NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

دمج باقى الجزء السادس
مشاركة في الموضوع 'مذكرات مراهق (انا وأمي والفيس) ـ حتي الجزء السادس 25/9/2022' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/مذكرات-مراهق-انا-وأمي-والفيس-ـ-حتي-الجزء-السادس-25-9-2022.127194/post-2738605
تم الدمج
دمج الجزء الثالث من القصة وشكرا
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
ارجو دمج الجزء الخامس
ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا

واسفه مش عارفه اجيب الرابط
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
جميله جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الموضوع 'حكايتي مع محارمي الشراميط- حتي الجزء الثالث- 13/5/2022' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/حكايتي-مع-محارمي-الشراميط-حتي-الجزء-الثالث-13-5-2022.232996/


ارجو دمج الجزء
مرحبا بكل رواد أقسام القصص والكتابات الجنسية

قبل النشر، قبل التبليغ، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

الموضوع هنا أنشئ خصيصاً لتسهيل التواصل بينكم وبين طاقم المشرفين على مدار الساعة، وللتخلص من عشوائية التواصل عبر الخاص لطلب المساعدة إن احتجتم. من فضلك لو لديك أي طلب مثل:
  • دمج جزء جديد من قصة متسلسلة
  • تعديــل على إحدى المشاركات
  • تبليغ عن مشاركة مخالفة بأقســام القصص

أو أي شيء أخر ترغب بإيصاله لاحد مشرفي اقسام القصص، فقم بعمل ذلك عبر وضع رد تالي على هذا الموضوع حصراً، مرفقا به رابط القصة، وسيقــوم أول مشرف متواجد بتلبية النداء ومساعدتك على الفور.. وسيضع ردا بإتمام المهمة بعدما ينتهي أيضاً، يداً بيد نسعى وتقديم الأفضل والأكثر جـودة، شكرا جزيلا للجميع
قبل التبليغ، قبل النشر، لا بد من مراجعة قوانين نشر القصص

طــاقم المشــرفين:

@BٍِASM17 اسطورة القصص


يتابع الموضوع هنا باستمرار وسيتم التجاوب والمتابعة على الــدوام
 
تم اضافة الجزء الرابع برجاء التنويه
ووافر الشكر لكل أعضاء الإدارة والمشرفين
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123 و BASM17 اسطورة القصص
تم اضافة الجزء الرابع برجاء التنويه
ووافر الشكر لكل أعضاء الإدارة والمشرفين
تم الدمج
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ادمجو هذا الفصل وأنا سأكمل الباقي الفصل الثاني
 
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
ادمجو هذا الفصل وأنا سأكمل الباقي الفصل الثاني
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الجزء الرابع
.
.
.

وقفنا المرة اللي فاتت لما كنت في بيت داليا و خليت امها شيماء تجيب على ايدي و الثلاثة بيغروني في اللبس و روحت اتكلمت مع سلمى و نمت...

صحيت تاني يوم لبست و نزلت و لسه بدور العربية لقيت شيماء ام داليا بترن عليا رديت عليها الو قالت لي ازيك يا محمد معلش كنت عايزاك تعدي عليا قولت لها عيوني و قفلنا و روحت لها و انا عارف انها عايزة تتناك و خصوصا بعد اللي حصل انبارح و انها خلاص استوت طلعت خبطت على الباب فتحت لي و اووووووووف على الجمال لابسه فستان قصير و ضيق عليها بزازها بارزه و مدورين و طيزها قابه كده و الفستان فوق ركبتها و سايبه شعرها و عاملة تسريحة كده حلوة و حاطة ميكاب دخلت و انا بصفر باعجاب و بقولها ايه الجمال دا اتكسفت شوية و قفلت الباب بصيت بصة سريعة عرفت ان مافيش حد في الشقة بقولها خير قالت لي اقعد الاول مش ها نتكلم و احنا واقفين قعدت لقيتها بتقولي معلش شاب زيك مش عايز يتجوز ليه مع احترامي لمراتك اللي ماتت بس برده لازم تشوف دنيتك قولت لها ما انا قولت لك المرة اللي فاتت قالت لي بناتي مش عاجبينك قولت لها بصراحة امهم وتكة ابتسمت كده و قالت لي ينفع اللي عملته معايا انبارح دا قربت منها و قولت لها انا عارف انك محرومة و عارف ان اول مرة جيت بعد ما شكمتك كده و مشيت دخلتي اوضتك فضيتي شهوتك كان باين في عينك يعني انتي عينك مني هي بصالي و ضحكتك و بتقولي ايه المفتش كرومبو قربت منها اكتر و بقولها بصوت قريب للهمس و دلوقتي لو حطيت ايدي بين رجلك هلاقيه مبلول نفسها لقيته علي و بتقولي محمد بصراحة انت عملت حاجة مع واحدة من البنات قولت لها اشمعنا بتسألي سكتت و مرضيتش تجاوب قولت لها بس شكلي ها اعمل مع اللي احلي من البنات و مسكت شفايفها بشفايفي و ايدي حطيتها على كسها و بدأت ابوس و امص شفايفها و بدعك كسها كنا على الكنبة بعدت شفايفي من شفايفها و قومتها عشان ندخل اوضتها و قفلت الباب قربت منها و قولت لها شيماء انا حبيتك انتي و بقلع لها الفستان و افك لها البرا و امسك بزازها من ورا و انا بحك زبري في طيزها و بهمس في ودنها انتي حلوة اوووى يا شوشو و ببوس رقبتها و بلعب في الحلمتين بتوع بزها و هي اححححححححح اووووووووووف هيجتني اوووووى هي لفت و راحت تقلعني هدومي و نزلت البنطلون و نزلت على ركبتها بتقلعني البوكسر و شافت زبري طالع واقف قدامها و راحت مسكته و قعدت تمصه تمص فيه اوووووى و تلحسه من بيوضه لراسه احاااااا محترفة مص اكتر من بنتها و راحت مسكت زبري حطته بين بزازها و خليتني انيك بين بزازها و تشفط راسه و تنزل ريقها عليه و تلاعب راسه بلسانها لحد ما قولت لها ها اجيب لقيتها خدته كله في بوئها و روحت منزل قعدت تمص في زبري شوية و انا قومتها و نيمتها على السرير و قلعتها الاندر و نزلت الحس لها كسها و اعض زنبورها لقيتها اتشنجت و جابت كملت لحس و قمت مدخل صباعي في كسها و هي ااااااااه اوووووى الحس كمان جننتني يخرب بيتك و صباعي اكنه دخل فرن قعدت احركه على الجي سبوت و هي بتتلوى ااااااااه ايه دا يالهوووووى حاسه اني ها اعمل حمام اححححححح انت بتعمل ايه يالهوووووووى و مقدرتش تمسك نفسها و راحت مخرجة ايدي و جابت كتير اوووى جسمها و انا مكمل لحس فيها و هي حرام عليك دخله بقا و ريحني اتعدلت و قولت لها ادخل ايه يا شوشو يا شرموطة قالت لي دخل زبرك في كسي قمت مدخل راسه و مخرجها قولت لها زي كده و هي احاااااااااا دخله بقا مش قادرة قعدت افرش في كسها و شوية و هي بتتلوي و تقولي نيكني و ريحني و اروح مدخل راسه و مخرجه تاني و فضلت كده شوية و قولت لها اتعدلي و فنسي يا لبوة عملت وضع الدوجي و ببص لقيت طيزها مفتوحة بس مسكت زبري و دخلته في كسها براحة و بضغط براحة لحد ما دخل لاخره و هي امممممممم زبرك تخين ااااااااااه بدات انيك في كسها بسرعة وسط كده و اضربها على طيزها و هي تهيج اكتر و اقولها يا مومس شرموطة و مخلفة لباوى منياك عايزين يتناكوا و هي تصوت من الهيجان اكتر خرجت زبري من كسها و نيمتها على ضهرها و شديتها عشان كسها يبقي على طرف السرير و انا واقف ادخل زبري و انيك و ارزع جامد و هي اااااااه اوووووووه كسي براحة اتفشخ و اضرب بزازها قمت ماسك رجليها و فشختهم و بكمل ترزيع و هي احححححححح نيك اووووووى كمل رزع جامد و لقيتها جابت على زبري و انا مكمل ترزيع في كسها و هي بتحاول تقفل رجليها و انا مخلي كل رجل في اتجاه و مع دخول زبري لاخره جسمنا يطرقع في بعضه سيبت رجليها و هي كانت مش قادرة تلفهم على وسطى خرجت زبري من كسها و ضربتها على فخادها و قولت لها يلا يا متناكة اركبي على الزبر اللي مكيفك انا نايم على ضهري و هي طلعت ركبت على زبري و لقيتها بتتنطط براحة ضربتها على طيزها و قولت لها احاااااا ايه اللي بتعمليه دا مسكتها من طيزها و قعدت ارزع فيها شوية و هي ااااااه امممممم كمان افشخ كسي اكتر ما هو مفشوخ اححححححح شوية و حسيت اني ها اجيب قولت لها ها اجيب عايزاهم فين قالت لي كسي متخافش مش ها احبل قومتها و خليتها في وضع الدوجي و دخلت زبري و قعدت انيك جامد و بسرعه لحد ما لقيت اني ها انزل و هي بتصرخ انها ها تجيب برده و قمت مدخل زبري لاخره فيها و هي جابت و انا بنزل لبني في كسها خلصنا و نمت جنبها لقيتها فاقت من اللي هي في و قاعدة تعيط اخدتها في حضني و بقولها مالك قالت لي محدش لمسني من بعد موت جوزي مش عارفه انا عملت معاك كده ازاى انا مش شرموطة بس محستش بنفسي و انا شاغل تفكيري حاجة تانية افتكرت خرم طيزها المفتوح و زبري اللي دخل بسهوله في كسها احا يا متناكة انتي بتتناكي اكيد بس قعدت اطبطب عليها و قولت لبالي المرة دي وتكة ولازم تبقي معاك تريحك و احسن من بناتها في الجسم بس المتناكة داليا بتهيج بطريقة افجر قولت لشيماء و هو ايه اللي حصل يعني انتي محتاجة و جوزك ريحك بصت لي كده فكراني بتريق لقيتني بقولها ايوة جوزك تعالي نكتب ورقة عرفي و تبقي مراتي و اريخك و تريحيني لقيتها فرحت و انا من جوايا مش مطمن قولت لها بس بشرط قالت لي موافقة على كل شروطك من غير نقاش قولت لها تسمعيهم الاول انا عندي شقة ها تيجي و نعيش فيها و بناتك هنا و ها تزوريهم و طبعا دا يخليكي تقولي لهم انك متجوزاني عرفي قالت لي بس تديني وقت عشان اكلمهم قولت لها ماشي سكتت و قولت لها انبسطي يا لبوة بالنيكة قالت لي ايوة يا قلب اللبوة بس المرات الجاية مش ها اعتقك يا دكر قولت لها تعالي نستحمي و ننزل خرجنا استحمينا و نيكتها في الحمام في طيزها و نزلت في طيزها و نزلنا جبنا ورقة عرفي و كتبناها و شيلتها معايا حاولت هي تاخدها لكني رفضت و صممت انها تبقي معايا و روحتها و كلمت داليا حاولت اخليها تفك و انا مش عارف مالها و هي بتكلمني بجمود و كلمة و بس قولت لها تعالي دلوقتي عايز اقابلك ولو رفضتي ها تندمي انا مش عايز انام معاكي انا عايز اقابلك دلوقتي روحت لها الفرع اخدتها في العربية و قولت لها مالك بقالك كام يوم لقيتها جامده كده و بتقولي ماليش مسكت دراعها جامد و لويته هي اتوجعت و قولت لها لو ما قولتيش في ايه ها ازعلك و كنت مبرق لها هي بصت لي و خافت اوى و خايفه تتكلم فقعدت تعيط سيبت ايدها و حضنتها و بطبطب عليها و بمسح دموعها لحد ما هديت و بقولها في ايه مالك بقا لقيتها بتقولي سلمى اختي عايزاك تتجوزها و انت عارف اني عايزاك و سلمي واخداها معايا تحدي و انا مش عارفه اعمل ايه انا عارفه ان اي راجل ها يفضل بنت بكر عن واحده اتفتحت غلطة فكنت عارفه اني خسرانه في الموضوع دا فقولت ابعد من دلوقتي احسن ما اتعلق بيك اكتر و في الاخر تروح مني انا عارفه اني مش ها اتجوز بسبب الموضوع دا. انت عارف لما دماغك تقولك ان دا مش حقيقي الكلام مش صح و انا مش عارف حكاية العيلة دي بس اعمل ايه عشان افهمها ولا اسيب نفسي اتمتع و خلاص لقيت عقلي بيقولي متبقاش عبيط لازم تعرف الحكاية كلها عشان متتعكش في مشكلة زي بتاعت احمد و اميرة للي متابعين القصة قصة احمد و اميرة دي في السلسلة الاولي و ها يبقي ليهم قصة منفصلة و حكايتهم حقيقة المهم نرجع لكلامي مع نفسي انه مش عايز اتحط في مشاكل و اللي جه في بالي ان سلمي مسيطرة على امها و هل شيماء عارفه ان داليا مفتوحة و بتعايرها بالموضوع دا و سلمي ايه علاقتها بالموضوع و مالها و مال امها لقيت داليا بتقولي سرحت في ايه قولت لها مافيش في شغلانه في دماغي سرحت فيها لقيتها بتحط ايدها على زبري و تقولي موحشتكش و انا في بالي احا انا لسه منزل 3 مرات مع امك و مش قادر بس قولت اخد الكريم بتاع التاخير و انيكها طلعنا على الشقة و هي دخلت الحمام وانا دهنت زبري بالكريم لحد ما خرجت و كنت ناوي افشخها لحد ما يغمى عليها و اذلها خرجت من الحمام ملط جت جري على زبري كان واقف نص وقفه و نزلت على ركبتها و مسكته قمت ضاربها بالقلم و وقفت قولت لها يا مومس قلت لك تمصيه بصت لي في الارض و هزت دماغها لا قولت لها اطلعي على السرير و افشخي رجلك عايز انيكك على الناشف طلعت السرير و حسيتها مبسوطة مسكت زبري و دخلته بالعافية و جامد في طيزها و هي كانت بتصوت و ااااااااه طيزي اتعورت طيزي اتفشخت مش قادرة خرجت زبري و رزعته جواها مرة واحدة و هي ااااااااااااااه طيزي اتعورت حسينا بالدم في طيزها خرجت زبري و عملتها تاني كان زبري عليه ددمم طيزها خرجت زبري و كان كسها لسه ناشف برده قمت مدخل زبري في كسها كله مرة واحده جامد و بدأت انيك و ارزع شوية و قمت جيبت حبل و مشابك لقيتها بتقولي ها تعمل ايه قولت لها ها تعرفي يا لبوة مسكت المشابك و مسكت بيها حلمات بزازها و واحد عند زنبورها و روحت الحبل مخليها فاشخة رجليها و رابط رجليها بايدها و مخلي الحبل قصير بحيث انها متعرفش تحرك رجليها و كان في جلدة عريضة جبتها و ضربتها على طيزها و هي قدامي لقيت البت هاجت اووووى و انا احا ايه اللي بتعمله دا من امتى و انت سادي و بتحب تعمل كده لقيتني بقولها مش عايزة تتناكي من اتنين قالت لي اوى بس انت ها توافق يا حبيبي قولت لها انا مش ديوث و انتي مش مراتي ولا تخصيني انتي شرموطة بتتناكي عشان تتمتعي و بس مسكتها و دخلت زبري في كسها انيكها و هي متكتفه و اضغط على المشابك في بزازها جامد و هي تصوت و كسها مش مبطل تنزيل و اضغط على المشبك بتاع زنبورها و هي تجيب و انا برزع في كسها خرجت زبري و مسكت الجلدة و بضربها على بزازها و بطنها و كسها و طيزها و الجلدة تعلم و جسمها احمر و هي هيجانه اكتر بتقولي افشخني اكتر قطع كسي دخلت زبري في كسها جامد و روحت اعضها من اماكن تكون واضحها عشان لما تروح يعرفوا انها اتناكت مش عارف كنت بعمل كده ليه فضلنا كده اكتر من ساعة ضرب و عض و نيك لحد ما لقيت نفسي ها اجيب لقيتها بتقولي نفسي تحبلني اوووى ضربتها على بزها و قولت لها مش وقته لما نعمل عليكي حفلة ها يحبلك ازبار كتير خرجت زبري من كسها و دخلته في طيزها اللي اتعورت و نزلت لبني فيها قمت فكيتها و قولت لها يلا البسي عشان تلحقي تروحي قبل ما ياخدوا بالهم في البيت لبست و باستني و بتقولي انها اكتر مرة انبسطت فيها و شبعت فعلا نزلنا لقيتها بتقولي انت كنت بتتكلم جد في انك عايز تعمل عليا حفلة نيك قولت لها انتي بتتمني بجد ولا للهيجان سكتت قولت لها متخافيش انا مش ها اتجوز سلمي عشان ترتاحي و مش ها اتجوزك انتي كمان في حاجة مش لاقيها فيكي ولا في اختك بس مدام انتي مبسوطة معايا و انا مبسوط خلاص لاقتها بتقولي انا سيبت لك نفسي تنيكني عشان قولت ها تتجوزني لكن شكلك مدام عرفت اني مفتوحة مش عايز تتجوزني صح قولت لها انا لو مش عايزك اصلا مكنتش نمت معاكي و كنت ها ابقي قرفان من العلاقة انا مبحبش انيك و اللي معايا تحس انها شرموطة انا بحب انيك الست و تحس بانوثتها مش مجرد نيكة و السلام ماهو لو نيكة و خلاص كنت كبرت دماغي من اول نيكة قالت لي ماهو عشان لقيتها سايبة نفسها ليك و بتحبك قولت تستغلها قمت قولت لها داليا لو مصممة تشوفي نفسك شرموطة شوفي حق النيك كام و تاخديه على الحزمة و مش ها اكلمك تاني عشان مش بكلم شراميط و لو شايفه انك عايزة تبطلي اللي بنعمله معنديش مشكلة مش ها اموت لو منكتش ثالثا انا قولت لك انا مش ها اتجوزك انتي او اختك عشان في حاجة مش لاقيها فيكم و اظن لو قصدي البت تكون فيرجن كنت فضلت اختك عليكي و بعدين انتي موديه اوووى و بتضيعي اللحظات الحلوة بنكد منك عموما يا ستي كنت بحاول اصالحك و انتي اللي طالبة معاكي نكد.
كنا وصلنا للمكان اللي بنزلها فيها على طول و هي قاعدة ما بين انها تعيط و ما بين وشها عايزة تعمله جامد قمت همست في ودنها قولت لها انا عرفت كل حاجة و مكمل معاكي لو حد غيري كان سابك و مش ها يخليكي تعرفي له سكة اتفضلي انزلي هي بصت لي بفزع كده و وشها جاب الوان و نزلت من غير ما تتكلم و مشيت و انا روحت و اتاكدت بعد رد فعلها دا ان في كتير انا معرفوش.





عند ام داليا بعد ما روحتها و كتبنا الورقة العرفي...
شيماء دخلت الشقة و لمت الفرش مكان النيك و حطته في الغسالة الفرش كان عليه لبن مني و عسلها و دخلت تستحمي و مشغلتش الغسالة باب الشقة بيتفتح و سلمي بتدخل بتدور على امها لقيتها في الحمام بتستحمي سلمي رجعت بدري عن معادها و دخلت تغير هدومها و راحت تحط هدومها في الغسالة لمحت البقعة اللي على الملاية قربت منها شميتها و راحت حاطة هدومها و سكتت و شغلت الغسالة امها خرجت من الحمام سلمت عليها عادى و قعدوا مع بعض بيتكلموا عادي لحد ما سلمي قالت لامها ايه رايك يا شوشو تتجوزي انتي لسه حلوة و صغيرة قالت لها جواز ايه بس يا بنتي هو انا ليا حظ في جواز داليا لما يكون ليا حظ في جوازي داليا كل حد يتقدم لها يبقي مش كويس او امه اللي ممشياه بس الواد الاخير دا كان كويس بس لما وافقنا لقيناه اختفي و كل مرة البت تدخل في مرحلة اكتئاب و شوفتي كذا مرة تحاول تنتحر انا مش عارفه مالها حتى محمد زميلها دا الشخص الوحيد اللي عدل و كويس هو نفسه مش بيفكر فيها راحت سلمى بصت لها كده و قالت لها اه مش بيفكر في داليا بس بيفكر في امها شيماء قالت لها قصدك ايه قالت لها لما كان هنا اول مرة و دخلت عليكي بعد ما مشي و كنتي بتريحي نفسك قبلها كنت شوفت فينك نظره انك مش قادرة تحطي عينك في عينه و انتي اللي المعلمين بيخافوا منك شيماء ضحكت و قالت لها القلم اللي اخدتيه على وشك منه اظن عرفك هو ايه ضحكت شيماء و قالت لها اللي عجبني فيه انه لما جيت اتكلم عنك و هو ميعرفش اللي انا عرفاه عنك لقيته ضربني بالقلم و بيقولي اياكي تتكلمي عن امك كده و انبارح لما كان هنا و كان معاكي في المطبخ داخله لقيتكم بتتكلموا و وشك مختلف عن الصبح دا غير لبسك اللي لبستيه ليه و عينه اللي منزلتش من عليكي شيماء كانت بتحاول تتوه بس دا قد عيالي سلمي قالت لها مش احسن ما جيت و لقيت عيل متني ملزق كان راكبك انتي عارفه و عارفه اني عارفه انه بينيكك على طول مدام الشقة فاضية و انا عرصت عليكم كتير و راحت سلمي اتنرفزت على امها جامد و بتقولها احا عليكم عيلة متناكة كلكم انا ايه اللي معيشني معاكم لحد النهارده امي بتتناك و انا ساكت و لسه ها تكمل كلامها لقوا الباب بيتفتح و داليا داخله عليهم بتعرج بسيط اختها لاحظتها و علامات العض على رقبتها بس كانت لابسه الطرحة مدارية العض دخلت داليا اوضتها غيرت هدومها و نامت سلمي قالت لامها ها اشوف موضوعك بعدين بس اعملي حسابك انا مش قاعدة لكم فيها تاني دي بقت مدعره و شيماء ساكتة مش عارفه ترد تقول ايه دخلت سلمى على داليا و هي نايمة كانت لابسة ترنج بسوسته فتحت السوسته و شافت جسمها المحمر و علامات الضرب و العض على جسمها قفلت سوستة الترنج تاني و قامت لمت حاجاتها و اخدت شنطة هدوم و مشيت و هي بتتصل بالتليفون ..



نرجع ليا بعد ما خلصت مع داليا و روحت لقيت التليفون بيرن ببص لقيتها سلمي رديت عليها بتقولي معلش يا محمد عايزاك تقابلني في الحتة الفلانية قولت لها حاضر روحت لها لقيتها كانت بتعيط و معاها شنطة هدومها اول ما شافتني جت عليا جري بتحضني و تعيط اكتر و انا بهدي فيها و بقولها احنا في الشارع مينفعش اخدت الشنطة و حطيتها في العربية و ركبت جنبي و اتحركنا عادي قولت لها خير مالك ايه اللي حصل قالت لي اتخانقت مع امي و داليا و سيبتلهم البيت و مشيت قولت لها و هما عارفين انك معايا قالت لي محدش يعرف و عشان خاطري متعرفش حد بس شوف لي مكان ابات فيه ليلتين لحد ما افكر ها اعمل ايه اخدتها على الشقة اللي بنيك فيها و قولت لها اتفضلي اقعدي هنا يومين كده لحد ما تشوفي دنيتك قالت لي و انت ها تبات فين مرضتش اقول ان ليا شقة تانية قولت لها ها اتصرف و اديتها نسخة من المفتاح و دخلتها و قولت لها الثلاجة فيها اكل و الدنيا متظبطة اسيبك ترتاحي شوية و عموما انا مش ها اضغط عليكي عشان اعرف حصل ايه.

سيبتها و مشيت وروحت على شقتي و بقول لنفسي ايه اللي حطيت نفسي فيه دا هو ليه انا غاوى وجع قلب و مواضيع فيها مشاكل بفتح تليفوني القيه مليان رسايل من ام داليا و داليا و بيسألوني عن سلمي قولت لشيماء ايه اللي حصل مكتش حاجة بتقولي خناقة و هي زعلت و نزلت قولت لها هي بايته في شقتي لقيت امها اتخضت و تقولي متعملش حاجة في بنتي قولت لها هي لوحدها في الشقة ممكن تكلميها و تتأكدي و بعدين انا معايا امها اجمد منها لقيتها بتقولي مش وقته قولت لها انتي بقيتي مراتي عارفه لو مسمعتيش كلامي ها اعلقك لقيتها بتقولي انا مش فايقه لك دلوقتي قلبت وشي عليها قولت لها لا اتكلمي عدل ايه مش فايقة لك دي بنتك و طمنتك عليها مالك بقا ها نتعوج من اولها شكلكم عيله كلها مشاكل انا مش ناقص دي كسمها ورقة اقطعها و خلاص لقيتها بتقولي خلاص خلاص اهدي بس حقك عليا قولت لها اطمنتي على بنتك سلام و قفلت قبل ما ترد و هي تبعت و انا مردتش عليها اتصلت بسلمي و قلت لها فاضية اجي اتكلم معاكي شوية قالت لي معنديش مانع تعالي دا بيتك قولت لها ما يصحش قالت لي بضحك ما انت ركبت طيزي و شوفت كل حاجة تعالي روحت الشقة و دخلت قعدت مع سلمي و قولت لها بصي انا مش عبيط ولا مختوم على قفايا و عارف ان اختك وراها حوار كبير و متأكد و تعاملك انتي و امك معاها اكد لي دا دا غير حكاية امك انا مش بحب وجع الدماغ و المشاكل و الافضل نفضها سيرة و اقطع علاقتي بالعيلة دي كلها لقيتها ساكته قمت و قولت لها عموما انتي ساكته عشان تحافظي على عيلتك بس انا على العموم عرفت كنت حابب انك تقولي لي لقيت وشها قبل زي داليا و انا مديتهاش فرصة و مشيت كلمت شيماء و قولت لها انا مش رايح الشغل شهر و ها اشتغل من البيت ليهم عايزك بكرة عشان نعمل الدخله مينفعش جواز من غير دخله هي معترضتش و اتفقنا نتقابل على 9 و نص نمت و كنت عارف من سلمي انها ها تنزل بدري عشان الكلية و ااديتها فلوس.
تاني يوم روحت على المكان اللي ها اقابل فيه شيماء و اخدتها و طلعنا على الشقة اللي قاعدة فيها سلمى دخلنا قالت لي ادخل الحمام قولت استخدم معاها الكريم ولا لا وفي الاخر قولت ها استخدمه و ها اصورها عشان يبقي معايا فيديوهات للثلاثة جهزت الموبايل و هي خرجت من الحمام لابسة قميص نوم قصير يادوب مغطي كسها لونه احمر شفاف من غير برا ولا اندر شوفتها زبري وقف و قمت اقلع هدومي و بقيت بالبوكسر و واقف بقرب منها زقتني على السرير و قلعتني البوكسر و مسكت زبري تمصه و بقولها وحشك يا لبوة مصي حلو عشان كسك ها يتهري هو و طيزك و لقيتها بتهيج اكتر ضربتها على طيزها و قولت لها اتعدلي و خليته تعمل 69 و انا بلحس كسها و بتمص زبري لحد ما لقتها بتقعد بطيزها اكتر على وشي و بتجيب ضربتها على طيزها جامد و نيمتها على جنبها و رافع رجل و انا واقف و قمت مدخل زبري في كسها و بنيك فيها و هي اااااه امممممم كمان حلو اووووووى سمعت صوت حركة في الصالة قولت تلاقيها سلمي مش عارف ليه جه في. بالي ارزع في كسها جامد و بعدين خلتها تعمل الدوجي و انا بدخل في طيزها و شيماء اااااااااااه زبرك تخين اووووى على طيزي اااااااااه افشخني اوووووى و انا برزع في طيزها لقيت الباب بيتفتح براحة و سلمي بتبص و اتفاجئت ان بزازها عريانه بصيت في عينها و هي بصالي و انا برزع في امها و شيفاني بنيك امها راحت خرجت و قفلت الباب طلعت زبري من طيز امها و اديتهولها تمصه شوية و جيت وراها برده و قمت رازعه في كسها و انا هيجان ان سلمي شافت امها بتتناك مني قولت لشيماااء عايز اخلي بناتك يمسكوا رجليكي و انا بنيكك اوووووى لقتها اححححححح و راحت جابت عسلها على زبري ضربت طيزها و بقولها احا يا شرموطة هجتي ان بناتك شايفينك بتتناكي خلاص اجي لكم يوم و ادخل معاكي الاوضة و انيكك و هما يتفرجوا على امهم بتتفشخ و هي اااااه يا ولاد المتناكة سايبين امكم تتناك كده و بتتفرجوا عليها احا عليكم شراميط و انا برزع في كسها لقيت الباب بيتفتح تاني براحة قمت مزود الترزيع عشان شيماء متاخدش بالها و سلمي لقيتها بتبص لي تاني و بتبص لامها بحسرة كده و لقيت عينها دمعت و انا كنت ببص لها بتحدي يااااااااه كسم الهيجان شوية و لقيت نفسي بمكسها و برزع جامددد و زبري نطر لبنه بكمية كبيرة في كسها هي نامت على ظهرها و بتاخد نفسها قولت لها ايه رايك قالت لي حلو اوووووى انا محظوظة اني اتجوزتك و قمنا دخلنا الحمام استحمينا و نزلنا وصلتها و قولت لها قولي لبناتك بقا عشان نعرف نعيش سوا بعد ما شيماء نزلت رنيت على سلمي قولت لها تعالي الشقة عايزك رجعت الشقة لقيتها قاعدة و بصالي و اول ما قعدت جنبها قالت لي يعني عملت مع داليا و عارفه و ساكتة عشان داليا شرموطة و متأكدة انها قعدت تتشرمط عليك لحد ما خليتك تنيكها و عرفت انها مش فيرجن لكن امي ليه تعمل مع امي ليه قولت لها بمنتهي الهدوء امك مراتي انا اتجوزت امك انبارح لقيتها مذهولة و بتقولي ايه امتى دا حصل حكيت لها و وريتها الورقة العرفي و قلت لها امك مراتي يعني انا. من حقي انيكها في اي وقت و بعدين تعالي هنا امك اتناكت قبل ما انيكها كانت بتتناك من حد بعد موت جوزها و داليا مفتوحها و كسها بحري و انتي طيزك مفتوحه احكي لي حكاية داليا و امك و حكايتك بالتفصيل...



لحد هنا و كفااية الججزء الرابع و الجزء االلي جاي ها تعرفوا حكايةة عيلة داليا كااملة منتظر دعمكم
ارجو الدمج الموضوع اتحطيت على اول الطريق السلسلة التانية
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123 و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ارجو دمج الجزء الثالث من القصه
 



الرجاء الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123



الرجاء الدمج
ضع الجزء في قصتك الأصلية مش في موضوع جديد
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%