NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شهم وراجل مبتغيرش

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ست متزوجة وتعمل علاقات حب وسكس من ورى جوزها على الفايس أو تلغرام أو المنتديات يعني فمواقع التواصل الاجتماعي
وكل علاقة تعملها تعيشها زي متكون صح كلام حب وهيام وشوق وسكس وتحكي وضعها وضروفها لكل واحد .وبعد فترة تغير وتبدل وتعمل علاقة جديدة بنفس الطريقة يعني تعيش الدور بكل مضامينه
السؤال
حتى لو عملت علاقة حب وسكس من ورى جوزها ليه متعملش علاقة وحدة بس
توضيح دي حالة في مجتمعنا ملهاش علاقه بست
بعينها

انا مش فهماك . اول سطر فى كلامك ضد اخر سطر
يعنى دى مشكله واحده انت تعرفها ولا حاله عامة بتناقشها ولا ايه بالظبط

• عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حالة موجودة
والموضوع لنقاش

التغيير يقتل الملل.

• عجبني
التفاعلات: شهم وراجل مبتغيرش
ست متزوجة وتعمل علاقات حب وسكس من ورى جوزها على الفايس أو تلغرام أو المنتديات يعني فمواقع التواصل الاجتماعي
وكل علاقة تعملها تعيشها زي متكون صح كلام حب وهيام وشوق وسكس وتحكي وضعها وضروفها لكل واحد .وبعد فترة تغير وتبدل وتعمل علاقة جديدة بنفس الطريقة يعني تعيش الدور بكل مضامينه
السؤال
حتى لو عملت علاقة حب وسكس من ورى جوزها ليه متعملش علاقة وحدة بس
توضيح دي حالة في مجتمعنا ملهاش علاقه بست
بعينها
شرمطه

مراهقة متاخرة

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
يعنى دى مشكله واحده انت تعرفها ولا حاله عامة بتناقشها ولا ايه با
ليه الستات ف الصيف والجو نار 🔥 بيكونو سكسى اكتر من أى وقت
خاصه المحارم

بص يا كبير اللي اعرفه ان الطبيعي اي انسان بيحب يغير كل فترة حتى هتلاقي زمان الستات والرجالة كانوا بيتجوزوا ويتطلقوا كتير جدا وتتجوز تاني وتطلق تاني وتعيش حياتها فكرة بقى الجواز الابدي ديه انا مش مقتنع بيها الفكرة في الجواز انه بيحفظ الحقوق بتاعة الست او الراجل او الطفل مش ان الواحد يكمل حياته كلها مع نفس الشخص-الا لو هو عايز كده ؟؟ اعتقد في ستات كده برده بتحب تغير وطبعا عندنا هنا لو الست اتطلقت يبقى اتحكم عليها بالبور ولو اتجوزت يبقى اتحكم عليها بالمؤبد فالموضوع بيبقى صعب عليها عكس الراجل اللي بيعمل اي حاجة سواء شرعي او غير شرعي

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و فحل على مرات اخويا
بص يا كبير اللي اعرفه ان الطبيعي اي انسان بيحب يغير كل فترة حتى هتلاقي زمان الستات والرجالة كانوا بيتجوزوا ويتطلقوا كتير جدا وتتجوز تاني وتطلق تاني وتعيش حياتها فكرة بقى الجواز الابدي ديه انا مش مقتنع بيها الفكرة في الجواز انه بيحفظ الحقوق بتاعة الست او الراجل او الطفل مش ان الواحد يكمل حياته كلها مع نفس الشخص-الا لو هو عايز كده ؟؟ اعتقد في ستات كده برده بتحب تغير وطبعا عندنا هنا لو الست اتطلقت يبقى اتحكم عليها بالبور ولو اتجوزت يبقى اتحكم عليها بالمؤبد فالموضوع بيبقى صعب عليها عكس الراجل اللي بيعمل اي حاجة سواء شرعي او غير شرعي
احسنت

• عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و M&I
فاهم كلامك بس الحكايه مش فنضرت المجتمع
لما الراجل بيغلط عادي
والست لما تغلط تقوم القيامه .لا دة موضوع تاني خالص ملوش صلة بالموضوع .
موضوعنا .حالت ست ليها عدة شخصيات .وتعمل الدور مع كل راجل دور الحب والعشق والهيام وأطلق من جوزي واتجوزك .يعني نفس السيناريو.مع كذا.راجل.وتلاقيها فكلامها محافظة وبنت ناس ومتتكلمش سكس مع اي حد الا مع الشخص لعامله معاه علاقة حب.بين الفترة والفترة ثلاث إلى ست شهور .
وبعدين تغير .مع حد تاني .

• عجبني
التفاعلات: البلبل الأزرق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%