طارق : مش اتفقنا ؟ اخوكي و اتكلمي معايا وقت ما تحبي
مني : طيب ممكن اطلب طلب... ممكن حضن أخوي ؟ انا اسفة .. خلاص.. اسفة
طارق اخدها في حضنه و طبطب علي كتفها و باسها من جبينها
طارق : تصبحي علي خير يا مني
مني : و انت من اهله
طارق مشي و طول السكة بيفكر في كلام مني و حضنها .. صدره لمس صدرها ... ياااااااه احساس جميل كان مفتقده ... بس افتكر انها حماة اخوه و متجوزة ... رجع نام من غير تفكير .... و مرت الأيام و محصلش لقاءات تاني مع مني غير في الفرح و بعدها باسم و شيماء عرفوا المفاجأة و مشيوا تاني يوم الصبح بدرى .. و طارق اخد كريمة و مني و راحوا الساحل جنب العرايس...
كريمة اختارت اوضة ع البحر علي طول في الدور الارضي .
و الاوضتين اللي فوق من نصيب طارق و مني
قعدوا يتغدوا و كريمة اتصلت بباسم تطمأن عليه و مني كلمت شيماء و المكالمة كانت جريئة
منى : عملت ايه يا حبيبتي ...... طيب كويس ..... و باسم كان كويس معاكي ؟ ....... ماتتكسفيش يا دكتورة .... .... هاهاهاهاها..... ايه ؟ .... كبير ؟ ....
كريمة سمعت الكلام ده قامت دخلت اوضتها متضايقة ..مني مكملة كلام
منى: المفروض تفرحي يا خايبة هاهاهاهاها .. مبروك يا حبيبتي... و اسمعي كلامه ... كل شوية ؟ طبيعي مش عريس .. يلا روحي بقي و ماتخليهوش يزعل... سلام
طارق : عاملين إيه
مني : تمام.. اخوك طلع تمام هاهاهاهاها..
طارق: مش قولت لك هتتبسط .. هاهاهاهاها
مني : فكرتني بيوم فرحي ...
طارق : طيب كويس
مني حزينة.. قامت وقفت : استأذنك هروح الاوضة
طارق قام وقف : و انا كمان هدخل اوضتي استريح شوية
طلعوا سوا .. مني وقفت قدام بابها.. طارق اخد باله من حزنها المرسوم علي وشها
طارق : لو احتجتي حاجة خبطي عليا
مني : طارق في حاجات الست بتحتاجها .. بس ماينفعش
طارق : فهمتك .. طيب عن إذنك
مني : طارق ..... ممكن طلب ؟
طارق رجع لمني .. عرف انها عاوزة حضن تاني .. حضنها زي المرة اللي فاتت .. مني قربت نفسها اكتر ... لزقت بجسمها علي جسمه.. طارق حس بكهربة ... راح يبوسها في جبينها ... رفعت وشها ... البوسة نزلت علي شفايفها.... مسكت دماغه تشدها اكتر ... مسكت شفايفه بسنانها ... طارق اتكهرب اكتر ...فتح باب اوضتها زقها بجسمه جوة الاوضة ... مني قفلت الباب وراهم و شفايفاها علي شفايفه و لسانها جوة بوقه... ايدين طارق علي وسطها ... عينيه مغمضة ...
مني قربت جسمها منه ... وسطها لازق علي وسطه ... طارق بعد و فتح عينه ... بص لمني
طارق :لا مؤاخذة ... انا آسف
طارق بعد عنها و بيحاول يخرج .. مني سبقته للباب ...
مني : استني يا طارق ... ممكن تقعد ؟
طارق قعد علي حرف السرير و ساكت
مني : هو انت ما بتفكرش في الستات خالص ؟ اقصد في الجنس مفيش واحدة حسيت ناحيتها بحاجة ؟
طارق : اكيد في .. بس مش عاوز اتكلم
مني: طيب بلاش ... ممكن اسألك .. إيه رأيك فيا ؟ كواحدة ست اقصد
طارق : ست جميلة و تتعاكس من اي راجل
مني : طيب و جسمي ايه رأيك فيه ؟ .... استني كدة هوريك
مني كانت لابسة فستان بسوستة من قدام ... فتحتها للآخر.. لابسة تحته قميص اصفر قصير وراكها كلها باينة .. و من فوق لابسة سوتيان شفاف .. حلمة بزها باينة ...
طارق شاف المنظر قام وقف من الخضة .. ناسي ان زبه واقف ..و هيقطع البنطلون .. عيون مني وقعت علي زبه ... راحت عليه حضنته ..
مني : ما انت مشدود اهو
طارق : لا انتي فاهمة غلط .. استني بس اما اقولك
مني : لا استني انت ...
مني نزلت الفستان ... و مسكت ايد طارق حطيتها علي بزازها ... و نزلت بإيدها علي زبه
مني : فاهمة غلط ؟ و ده واقف ليه ؟ دا هيفرتك بنطلونك.... طلعه خسارة البنطلون يتقطع
طارق عصر بزازها و مني قلعته البنطلون .. مسكت زبه تدعكه
مني : البت شيماء هيجتني ... بتقوللي بتاع اخوك كبير ... طلعت انت الكبير ....ممكن طلب يا طارق
طارق بصوت واطي بيترعش: اوامر
مني : عاوزة حضن بس المرة دي حضن نيك
طارق مسك وركها رفعه بإيده من تحت ركبتها و رجلها التانية واقفة عليها .. حضنها قوي .. مني مسكت زبه علي باب كسها و طارق قرب اكتر .. زبه دخل كسها
مني : اااااااه .... ايه ده ... اححححححح ... دا انت بخيرك ... انا جعانة قوي ... عاوزاه كله
طارق: هو إيه اللي كله..
مني : بتاعك ده... زبك ده ... كله هنا .. في كسي ... اححححححح... تعالي اقعد بقي و قعدني عليه.
طارق قلع ملط و قلعها ملط .. نام علي ضهره و مني جت ركبت زبه و وشها عند رجله و ضهرها و طيزها ناحية وشه...مني طالعة نازلة علي زبه بكسها .. صباع طارق بيلعب في خرم طيزها ..
مني : يا لهوي ... اااااه ... نيك قوى.... بعبص قوي ... كسي مولع نار... زبك فيه شطة .. بس انا بحب الشطة... بحب زبك قوي و هو بينيك كسي .... كسي حلو ؟ عاجب زبك .. صح. اااااه . ااااااه قوي .... نيك .... اححححححح
طارق : هجيب يا مني... هجيب يا مني
كريمة: ما انت حلو اهو يا حج طارق..... و لا مدام مني عرفت تعمل اللي مقدرتش اعمله ؟
مني بتقوم من عليه و طارق بيجيبهم .. جابهم و اتنطروا علي وش كريمة مرات ابوه ...
و انتهي الجزء الاول.. و استنوا الجزء الثاني قريب جدا
في الجزء اللي فات طارق كان نايم علي مني حماة أخوه و كريمة مرات ابوه و أم اخوه دخلت و شافت المنظر ..طارق و مني ماخدوش بالهم منها غير أما قالت .....
كريمة : ما انت حلو اهو يا حج طارق.. ولا مدام مني عرفت تعمل اللي ماقدرتش اعمله ..
مني قامت من علي طارق و طارق بيجيبهم في نفس اللحظة علي وش كريمة .
كريمة : لا مؤاخذة ... قاطعتكوا ... طيب هسيبكم تكملوا و بعدين نشوف المصيبة دي تخلص ازاي.....
كريمة بتمسح و شها و هي خارجة و اللبن مغرق وشها و اتحركت ناحية الباب و لفت وشها لطارق...
كريمة : كل ده ؟ طبعاً ما انت بقالك سنين .. و مدام مني تستاهل كل خير ..
طارق : استني يا ام باسم ... استني يا كريمة
مني ايدها علي وشها و موطية في الأرض و كل اللي بتقوله في سرها : يا نهار اسود ... يا بيتي اللي اتخرب
طارق : بلاش كدة يا مني .. انا خارج اشوفها و البسي انتي
طارق خرج ورا كريمة عريان و مخبي زبه بإيده لحقها في الطرقة ..
طارق : كريمة ... كريمة ..
كريمة وقفت و ضهرها لطارق
طارق : كريمة.. يا ريت نتكلم خمس دقايق ...
كريمة لفت .. بصت لطارق و ضحكت و هي بتبص علي ايده اللي مخبية زبه .
كريمة: نتكلم و ماله .. بس خمس دقايق كفايه ؟ هاهاهاهاها.. عاوز تقول إيه
طارق: ممكن في اوضتي مش في الطرقة ؟
كريمة مشيت قدامه ناحية اوضته و وقفت علي الباب .. طارق قرب فتح الباب بإيده و راس زبه ظاهرة و كريمة بتبص عليه و تعض علي شفايفها ...و دخلت كريمة و طارق دخل و ساب الباب مفتوح
كريمة: اقفل الباب لو سمحت
طارق اتحرك قفل الباب بايده و برضه زبه ظاهر .. كريمة قعدت علي السرير حطت رجل على رجل و ساندة بإيدها الاتنين علي السرير ...
كريمة : اتفضل يا حج طارق .. ولا حج ايه بقي بعد اللي شفته و بشوفه ده .....و عينها علي زبه
طارق : بصي يا كريمة ..
كريمة قاطعته : لا لا استني .. ماما كريمة .. انت دلوقتي اخو ابني بس .. لكن الراجل اللي كان عامل فيها حج .. خلاص .. مالهوش وجود .... إنت ؟ دا انا ياما جبت لك عرايس .. دا انا ساعات كنت بحاول البس ضيق علشان اشوفك هتتصرف ازاي . كنت زي الطوبة ... شكيت انك مريض و عندك مشكلة .. هاهاهاهاها.. لا عيني عليك باردة .. حجم عائلي ..
طارق : خلصتي يا كريمة ؟
كريمة : ماما قلتلك
طارق : خلصتي يا ماما كريمة ؟ ممكن تسمعيني بقي ... انتي اكتر واحدة عارفة اني كنت بحترم نفسي قوي مع اى ست بسبب المرحومة.... و اكتر واحدة تعرف اني صحتي كويسة و معنديش مشكلة
كريمة : هاهاهاهاها. هعرف منين يا طارق... كنت جربتك ؟ ولا هتقول كلام تخريف مش عارف معناه
طارق : لا عارف... هو انتي فاكرة اني ببقي نايم لما تدخلي عليا و تقعدي تبصي علي مناطق معينة في جسمي ؟ ولا لما تلبسي في الصيف هدوم خفيفة مبينة جسمك قدامي ؟ ولا ماشوفتش الهانم مرات ابويا و هي بتبص عليا وانا باخد دش ؟ اه نسيت اقولك اني مركب كاميرا في اوضتي و واحدة في طرقة الشقة متوصلين بالموبايل بتاعي علشان الفلوس اللي ساعات بتبقي معايا ....
كريمة: إنت حتة بجم .. إنت غبي .. غبي .. غبي....
كريمة انهارت و قامت تمشي .. طارق وقف قصادها حط ايديه علي دراعتها علشان يقعدها تاني ... كريمة بصت في الأرض.. شافت زبه .. بس المرة دي كله .. قعدت تاني و عينها قصاد زبه و طارق كل ده مش واخد باله و كل تفكيره و تركيزه في حل الورطة .
طارق : ممكن تهدى؟
كريمة بصة علي زبه : تعرف ؟ اول مرة اشوفه ...
طارق فاق راح يجيب حاجة يلبسها من الدولاب .. كريمة جريت عليه ..
كريمة : لا أرجوك... بلاش دلوقتي .. سيبني ابص ..
طارق : انتي اتجننتي يا كريمة ؟
كريمة : ماما لو سمحت.. و لازم تسمع كلام ماما... لو سمحت ... ماتقلقش .. بس عاوزاك كدة خمس دقايق و بعد كدة اعمل اللي انت عاوزه .
طارق متضايق : احنا مش صغيرين علي كدة
كريمة : صح مش صغيرين .. طيب و اللي حصل مع مني ؟
طارق : غصب عني صدقيني .. مش عارف حصل ازاي .. بس بجد متضايق
كريمة : ماتقلقش يا طارق .. و ما تضايقش .. ده طبيعي .. واحدة حلوة و جسمها حلو .. بس اللي عاوزة اعرفه وقعتك ازاي
طارق : صدقيني معرفش ... كانت بتطلب حضن اخوي .. بس الموضوع اتقلب
كريمة : ممكن تحكيلي ازاي
طارق : ما تضغطيش عليا يا كر... يا ماما
كريمة : طالعة من بوقك عسل ... قول تاني يا ماما
طارق : تخيلي الكلمة دى وحشاني .. و محتاج اوي حضن امي في اللحظة دي
كريمة : تعالي جنبي طيب ....
كريمة مسكت ايد طارق و شدته يقعد جنبها ... طارق مستسلم ... قعد و عينه في الارض
كريمة لفت ايدها علي كتفه و طبطبت علي وركه العريان
كريمة : مش قولت لي يا ماما .. غمض عينك و و كانك قاعد جنب مامتك الحقيقية ... هات دماغك في حضني و لو عاوز تعيط عيط .
طارق ما صدق و كان واحشه الاحساس ده .. رمي دماغه في حضنها و مغمض عينه
كريمة : مالك يا حبيب ماما ؟ زعلان ليه؟مني اللي زعلتك ؟
طارق : مني ؟ دي هي اللي صحتني تاني و رجعتني تاني
كريمة : يعني حبيب ماما رجع و زعلان ؟ ازاي ؟ المفروض تفرح مش تبقي متضايق يا حبيبي
طارق : لا اقصد اني خايف اتعود عليها .. دي حماة اخويا و متجوزة يا ماما
كريمة : هو انت عملت معاها غصب عنها و لا اتحرشت بيها ؟
طارق : لا دا هي اللي بدات .. هي اللي خلتني اتشد
كريمة: بدأت ؟ ازاي يا حبيب ماما
طارق: دخلت الاوضة و نزلت السوستة شوفت جسمها عريان ..و اتشديت
كريمة : ما تكدبش علي ماما... طيب ما انت بتشوف كتير .. اشمعنا دي ولا ايه في جسمها شدك قوي كدة يا حبيب ماما
طارق خبا دماغه اكتر في صدر كريمة و كريمة ضغطت على دماغه اكتر في بزازها .
طارق : صدرها .. شدني قوي .. كنت محتاج ده قوي
كريمة : صدرها كان حلو ولااااااا صدر ماماااا ؟
طارق : صدر ماما طبعا احلي ..
كريمة رفعت دماغ طارق و باسته في خده .. كانت لابسة بلوزة بزراير .. فكت الزراير للاخر.. قلعت الطرحة ... كانت لابسة بودي تحت البلوزة .. قلعته ... مش لابسة قميص .. لابسة سوتيان شريط صغير رغم ان بزازها كبيرة .. طارق شاف ده قام وقف و بتاعه كمان وقف .. قصاد عين كريمة
طارق : لا يا كريمة .. غلط .. غلط
كريمة شدته قعدته تاني : ماتنساس .. انا دلوقتي ماما ... غمض عينك و كمل في حضن امك .. شدت دماغه تاني علي بزازها .. ايدها علي شعره و التانية بتمشيها علي وركه ...
كريمة : ماقولتليش يا حبيب ماما ... حضن مني ولا حضن ماما ؟
طارق : حضن ماما
كريمة : حبيب ماما بيحب صدر ماما عشان ماما ترضعه ؟ ... تعالي ارضع ...
كريمة طلعت بزازها من السوتيان .. طارق راح بلسانه علي الحلمة و بدأ يمصها ... كريمة بتمشي ايدها علي وركه ... وصلت عند زبه ... لمسته بصوابعها ...
كريمة : حبيب ماما كبير ... ارضع. ...
كريمة فردت ضهرها ع السرير و طارق معاها ..... بيرضع و يمص بزها
كريمة : مش هتقول مني عملت ايه تاني ؟
طارق : مش هقول .. تعرفي يا ماما ؟ عاوزك من قبل ٩ادثة مراتي .. اقولك سر ؟ كنت انا كمان قبل الحادثة بتجسس عليكي ... مرة شوفتكم و انتوا بتعملوا
كريمة: كفاية... ااااه ... كنا بنعمل إيه ؟
طارق بدأ يحرك ايده علي بطنها .... نزل ع بنطلونها ... فك زرايره .. دخل ايده .. وصل لكسها
طارق: ماما كريمة ... عاوز ...
كريمة : عيون ماما ... قلعت بنطلونها ... عاوز ايه يا حبيب ماما ؟
طارق : انيكك يا ماما .... من زماااااان عاوزك ..
طارق فتح رجليها و نام عليها ... دخل راس زبه
كريمة : ااااااه ... دخله كله يا حبيبي... ياما اتمنيت اليوم ده . ياما كنت عاوزاك ... تنيكني .. اتجوزت ابوك علشان ابقي جنبك .. عشان تبقي جنبي ... عشان تبقي عليا
طارق : كسك حلو يا مرات ابويا ... ضيق .. سامعة صوت زبي ؟ ااه .. يا لهوي علي وراكك .. علي سوتك ... علي بزازك ... سامعة صوت زبي يا مرات ابويا
كريمة : احححححح يا كسي. ماتقولش مرات ابويا... قول لي ماما ... المتناكة ... الشرموطة .... الهايجة من سنين علي زبك ... نيك قوي ... نيك كس ماما ..
طارق : يا لهوي علي كسك يا لبوة ..
كريمة : اااااهه .. احححححح..كس مني ولا كس ماما يا حبيب ماما
مني : لا كسي طبعا .. مش كدة يا طارق ؟
كريمة حضنت طارق قوي و هو فوق منها. رفعت راسها تبص علي مني
كريمة : اححححح انتي جيتي امتي ؟ شايفة ؟ زبه حلو قوي يا مني... اااااهه .
مني : انا هنا من اول اح قولتيها ... اول ما ركب عليكي دخلت ..
طارق بص بطرف عينه علي مني : لسة مالبستيش يا مني ؟ تعالي ... اقعدي عند وشها .. تلحس لك و انا هرضع لك
كريمة : ايوة كدة اظهر علي حقيقتك ... هاهاهاهاها... أي.. بالراحة علي كسي .. ااااااه ... تعالي يا لبوة امصلك ..
مني طلعت مفتوحة و كسها علي بق كريمة و طارق بيعضض حلمة مني .
مني :ااااه .. لسانك حلو يا كركر .... نيكيني يا شرموطة ...احححححح.
كريمة : كسك اللي معسل يا مني قوي ... كل ده عسل يا بنت المتناكة ... احححححح... أي... مش بقولك براحة علي كسي .. انت ولعته ... احححححح
طارق : تعالي غيري ... ريحي كسك شوية...نولع كس مني شوية ...
كريمة : تعالي يا مني تحت
مني : لا استنو .. طارق ينام و انا كسي علي زبه و انتي كسك علي لسانه ....
طارق: دا انتي خبرة . هاهاهاها
مني : بتفرج على افلام كتير ... بضرب سبعات كتير
كريمة : هاهاهاهاها.. بصرة
طارق نام علي ضهره و مني ركبت زبه و كريمة كسها شفط لسانه ..
كريمة و مني مع بعض: خلاص مفيش سبعات تاني ... في زبر طارق... احححححح ... ااااه
طارق و حماة اخوه و مرات ابوه نسيوا باسم العريس و عروسته شيماء و قعدوا ٤ ايام ما يخرجوش من الشاليه .. اكل دليفرى و طول الوقت طارق ينيك فيهم ..
طارق قاعد بالليل مع نفسه سرحان ... بيضحك و ليقول لنفسه : مش عارف الواد باسم ده حظه عامل كدة ليه معايا ... امه و حماته ؟ هاهاهاهاها.. مش فاضل بقي غير مراته عشان نقفلها . هاهاهاهاها.
تحياتي لك رائعه جدا
فى انتظار المزيد من الابداع والتميز
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon و Zazamezo
كملها
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon و Zazamezo
مرحبا بكم جميعا من منكم يعطينا اسم مؤلف هذه القصة وأول شخص يعطيني اسم مؤلف هذه القصة له مني عشرة نقاط
 
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon و Zazamezo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Silver Mooon
دمك خفيف ومالة قفلها وضم مرات اخوك خليها تكمل..
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%