NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مش شايفه وجهه حق لاي واحد أو واحده أنهم يعملو كدا ف حد
اني ابقي عوزاه اوي ومحتجاه واروح اقولو واقول لامو واقول لامي وأمه محمد وهو ابن وسخه 🥲 😂
ده كده علق اوي
فكرتيني باللي كنت بحبها و بكلمها ليا ٣ سنين و فجاة سابتني علشان قال مليش طموح و دلوقتي هي متجوزة موظف في مدرسة وانا في شركة مالتي ناشونال 😂😂

اكيد طبعا أنا بكلم غ ما بعد انك تتقدم يا ولا اثبت حبك بعد متتقدم انك عاوزها حلالك انك م عاوز غيرها أن هي الغنياك عن جنس الحريم كدا يعني انت واجتهادك
ايه دا كلو انا مليش فالخبره دى حد خبره يفهمنى يعنى الى قالتو دا انا خام خالص يعنى ولا اعرف جنس النسوان دخل حياتى ابدا وحتى لو بالغلط

• عجبني
التفاعلات: MarwanOnlyOne
لي العلوقيه من الاول لي ديما لما تلاقي بنت بتحبك وعوزاك تبيعها هو حد يطول......هو حد يطول حد يحبه اكتر من نفسه انتم ماشين سيب البت تحبك حب البنت تسيبك لا دا كان زمان دلوقتي لو ملقتش الحب متبادل ولو ٥٠٪بنخلع

انا جايه اقول وبكل سعاده أنه رجع يدلدل بعد متجوز وحصل بينه وبين مراته حوارات 🙈
بس كلمه بجد.. أنا فهمت أن **** عاوزلنا الخير وعاوزلنا ناس نضيفه وتستحقنا اكتر بجد كنت بنهار وقت ملقيتو بايعني دلوقتي أنا لقيه البايع كله عشاني وبيحاول يوصلي

حبيت اشارك فرحتي وكدا زي ممشركاكو مصايبي🫣

لو لقيت حد بيحبك متسقش فيها عشان انت الهتندم...
الراجل يحب الست اللي تكرفلو ولما ينيك يفهم خلاص انها بقت طوعه

الحب الحقيقي مش سهل تلاقيه

مع الاسف الواحد لسه مش لاقي حد يحبه بجد ... بس بجد لو لقيت الحد اليحبني بجد مش هسيبه حتي لو كان شخص مناسب ف وقت الغلط .... هفضل موجود لحد م الوقت بتصلح

احب اهنيكي و بتمنالك كل الخير ... ربي يجعل ايامك كلها فرحة 👍🏼👍🏼✌
المهم تكون راجل يا بييبو الرجاله بتتلقط بسرعه وبتلاقي الف من يتمناها لو انت راجل معاها هتبيع الدنيا وتشتريك وكذلك احنا لو لقينا حد معانا كدا مش هنقل باصلنا

• عجبني
التفاعلات: EL_BEBO
  • عجبني
التفاعلات: jjojja
الراجل يحب الست اللي تكرفلو ولما ينيك يفهم خلاص انها بقت طوعه
فعلا الشعور دا حساه حاليا بس عادي برحته هيلف يلف ويرجع لي بس هنا أنا بكلم ع خطيبي مش العلق التاني😂

• بيضحكني
التفاعلات: خبير معتزل (الخال)
لي العلوقيه من الاول لي ديما لما تلاقي بنت بتحبك وعوزاك تبيعها هو حد يطول......هو حد يطول حد يحبه اكتر من نفسه انتم ماشين سيب البت تحبك حب البنت تسيبك لا دا كان زمان دلوقتي لو ملقتش الحب متبادل ولو ٥٠٪بنخلع

بس كلمه بجد.. أنا فهمت أن **** عاوزلنا الخير وعاوزلنا ناس نضيفه وتستحقنا اكتر بجد كنت بنهار وقت ملقيتو بايعني دلوقتي أنا لقيه البايع كله عشاني وبيحاول يوصلي

دى الناس الهابلة اللى تلاقى حد يحبه ويبيعها ويتنك عليها ناس عندها نقص ويستهلو اللى يجرى فيهم ودى بتبقى النهاية اللى يرفص النعمة برجليه **** يسلط عليه اللى يهينه ويذله كما تدين تدان

فعلا الشعور دا حساه حاليا بس عادي برحته هيلف يلف ويرجع لي بس هنا أنا بكلم ع خطيبي مش العلق التاني😂
ولا تزعلي بكرا تبقي مع سيدو عادي والرجالة مليانة كتير😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صح جدااااا جدااااا
بس احيب اضيف ان برضه فيه بنات كتير بياعة
مش بس الرجالة
البيعه ع قد البضاعه لو البضاعه غاليه بنشتريها لو البضاعه رخيصه بنسبها..هي رخيصه بمعني أنه م راجل.اصلا

• أتفق
التفاعلات: SultanNeswangy
ولا تزعلي بكرا تبقي مع سيدو عادي والرجالة مليانة كتير😂
اها منا مع سيدو وكارفلي بسبب شغلو يا ماجيده😂😂😂😂

المهم تكون راجل يا بييبو الرجاله بتتلقط بسرعه وبتلاقي الف من يتمناها لو انت راجل معاها هتبيع الدنيا وتشتريك وكذلك احنا لو لقينا حد معانا كدا مش هنقل باصلنا
عيب عليكي انا راجل مع كله و بسند مع البيحتاجني خصوصا لو حد غالي عندي و حسيت بحاجة نحيتها ... مع ذلك مش لاقي بس انا مبسوط كدا ... مبقتش احب ادخل علاقات للدرجة بقيت اخاف منها سيكا ... 👍🏼👍🏼

• عجبني
اها منا مع سيدو وكارفلي بسبب شغلو يا ماجيده😂😂😂😂
الشغل عادي بطرا هرمونوا ينقح عليه ويجيلك😂

• بيضحكني
مش فاهم اى حاجه قولى بس عاوزه اى وانا هقر على طول

• عجبني
عيب عليكي انا راجل مع كله و بسند مع البيحتاجني خصوصا لو حد غالي عندي و حسيت بحاجة نحيتها ... مع ذلك مش لاقي بس انا مبسوط كدا ... مبقتش احب ادخل علاقات للدرجة بقيت اخاف منها سيكا ... 👍🏼👍🏼
يعم لسه مرحله نضجك انت ف مرحله الصحوييه حاليا خليك راجل مع صحابك لكن متعشمش واحده وتطلع وحش معاها أو تخلي واحده تجري وراك

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: EL_BEBO

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%