NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

ارجو دمج الجزء الثالث من القصه
تم الدمج
 
  • حبيته
التفاعلات: qamar69
ارجو دمج الجزء السادس من قصتي...

ازاي لقيت متعتي ف الجنس مع اخويا حتي الجزء الخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص



الرجاء الدمج
تم الدمج رجاء اتباع تعليمات الدمج الصحيحة وهي وضع الجزء كتعليق في موضوع القصة الاصلي وليس كموضوع جديد
 
  • عجبني
التفاعلات: HaMoo6573
برجاء دمج الجزء السابع من امى زوجتى السلسلة الثانية التعليق ١٠٦
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
برجاء دمج الجزء السابع من امى زوجتى السلسلة الثانية التعليق ١٠٦
تم الدمج
 
الجزاء الرابع

 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص و ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
الجزاء الرابع

تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الجزء الخامس .

وقفنا في الجزء اللي فات بعد ما نكت شيماء و سلمي شافتنا كلمت سلمي قابلتها و طلبت منها تشرح لي كل حاجة.
قاعد انا و سلمي و بقولها بصي بقا انا نكتك انتي و امك و اختك بالنسبة لامك انا مش اول واحد ينيكها بعد موت ابوكي عارفه ليه كسها مش ملموم و قافل و طيزها مفتوحه معني كده انها بتدق فالحة بس تعيط لي اني اول حد المسها الموضوع مدخلش دماغي انا بنيك من و انا في سن اختك الصغيرة اللي لسه في اولي جامعه يعني شربت النيك و عارف الست المفتوحه من الست اللي بقالها فترة محدش لمسها بالنسبة لاختك كسها مفتوح على البحري بالرغم اني في اول مرة انيكها كان ضيق شوية بس اختك اتناكت كتير و كتير اوى كمان و مش داخل دماغي حكاية خطيبها اللي فتحها دي ولا جو الصعبنيات بتاعها و بالنسبة لك طيزك نفق و كان في حد معاكي لما شوفتيني كنت شايف بزازك ملط يعني كنتي بتتناكي و شايفه امك بتتناك يا عيلة متناكة عايز اعرف الحكاية من الاول و اي كدب ها تقوليه صدقيني ها تندمي عليه انا مش بحب اكون شرير الا لو اضطرتيني لكده .
سلمي قالت لي انا ها احكي لك بس عايزاك توعدني بحاجة بقولها و ايه الحاجة دي قالت لي امي متعرفش اي حاجة ولا حتي حاجة تخصها عشان متحصلش مشاكل في الاسرة و العيله وافقت على كلامها و وعدتها ان بوئي مش ها يتفتح ابدا
الحكاية على لسان سلمي.........



الحكاية بدأت و احنا صغيرين داليا كانت 6 سنين و انا 5 سنين وكنا بايتين عند واحدة قريبتنا و داليا صحيت من النوم رايحة تشرب و انا صحيت معاها روحنا الصالة سمعنا صوت قريبتنا بتتأوه انا خوفت و داليا قالت لي ها اشوفها لو تعبانه نكلم ماما انا استخبيت في الاوضة اللي كنا نايمين فيها و ببص من ورا الباب و داليا فتحت الباب براحة و لقينا قريبتنا مفنسه و راجل غريب وراها بينكها و بيضربها على طيزها مكناش نعرف حاجة عن السكس بس داليا افتكرت الراجل بيضرب قريبتنا دخلت عليهم اتخضوا لما شافوها لكن فريبتنا طلعت شرموطة و وسخة اوى مسكت داليا و خرجت معاها في الصالة و قلعتها هدومها من تحت و دخلت صباعها في كسها و خرجته انا شوفت الدم اللي خارج من اختي اتخضيت و اختي بتتألم الست اخدت داليا غسلتها و قالت لها روحي على اوضتك عشان متتأذيش اكتر من كده و رجعت للراجل كملوا نيك ولا كأن في حاجة حصلت داليا جت الاوضة و انا مخضوضة اخدتها في حضني و طبطبت عليها لحد ما نمنا عدت الايام و السنين و الموقف مش ناسينه وصلنا للاعدادية و درس التكاثر في الانسان و عرفنا غشاء البكارة و طبعا كلام البنات عن الجنس و بنتفرج على سكس و عرفنا ان الدم اللي نزل من داليا ان بكارتها اتفضت بس كانت الامور ماشية معانا كويس لحد جامعة في جامعة داليا اتعرفت على زميل ليها في الكلية اكبر منها كان في رابعه و هي في تانية و جه اتقدم لها و اتخطبت و كان عريس غني و كنا فرحانين بيه اوى و العلاقة بينهم كانت حلوة و كان بيجي يقعد معاها و احنا موجودين و بالصدفه كنت قاعدة في يوم و مسكت تليفون داليا كنت بدور على حاجة ولقيتهم متفقين انه ها يجي بكرة الصبح و محدش في البيت قفلت التليفون اكني معرفش حاجة و تاني يوم نزلت و فضلت واقفة لحد ما جه و طلع و انا بعد شوية طلعت وراه و دخلت الشقة من غير صوت و دورت عليهم لحد ما لقيتهم في اوضة داليا استخبيت عشان محدش يشوفني و كان الموسيقي عالية و داليا لابسة لانجري و خطيبها بالبوكسر و داليا بترقص له و تتشرمط و تحك طيزها على زبره و هو وقف يرقص معاها و يحضنها معرفتش اعمل ايه بس لقيت نفسي بصورهم و خايفه لقيته اخد شفايفها بووس و هي متجاوبة معاه و بتبوس حلو اووى انا كنت مستغربه هي بتعرف تبوس كده ازاى لقيت الواد حط ايده على كسها و اخد ايدها حطها على زبره و هي تمسكه و تضغط عليه و تحسس عليه و هو بيدعك كسها و بيبوس شفايفها و انا الهيجان بياكلني و بصور لقيته بيقلعها اللانجري و داليا مكنتش لابسة حاجة تحتيه وراح يرضع بزازها اووووى و جامد و داليا اااااااااااه اممممممممم ارضع كمان من بزي ارضع زي ما ها ارضع عيالنا ااااااااه و هي حسيتها مش قادرة تقف اخدها الواد على السرير و نيمها و فتح رجليها و قالها بقي قريبتك الشرموطة فتحتك بصباعها و هي اااااااه راح نازل ماسك كسها لحس و مص زنبوها و عض فيه و هي بتتلوى اااااااه اممممممم اوووووووى لسانك بيجنني اوووووى اححححححححححح و راحت زاقه راسه ناحية كسها اكتر و اترعشت جابت الواد اتعدل و نزل البوكسر و كان اول مرة اشوف زبر كان اصغر من بتاعك طول و عرض و راح ضربها على فخادها و قالها تعالي يا شرموطة مصي داليا اتعدلت و فنست و وشها ناحية زبره و دخلته في بوئها تمصه و تخرجه تتف عليه و تمصه تاني كانت محترفه وقتها عرفت ان دي مش اول مرة لداليا تعمل كده هو راح ماسكها من شعرها و ابتدي ينيكها في بوئها و يدخل زبره لاخره في بوئها لحد ما تتخنق و يطلعه و هي بتكح و يدخله تاني لحد ما نزل في بوئها و داليا بتعمله حركات هيجان و تفتح بوئها توريله لبنه و هي بتلعه و رجعت تمص زبره تاني و تتف عليه و زبره ما نامش بعد ما نزل و اختي راحت سابته و نامت على ظهرها و فتحت رجليها و بتقوله براحة انا متناكتش قبل كده كسها غرقان عسل و زبر الواد غرقان من بوء داليا و بدأ يدخله براحة و هي بتتأوه امممممممم ااااااااااه لحد ما دخل نصه راح نايم عليها و مكمل دخل كله في كسها و هي ااااااااااااااه بيحرق حاسه بحرقان في كسي اوووووووووف الواد خرج زبره و اتفاجئنا احنا الثلاثة ددمم من كس داليا الواد و داليا الهيجان كان مسيطر عليهم مسح الدم بمنديل من كسها و زبره و راح دخل زبره تاني و قاعد ينيك فيها و داليا تشخر و اااااااااااه حلو اووووووووووى زبرك مجنني اوووووووووى نيك اوى نيكني جامد اححححححححح و الواد بقا بيرزع في داليا جامد و راح عادلها لوضع الدوجي و مسكها و قاعد ينيك فيها بعنف و يضرب طيزها جامد لحد ما لونها احمر اوووى من كتر الضرب و راح مخرج زبره و لفت داليا تمص له زبره و نامت على ضهرها تاني كانت داليا جابت مرتين و هو بينيك و دخل زبره تاني و فضل ينيك فيها و هي ااااااااه كماااااان دقرني بزبرك اوووووى خخخخخخخخخ زبرك فشخني عشرني و اروي كسي حبلني لقيت الواد بيقولها ها اجيب و هي قفلت بكسها على زبره و الواد دخل زبره كله في كسها و نزل و هي اححححححح لبنك سخن اووووى بيروي كسي انا شرموطتك حبلني من دلوقتي ااااااااه و ناموا على السرير مع بعض اتسحبت بسرعة و خرجت من البيت و معايا الفيديو و انا دايخه و بفكر اختى اللي بحافظ عليها و بحاول ابعدها عن المشاكل تتناك من خطيبها و مش بس كده ينزل في كسها كمان لقيت نفسي بقول يا لهووووووى البت ها تحمل و نتفضح كده و انا ماشية فجاءة محستش بالدنيا و اغمى عليا في الشارع الناس فوقتني كنت عند محل عصير كانوا عايزيني اروح مستشفي بس طمنتهم و قمت قعدت في الشارع لحد معادي ما جه و روحت كنت اول واحده ارجع البيت استقبلتني داليا عادي خالص اكن محصلش حاجة و انا مش عارفه اعمل ايه لقيتها بتقولي مالك قولت لها مافيش تعبانه بس شوية.
اتكررت زيارات خطيب داليا لداليا الصبح و كنت عارفه المعاد و بقيت بروح اتفرج عليهم لحد ما يخلص و ينزل في كسها و امشي و اتاريهم بيستحموا مع بعض بعدها و يجيب في كسها تاني فضلوا كده لحد يوم لقيت داليا داخت اوى و بترجع و البريود مجاتش في معادها و انا كنت عارفه السبب انها حامل حاولت اروح معاها للدكتور و هي رفضت ومارحتش و هي عارفة السبب و لقيتها دخلت اوضتها كنا لوحدنا و بقت تتكلم في التليفون و لقيتها بتزعق شوية و سمعت صوت عياطها دخلت عليها الاوضة لقيتها بتقولي انهم اتخانقوا و من يومها اختى اتغيرت لحد ما جه في يوم بابا جت له جلطة و دخل المستشفي و خطيب داليا ساعدنا في مصاريف العملية بس لقيت داليا بقت بتروح معاه كتير و بيجيلها اكتر و بقيت بشوفه بينيكها اوى و جامد و هي مبقتش حساها مستمتعه و كانها بترد له الفلوس اللي دفعها لحد ما جيت في يوم كانت قاعدة لوحدها دخلت عليها و كنت مسيطرة على اعصابي بحاول ابقي قوية و قعدت معاها و قولت لها داليا انتي نمتي مع خطيبك و حملتي صح جت تزعق معايا قولت لها اهدي خالص و وريتها بدل الفيديو كتير و هي لقيتها انهارت و قعدت تعيط و انه عايزها تنزل اللي في بطنها و بيهنها قعدت ادور على دكتورة عشان تعملها اجهاض معرفتش من صحباتي اوصل غير لدكتور راجل بيعمل كده بس بينيك البت و بعدين يعملها الاجهاض كنت محتارة ها اروح له اسلم له اختي ينيكها و يعملها اجهاض قولت اسأل داليا الاول لقيت داليا وافقت عادي.
روحنا العيادة و كنا اخر اسم عشان احنا اجهاض خلص الكشف و الناس مشيت و السكرتيرة مشيت دخلت انا و داليا و عرفناه الموضوع فراح قالي سيبينا لوحدنا انا بصيت له كان دكتور صغير في السن و بصيت لداليا لقيتها ابتسمت لي كان في احساس غريب اني عايز اشوفها و هي بتتناك و كنت حاسه بهيجان بس قومت و قفلت الباب عليهم و طلعت قعدت برا داليا لما خلصت حكيت لي اللي حصل..... اول ما قفلت الباب داليا فكت الطرحة و بدأت تقلع هدومها الدكتور قالها انتي حلوة و عارفه النظام داليا ضحكت له و بتقوله عرفتها اه داليا كانت لابسه عباية على برا و اندر بس فقلعت العباية و الدكتور قرب منها حسست على زبره كان واقف من شرمطتها قلعت له البنطلون و البوكسر و هي قاعدة على ركبتها و نزلت تمص زبره بتقول ان زبره كان اكبر من زبر خطيبها و هو كان خبرة و نياك كتير بس داليا فضلت تتشرمط في المص لحد ما جاب و هو بيقولها يا بنت المتناكة انا اول مرة اجيب من المص بس و سامعة ضحك داليا كان عالي و راحت تكمل مص و زبره شادد اوووى الدكتور قومها و خلاها واقفه و نايمة بنصها اللي فوق على السرير و رجليها على الارض و الدكتور قلعها الاندر و راح يلحس كسها و يقولها يخرب بيت كسمك انتي احلي واحده جت لي هنا و وقف و راح مدخل زبره في كسها من ورا و هي اححححححح زبرك جامد ارشقه اكتر افتأني و دقرني اووووووى قالها مبسوطة يا لبوة قالت له انا لبوة شرموطة بحب النيك اووووووى و الدكتور فقد التحكم في اعصابه و ابتدى يرزع في داليا و كنت سامع صوت لحمهم بيخبط في بعضه و بعد شوية طلعها نيمها على ضهرها على السرير و فشخ رجليها و زبره بيحفر في كسها و الدكتور بيرزع بكل قوته فضل تلت ساعة نيك لحد ما جاب في كس داليا و هي كانت مبسوطة نزلت تمص زبره تاني و بتقوله لو عايز مرة كمان انا معاك شكلك جامد الدكتور بعد ما زبره بدأ يرخي شد تاني و داليا نامت على ضهرها الدكتور شدها شالها و زنقها في الحيطة و قاعد ينيك فيها و هو مسعور من الهيجان و داليا بتهيجه اكتر مش عارفه ازاى لانها مقالتش لحد ما داليا صوتت و نزل منها ددمم على زبري الدكتور اللي كان مكمل بدون وعي لحد ما نزل في كسها فاق بعد ما نزل و لقي الدم عرف ان الاجهاض حصل بسبب النيك فنيمها على السرير و نضف زبره و لبس و كمل شغله لحد ما خلص و داليا خرجت لي مبسوطة و بتقولي يا بت يا سلمي الدكتور دا جامد اووى روحنا كان الوقت متأخر اوى طبعا بس كنا معودين البيت احيانا على كده دخلنا نمنا مرت الايام و خطيب داليا بيجي ينيكها بس لاحظت ان بقا يستخدم واقي لقيته مرة في اوضة داليا اخدته و رميته بعيد شوية و لقيت داليا خناقتها زادت مع خطيبها و في يوم عرفت انه جاي لها الصبح و فتسللت للبيت و شوفتهم في اوضتها و هما بيتكلموا في بتقولوا انت اخدت مني تمن العملية و اكتر انت بتعمل كده ليه قالها انتي لبوة و شرموطة و مكانك تحت رجلي تتناكي و انتي ساكتة داليا قالت له دا الدكتور اللي عملي الاجهاض ارجل منك لقيت خطيب داليا ضاربها قلم وقعت اتخبطت في طرف السرير دماغها اتفتحت و راح مقطع هدومه و بدأ ينيكها دخلت عليه اضربه راح ضاربني انا كمان بدأت اصوت و انا بحاول اضربه لقيته سابنا و انا بصوت و طلع يجري اخدت داليا بسرعه للمستشفي عشان تتخيط فاقت داليا في المستشفي و تقولي ايه اللي حصل قولت لها لما نروح نتكلم
روحنا كان البيت رجع و طبعا قولت لهم انا جيت لقيت داليا مخبوطة و دماغها مفتوحة و هي قالت انها داخت و مش فاكرة حاجة تاني يوم قولت لها تقعد شوية بعد ما ينزلوا و فعلا دخلت و قولت لها و حكيت لها اللي حصل و قولت لها بسببك كنت ها اخسر نفسي انا كمان لمي نفسك و كفاية كده لقيتها بتجادلني مدرتش بنفسي غير و انا بديها بالقلم و بقولها انتي ايه انتي كنتي ها تموتي لو مكنتش جنبك و كنتي ها تفضحي نفسك لو انا متصرفتش و روحتي للدكتور و اتناكتي و انتي مبسوطة و كنتي بتتشرمطي عليه انتي طالعة شرموطة كده لمين لقيت داليا بصت في الارض حسيتها انكسرت و انا كملت كلامي انتي شرموطة و مفتوحة و بتتناكي بس بسببك كنت ها اخسر عذريتي انا كمان انا عايزة اتجوز و اعيش حياة مستقرة مش عايزة ابقي زي الشرموطة اللي شوفناها و احنا صغيرين و لا عايز ابقي نسخة من داليا اللي شفتها في العيادة ولا اللي شيفاها دلوقتي انا ها احكي لبابا و ماما على كل حاجة و فجاءة داليا اتحولت و بتعيط و نزلت على رجلي تبوسها و بتقولي ابوس رجلك متحكيش لحد انتي عارفه ها يعملوا فيا ايه انتي عارفه انهم ها يموتوني انا حسيت باحساس السيطرة و انها خاضعه ليا بقيت اذلها ضربتها برجلي و قولت لها شرموطة زيك ملهاش عيش وسطنا و سيبتها و دخلت اوضتي و حاسه بتأنيب ضمير بس قولت لازم اشد عليها عشان متعملش كده تاني بابا و ماما رجعوا و اختي الصغيرة و دخلوا يشوفوا داليا لقوها انتحرت اخدوها جري على المستشفي و الدكتور طمنهم انها كويسة و عايشة و هي مقطعتش شريان رئيسي فضل بابا جنبها و خلى ماما تروح و انا كنت منهاره في العياط و حاسه اني السبب داليا جعت مع بابا و انا اخدتها في حضني و دخلتها اوضتها و اكلتها و نامت و نمت انا كمان مرت الايام و الواد خطيبها سابها و اختفي خالص اكنه مكنش موجود و داليا فضلت هادية لحد ما بابا تعب و دخل المستشفي و مات و بعدها داليا اتخرجت و اشتغلت في الشركة اللي انت فيها و رجعت تتعرف على شاب و تحبه و يوعدها بالجواز و بقيت القيها بتبعت له صورها ملط و بيتفقوا على نيكه تروح له او يجي لها و امسكها كذا مرة و مش بتحرم و حملت في سنة واحدة يجي 3 مرات من ناس مختلفة و تروح للدكتور ينيكها و تنزله اخر واحد كان و انت عارفها و بتنيكها كانت بتتناك منه برده لحد ما انت كيفتها فنفضت للباقي و كانت بتجيب عرسان يتقدموا لها و كانوا خولات.
دي يا سيدي حكاية داليا بالنسبة لامي بقا ......
امي بعد موت بابا نزلت مكانه الشغل و هي كانت معاه بتبقي عارفه الشغل ماشي ازاى فنزلت تدير الشغل و كنت احيانا بنزل معاها كنت بلاقيها بتتعامل بشدة و الرجالة بتخاف منها و تعملها حساب و في يوم قولت اعدي عليها لقيت في واحد خارج من عندها بيعدل البنطلون و هي جاية وراه بتظبط البرا من على العباية و كنت شايفة اثر لبن جنب شفتها عدي الموقف عادي و عدت ايام كنت نازلة الكلية و نسيت حاجة فرجعت بفتح الباب من عادتي بفتحه براحة و بدخل اجيب الحاجة و امشي من غير صوت دخلت و سمعت امي بتصوت بس دا صويت متعه مش وجع روحت على اوضتها و لقيت الراجل اللي شوفته خارج من عندها زبره في كسها و امي جسمها كله احمر من الضرب و الجلد اللي الراجل بيعملوا و بينيكها بعنف شديد و حساها مستمتعه اوى بالموضوع و الراجل راكبها و بيدقر كسها و هي يالهووووى عليك بهدلتني و فشختني مش قادرة كسي فضي من العسل و راح مطلع زبره من كسها وراكب طيزها و هي تشخر و ااااااااااااااه و احححححح و اووووووف و امي بتقوله انت واخد ايه يا معرص مهيجك كده و الراجل بيقولها بنيك المعلمة شيماء اللي بيتخاف منها شنبات مش عايزاني ابقي هايج انا متابعه كل دا و الراجل بيبدل على امي من كسها لطيزها لبزازها لبوئها و ضرب فيها فضل كده قد ساعتين لحد ما شخر و بيقولها ها اجيب يا متناكةو هي هات في كسي و اروي عطشة يا عرص و الراجل جاب في كس امي كمية لبن كبيرة و انا شوفت كس امي خارج منه اللبن امي جت تتعدل عينها جت في عيني اتخضت شاورت لها تسكت فراجت تكلم الراجل بتقولوا انت واخد ايه الراجل قالها ضارب براشيم و كريمات و حشيش و افيون و حاجات كده و الراجل كان عايز ينيك امي تاني و امي قالت له بلاش عشان العيال قربوا يجوا قمت مشيت نزلت لحد ما الراجل نزل و انا طلعت امي كانت في الحمام كنت غايبة عن وعيي دخلت عليها الحمام مسكتها من شعرها و مش عارفه حصل ازاى قمت ضرباها بالقلم و قولت لها عملنا لك ايه عشان تتناكي و تفضحينا ما تتجوزي و تتناكي براحتك لكن كده لية احنا عملنا لك ايه يا ستي حرام عليكي و هي يا بنتي انتي مش فاهمة اصل وقولت لها انا فاهمة ها تقولي اصل انا ست محرومة و كسي بياكلني اتجوزي بدل كده ها تبقي انتي و داليا عليا ايه القرف اللي انا عايشة فيه دا لقيتها انتبهت لداليا و قالت لي داليا عملت ايه انا استدرجت كلامي و قولت لها شوفتها مع اخر واحد اتقدم لها كانت بتبوسه و بتلعب له في بتاعه و انت شوفتك بتتناكي قدام عيني انا كده امي ماتت النهارده و كنت بعيط بحرقة و دخلت اوضتي هي جت ورايا و قعدت تواسيني بس انا وقتها قولت ها انتقم منهم او من نفسي اشمعنا انا مجربش المتعه كانت شخصيتي بقت مسيطرة و بقيت مسيطرة حتى على زمايلي في الكلية واحد فيهم قالي انه بيحبني و كنت بتعامل بصيطرة و اني امشي الامور و هو كان عادي جدا معندوش مشكلة و كنا قاعدين ممكن نخطف بوسة حضن و في يوم بدأت اتجرأ و احسس على زبره لقيت زبره وقف بس كان وسط مكنش طويل ولا عريض و الموضوع اتطور معانا لحد ما اخدني بيته و دخلنا كنت انا اللي مسيطرة حتى في العلاقة قولت له في طيزي لقيته بيحاول يدخله في كسي اتعدلت و ضربته في بضانه و مشيت و هو بيتوجع قعد يومين مش بيجي اتصلت بيه و قولت له انت مش بتيجي ليه يا خول تعالي بكرة اكني امرت انسان الي ينفذ امر و فعلا جه و بعدد تحسيس كده اخدني على شقته و قولت له قبل ما اقلع لو بتاعك جه ناحية كسي ها اخصيك لقيته ركبني و دخله في طيزي و فضل ينيك لحد ما جابهم و فضلنا مع بعض لحد ما شوفتك.

دي الحكاية كلها و انت دلوقتي عرفتها يا محمد شوف بقا انت عاوز مني ايه. انا بدأت اجمع الحكاية كلها قولت لها انا ها اقولك على حاجة بقا الورق اللي امك مضيت عليه كان توكيل عام فوقيه ورقة الجواز العرفي يعني دلوقتي انا ليا الحق اني ابيع اي حاجة من الاملاك و محدش يقدر يقولي تلت التلاتة كام و امك عشان كانت فرحانه مبصتش على الورق اصلا عموما يا سلمي انا مش شخص وحش اه عملت حركة نقص. طلعت سيجارة اولعها و اخدت نفس و نفخته براحة و كملت اه عملت حركة نقص اني خليت امك تمضي على توكيل عام بس عشان تعرفي اني مش عايز حاجة خدي الورق و اديه لامك تولع فيه في ورقة كنت عامل فيها ان التوكيل اتلغي قمت جبت لها الورق و اديتهولها و قولت لها انا قولت لداليا انا مش بحب انيك شراميط ولا اللي معايا تحس انها شرموطة بحب اللي معايا تبقي حلوة و تتمتع و تنبسط و تتدلع و تتكيف و هي اللي تطلبني تاني مش بس مجرد نيكة و تعدي لو واحده اتشديت ليها و عايز انيكها بنيكها زي ما تكون مراتي ولا حتى بفكر فيها فكر شمال بس اللي شوفته من داليا خلاني مبقتش عايز ابص لها و اللي انتي حكتيه كمان بقيت صعبانه عليا فعلا عموما يا سلمي ارجعي بيتك و عرفيهم اللي حصل و انا مش ها اقرب منكم تاني الا لو انتم اللي عايزين سلمي قامت و بتقولي انت عارف يا محمد احنا عايزين واحد زيك في حياتنا انا عارفه نظرتك لينا دلوقتي عيله شراميط و داليا لبوة و شرموطة و حيحانه انا بصيت لها كده و قولت لها انتم احرار في نفسكم دي حاجة ليكم مش ليا بس انا مقدرش يتقطع لساني لو قولت عليكم شراميط انا اتشديت ليكم و انجذبت ليكم لقيت سلمي بتقلع هدومها و بتقولي انا عايزة لو دا اخر لقاء بينا يبقي حلو و بنيكة احلف بيها قعدت على ركبتها و قلعتني البنطلون و البوكسر و هي كانت قلعت خالص بقت ملط و مسكت زبري تمصه اوى و زبري كان نايم ابتدي يقف لحد ما شد خالص و هو في بوئها مسكت راسها و قعدت انيك بوئها و اول مرة مع العيلة دي ابقي مبسوط بالجنس زي كده ماسك راسها و بنيك بوئها لحد ما حشرت زبري كله في بوئها و جبت لبني في بوئها كنت حاسس بالهيجان الطبيعي بس في فرحة و انبساط لقيتها مكملة مص شيلتها و روحنا السرير و عملنا 69 و بلحس لها كسها و هي تمص زبري و انا اعض زنبورها و هي ااااااااه يجنن اوووى و ابعبص طيزها و امص زنبورها لحد ما جابت على وشي و هي بتصرخ من الشهوة حسيتها شهوانية اكتر من اي مرة نيمتها على ظهرها و رفعت رجليها و زبري على طيزها لقيتها بتقولي محمد لو حابب تفتحني ها اكون مبسوطة انك انت اللي فتحتني طبطبت على كسها و و عليها و قولت لها خليننا زي ما احنا دخلت زبري في طيزها و بنيك فيها و هي بتدعك كسها و اااااه زبرك حلو اوووووى بيقطع طيزي و انا اضربها على طيزها و اقولها طيزك مولعه اووووى زبري كأنه في فرن و هي ااااااه اووووووى كمان رزع في طيزي اووووووى و انا بدأت ارزع جامد و هي ااااااااه ايوة طيزي بتتقطع من زبرك اووووووف زبرك نار اووووووى فضلت انيكها كده و قمت غيرت الوضع و خليتها دوجي و راكبها و بدقر طيزها و هي جابت مرتين و اوووووووووف لقيتها بتقفل على زبري بطيزها اووووووى مقدرتش و قمت منزل لبني في طيزها و هي كانت بتجيب خرجت زبري و راحت حاطة ايدها على طيزها و لفت لي قمت شيلتها و دخلنا الحمام نستحمي و عملنا واحد خرجنا هي لبست و اخدت هدومها و لقيتها بتقولي المرة دي غير كانت احلى مرة اخدت شنطها و نزلتها و وصلتها البيت و لقيت نفسي في العربية بعيط كأنه الفراق و مش ها اشوفهم تاني بس بعد ما اتحركت لقيت شيماء بترن عليا بتقولي انت فين قولت لها قريب منكم قالت لي تعالي ضروري لفيت و روحت لهم طلعت دخلت حسيت الجو مختلف عن كل مرة استقبلتني شيماء و اخدتني في حضنها و قالت لي بالرغم من زعلي على انك ضحكت عليا بس مبسوطة لما حسيتك راجل و لقيت داليا بتبص في الارض و مش عارفه تتكلم عشان امها طبطبت عليها و لقيت سلمي بصالي و مبتسمه فشيماء لقيتها جت بتقولي انا واقعه في ضيقه الراجل اللي بينام معايا دا بيعمل كده عشان ليه عندي 250 الف جنية مش عارفه اسدهم وعد مني يا محمد لقطع مع الراجل دا حتى لو ها اتسجن طلبت منها اني عايز اقابل الراجل دا عشان اتفاهم معاه و هي وافقت و لقيت داليا بتقولي انا غلطت كتير و كنت ها اروح في داهية كتير و حاولت انتحر كتير ماليش عذر ولا مبرر بس مش عارفه انا ازاى صعبانه عليك بعد كل اللي عرفته عني و اني مش بنت و حبلت و سقطت كذا مرة لقيت شيماء قامت و لسه ها تضربها بالقلم و بتقول يا بنت الكلب قمت مسكت ايدها و هديتها لقيت داليا انهارت في العياط و راحت لحضن امها و بتقولها انا غلطت سامحيني و وعد مني انا محدش ها يلمسني تاني غير الجواز لقيت نفسي بضحك و بقولهم احا امال انا لما احب انيك انيك مين لقتهم التلاتة بصوا لبعض و بصوا لي و ضحكوا لقيت شيماء اخدتني على جنب و بتقولي بالنسبة لموضوع الراجل دا ها تعمل ايه قولت لها انا بقلب الموضوع في دماغي و هلاقي لها حل قالت لي لو حليتها انا مش عارفه ها اشكرك ازاى قولت لها مافيش داعي للشكر بس عايزك تبعدي عن البنات يومين و عن الشغل كمان و لما يكلمك متعرفهوش مكانك قولي انك سافرتي البلد مثلا قالت لي مين القي مكان غير هنا اخدت نسخة مفتاح شقتي من سلمي و اديته لشيماء و قولت لها بيتي تحت امرك بصت لي كده و قالت لي بضحك ايه وحشك الركوب اوى كده قولت لها مقدرش استغني عن البطل دا بس لما يطلبني هيلاقيني خرجت من عندهم حاسس اني عملت حاجة صح و امهم جت معايا دخلت الشقة و حلفت عليا ابات معاها عدي اول يوم عادي تاني يوم جيت على العصر فردت على الكنبه و نمت بالبوكسر و متغطي بملاية حسيت بزبري في مكان مبلول صحيت من النوم لقيت شيماء ملط و بتمص زبري شيلته من بوئها و بقولها بتعملي ايه قالت لي في ايه انا لسه معتبراك جوزي و مقطعتش التوكيل على فكرة و مسكت زبري و بتقولي بصراحة شيفاك مش بتبص عليا خالص هجت و انا لو ها اعمل كده اما معاك او مش ها اعمل خالص انا حرمت قولت لها و ملط و بزازك مدلدلة رجعت تمص في زبري تاني لحد ما نزلت عليها و خليتها على الكنبة مفنسه و راسها على ضهر الكنبة و دخلت زبري و هو مش في كامل انتصابه في طيزها و هي اححححححح امممممم حلو اوووووى مسكت شعرها و شديتها منه و هي ااااااااااااه و زبري شد في طيزها خرجته و دخلته في كسها و شاددها من شعرها و بنييك و بضربها سبنكات على طيزها فضلنا كده ربع ساعة لحد ما جبت في كسها قعدت معايا و قالت لي خلينا كده من غير هدوم و قعدت تتكلم معايا انا ها اعمل ايه مع الراجل.
عدي يومين و خليتها تكلم الراجل نروح نقابله و كنت مجهز المبلغ معايا و قعدت معاه و شدينا شوية و اتكلمنا شوية و جبنا محامين عشان نخلص الموضوع دا و اديته الفلوس و شيماء فاتحة بوئها استغراب و خلصنا و اخدنا الورق من المحامي و سلمتها الورق ركبت معايا العربية و لقيتها بتعيط و بتقولي مش عارفه اشكرك ازاى و كلام من دا قولت لها ولا شكر ولا حاجة و مش عايز المبلغ منك اعتبري انك انتي اللي دفعتيهم لقيتها بتقولي كتر خيرك و انا اعيش خدامه ليك بعد اللي عملته معايا و مش عارفه ايه رجعت لعيالها فرحتهم لقيت سلمي جت لي و بتقولي انا كنت متأكده انك راجل انا لو ها اوصف لك حبي ليك انا بحبك اوى مش عارف ليه حسيت بحاجة بتتحرك جوايا هو انا حبيتها ولا ايه و ليه النظرة اتغيرت للعيلة دي لقيت سلمي بتقولي انا قطعت مع الناس اللي كنت بكلمهم و ها ابدأ حياة نضيفة بشخصية سلمي مش البت المسيطرة شكرا يا محمد لقيتني بقولها سلمي استني جت قولت لها هاتي امك و داليا سلمي راحت تنادي عليهم داليا جت لي اخدتها على جنب و قولت لها انتي ناوية على ايه لقيتها بتقولي زي ما قولت لك محدشش ها يلمسني غير لما اتجوز اخدت سلمي من ايدها و روحت لامها و داليا جت جنب امها و قولت لها انا عايز اتجوز سلمي لقيتهم فرحوا كلهم اووووى فقولت لامها مش عشان الفلوس انا طالب سلمي انا حتى عايزها بشنطة هدومها بس مش ها تجيب حاجة و طبعا ليها شبكة و مهر لو شايفين اني مش مناسب ليها او هي مافبش قبول كأني ما قولتش حاجة ها اسيبك يومين تفكروا..


لحد هنا و خلص الجزء دا يا تري ايه اللي حصل ها نعرفه الجزء الجاي
ارجو الدمج الموضوع اتحططيت على اول الطريق السلسلة الثانية
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
ارجو اضافة الحلقة الثالثه من قصة رجل البيت السلسلة الثانية
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
ارجو اضافة الحلقة الثالثه من قصة رجل البيت السلسلة الثانية
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%