NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmed142

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صدفه قبل كده ولقيت واحده قالتى عايزه 500جنيه وتنام معيا وكان شكلها مش وش كده اكتشفت ان جوزها متوفى ومحتاجه فلوس علشان الاولاد رفضت العلاقه معها من الناحيه الانسانيه واديتها الا كانت عايزاه وعلى رغم كونت مبسوط

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Sexy man1, بحب خالتي, Fuckbd و 11 آخرين
صدفه قبل كده ولقيت واحده قالتى عايزه 500جنيه وتنام معيا وكان شكلها مش وش كده اكتشفت ان جوزها متوفى ومحتاجه فلوس علشان الاولاد رفضت العلاقه معها من الناحيه الانسانيه واديتها الا كانت عايزاه وعلى رغم كونت مبسوط
ده موقف انسانى و نبل منك بصراحة .. محصلتش معايا حاجة زى كدة مباشرة و لو حصلت .. صدقنى حفتكر موقفك ده ..

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby و Ahmed142
شوف بشوف كتير بنات في العيد لابسين عريان و عاوزين ينامو مع رجالة في العيد بفلوس لكن على وشهم الحزن بجد

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: نسوانجي راقي، enta 7abiby و Ahmed142
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: enta 7abiby، زوقة الجن و ابو اسكندر السندباد
احترما وتقدير للي انت عملته بجد ♥
لاني الي يستغل حاجه ست علشان ينام معاها او يعمل اي شئ تاني من وجهه نظري مش راجل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: نسوانجي راقي، enta 7abiby و Ahmed142
شوف بشوف كتير بنات في العيد لابسين عريان و عاوزين ينامو مع رجالة في العيد بفلوس لكن على وشهم الحزن بجدشوفت واحده فى بار حولى 20سنه كانت بنت فيرجن والقواده عايزها تمارس غصب اتدخلت لحد مخرجتها من المكان واشتغلت وحاليان مضيفه ❤️
شوف بشوف كتير بنات في العيد لابسين عريان و عاوزين ينامو مع رجالة في العيد بفلوس لكن على وشهم الحزن بجد

• عجبني
التفاعلات: شريـف باشا
احترما وتقدير للي انت عملته بجد ♥
لاني الي يستغل حاجه ست علشان ينام معاها او يعمل اي شئ تاني من وجهه نظري مش راجل
متشكر لتعليقك لكن انا عملت الا يملى على ضميرى الانسانى

شوفت واحده فى بار حولى 20سنه كانت بنت فيرجن والقواده عايزها تمارس غصب اتدخلنا كونت انا واصحابى لحد مخرجتها من المكان واشتغلت وحاليان مضيفه ❤️

• عجبني
التفاعلات: تيتو٩٥، hard rock و elshbelsakt
متشكر لتعليقك لكن انا عملت الا يملى على ضميرى الانسانى
وده صح جدا علفكرا وحاجه تزيدك متنقصكش الاستغلال ف كل حلاته من نظري هوه جريمه

• عجبني
التفاعلات: Ahmed142
وده صح جدا علفكرا وحاجه تزيدك متنقصكش الاستغلال ف كل حلاته من نظري هوه جريمه
متشكر لتعليقك جدان مشكور

• حبيته
التفاعلات: FLAME VOLCANO
عم الرجولة 👍👍

• عجبني
حمادة الانسان

• عجبني
حصلت معايه قبل كده مع واحد ومراته ولقيته بيعرض عليا مراته عشان مش لاقى شغل ومفيش اكل فى البيت وطلعت عندهم وشفت الحال واديته اللى فيه النصيب ورفضت استغل حاجتهم عشان متعة لحظه ومشيت

• عجبني
التفاعلات: hard rock
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شغال في محل اكل الساعة 4او5في الشتا وحدة جميلة جدا سالت مين الي ماسك الشفت قولتها انا ايوا امري خدتني على جنب ممكن تجبلي اكل وتنام معايا وتعمل الي عايزة معايا لقيت في عينيها الحزن بجد وهيا مش بتاع كدة وشها مش بتاع كدة خالص عرفت انها ارملة ومعاها2اولاد و**** ادتها الاكل والي في النصيب ومشتها رغم انها كانت جميلة بس كان إحساس جميل جدا وكنت مبسوط اكتر من النوم مع اي واحدة رغم اني ما نمتش معاها
احساس أنك تستسر حد. دة أو أنك تلاقي نفسك احساس الواحد مابيصدق يلقية بجد

• عجبني
التفاعلات: تيتو٩٥, Ahmed Zoro, hard rock و 2 آخرين
انا شغال في محل اكل الساعة 4او5في الشتا وحدة جميلة جدا سالت مين الي ماسك الشفت قولتها انا ايوا امري خدتني على جنب ممكن تجبلي اكل وتنام معايا وتعمل الي عايزة معايا لقيت في عينيها الحزن بجد وهيا مش بتاع كدة وشها مش بتاع كدة خالص عرفت انها ارملة ومعاها2اولاد و**** ادتها الاكل والي في النصيب ومشتها رغم انها كانت جميلة بس كان إحساس جميل جدا وكنت مبسوط اكتر من النوم مع اي واحدة رغم اني ما نمتش معاها
اجمل من الجنس نفسو

انا ممكن حد يفكرنى ببالغ لكن فعلان اوقات كلنا بكون احنا الا محتجين نعمل الخير

هو اللي عملته عين العقل❤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%