NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش حاجات بضان بقت موجودة في القصص الجديدة

ببساطة لان الناس اصبحت تعيش على النت ... تحب وتكره على النت وتتصاحب وتتخانق على النت ... وتوفي وتخون على النت ... فطبيعي ان لما يجي يكتب قصة هيكون محورها النت والهاكر مستغرب ليه ؟؟؟

كلام صحيح جداً ... أنا يجهز قصة حقيقية ليا لكن طبعاً فيها أجزاء درامية عشان الموضوع غير معقول وفي أحداث حقيقية غير منطقية بالمرة
انتظروني
حاول بس متخليهاش زي الناس دي اعمل حاجه مختلفة وابعد عن الجنس اعمل قصة القارئ يستمتع بيها كاقصه مش يخش يجبهم ويمشي

ببساطة لان الناس اصبحت تعيش على النت ... تحب وتكره على النت وتتصاحب وتتخانق على النت ... وتوفي وتخون على النت ... فطبيعي ان لما يجي يكتب قصة هيكون محورها النت والهاكر مستغرب ليه ؟؟؟
اي علاقة دا بكلامي ومين قالك ان الناس عايشة ع النت النت جزء من الحياة مش الحياة وبعدين اي علاقة دا بكلامي بردو

بنسبه لقصص في جنس اوفر بطريقه تخلي قصه وحشه مفيش احداث مفيش بدايه ولا نهايه الكاتب دماغه كلها في جنس بنسبالي قصص دي فاشله 100%
اتفق معاك جدا
انا بكتب ف تلات قصص حاليا وبجد بقرف من نفسي وانا بحاول احط اي جنس ف الموضوع بس بقول اني كاتب عشانهم مش عشاني والفصل مش بحط فيه غير مشهد جنس واحد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فعلا عندك حق انا مش لاقية قصة اقراها كلها جنس اوفر اكتر حد عجبني وقريت كل قصصهم m hamdy و batman
خدلك لفة في ال خيانة الأخوة ويهمني رايك

اي علاقة دا بكلامي ومين قالك ان الناس عايشة ع النت النت جزء من الحياة مش الحياة وبعدين اي علاقة دا بكلامي بردو
مش عارف ممكن اكون ما فهمتش قصدك ... حضرتك قلت انك مبضون ان ابطال القصص هاكر أو بيعرفو هاكر والقصة بتبدي بهاكر أو لازم فيها تهكير ... هو مش التهكير ده بيوقع في النت أو أنا غلطان ؟؟؟ فطبيعي انسان عايش في النت هيكون تفكيرو وخيالو وقصصو نابعة من النت مش مالواقع ؟؟؟ في علاقة بكلامك والا انا غلطان ؟؟؟؟

مش عارف ممكن اكون ما فهمتش قصدك ... حضرتك قلت انك مبضون ان ابطال القصص هاكر أو بيعرفو هاكر والقصة بتبدي بهاكر أو لازم فيها تهكير ... هو مش التهكير ده بيوقع في النت أو أنا غلطان ؟؟؟ فطبيعي انسان عايش في النت هيكون تفكيرو وخيالو وقصصو نابعة من النت مش مالواقع ؟؟؟ في علاقة بكلامك والا انا غلطان ؟؟؟؟
مش دا قصدي قصدي ان مفيش اختلاف ف القصص مافي احداث تانيه هو مثلا بيخلي البطل يكبر ويبقي حاجة تقيله ليه لازم يخليه يبقي هكر ويبقي فاشخ الدنيا وهو لسه مكملش 18 سنة فاحوار الهكر دا بضان وانه اي حد يعمل حاجه للبطل البطل يخليه خول ويجيب حاجات تفضحه فافين الابتكار ف كدا كل القصص بقت نسخة واحدة

• عجبني
التفاعلات: wael115
ما انا قلتلك لان الناس اصبحت عايشة على النت ... لو حد حب يكبر على النت هيبقي ايه ؟ أكيد هاكر فالناس عايشة خيالها وشبقها من العالم الي عايشة فيه

اتفق معاك جدا
انا بكتب ف تلات قصص حاليا وبجد بقرف من نفسي وانا بحاول احط اي جنس ف الموضوع بس بقول اني كاتب عشانهم مش عشاني والفصل مش بحط فيه غير مشهد جنس واحد
قصه صغيره أو قصه متسلسلة ما هي اللي ابداع من خيال الكاتب معمول من علي أنه واقع ناس تعيش في أحداث قصه زي الانمي أو المسلسل لزم احداث وتفصيل في قصص كتير تكتبت هنا مع انها غايه في الجمال وعظمه والإبداع والابتكار بس محدش يعرفها وفي قصه عن محارم تلاقي كله عرفها ومش فيها غير كلام مقزز

• حبيته
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️
قصه صغيره أو قصه متسلسلة ما هي اللي ابداع من خيال الكاتب معمول من علي أنه واقع ناس تعيش في أحداث قصه زي الانمي أو المسلسل لزم احداث وتفصيل في قصص كتير تكتبت هنا مع انها غايه في الجمال وعظمه والإبداع والابتكار بس محدش يعرفها وفي قصه عن محارم تلاقي كله عرفها ومش فيها غير كلام مقزز
اتفق معاك جدا، انا عندي الفكرة بس لو مدخلتش فيها أي جنس هتموت وهتفشل بحاول اقلل منه بكل الطرق مشهد واحد ف فصل وفصل لاء وبيبقي سريع مبعرفش بشوفها حاجة صعبة

في قصص كتير جميلة بس بتبوظ بسبب القرف اللي بيتحط فيها بالذات القرف الل ف قسم المحارم دا قصص ملهاش لازمة وجايبه ريتش ومعروفة اكتر من قصص تانيه كويسة والمشكلة ان كله بيتفاعل مع القصص اللي فيها جنس بس بالذاات ف قسم المحارم

سهلة ادخل علي قسم قصص غير جنسية...
واحب اقولك اني منزل قصتين قصة غير جنسية.. وقصة جنسية عشر اجزاء مفيهاش غير مشهدين جنس بس لو عايز تدخل تشوفهم شوفهم...

وبعدين يصحبي طريقة كلامك علي الكاتب وحشه هو مش بياخد منك فلوس هو منزل قصة عجبتك اشطا معجبتكش خلاص ومتنساش ان احنا في منتدي جنسي ومعظم اللي داخل داخل عشان صور او افلام او قصص جنسية.....

• عجبني
التفاعلات: أحمد عمار
مش كلهم بس اكيد كام كاتب انجذب للفكرة

هو اي حوار القصص اللي كل ابطالها بقو هكرات بإما عارفين هكرات واي حد يجي علي سكتهم يهكروه ويطلع ديوث في القصة انتو معندكوش يعني غير كدا مفيش اي ابداع او تفكير في الموضوع خالص طورو نفسكو شوية عشان الجو دا بقا بضان
يعم نقي القصص اللي بتقراها .. مش كلو كده .. هو معظم القصص بضان بس برده لسه فيه قصص كويسه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%