NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش حاجات بضان بقت موجودة في القصص الجديدة

X. Shadow

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو اي حوار القصص اللي كل ابطالها بقو هكرات بإما عارفين هكرات واي حد يجي علي سكتهم يهكروه ويطلع ديوث في القصة انتو معندكوش يعني غير كدا مفيش اي ابداع او تفكير في الموضوع خالص طورو نفسكو شوية عشان الجو دا بقا بضان

• عجبني
التفاعلات: أحمد عمار, العرايشي سفاح الأندر إيدج, جدو سامى 🕊️ 𓁈 و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بنسبه لقصص في جنس اوفر بطريقه تخلي قصه وحشه مفيش احداث مفيش بدايه ولا نهايه الكاتب دماغه كلها في جنس بنسبالي قصص دي فاشله 100%

فعلا عندك حق انا مش لاقية قصة اقراها كلها جنس اوفر اكتر حد عجبني وقريت كل قصصهم m hamdy و batman

• عجبني
التفاعلات: Eden 123، عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️ و مرحب
بنسبه لقصص في جنس اوفر بطريقه تخلي قصه وحشه مفيش احداث مفيش بدايه ولا نهايه الكاتب دماغه كلها في جنس بنسبالي قصص دي فاشله 100%
اه ومخلي البطل اي واحدة تشوفه تعشقه من اول نظرة وتبقي هتموت عشان تتناك منه

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
فعلا عندك حق انا مش لاقية قصة اقراها كلها جنس اوفر اكتر حد عجبني وقريت كل قصصهم m hamdy و batman
اه البطل من مابيظهر بيكون الكوكب كله عايز يتناك منه مفيش اي فكرة في الموضوع ولا حبكة للموضوع

• عجبني
التفاعلات: Eden345
هو اي حوار القصص اللي كل ابطالها بقو هكرات بإما عارفين هكرات واي حد يجي علي سكتهم يهكروه ويطلع ديوث في القصة انتو معندكوش يعني غير كدا مفيش اي ابداع او تفكير في الموضوع خالص طورو نفسكو شوية عشان الجو دا بقا بضان
ساعدهم طلام انك بتفهم في القصص اوي كده وعرفهم افكار أنا عارفه كاتب حرفيا كان بيشحت فكره فكره بس بيوصل للقمه فا انت بدل ما انت كنت تكتب هنا كنت ممكن تخش لكاتب معين وتقوله كده هيكون افضل

• عجبني
التفاعلات: أحمد عمار و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
اه البطل من مابيظهر بيكون الكوكب كله عايز يتناك منه مفيش اي فكرة في الموضوع ولا حبكة للموضوع
فعلا

• عجبني
التفاعلات: Eden345
ساعدهم طلام انك بتفهم في القصص اوي كده وعرفهم افكار أنا عارفه كاتب حرفيا كان بيشحت فكره فكره بس بيوصل للقمه فا انت بدل ما انت كنت تكتب هنا كنت ممكن تخش لكاتب معين وتقوله كده هيكون افضل
هيجي واحد منهم يقولي انت هتعملي فيها بتفهم والجو دا فاقولت الرساله توصل لكله وخلاص وكمان انا مش توب في الكتابه بس في حاجات العقل بيستوعبها بردو

• عجبني
هو فى قصص كتير هنا حلوة بس انا شايفة ان التعبير خانك شوية وكلامك حاد ممكن توصل فكرتك بطريقة ابسط تكون فيها استفادة

• عجبني
التفاعلات: Just 3omar
هيجي واحد منهم يقولي انت هتعملي فيها بتفهم والجو دا فاقولت الرساله توصل لكله وخلاص وكمان انا مش توب في الكتابه بس في حاجات العقل بيستوعبها بردو
اه مفكرتش أنا في كده
تمام كده عند حضرتك حق
اكيد وفعلا المستوى قل أنا عن نفسي مبقتش اقرا غير قصة واحده وبستناها اسبوع بعد ما كان يومي كله للقصص

• عجبني
التفاعلات: Just 3omar
اه مفكرتش أنا في كده
تمام كده عند حضرتك حق
اكيد وفعلا المستوى قل أنا عن نفسي مبقتش اقرا غير قصة واحده وبستناها اسبوع بعد ما كان يومي كله للقصص
اه في ناس كدا من اول مابطلو كتابه ومعادش في قصص كويسة زي الاول نادرا ان حد ينزل قصة حلوة

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و LADY MONA
هو فى قصص كتير هنا حلوة بس انا شايفة ان التعبير خانك شوية وكلامك حاد ممكن توصل فكرتك بطريقة ابسط تكون فيها استفادة
في قصص حلوة بس مش كتير الباقي كله ماشيين بنفس الطريقة ان البطل فشيخ زبه زب حمار اللي بتشوفه بتكون هتموت عليه ونفسها تتناك منه بايه طريقة ويبقي ليها لوحدها يإما يخلي البطل هكر فشيخ مفيش منه اتنين ويجي واحد يعمله حاجه وحشة يقوم البطل مهكره فايطلع اللي زعل البطل ديوث علي مراته والبطل يستغل الموضوع دا ويحط عليه مفيش اي فكرة نهائي في الموضوع

سهلة القصه اللى متعجبكش ولا اكنك شوفتها

سهلة القصه اللى متعجبكش ولا اكنك شوفتها
الفكرة مش في كدا الفكرة ان كل القصص بقت شبه بعضها نادرا ان يبقي في قصة عدلة

اه ومخلي البطل اي واحدة تشوفه تعشقه من اول نظرة وتبقي هتموت عشان تتناك منه
القصه اللي بتقوم علي عنصر واحد مش بتكمل ولو كملت بتكون واحشه

اللي بيكتب القصه بيكون خياله واسع زياده عن اللزوم جدا
خد عندك مثلا، تلاقيه مدي ابطال القصه سن ميكونش راكب علي بعضه اصلا
ويقرر يدي البطل قدرة خارقه عن الطبيعي انه ينيك 4 5 مرات ورا بعض في اليوم وكل يوم
او انه الجامد فشخ اللي موقع ستات العالم كله في دباديبه وبتاعه اللي طول مترين وكلام من هذا القبيل بطريقه ساذجه جدا، وتلاقي احداث غير واقعيه تفصلك اصلا من بدايه القراءه

تخليها قصه هزليه ضعيفه خياليه، وما اكثر هؤلاء حالياً إلا بعض المؤلفين اللي دماغم نضيفه ومظبوطه وتلاقي القصه حلوه
المنتدي القديم كان فيه شويه ناس دماغها حلوه وبتكتب حلو بجد بطريقه واقعيه وممتعه لدرجة تخليك شايف القصه علي انها فيلم مش كلام مكتوب بس

• عجبني
اللي بيكتب القصه بيكون خياله واسع زياده عن اللزوم جدا
خد عندك مثلا، تلاقيه مدي ابطال القصه سن ميكونش راكب علي بعضه اصلا
ويقرر يدي البطل قدرة خارقه عن الطبيعي انه ينيك 4 5 مرات ورا بعض في اليوم وكل يوم
او انه الجامد فشخ اللي موقع ستات العالم كله في دباديبه وبتاعه اللي طول مترين وكلام من هذا القبيل بطريقه ساذجه جدا، وتلاقي احداث غير واقعيه تفصلك اصلا من بدايه القراءه

تخليها قصه هزليه ضعيفه خياليه، وما اكثر هؤلاء حالياً إلا بعض المؤلفين اللي دماغم نضيفه ومظبوطه وتلاقي القصه حلوه
المنتدي القديم كان فيه شويه ناس دماغها حلوه وبتكتب حلو بجد بطريقه واقعيه وممتعه لدرجة تخليك شايف القصه علي انها فيلم مش كلام مكتوب بس
اه فعلا الناس القديمة دي مش هتتكرر تاني في المنتدي المنتدي من بعدهم حرفيا نادرا انك بقيت تلاقي قصة عدلة

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و سلطان غلبان
كلام صحيح جداً ... أنا يجهز قصة حقيقية ليا لكن طبعاً فيها أجزاء درامية عشان الموضوع غير معقول وفي أحداث حقيقية غير منطقية بالمرة
انتظروني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%