NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش جربت قبل كده تشرب لبن واحده بترضع

Ahmed142

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جربت قبل كده تشرب لبن واحده بترضع أثناء العلاقه او تدهن بى زوبرك أنا عن نفسي النهارده الصبح صحبتى طلبت كده علشان عايزه حاجه جديده وتهيج

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: semsemali206, سامح الطيري, 7mada_sexy_sexy و 14 آخرين
جربت قبل كده تشرب لبن واحده بترضع أثناء العلاقه او تدهن بى زوبرك أنا عن نفسي النهارده الصبح صحبتى طلبت كده علشان عايزه حاجه جديده وتهيج
رضاعة طبيعيه بشكل متكرر من ستات كثيروهي بترضّع طبعا مع الاستنظاف الجسدي ومع العلاقة الكاملة ومش بزهق كأنى بشرب شاي

• عجبني
التفاعلات: هانى عصام
أنا اصلا مبجيش ناحيه بزازها وهي بترضع ممكن ابوسهم بس ومن فوق

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69 و The architect 10
مش مستحب بس عادى لو جه فى بوقي ونا بفرش
ببلعه عادى بس باخد بالى طالما مش مستهويه

حلو انك بتجرب شي جديد وغريب

هو طعمو ايه بجد للى جرب 🙂

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: سامح الطيري, ING, احمد ماندوو و 5 آخرين
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: انتش و 卍 فرعون卍
ولا عمري فكرت صراحة انا بركز في حاجة واحدة الايلاج واسمع الآهات

• عجبني
التفاعلات: سامح الطيري
  • بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69
ح

اجه مقرفه اوووي
مين قالك ان هوا حاجه مقرفه...ليه مش بتشرب لبن الجموسه والبقره يعني....دا لبن طاهر سبحان ****...وطعمو جميل

• حبيته
التفاعلات: الأستااذ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ح

اجه مقرفه اوووي
يعني لبن الجموسه او البقره لازم تغليه عشان البكتيريا اللي بتكون فيه...دا بقا نقي جدا يبقا حاجه مقرفه ازاي

• حبيته
مين قالك ان هوا حاجه مقرفه...ليه مش بتشرب لبن الجموسه والبقره يعني....دا لبن طاهر سبحان ****...وطعمو جميل
أنا عامة مبحبش اشرب اللبن صافي كدا لازم اخلطه ع شاي نسكافيه حتي القهوة مبحبش اشربها بلبن خالص انا مبقولش انه وحش بس انا بقرف منه رغم اني بطبعي مش بقرف اصلا بس استحاله ارضع صدرها وحلماتها لو لسه بترضع ولا اشد صدرها وادلكه لانه ممكن ينزل لبن ممكن ابوسه بس من فوق كدا

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69
يعني لبن الجموسه او البقره لازم تغليه عشان البكتيريا اللي بتكون فيه...دا بقا نقي جدا يبقا حاجه مقرفه ازاي
يا بنتي انا مقولتش انه مضر او وحش بس ان صدرها ينزل لبن وانا معاها ف العلاقه مش ظريف يعني فاهمه

أنا عامة مبحبش اشرب اللبن صافي كدا لازم اخلطه ع شاي نسكافيه حتي القهوة مبحبش اشربها بلبن خالص انا مبقولش انه وحش بس انا بقرف منه رغم اني بطبعي مش بقرف اصلا بس استحاله ارضع صدرها وحلماتها لو لسه بترضع ولا اشد صدرها وادلكه لانه ممكن ينزل لبن ممكن ابوسه بس من فوق كدا
دي بترجع بقا للواحد

• أتفق
جربتو طعمو جامد فشخ

• أتفق
التفاعلات: أنثى مجنونه
أنا اصلا مبجيش ناحيه بزازها وهي بترضع ممكن ابوسهم بس ومن فوق
انا من ساعة ما قريت البوست عايز اهزر بس خايف صاحب الموضوع يزعل لقيتك فى وشى ...😅😅
خليك متابع بقى و لو اتفقتو ان طعمه حلو اعملو حسابى فى لترين 😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: Sososex666, احمد ماندوو, PepOoz69 و شخص آخر
انا من ساعة ما قريت البوست عايز اهزر بس خايف صاحب الموضوع يزعل لقيتك فى وشى ...😅😅
خليك متابع بقى و لو اتفقتو ان طعمه حلو اعملو حسابى فى لترين 😅😅
ولا عمري هدوقه انا بعشق البزاز بس وهو ناشفه من غير لبن يا عم انا اتفطمت من زمان 😂🤣

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69 و ابو اسكندر السندباد
ولا عمري هدوقه انا بعشق البزاز بس وهو ناشفه من غير لبن يا عم انا اتفطمت من زمان 😂🤣
لا انا جاهز لو حلو عادى انا لسة متفطمتش 😅😅

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو و الأستااذ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%