NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mariam55

لعبة مريم 🖤
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
انجذب للذكور
الخمرة والجنس
ناس كتير بتحب انها تشرب خمرة قبل العلاقه ، سواء مع مراته ، او مع صحبته ، او ايا كان مين
بس ليه شرب الخمرة ، يعني ليه علشان اعمل علاقة مكونش ف وعي
هتكلم عن نفسي مثلا
انا واحده جربت اني اشرب خمرة قبل العلاقه مع حد وحرفيا شربنا لحد ما درمغنا
بعدها حسيت ان دماغي بقت خفيفه شوية ، احساس ان اعصابك مرخية بتتحكم بطريقه غلط ف جسمك
والمعايا لما ابتدينل نعمل محستش ان هو البيعمل كده حسيت انه بيصتنع القوه ، وانا حسيت اني بتصنع المتعه
احساس غريب جمب احساس المتعه الجنسيه ، ولكن لما فوقنا مكناش محددين كل حاجه حصلت يعني كان عبارة عن شعور احلام شوية
بس عمتا تجربة مجربتهاش تاني وحتي لو شربت قبل العلاقه كنت بشرب بنسبة معينه بحيث اني موصلش لمرحلة الاحلام وعدم التفريق بين الواقع والخيال .
بس السؤال الفي دماغي بقا احنا بنعمل علاقات جنسية علشان نحس بمتعه متعه حقيقه سواء من الراجل او من الست ، ويمكن المتعه الجنسيه هي اكتر متعه مش بيكون فيها تصنع ، ليه بقا حبينا نحط التاتش بتاعنا ف الموضوع ونبوظ الدنيا ، ليه عايزين نبوظ الحاجه الاوريجنال ونخليها مضروبة .
انا شايفه ان الخمرة والجنس فكرة ملهاش لازمه، لأنها بتضيع الغرض من العلاقه وهو المتعه
وانا لو الشخص كان في كامل قواه العقلية وهو ف العلاقه المتعه هتكون اعلي بكتير جدا
ولا انت ايه رأيك

• عجبني
  • أتفق
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: karama, Dark shadows, سنجل متحرر و 18 آخرين
الخمرة والجنس
ناس كتير بتحب انها تشرب خمرة قبل العلاقه ، سواء مع مراته ، او مع صحبته ، او ايا كان مين
بس ليه شرب الخمرة ، يعني ليه علشان اعمل علاقة مكونش ف وعي
هتكلم عن نفسي مثلا
انا واحده جربت اني اشرب خمرة قبل العلاقه مع حد وحرفيا شربنا لحد ما درمغنا
بعدها حسيت ان دماغي بقت خفيفه شوية ، احساس ان اعصابك مرخية بتتحكم بطريقه غلط ف جسمك
والمعايا لما ابتدينل نعمل محستش ان هو البيعمل كده حسيت انه بيصتنع القوه ، وانا حسيت اني بتصنع المتعه
احساس غريب جمب احساس المتعه الجنسيه ، ولكن لما فوقنا مكناش محددين كل حاجه حصلت يعني كان عبارة عن شعور احلام شوية
بس عمتا تجربة مجربتهاش تاني وحتي لو شربت قبل العلاقه كنت بشرب بنسبة معينه بحيث اني موصلش لمرحلة الاحلام وعدم التفريق بين الواقع والخيال .
بس السؤال الفي دماغي بقا احنا بنعمل علاقات جنسية علشان نحس بمتعه متعه حقيقه سواء من الراجل او من الست ، ويمكن المتعه الجنسيه هي اكتر متعه مش بيكون فيها تصنع ، ليه بقا حبينا نحط التاتش بتاعنا ف الموضوع ونبوظ الدنيا ، ليه عايزين نبوظ الحاجه الاوريجنال ونخليها مضروبة .
انا شايفه ان الخمرة والجنس فكرة ملهاش لازمه، لأنها بتضيع الغرض من العلاقه وهو المتعه
وانا لو الشخص كان في كامل قواه العقلية وهو ف العلاقه المتعه هتكون اعلي بكتير جدا
ولا انت ايه رأيك
اكيد لو انا هحب انى اكون واعى بالى بيحصل و التجربة وقت الجنس فافعلا لو الخمرة بتعمل كده لا انا هشرب شاى و متشكر

• عجبني
التفاعلات: ALZEIN
اكيد لو انا هحب انى اكون واعى بالى بيحصل و التجربة وقت الجنس فافعلا لو الخمرة بتعمل كده لا انا هشرب شاى و متشكر
هو مش لدرجة شاي برضو😅

• عجبني
لا مهتم بالجنس ولا بحب الخمرة
اتمني تكتبي موضوع عن المحشي ممكن يعجبني واشارك وقتها برأي ⁦🤷🏾‍♂️⁩

• عجبني
لا مهتم بالجنس ولا بحب الخمرة
اتمني تكتبي موضوع عن المحشي ممكن يعجبني واشارك وقتها برأي ⁦🤷🏾‍♂️⁩
هتكلم عن الكوارع المرة الجايه 😏🙂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: The_Wander، ALZEIN و ماستر ابراهيم
  • عجبني
الخمور بما بتظخل الجسم بتزيد من افراز الدوبامين وبتلخبط كينيا المخ ده غير تأثيرها السئ علي الكبد افضل شئ ان الانسان يتمتع وهو فايق

• عجبني
الخمور بما بتظخل الجسم بتزيد من افراز الدوبامين وبتلخبط كينيا المخ ده غير تأثيرها السئ علي الكبد افضل شئ ان الانسان يتمتع وهو فايق
بالظبط وده الصح

• عجبني
انا بقا بقرف من شكلها
انا بحب الشوربة بتاعتها
ممكن تعملي بوست عن السي فود ايه رايك 😂😂😂

• عجبني
هو مش لدرجة شاي برضو😅
يا ستى هشرب عصير مانجا او اى حاجة تانية المهم دماغى ماترحش منى عشان التفاصيل فيها المتعة و ابقى فاكر😅

• عجبني
انا بحب الشوربة بتاعتها
ممكن تعملي بوست عن السي فود ايه رايك 😂😂😂
انا بحب السى فود جدا شربه الكابوريا و السبيض و الكاليمارى و المحار و شرايح السمك.
جوعتنى يا جدع:p

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا ستى هشرب عصير مانجا او اى حاجة تانية المهم دماغى ماترحش منى عشان التفاصيل فيها المتعة و ابقى فاكر😅
😂😂😂

• عجبني
انا بحب السى فود جدا شربه الكابوريا و السبيض و الكاليمارى و المحار و شرايح السمك.
جوعتنى يا جدع:p
انا نفسي جوعت و****

• عجبني
ابقى قوليلى طريقه سهله ارسم عينى عشان بقيت شبه البلياتشو 😂😂

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة