NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: MrMady
لا ياحبيبتى السؤال ميبقاش كده
السؤال يبقى تقبلى تعملى كده مع حد مش واثقه انه راجل واد كلمته ومش هيرميكى بعد مياخد غرضه
يابت يا ناصحه آنتي

لو فيه حب أصلا مش هرضي أعمل أي حاجه تأذيها 🖐️🖐️

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و Donia a
تقبل انك تتجوز واحده عملت معها علاقه ف حقيقه ولا ف فديو كول بس انت عشمتها ف الجواز اصلا هترضي عادي ولا ايه
اه اقبل عادي فشخ

علي حسب الدنيا بينهم علي ايه او وضع كل واحد

لا ياحبيبتى السؤال ميبقاش كده
السؤال يبقى تقبلى تعملى كده مع حد مش واثقه انه راجل واد كلمته ومش هيرميكى بعد مياخد غرضه
لخصت كلام كنت مش عارف اقولو ازاي

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و دندوشه
تقبل انك تتجوز واحده عملت معها علاقه ف حقيقه ولا ف فديو كول بس انت عشمتها ف الجواز اصلا هترضي عادي ولا ايه
اولا اللى بيعشم ده مش صادق ثانيا لو بيحبك حب بجد اكيد هيكمل لكن لو حب شهوه يبقى بلح

• عجبني
التفاعلات: Donia a
عادي جدا

اه عادي لو بنحب بعض يبقي ارضى ونص وبعدين مفيش واحدة هتعمل كدة مع واحد الا لما تكون بتحبه وبعدين لو طلع خول واخد غرضه ومشي يبقى عيل ناقص من الاخر

علي حسب ها تكون عامله ازاي في العلاقه
اذا كانت خبره يبقا نخلع 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا لو عشمتها بالجواز وهي عملت كده عشاني ف انا اكيد مليون ف الميه هتجوزها لانها شافتني راجل وعملت كده عشان خاطري ف ابقى خول لو خليت بيها وبعدين اللي انا هحبها وارتبط بيها مش هطلب منها تعمل كده خالص ومش هشوف منها حاجه غير بعد الزواج احتراما ليها و وأنها مش شهوة وخلاص وكمان احتراما ل أهلها لأنهم وثقو فيا وكمان عشان عندي اخوات بنات ونا لا ادعي المثليه أو اني شيخ بس هو ده الأصول والتربية اللي احنا عشنا عليها

• حبيته
بصي يا دنيا ..

القصه دي تختلف جسب المجتمع والثقافه والوسط وهنا ولا برا وبرضه العشره الي بينهم

اكيد حد عايش بره العالم العربي او بعض مجتمعات خاصه جدا عربيه عارفين حاجه اسمها المساكنه (ودي اشبه بالجريل فريند تبدا بعلاقه ويكملو الاعجاب ليعيشو سوا ولو استمرت موده وزادت قوه يتجوزو) البعض يقبلها وتكون في النور امام المجتمع والوسط بتاعهم فلو حد عايش في اوروبا او امريكا مع ايه المانع يكمل لو واثق فيها واخلاصها وفكرهم واحد .. عائلتهم عارفه والكل يقبل هناك غير هنا لا تناسبهم ولا تناسب البنات الطريقه دي

لو سؤالك عن بعض الشباب والبنات هنا الي يغوا بعض ويعملوها مره اندفاع او غلطه من شهوه غير متحكم فيها وبعدها يحسو براحه تكمل الحب وعاوزين يكملو (سواء تم كشفهم والمعروفه بالفضيحه او لا وقررو ميقولش ما سبق بس يكملو قصتهم) اعتقد مش تشخيص رجوله قبل توافق وفكر واحترام قبل وبعد واثناء حتي المتجوزين رسمي وصالونات او عن حب بدون علاقه سابقه ممكن يختلفو وينفصلو ويطلقو .. ففين المشكله لو قرروا يكملو في هدوء ويكون سعداء ولكن للاسف دا نادر في عالمنا وتربيه مجتمعتنا العربيه وبقو يتحالو عليه بحلول مختلفه دلوقتي دون دخول في تفاصيل

هرضي طبعا طالما انا متأكد انها عملت كده علشاني وعملت كده ليا انا بس ومتأكد من حبها ليا لاني اكيد مش بعد ما وصلتها تعمل نعايا كده اني افكر اهمل فيها او اسيبها

• عجبني
التفاعلات: Donia a و حسن٩٤
انا صراحه مش بحب نوعيه شباب دي خالص **** يبعدني عنهم علشان الواحده لما بتحب بجد بتعمل ايه حاجه علشانه 🙂
ولله هو لو بيحبك مش هيعمل معاكي كدا وعمرة ماهيتجوزك هقولك زي ماعملتي معايا هتعملي مع غيري وكمان لو قولتيلو بعملها عشانك هيقولك بتتمتعي زي ابعدي احسن عشان كدة كدة هيسيبك اهم حاجة اتأكدي أن ملكيش اي حاجة علي تليفونه

انا صراحه مش بحب نوعيه شباب دي خالص **** يبعدني عنهم علشان الواحده لما بتحب بجد بتعمل ايه حاجه علشانه 🙂
وهو عشمك عشان مفيش بنت هاتيجي معاه سكة من غير مايعشمها جربي تقوليلو مش هعمل كدا غير واحنا متجوزين شوفي هيقولك اي

لو بيحبك وعاوز يتجوزك بجد هوا مش هيفتح معاكي حاجه ف الموضوع دا وحتي لو فتح كلام ف الموضوع دا وحصل الي حصل لو بيحبك بجد هيبقي عارف أن انتي عمرك ما هتعملي الكلام دا مع حد غيرو غير كدا يبقي خول وبيتسلي 😂

• عجبني
مراية الحب عامية لو حبها لاكن لو اى راجل اكيد مش هيقبل

• بيضحكني
التفاعلات: محب الغموض
بص لو بحبها اكيد مش هسيبها مهما يحصل

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: محب الغموض

المواضيع المشابهة

عودة