NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مبحبش التعامل بين الموجب والسالب علي أن العلاقة بينهم زي العلاقة بين راجل وست السالب مستحيل يكون بطبيعة بدور الست وان الموجب هو الراجل وله كلمته ولازم تحسسه بذكورته بلاش الوهم اللي عايشين فيه ده السالب والموجب علاقة شاذة بين طرفين مش اكتر كل واحد فيهم عنده رغبة التاني وبيكون اسمها مثلية الجنس مستحيل تكون زي علاقة الراجل بالست المثلية أتنين بيتمتعو ببعض كل واحد علي حسب رغبته سواء فاعل أو مفعول به كل واحد ورغبته لكن حوار أن دا ست وده كدة الراجل ولازم يكون كل طلباته مجابة وأنه هو كده علشان موجب يبقي اعلي منك قدر ومكانه لا فوق لنفسك يا حبيبي سواء انت موجب اسمك مثلي وشاذ طلما جالك رغبة لمثلي زيك لو انت بتتناك أو بتنيك يا ريت السادة اللي عاملين نفسهم موجب يفهمو أن الوضع بين المثليين هو المتعه فقط علي حسب رغبة كل طرف عايز ينيك أو يتناك لكن بصراحة مشوفتش في العالم كله غير مصر ان العلاقة بين السالب والموجب لازم تكون زي علاقة الراجل بالست ما تدور علي ست احسن واعمل علاقة معاها صدقني هتبقي افضل واحسن ليك بكتير وانضف بطبيعتها كا ست

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: master deadeye, جينجر, فكرى و شخص آخر
مفيش فيهم حد بيفهم الا قليل

• عجبني
التفاعلات: عايز دكر
دا كلهم بقو
مفيش فيهم حد بيفهم الا قليل
عاملين نفسهم ابطال وتلاقي الواحد منهم زبه قد الصباع يدوب يعرف يبعبص بيه بس مش ينيك
أنا بقالي سنة بدور علي حد عندة زب كبير علشان ينكني مش لاقي كلهم اي كلام ومش شاطرين غير في القباحة والشتيمه وخلاص مفكرين كدة هما افشخ حاجة

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: ZAIN Al ZEBAWE، جينجر و فكرى
مبحبش التعامل بين الموجب والسالب علي أن العلاقة بينهم زي العلاقة بين راجل وست السالب مستحيل يكون بطبيعة بدور الست وان الموجب هو الراجل وله كلمته ولازم تحسسه بذكورته بلاش الوهم اللي عايشين فيه ده السالب والموجب علاقة شاذة بين طرفين مش اكتر كل واحد فيهم عنده رغبة التاني وبيكون اسمها مثلية الجنس مستحيل تكون زي علاقة الراجل بالست المثلية أتنين بيتمتعو ببعض كل واحد علي حسب رغبته سواء فاعل أو مفعول به كل واحد ورغبته لكن حوار أن دا ست وده كدة الراجل ولازم يكون كل طلباته مجابة وأنه هو كده علشان موجب يبقي اعلي منك قدر ومكانه لا فوق لنفسك يا حبيبي سواء انت موجب اسمك مثلي وشاذ طلما جالك رغبة لمثلي زيك لو انت بتتناك أو بتنيك يا ريت السادة اللي عاملين نفسهم موجب يفهمو أن الوضع بين المثليين هو المتعه فقط علي حسب رغبة كل طرف عايز ينيك أو يتناك لكن بصراحة مشوفتش في العالم كله غير مصر ان العلاقة بين السالب والموجب لازم تكون زي علاقة الراجل بالست ما تدور علي ست احسن واعمل علاقة معاها صدقني هتبقي افضل واحسن ليك بكتير وانضف بطبيعتها كا ست
ترجع للنضج والفهم اصلا

• عجبني
كلام جميل

معاك حق ف كل كلمة كتبتها ... تحياتي ليك ❤️

• عجبني
التفاعلات: زير التلاتين و عايز دكر
قليل اوي اللي يفهم العلاقة بين الاتنين وضعها ايه
اصلا مفروض قبل متعه وجنس بين طرفين يبقا في قبول وراحه نفسيه مش عمليه اني هدخلو وانزل شهوتي وخلاص واللي معايا ينزلها وخلاص ومش شرط اصلا انها تنزل شهوه او يحصل هارد سوفت فيه حجات تغني عن هارد بكتير جدا بس الاهم قبول

• عجبني
التفاعلات: فكرى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اصلا مفروض قبل متعه وجنس بين طرفين يبقا في قبول وراحه نفسيه مش عمليه اني هدخلو وانزل شهوتي وخلاص واللي معايا ينزلها وخلاص ومش شرط اصلا انها تنزل شهوه او يحصل هارد سوفت فيه حجات تغني عن هارد بكتير جدا بس الاهم قبول
القبول فعلا اهم شئ بالموضوع وكمان التفاهم ودا يودينا أن لازم قبل اي شئ مفيش اي حد يلمسك غير شخص تكونو اتصاحبتو علي بعض وختو علي بعض جامد مش واحد فعلا جاي يرمي لبنه ويرضي غروره وخلاص دا الواحد ميتعملش معاه اصلا

هذا عند الأغبياء فقط . اما الطبيعى فهى علاقة تبادل متعة دون سيطرة وفرد عضلات . علاقة بكل احترام وحب

• عجبني
هذا عند الأغبياء فقط . اما الطبيعى فهى علاقة تبادل متعة دون سيطرة وفرد عضلات . علاقة بكل احترام وحب
كلامك برضو مظبوط وعقلاني

• حبيته
التفاعلات: فكرى
حقيقي فعلا كل الموجب والسوالب فاكرين كده قليل لما تلاقي حد فاهم

• عجبني
حقيقي فعلا كل الموجب والسوالب فاكرين كده قليل لما تلاقي حد فاهم
السالب اللي يخلي الموجب يهزق فيه ويمرمط كرامته يختار اي واحد وخلاص من ع الزبالة يستاهل كل اللي يجراله منه

• عجبني
التفاعلات: جينجر
القبول فعلا اهم شئ بالموضوع وكمان التفاهم ودا يودينا أن لازم قبل اي شئ مفيش اي حد يلمسك غير شخص تكونو اتصاحبتو علي بعض وختو علي بعض جامد مش واحد فعلا جاي يرمي لبنه ويرضي غروره وخلاص دا الواحد ميتعملش معاه اصلا
اكيد ويسلام لما بكونو صحاب واخوات ويخرجو ويبقا قي عيش وملح وجنس وتتبقا حياه عاديه بينهم وان جنس امر بسيط بينهم ميكونش مهم تبقا حلوه

• عجبني
قليل اليفهم الموضوع ده معظم الموجب بتعملو علي انك مجرد خرم

• عجبني
متفق معاك و لو ان مفهوم فاعل و مفعول هذا تصور رجعي
مافيش فاهل و مفعول
الاتنين فاعل
مش ممكن تلخص جنس بين مثليين او سحاقيات مين حطو فمين
اصلا سالب و موجب كترجمة من الفرنسي actif passif فاعل و سالب… ايظا كلام قديم جدا لعقلية مصدية 😂😂😂
المشكلة ان الي منتشر عالنت اصبح مصدي بطريقة مستفزة و كلو بيستهلك كلام بياثر على تصورو لعقلو!

• عجبني
التفاعلات: عايز دكر و ناقد بناء
فعلا معاك حق

طيب انت ايه اللي مدايقك ما يعمل اللي يريحه مدام هو قابل بس عندك حق في حته انها متعه فقط انا جربت متعه الاتنين الست و السالب و الاتنين احلي من بعض

• عجبني
متفق معاك و لو ان مفهوم فاعل و مفعول هذا تصور رجعي
مافيش فاهل و مفعول
الاتنين فاعل
مش ممكن تلخص جنس بين مثليين او سحاقيات مين حطو فمين
اصلا سالب و موجب كترجمة من الفرنسي actif passif فاعل و سالب… ايظا كلام قديم جدا لعقلية مصدية 😂😂😂
المشكلة ان الي منتشر عالنت اصبح مصدي بطريقة مستفزة و كلو بيستهلك كلام بياثر على تصورو لعقلو!
احنا مالنا بالفرنسي مش بالعربي مكتوب فاعل يعين يقوم بفعل و مفعول هو الشيء اللي بيتعمل فيه
زي يقطع احمد الشجره احمد فاعل شجره مفعول
ينيك السيد قطه كدا السيد فاعل و القطه مفعول

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%