NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تواصل مع مشــرفي أقسام القصص | الموضوع الموحد للتبليغات (الدمج والتعديل)نسخة جديدة

الرجاء دمج الجزء التامن من امى زوجتى السلس. التانية التعليق رقم ١٢٠
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
الرجاء دمج الجزء التامن من امى زوجتى السلس. التانية التعليق رقم ١٢٠

الموضوع 'أنا وخالتي مرت أبي أوصلتني إلى أقاربها | السلسلة الأولي | ـ حتي الجزء الثاني 17/9/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/أنا-وخالتي-مرت-أبي-أوصلتني-إلى-أقاربها-السلسلة-الأولي-ـ-حتي-الجزء-الثاني-17-9-2023.318908/




يرجى دمج الجزء الثالث من سلسلة أنا و خالتي مرت أبي أوصلتني إلى أقاربها

مع باقي الأجزاء لتصبح السلسلة حاليا ثلاثة أجزاء
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
في قصه يوميات مساعد صيدلي
تم اضافه جزء جديد ف القصه
برجاء الدمج وشكرا مقدما
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
إضافة الجزء الرابع لباقي القصة وشكرا
مشاركة في الموضوع 'مذكرات في الادغال ـ حتي الجزء الثالث 22/9/2023' https://xn--mgbkt9eckr.net/threads/مذكرات-في-الادغال-ـ-حتي-الجزء-الثالث-22-9-2023.319978/post-2754698

في قصه يوميات مساعد صيدلي
تم اضافه جزء جديد ف القصه
برجاء الدمج وشكرا مقدما
تم الدمج
 
الجزء السادس.

وقفنا في الجزء اللي فات لما عرضت الجواز على سلمي و اديتها يومين تفكر فيهم وقتها سيبتهم و روحت و انا بضرب نفسي انا ازاى اتسرع و اطلب الجواز بعد كل دا على العموم حصل اللي حصل المهم نشوف ها تمشي ازاى قبل ما انام لقيت الشغل بيكلمني عايزيني اروح المكتب بكرة عشان اخلص شغل و اظبط حاجات لناس جديدة نمت و تاني يوم روحت المكتب و ابتديت اشتغل و لقيت صوت من ورايا
الصوت : صباح الخير حضرتك مين و بتعمل ايه في جهازي.
لفيت و بصيت للصوت لقيتها ست في اخر الاربعين قاصة شعرها و قصير و صبغاه اصفر و عاملة ميك اب كامل ولابسة تي شيرت و بنطلون جينز قصيرة و مليانه شوية بزازها مدلدلة و عندها بطن خفيف و طيزها مدورة بصيت لها اوى.
انا : حضرتك اللي مين انا اول مرة أشوفك هنا.
الست : انا حنان جيت اشتغل هنا جديد معاكم.
وقفت سلمت عليها.
انا : انا محمد و شرحت لها وظيفتي هنا
رجعت اكمل شغل و هي كانت بتتكلم معايا و انا ارد عليها لحد ما لقيت كلامها بيدخل في الدين بصيت لها و قولت لها بعد اذنك دا مكان شغل محل عمل اتعرفنا و كل حاجة لكن الكلام دا مكانه مش هنا كنت خلصت الشغل و رجعت مكتبي قاعد بفطر لقيتها دخلت و بستفزني بالكلام قولت لها استاذة حنان حضرتك عندك مشكلة في حاجة غير الكومبيوتر دا مش تخصصي روحي لحد متخصص لقيتها قعدت جنبي و بتقولي هو انت فعلا مختلف عن العالم اللي هنا ولا بتمثل انك مختلف قولت لها مش فاهم قالت هنا كلهم اتخانقوا معايا و محدش بيكلمني لمجرد اني اثبت انهم جهلة قولت لها حضرتك جاهلة و انا جاهل و كل واحد جاهل في الشيء اللي هو مش متخصص فيه انا بعامل الانسان انه انسان مهما كانت درجة ذكائه مينفعش اقول انك جاهلة لمجرد اني سألتك في مجال انتي متعرفيش عنه حاجة و اسألتك واضح ان حد محفظهالك و جايه تقوليهم مش من اقتناعك الداخلي قالت لي لا انا مقتنعه بدا و قعدت تحرق كتير و هي متنرفزه و يا جدع الستات دول كائنات غريبة مجرد ما تقول كلمة حلوة وسط ماةهي متنرفزة تلاقيها انبسطت اوى و هي متنرفزة اوى كده قمت قولت لها بس انا اول مرة اشوف الحلاوة دي لقيتها سكتت كده و بتبص لي و بتقولي بجد حلوة قولت لها جدا كمان لقيتها في ثانية غيرت الموضوع وراحت تتكلم معايا قولت لها شكلك ها تسيبي شغلك و نتكلم كتير تعالي نتكلم في مكان تاني كده كده انا خلصت شغلي هنا و خلاص اخدتها بعد ما استأذنت و مشينا بالعربية و روحنا كافيه و قعدنا طلبت قهوة و هي طلبت عصير و قعدت تحكي عن نفسها و انها اتجوزت و الراجل كان بيأيد حريتها و بيمنعها تلبس و تعمل و هي كانت كارهه الحياة دي و اطلقت و سايبة عيالها براحتهم و كده مكنتش عايزة تخلص كلام لحد ما قولت لها اني محتاج اروح عشان ورايا شغل كتير وصلتها لاقرب مكان تركب منه و روحت عدي يومين عادي و حنان بتتصل بيا و بنتكلم عادي و مافيش اي جديد في نهاية اليوم كده لقيت شيماء ام داليا بتتصل بيا فاضي عايزة اقابلك قولت لها تمام نزلت اخدتها بالعربية و طلبت مني اطلع على البيت روحت على البيت و طلعنا قعدنا كان في بيبسي في الثلاجة صبيت منه و اديتهولها تشرب و بتقولي بص يا محمد انا محرجة منك جدا اني اجي لك و اقولك الكلام دا بس سلمي رفضت انك تتجوزها بالرغم من اننا كلنا كنا فرحانين الا انها خافت عشان انت يعني دفعت مبلغ و كده انا قولت لها ان المبلغ دا دين في رقبتي سواء اتجوزتيه ولا لا و تعامله معايا انا بس هي رفضت و انا كنت محرجة اقولك بعد اللي عملته معانا بس فلوسك ها ارد ها لك قولت لها بصي يا شوشو انا بعزكم متزعلنيش منكم انا يا ستي مش عايز الفلوس دي خالص ولا بفكر فيها ولا في حساباتي ضحكت كده بكسوف و قامت قولت لها قايمة فين قالت ها اروح بقا خلاص و كتر خيرك على اللي عملته معانا قومت و قربت منها و قولت لها موحشكيش بصت لي و قالت لي هو ايه مسكت ايدها و حطيتها على زبري و قولت لها دا لقيتها مسكته و بتدعكه من على البنطلون و انا مسكت شفايفها و فضلت ابوسها و هي تمص شفايفي و مندمجين اووووى في البوسة و ايدي بتقفش بزازها لقيت التليفون بيرن بصيت كده كسم الفصلان دي حنان و لو مردتش ها تفضل ترن فتحت عليها و انا بقلع شيماء و بقولها ايه قالت لي فاضي قولت لها لا بنيك دلوقتي قالت لي بجد قولت لها سلام دلوقتي و قفلت كنت خليت شيماء بالبرا و الاندر و مسكت بزازها افعصهم و فكت لها البرا و برضع بزازها و هي اااااااااه مين الشرموطة اللي كلمتك دي عضيت بزها و شديت الحلمه و هي اااااااااه قولت لها واحده شرموطة من بتوع ان الست تقلع اكتر و اطلقت عشان جوزها بيشكومها و شيماء اااااااه يلهوى براحة على حلمة بزي فشختها حطيت ايدي على كسها و قعدت ادعكه و الاعب زنبورها لحد ما نزلت على ايدي نزلت على ركبتها على الارض و قلعتني البنطلون و البوكسر و مسكت زبري اللي واقف دا مص و انا بصوت من المتعه و اللي بتعمله في زبري لحد ما جيبت و خلتني اجيب على بزازها نيمتها على الارض و روحت راشق زبري في كسها و هي اححححححححح زبرك بيشقني قولت لها انتي شرموطة و قمت رازعه جامد و هي ااااااه رزعته اجمد و هي ااااااااااه قولت لها عشان تشتاقي لدكرك يا شرموطة قالت لي ايوة انا لبوة متناكة ااااااااه انا شرموطة تدقرها و تفشخها و بدأت تدعك كسها و انا بنيك فيها لحد ما بقت تصووت يالهووووووى ها اجيب ااااااااه ايه اللي بتعمله فيا دا ااااااااه دقرني اجمد اااااااااااااه و جابت على زبري و انا شغال نيك فيها فضلنا كده ربع ساعة لحد ما قولت لها اااااه ها اجيب يا لبوة قالت لي اروي كسي و عشرني رزعت زبري كله في كسها و بدأت انزل لقيتها هي كمان جابت و احححححححح لبنك سخن بيلسع كسي احححححححح كملت نيك بعد ما نزلت في كسها و قمت خليتها تعمل الدوجي و بتقولي ها تعمل ايه تاني قولت لها طيزك شرقانه اووووى و قبل ما زبري ينام كنت برزعه في طيزها و هي اااااااااه مش قادرة براحة انا خلصت خلاص اااااااه و انا حاسس بتنميل في زبري و مش قادر بس ماسكها و برزع جامد اووووى فيها و هي اااااااه طيزي مش قادرة خرمي اتهري فضلت انيكها نص ساعه في طيزها لحد ما نزلت في طيزها و هي مفنسه و لبني بيخرج من طيزها المنظر كان يجنن ضربتها على طيزها و قمنا استحمينا و طبعا اتحرشت بيها و خرجنا نزلنا ركبنا العربية قولت لها وشك نور اووووى قالت ما طبعا كسي و طيزي شبعوا لازم وشي ينور انت بس اللي ليك حق فيهم وصلتها و قولت لها بلغي سلمي انا مش زعلان و علاقتنا زي ما هي عادي مش ها تتأثر روحت و كلمت حنان قولت لها ايوة يا لبوة كنتي عايزة ايه قالت لي تصدق لبوة حلوة منك انت صحيح بجد كنت بتنيك ولا بتحور عليا قولت لها انتي مين اصلا عشان احور عليكي لا كنت بنيك قالت لي يا جامد و على كده اول مرة قولت لها ياااااااااه انا بقالي سنين و فضلنا نتكلم و الكلام قلب كله سكس و حسيتها مبسوطة حاولت اعمل معاها فون مرديتش و قالت لي انا بحب الطبيعي اكتر قولت لها انتي عملتي غير الجواز قالت لي من بعد ما اطلقت عملت كتير قولت لها شرموطة بقا قالت لي كنت بدور على راجل يفهم دماغي لكن كلهم عايزين سكس بس قولت لها ما هو حتى انتي عايزة سكس قالت لا انا عايزة حب اهتمام رعاية فلوس و حرية و سكس فضلنا نتكلم في نفس الحوارات كده لحد ما قفلت عدي كام يوم كده عادي بكلم داليا و سلمى و امهم و حنان بس كان من غير سكس لحد ما في يوم جالي سفرية لفرنسا 10 ايام و ها ارجع تاني ورقي بقي جاهز و اتحدد لي معاد الطيارة لقيت داليا ليلة السفر بتكلمني و بتقولي انا تحت البيت افتح كنت في الشقة التانية قولت لها انا في مشوار و جاي حالا استني اخدت الحاجة بتاعتي و حطيتها في العربية و طلعت على الشقة التانية لقيتها واقفه مستنية اخدتها و طلعت دخلنا الشقة لقيتها اول ما قفلت الباب مسكت في شفايفي بوس و مص و بتشفط لساني و بتقلعني هدومي و هي بتقلع و لقتها هي بتبوس رقبتي و بتنزل على حلمات بزي بتبوسها و تلحسها انا و هي بقينا ملط و زبري واقف حديد قعدت نص قعدة و مسكت زبري تمصه و تخنق بيه نفسها و تطلعه لحد ما مسكت دماغها و حشرته كله لحد زورها و نزلت في زورها و طلعته وقفتها و زنقتها في الحيطة و رفعتها اكني شايلها و هي فاتحة رجليها و روحت مدخل زبري في كسها و زناقها و برزع في كسها جامدد و هي اااااااااه اوووووووى زبرك كبر اووووى حساه في رحمي اووووووووى يا محمد نيكني اووووووى و انا شغال ترزيع في كسها و هي اااااااااه زبرك اللي ناك امي في كسي بينيكني اوووووووى زبرك فاشخني نصين قولت لها تعالي اركبك يا مومس نزلتها و رميتها على الكنبة و هي مفنسة و بتبص لي و بتضحك و بتقولي وحشتني اوووى و وحشني زبرك و نيكك و عنفك ضربت طيزها جامد و هي احححححح لفت لي و راحت باست زبري و رجعت للدوجي تاني و بتقولي تسلم لي زبرك مسكت شعرها و شديتها منه و رشقت زبري في كسها و هي ااااااااااااه اوووووووووووى اجمد و بقيت ارزع و انا بشد شعرها لدرجة كنت حاسس من الهيجان انه ها يتقطع في ايدي و هي اااااااااه اووووووووى نيييييييييك اجمد شقني نصين شرمطني انا لبوتك و متناكتك انا قحبت ضربتها على طيزها و قولت لها يا بنت اللبوة الشرموطة كسمك بياكلك اووووووى قالت لي و النهارده عاملة حسابي في حبوب منع الحمل نفسي لبنك ينزل في كسي شديت اووووى و هي ااااااه زوبرك كبر من كتر النيك امي و سلمي مكيفينك و نسيتني ااااااااه قولت لها انتي احسن واحدة بتهيجني يا بنت اللبوة قالت لي طيب كسي و لا كسمي احلى قولت لها الاتنين احلي من بعد لما بيبقي زبري جواهم و مولعين و هي ااااااااااه ها اجيب مش قادره ضربتها على طيزها و هي بتقولي اشتمني عايزة اجيب جامد قولت لها بتهيجي بالشتيمة يا بنت القحبة ياللي كسك بياكلك و عايزك تتناكي يا بنت الشرموطة يا زانية و هي اااااااااااه و تشخر خخخخخخخخخ حلو اوووووووووى و لقيتها بتجيب كتير اووووى و كان مولع خلي زبري ينزل في كسها على طول خلصنا و قعدنا جنب بعض و بتقولي امي عارفه اني معاك وهبات معاك كمان عارفه انك بكرة مسافر قولت لازم تسافر و انت نايك كويس و مفضي لبنك و نشيط كده تعالي نستحمي دلوقتي و نكمل الليلة كلها انا تحت زبرك و تحت رجلك كلي ملكك دخلنا استحمينا و نيكتها في طيزها و طلعنا جيبت اكل و اكلنا و ارتحت ساعة كده و دهنت زبري كريم بيطول القذف و مسكتها نيكوفي كسها و طيزها باوضاع مختلفه ساعتين كاملين و استحمينا و نمنا صحيت الصبح لقيتها بتمص زبري قولت لها ها اتأخر يا متناكة قالت لي ما انا مصحياك بدري عشان تنيك و تنزل و رجعت تمص لحد ما جيبت و طلعت ركبت على زبري و فضلت انيكها لحد ما نزلت في كسها و دخلت استحميت و غيرت و مشينا وصلتها و طلعت على المطار.....


ايه اللي حصل بعد ما رجعت و ايه قصة ايمان دي و مفاجئة تانية في الاجزاء اللي جاية
معلش الجزء دا قصير لظروف الشغل
ارجو الدمج اتحطيت على اول الطريق السلسلة الثانية
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
تم اضافه الجزء التاني ف قصه نكته هوا وامه
شكرا مقدما
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم اضافه الجزء التاني ف قصه نكته هوا وامه
شكرا مقدما

الرجاء دمج الجزء التاسع من قصة
تم الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
برجاء دمج الجزء التاسع من سلسلة امى زوجتى السلسلة الثانية التعليق رقم ١٣٩

تعديل التعليق رقم ١٤٠
تم الدمج والتعديل
 
رجاء الدمج الجزء الرابع لقصتي.

لو بنفس حجم ولو الكتابة الأجزاء السابقة اكون شاكرة عشان التنسيق للقارئ

 
  • عجبني
التفاعلات: ki1inG
رجاء الدمج الجزء الرابع لقصتي.

لو بنفس حجم ولو الكتابة الأجزاء السابقة اكون شاكرة عشان التنسيق للقارئ

تم يا باشا ✌🏻
 
الجزاء الخامس

 
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
الجزاء الخامس

تم الدمج
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%