NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كان نفسي افهم عشان اعلق
قصدها انها حبت واحد قبل كده و اخلصت ف حبه و هو سابها و دلوقتي رجع يكلمها و عايزها و هو متجوز

• عجبني
التفاعلات: jjojja و RE HAM
لي العلوقيه من الاول لي ديما لما تلاقي بنت بتحبك وعوزاك تبيعها هو حد يطول......هو حد يطول حد يحبه اكتر من نفسه انتم ماشين سيب البت تحبك حب البنت تسيبك لا دا كان زمان دلوقتي لو ملقتش الحب متبادل ولو ٥٠٪بنخلع

انا جايه اقول وبكل سعاده أنه رجع يدلدل بعد متجوز وحصل بينه وبين مراته حوارات 🙈
بس كلمه بجد.. أنا فهمت أن **** عاوزلنا الخير وعاوزلنا ناس نضيفه وتستحقنا اكتر بجد كنت بنهار وقت ملقيتو بايعني دلوقتي أنا لقيه البايع كله عشاني وبيحاول يوصلي

حبيت اشارك فرحتي وكدا زي ممشركاكو مصايبي🫣

لو لقيت حد بيحبك متسقش فيها عشان انت الهتندم...
حصلت وباعتني بعد حب 7 سنين واتجوزت واحد تاني وخلفت وبعدين رجعت تقولي معلش كان غصب عني فصاحبتها وبعدين نكتها في اوضة نومها وعلى سريرها وبعدين سبتها وقلتلها معلش غصب عني
فهمتي حاجة 😂
ماتقلبوش علينا المواجع

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
لي العلوقيه من الاول لي ديما لما تلاقي بنت بتحبك وعوزاك تبيعها هو حد يطول......هو حد يطول حد يحبه اكتر من نفسه انتم ماشين سيب البت تحبك حب البنت تسيبك لا دا كان زمان دلوقتي لو ملقتش الحب متبادل ولو ٥٠٪بنخلع

بس كلمه بجد.. أنا فهمت أن **** عاوزلنا الخير وعاوزلنا ناس نضيفه وتستحقنا اكتر بجد كنت بنهار وقت ملقيتو بايعني دلوقتي أنا لقيه البايع كله عشاني وبيحاول يوصلي

اتفق وبشدة 🤝🤝

• عجبني

بس فى فرق ما بين انه سابك عشان طبيعة العلاقة فى حد ذاتها غلط وانه سابك بعد ما بقا ضامن انك مش هتسيبيه
لو سابك عشان ضامن وجودك ف مبروك انكم سيبتو بعض لكن لو كان غرضه انه يعيش مع زوجته بعيد عن اى مشاكل وعلاقات حرام ف هو معاه حق

• عجبني
  • عجبني
بس فى فرق ما بين انه سابك عشان طبيعة العلاقة فى حد ذاتها غلط وانه سابك بعد ما بقا ضامن انك مش هتسيبيه
لو سابك عشان ضامن وجودك ف مبروك انكم سيبتو بعض لكن لو كان غرضه انه يعيش مع زوجته بعيد عن اى مشاكل وعلاقات حرام ف هو معاه حق
لا انت ف الاتنين فاهم غلط أنا موجوده قبل ميخطب ويجوز أنا حضرتلو خطبتو وجوازتو وكنت معارفه بحبي وهو عارف من قبل ميفكر يكلمها بس هو سبني وراحلها....

حصلت وباعتني بعد حب 7 سنين واتجوزت واحد تاني وخلفت وبعدين رجعت تقولي معلش كان غصب عني فصاحبتها وبعدين نكتها في اوضة نومها وعلى سريرها وبعدين سبتها وقلتلها معلش غصب عني
فهمتي حاجة 😂
ماتقلبوش علينا المواجع
ضربه. صائبه ولكن في مرمانا😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
عيني يا عيني يا عيني
ملقيت

غيرك كتر خيرك ع اللي قسيته سنين ف هواك راجع تاني
احدي روائع الشحروره شفيقه

• بيضحكني
طب لو حد بيحبك بس طلع عاش حياته وعرف غيرك وعاوز يرجع يلقيكي مستنياه هتعملي ايه
ع حسب لو رجع وعرف قيمتي هرجع لكن لو راجع ف وجع قلب معسلامه

• عجبني
التفاعلات: 🛡آلَدٍيَبً🛡
  • عجبني
التفاعلات: RE HAM و jjojja
@jjojja
انتي بتعملي لايك لي مش فاهم🪓🪓

• عجبني
@jjojja
انتي بتعملي لايك لي مش فاهم🪓🪓
انا بعمل ليك عشان لما ارجع للكومنتات تاني مقراش ادام قريتها مره وارد ع الباقي 😅😅

انا بعمل ليك عشان لما ارجع للكومنتات تاني مقراش ادام قريتها مره وارد ع الباقي 😅😅
طب ده شي مستفز اعملي اضحكني اي حاجه🫠

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%