NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كاتب_أكواد

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
حاسس إني وحيد فشخ
دماغي فيها أفكار كتير بتصارع نفسها
حاسس بالفشل و الإحباط
و مش عارف ألاقي حد أفضفض معاه و المشكلة حتى لما دخلت أكتب هنا أفضفض مش عارف أقول ايه
بس أنا فعلا حاسس اني وحيد فشخ و إني عبارة عن مجموعة من الإختيارات الغلط اللي عمال باخدها ورا بعض و مجبر إني أكمل فيهم
بحاول أتأقلم و أتعود عليهم و أبسط نفسي بس فعلا مش عارف
دا مجرد فضفضة علشان مخنوق و مش عارف أتكلم أقول ايه

• عجبني
التفاعلات: noah1
حاسس إني وحيد فشخ
دماغي فيها أفكار كتير بتصارع نفسها
حاسس بالفشل و الإحباط
و مش عارف ألاقي حد أفضفض معاه و المشكلة حتى لما دخلت أكتب هنا أفضفض مش عارف أقول ايه
بس أنا فعلا حاسس اني وحيد فشخ و إني عبارة عن مجموعة من الإختيارات الغلط اللي عمال باخدها ورا بعض و مجبر إني أكمل فيهم
بحاول أتأقلم و أتعود عليهم و أبسط نفسي بس فعلا مش عارف
دا مجرد فضفضة علشان مخنوق و مش عارف أتكلم أقول ايه
ملخص كلامى لا ترضى بال انت فيه طالما الموضوع فى أيدك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا صديقي جميعنا مررنا بلحظات الاحباط و الانكسار
لكن صدقني لا يُصلح حطام نفسك الا ان تربطها في هدف مُعين ، طريق النجاح هو الدواء الافضل للانكسار النفسي
طريق النجاح هو منْ يُرمم حطامنا ، حاول ان تُفكر بمشروع منطقي ارسم خطة لنفسك و اعمل على تحقيقها ، حتى وان لم تنجح ، بمرور الوقت ستجد انك اكتسبت خبرات جديدة و تبدأ برسم خطط جديدة
هذه هي الحياة مجموعة تجارب ، حاول و جرب لا تقف مكتوف الايدي ، انت لم تزل عند نقطة الصفر ، انطلق يكفيك وقوفاً ، لكن في باديء الامر كن عقلاني و واقعي بمعنى فكر بمشروع تستطيع تحقيقه و اجعل منهُ خطوة لما هو قادم

اتمنى لكَ الطمئنينة

• عجبني
التفاعلات: كاتب_أكواد
أزميلي انا زيك فشخ و خسرت اكتر مكسبت بس هقولك طول ما رجلك شايلاك هتلاقي الحلو فأنت محتاج تلف و تخرج من comfort zone 😉

• عجبني
التفاعلات: كاتب_أكواد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%