NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اقترح عمل جائزة القرون الذهبيه لاكتر الشخصيات دياثة بالموقع ويقوم كل متسابق بعرض اوجه استحقاقه لجائزة بعدها تطرح الأسماء لاستطلاع الرأي

انا استحق وبي شهادته الجميع انا مشهور هنا. انا ابن حنان .

بجد. بجد. شفت امي بتتناك كتير ونا هنا لي الفطفطه ولو دخلت برفايلي ومنشوراتي هتعرف اني رقم 1 لي الاقب دا. انا استحق. دا. دي امي وبجد شفتها بتتناك. والكل هنا عارف بي كدا

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

انا استحق وبي شهادته الجميع انا مشهور هنا. انا ابن حنان .

بجد. بجد. شفت امي بتتناك كتير ونا هنا لي الفطفطه ولو دخلت برفايلي ومنشوراتي هتعرف اني رقم 1 لي الاقب دا. انا استحق. دا. دي امي وبجد شفتها بتتناك. والكل هنا عارف بي كدا

شفتها بتتناك من مين ؟؟؟ وايه كان احساسك اول مره​

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • يالهوي هي وصلت لكده
الموطع ممتع. وهوا خلص. يعني بطل ليه سنه سافر الخارج. بس مش قادر انسا الي حصل كانو انبارح.
انا بشوف تعليقاتك من زمان علي المواضيع بتاع الدياثه وانك شايف كل شرموطه كأنها امك
لكن سؤالي ليك هي اتناكت من ابن عمتك فقط ولا فيه غيره وهل هي عارفه انك شفتها

انا بشوف تعليقاتك من زمان علي المواضيع بتاع الدياثه وانك شايف كل شرموطه كأنها امك
لكن سؤالي ليك هي اتناكت من ابن عمتك فقط ولا فيه غيره وهل هي عارفه انك شفتها
لا ابن عمتي بس. والإله. لا طبعن متعرفش اني انا اعرف. صعب مقدرش اعيش معها وهيا عارفه اني اعرف انها بتتناك

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
من تعليقاتك انا شايف انك حبيت موضوع ان امك كانت بتتناك من ابن عمتك ونفسك انها تكمل نيك منه او من غيره ؟
الموطوع مممتع اوي الصراحه

• يالهوي هي وصلت لكده
أنا استحق الجائزه علشان أنا اعترفت انى شوفت حماتى ملط وشوفت أخت مراتى ملط وهى بتستحمى
يبقى قرونى كبيره ولا لاء
شفتهم ملط وبس اومال لو شفتهم بيتناكو

• عجبني
  • عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%